Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Lord Myn #144 üzenetére
"Egy 150 lovas kis turbós benzines az igenis erősebbnek számít az átlag autók között (főleg Mo-n).": ez maximum csak annyit jelent, hogy a többi még gyengébb.
A downsize-olt kisköbcentis turbós benzineseknél a turbólyuk, a környezetvédelmi norma meg a többi hülyeség miatt elég gyengének érződik. főleg, ha túlsúlyos kasztniba teszik bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Lord Myn #150 üzenetére
ezen álmok teljesülését sem én nem tapasztaltam, sem az autógyárak, kezdik is elfelejteni a túlságosan downsize-olt motorokat.
a motor késedelme, aminek csak egyik része a turbólyuk (ami nem tűnt el, minél kisebb motorból minél nagyobb teljesítményt akarnak kisajtolni, annál nagyobb.), a másik része a környezetvédelmi töketlenkedés. ez utóbbin szinte minden mostani autó elvérzik, és minden mostani átlagautó elvérzik.
az sem igaz, hogy a nagyturbós kisköbcentis benzines autók kevesebbet fogyasztanak. főleg, ha nem a gyári hazugságot nézed, hanem a valós fogyasztást.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Lord Myn #152 üzenetére
te ezt tapasztaltad, én meg nem.
minél több teljesítményt akarnak turbóval kisajtolni egy kisköbcentis motorból, annál nagyobb lesz a turbólyuk, és annál rosszabb lesz a dinamika. mert lehet, hogy amikor végre megindul, akkor jól megy (szerintem nem), de mire megindul, befonom a hajam. és ebben a hibában jelentős részt vállal a vezérlés programozása, amit jobban érdekel a károsanyag kibocsátás, mint a dinamika.az átlag utcai autók közül dinamika szempontjából a sok köbcentis, szívó, kéziváltós, régi környezetvédelmi normás autók a legjobbak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis