Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
-
D@ni88
addikt
hát kerülni kell a hirtelen irányváltást nekem ez volt a legnehezebb megszoknom most pl spa-ban gyorsabb vagyok mint billel 2:01:xx eddig meg 2:04volt
viszont a többi pálya, pl milan, meg az ilyenek, azok veszélyesek, ott van a fal nagyon közel...
és hát fékerőt se találom el néha De hát ezzel jár ha tanul az ember -
- = Zk = -
félisten
asszem felteszem a GTR Evo-t.....
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
zodo
nagyúr
Ezekszerint, nemrég már jó felé kapizsgáltam.
Itt még megvolt minden verdám, és új volt a nevem, de később elveszett valahol.
-
-
motormouse
aktív tag
[OFF]szerk: ja ezt nem neked Hun hanem BaLaNce-nak címezve, bocs
mondjuk a kérdés a végén mindenkinek szól
[/OFF]
...Hun az újjaim alól vetted ki a mondatokat , de körbeirogathatjuk és ez most nem érvelés a "gyorsabb startolás ellen" csak kicsit filózzuk ki a versenytáv maradék 99%-át (a rajtoláson kívűl).
...mint mondottad teljesmértékben ha talpraesett versenyző vagy az 1.-2.-3.rajtkockáról és még talán a 4.ről, tiszta sor h perfekt kigyorsítással az élre kerűlsz és nyered a versenyt, és az is h akkor a köv versenyen az uccsóról kezdesz,
...továbbiakban az uccsóról akkor van esélyed megint szép számban előzni ha hozzám hasonló (nagyon toleráns és nem agresszív mozdulatokkal keresztbe autózó) egyének vannak csak elötted, de akkor is max sztem ahogy láttam a 12.helyről kb az első 6-ba tudsz bekerűlni, igaz ez eléggé jó esélyeket ad, (megint csak saját kis vélt statisztikám alapján) tisztán kb 2-3 autó nyomható le hisz nincs is reakcióidejük gátolni téged, a többi esedékes 2-3 autó már az esetek többségében gátol. ...szó mi szó néhány nagy rivális mögéd került, de
...jön az első kanyar, jajj az előnyödnek ha a tuti helyezkedés helyett inkább darabszámra igyekeztél előzni, csúnya vége lehet persze szerencséd is ugyanakkor 50-50%... csak mondom Nürbringen ha végéről indulsz maradj is a végén az első hajtűig és többet előzől meg mint mikor benne vagy a lecsóban, akár azonnal 12.ről első
...na de jön a pálya többi része, ha irtó király vagy (ami ugye úgy van valójában h akad mindig királyabb ) akkor már a billentyűzetesek azonnal elkezdenek hátrányba kerűlni, viszont a kanyarokból való kigyorsításoknál sztem nagyonis csak stílus és rutin kérdése ki mennyit őriz meg a lendületéből és hogyan tud elszárnyalni, már semmi köze a "gyors starthoz" (mert mint bill.-el vagy más egyébbel teljesen egyenlő módon lehet lendültben lévő autót ugyanakkora intenzitással gyorsítani), és mint tudjuk minden pálya lényege a kanyar, ott buksz vagy nyersz mindent.
...szóval rásegíthet a nyerésre de mit sem ér ha nem ismered a pályát, v az autót, és a legfontosabbakat mint az ideális ív és fék (már ha kell egyáltalán)
...összegezve annak ad csak esélyt és nem kimondottan nyerést aki tud is (sztem ne irigyeld tőle, légy jobb anélkül is, küzdj)
...ja meg persze akkor add hozzá a szokásos fair de piszok gyors versenyzőket(mindegy hol volt a rajtnál az élmezőnyben lesz félkör után), add hozzá a szegény rutintalanokat (nem hibáztatni valók de nagyon visszafognak), és add hozzá a mindennapos szemeteket
...így akkor a legvégén kérdem én, mit is ér a "gyors start"[ Szerkesztve ]
-
motormouse
aktív tag
...ja igen , közel engedés de nem csak falra, hanem úgy kiismerni a verdát h úgy utazz centikre vkin h majdnem összeértek és ennek megfelelően úgy felvenni a ritmust csúsztatva egy autóhosszal minuszba a féktávot h kanyarokban se ne veszíts a különbségből se ne koccold v bármi, az a kegyetlen para, anyám akkor mit nyom az emberbe az adrenalin ha ezt kb másfélkörön keresztűl, de csak azért mert ugyan olyan kurva gyors mint te és ááá az gyilkos
[ Szerkesztve ]
-
V.L.
