Új hozzászólás Aktív témák

  • marcell991

    tag

    válasz azbest #2894 üzenetére

    Hát ez érdekes. A binárist futtattam konzolból, X nélkül, nem kifagyott, hanem kilépett. Csinált egy crashlog.txt-t a ~/.q3a/baseq3 mappába. Ez azt írja: "gl_ext_texture_compression_s3tc not found". Google-ban találtam egy topikot a hivatalos pi fórumon ([itt]), azt ajánlották, telepítsem fel a driconf nevű csomagot. Ez lehúzott még csomó mindent (Ati/Nvidia open-source driver, mesa,...). A driconf elindítva azt mondja nem accelerated, nem tudom engedélyezni az s3tc compressiont. Újraidítottam a pi-t, hátha... Ugyan az, viszont az általam fordított quake most elindult a Mesa opengl driverrel ~0,1 fps-sel. Szóval a más által fordított kifagy/kilép, de a menüben írja, hogy a Broadcom opengl drivert használja, ugyan ennek a verziónak az általam fordítottja viszont a Mesa opengl drivert használja(szoftveres rendereléssel- azért ilyen lassú). Ez X nélkül nem megy, szintén hiányzó opengl subsystem. Mem:128/128 Ötletek? :))

    EDIT: közben leszedtem egy harmadik verziót, ez 2 másodpercet bír a betöltött pályán maradni, utána a pi újraindul :F

    [ Szerkesztve ]

    Developers, developers, developers, developers! http://youtu.be/KMU0tzLwhbE

Új hozzászólás Aktív témák