Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz stickermajom #12 üzenetére
Igen, de az nem holnap lesz, hanem évtizedes távlatban, addig meg az infrastruktúrának is van ideje hozzáidomulni.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz stickermajom #15 üzenetére
Tulajdonképpen ilyen szempontból teljesen mindegy, hogy mekkora a lakótelep, a parkolókhoz ugyanúgy oda lehet rakni a töltőállomásokat - a nagy népsűrűség tulajdonképpen le is nyomja a fajlagos költségeket.
DRM is theft
-
anulu
félisten
válasz stickermajom #21 üzenetére
"amikért aztán indulhat a battle royale a lakók között?"
adott 50-60 autó mondjuk 10 helyre, és mehet a BR, hogy eldöntsék, kinek fontosabb másnap reggel kocsival elindulni
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
dabadab
titán
válasz stickermajom #21 üzenetére
Ez a kérdés ugyanúgy fennáll egy húszlakásos társasháznál, mint egy húszezres lakótelepnél - annyi különbséggel, hogy a lakótelep (pusztán a nagy számok miatt) jóval tervezhetőbb.
DRM is theft
-
8th
addikt
válasz stickermajom #45 üzenetére
Akkor én egy villanyautó ellenes sötétzöld hittérítő vagyok mert télen megy lpg átépítésre a sosekopelem.
Nem fogok 445-ért tankolni ha 255-ért is lehet. -
Noukoum
veterán
válasz stickermajom #84 üzenetére
Neked pénzért sem.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz stickermajom #100 üzenetére
Most linkeljek én is valamit amin 2%-ot mértek? Mert akkor annyi lesz a töltési veszteség?
Ez tötlő, autó és körülmény függő. Nem mértem le az összes jelenleg kapható villanyautó töltési veszteségét az összes lehetséges szituációban. Ahol mértem ott teljesen barátságos értékeket kaptam, átlagban nyugodtan számolhatunk 10%-ot (én inkább a 7-8% átlag felé hajlok jelenleg, de egyébként baromi nehéz egy átlagot mondani hogy na ennyi, talán majd akkor ha lényegesen több autó lesz).
És ebben én várnék hatalmas fejlődést a következő időszakban ezzel kapcsolatban. Aztán meglátjuk.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
dabadab
titán
válasz stickermajom #219 üzenetére
Ha jól tudom jelenleg pár százalék körüli mindössze az újrahasznosítás, mert egyszerűen olcsóbb bányászni
Meg nem nagyon van mit újrahasznosítani: itt is kell még egy-két évtized, amire megjelenik annyi leselejtezett akku, hogy tényleg ipari mértékben lehessen velük foglalkozni.
DRM is theft
-
Rick4
félisten
válasz stickermajom #316 üzenetére
Jelen pillanatban minden tesla ingyen tölt itthon akármelyik SUC-en. De a "régi" az kifejezetten vicces jelző lenne.
2017. január 15-ig a Tesla Model S és Model X autókhoz korlátlan, ingyenes SuC használat jár.
2017. január 15 és 2018 november 2 között évenként 400 kWh (kb. 1000 mérföldre vagy 1600 kilométerre elegendő) töltés járt az autókhoz.
2017 májusa és 2018. szeptember 18 között aki egy korábbi Tesla tulajdonos ajánló kódját megadva vásárolt Teslát, szintén ingyenes töltési lehetőséget kapott. Volt azonban egy korlátozás, egy ajánlói kóddal maximum 5 autó vásárlására járt a kedvezmény. Ebben az időszakban a Model 3 Performance vásárlók is élvezhették a kedvezményt.
2018. november 2. és 2019. augusztus 2. között nem adott a gyártó ingyenes Supercharger használatot a vásárlóknak.
2019. augusztus 2. és 2020. május 26. között újra ingyenes és korlátlan volt a SuC használat, de nem az autóhoz, hanem a tulajdonoshoz kötődött, így csak az első tulajdonos élhetett a kedvezménnyel.
2020. május 27-től újra eltűnt a konfigurátorból a korlátlan ingyenes töltési lehetőség, de az 1000 mérföldre elegendő áramot ajánlói kóddal vásárolva jelenleg is megkapják az új tulajdonosok.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz stickermajom #318 üzenetére
A 2017-es az nem "régi, az 2017-es, az előtte gyártott 2016-os. Tekintve az itthoni autók átlagéletkorát, ami 15 év, felesleges a 4-5 éves Teslát réginek nevezni, kicsit degradálón hat, érteni persze érti az ember, de csak akkor, ha neked egy 1 éves Teslád van. Az van? Na látod...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
GreenGoblin
tag
válasz stickermajom #387 üzenetére
Menjél fel egy Renault, Tesla meg a társai oldalára. Mindenhol azt emelik ki mennyit tudsz spórolni vele. Persze ha egy benzinégető sz@rban ül az ember akkor igen. Lassan ezek szépen lekerülnek mert ahol lehetne spórolni azok eltűnnek majd, valahol már így is van. Akkor nem elég kiad az ember egy valag pénzt de még spórolni sem tud de legalább elmondhatja zöldebb...
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
#72042496
törölt tag
válasz stickermajom #442 üzenetére
Ez teljesen igaz, átsiklottam fölötte. Pedig a #435-öt még erősítette is volna ha beleírom, mert alacsony hozamú, egyszerűen elérhető példát akartam hozni.
A később emlegetett értékvesztés amúgy tényleg többet számíthat.
Emellett nem tudom, ki miként áll hozzá, de nekem jórészt érzelmi döntés az autó. Ezért lesz az elképzeléseim szerint EV (is), ha/amikor olyan helyre költözöm, ahol tudom tölteni. A céljaimnak szépen megfelel, és marha jó vezetni őket.
-
Noukoum
veterán
válasz stickermajom #469 üzenetére
Nincs annál jobb mikor egy világ számára megmutatod meg mekkora baromságot mond valaki úgy hogy tulajdonképpen nem válaszolsz a kérdésére. Egyébként 30db hsz-t írtál eddig ide, 0 tartalommal. Gondolom nem álltok le míg le nem állítanak, lásd Somatom 50 hsz, GreenGoblin 33 hsz....
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Ezekiell
veterán
válasz stickermajom #492 üzenetére
Mert ez a jellemző felhasználás - aki naponta 500+ kmt ingázik, az nem vesz EV-t, semmilyet. Szóval jellemzően otthon töltöd éjszaka, és csak ha nagy út van, akkor Superchargeren.
Mondjuk azt is megnézném, hány ilyen ember van, aki tényleg 500+ km-t ingázik per nap, és miért... Nyilván van ilyen, de hogy nem ez a többség, az is biztos
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
#16820480
törölt tag
válasz stickermajom #500 üzenetére
Ezt mondhatnád annak a sok embernek is, akik belsőégésű SUV-ot vesznek.
-
#16820480
törölt tag
válasz stickermajom #502 üzenetére
Mondjuk a legtöbb elektromos azért nem 2,5 tonna, vannak kisebb akkuval szerelt autók, csak ott még az a baj hogy nem megy el 1000km-t. Ez is ilyen van sapka nincs sapka
-
dj79
senior tag
válasz stickermajom #502 üzenetére
A világ legnagyobb baromsága a soha nem töltött hibrid suv, ami adóoptimalizálási célokkal kerül céges vásárlásra…
nagy reform kellene a zöld rendszámok kiadásának szabályozásában. -
Ezekiell
veterán
válasz stickermajom #500 üzenetére
Semminek szvsz. Ha városban vezetsz, városi autót vegyél.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
dj79
senior tag
válasz stickermajom #512 üzenetére
Mai helyzet, M1: ződplakettes Audi hibrid suv 150+, Zoé 100- kmh. Szerintem mindkettő spórolt az árammal….
-
dj79
senior tag
válasz stickermajom #525 üzenetére
[link]
Ejjráérünkarramég…. -
Somatom
veterán
válasz stickermajom #525 üzenetére
Sztem Karácsony teljesen jó csinálja. Emlékszel a taxis blokádra? Azok is a hidakat zárták le. Senki sem közlekedett autóval. Mondjuk, még két hidat lezárnak felújítás miatt és ugyanott tartunk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Steam Deck
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...