aktív tag
Igen, nekem problémáim vannak a fékezéssel. Nem tudom eltalálni azt az ütemet, hogy hátulról még ne jöjjenek belém én meg ne menjek bele az előttem lévőbe (Szvsz ezzel mindenki így van). Rám inkább az előbbi jellemző. Én úgy érzem, hogy egy elég korrekt játékos vagyok, (bár vannak kivételek ) és úgy vagyok vele, hogy inkább engem lökjenek mint én lökjek. Sokszor ezért végzek ott ahol végzek. Vannak kivételek amikor megúszom az első kanyart. Olyankor általában jó helyen végzek. x63-at viszont képtelen vagyok utolérni . Próbálom tartani vele az ütemet, és abban bízom, hogy hibázik. De sajnos rá ez nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
köszi a válaszokat Amúgy még gamepaddal (ravasszal) is kurva nehéz a magasabb kategóriákban érvényesülni. Kb normalon tudom megnyerni, seriouson már kurvára jól érzik a féktávokat. Én meg abszolút nem vágom a féktávokat, plusz azt, hogy mikor engedjem fel őket. Jó lenne egy ideális ív mutatás itt is.
-
BalaNce87
addikt
Hát ez kb eddig is így volt, persze az egyszerűbb pályákon, aki első helyről indult annak gyerekjáték volt végigmenni 3 kört, általába azok vannak szarban akik 5.-től lefele rajtolnak ott bizots crash lesz és az első körbe kihullik 4 ember. Szóval egy patch nemtudom mit változtathat egy játékmeneten, ha vki jól játszik akkor nem fogod utolérni ha te a 4. helyről indultál, kivéve ha hibázik, bár akkor is szerez annyi előnyt hogy esélytelen, de ez singlebe is így van extreme meg savage fokozaton.
-
motormouse
aktív tag
...feltettem , tesztelem, és eddig a tapasztalat h Spa 2:00 simán , Nürbring 1:36 simán
...nem adom fel még , érzésem szerint az igyekezet miatt belerontok egy-két kanyarbaChrys : csinálok , gyere, tesztelni akarok úgyis me tömegben nem lehet annyira
M-Moto-PH-Team, grid
[ Szerkesztve ]
-
motormouse
aktív tag
...na hát amennyire a statiszták engedték rankeden, egyenlőre ennyire tellett;
- Istanbul: 1:11:88 (1:11 alatt senkit nem láttam)
- SPA : 2:00:01 (voltak 1:59esek)
- Milan : 1:02:59 (1:02 alatt senkit nem láttam)
- Jarama : 1:13:63 (1:12esek többen is)
- Nürburgring : 1:36:?? (1:36 alatt senkit nem láttam, nekem azóta sem sikerült tiszta kört menni) -
JJános
addikt
-
dokar
addikt
a bill digitális, a kormány (és gamepad) pedig analóg. minél több a mintavételezés, annál egyenletesebb lesz a jel. ergo ha bill van, akkor pöcköld, mint állat.
komolyra fordítva a szót, van a játékban ASR, de elég komolytalan, mert padlógázon akkor is elkapar. nekünk az kell, hogy a nyomatékmaximumon tartsuk fordulatot, közben pedig csúsztassuk a kuplungot. amikor teljesen felengedtük, akkor mehet tovább a fordulat. ez a jó start. ha van analóg kontroller, de nincs kuplung, akkor csak a gázpedál állásváltozásával lehet korrigálni. ha ez sincs, tehát digitális a kontroller, akkor pedig a maxgázjel megszaggatásával tudjuk a nyomatékot optimalizálni, akár csak az ABS, csak nem a fékkel, hanem a gázzal.extra - SEXRay
-
0414setsuna
tag
heló na vki leírná részletesen az eseményeket?
hallottam huntól részleteket de csak annyit tudtam kivenni hogy 8embert becsicskitott 2 ?
meg hogy feloszlott a csapat vagy vmi ilyesmit.
nemtom mi van veletek de én egymagam is legyalulom a fél szerót ha úgy akarom, nem vagytok elég aggresszívekRanked wins : ~1000, your argument is invalid :)
-
vviktor1
aktív tag
Apropó kiszavazás, én 1.3 óta nem látom a kiszavazást, nyomni ugyan tudok rá, de nem látom az állapotot, csak akkor piros a háttér ha már én is rányomtam, de szöveg nincs, (majd teszek képet) ha ki akartok dobatni valakit (jó okkal gondolom) akkor egyértelmű legyen, hogy ki az (kick xy), ha ennyit irtok rányomok, de csak annyit láttam hogy szavazzuk már ki, meg az angol (volt épp 2 is)
Ne dudálj, küzdj !
-
JJános
addikt
Nem beszélek rébuszokban. Bielik akiről szó volt.
A másik meg, akik ott voltak, nem sok kivétel volt. Én sajnos nem tudok kirúgni.Ha rólad szólnék, akkor írnám. De ott a szerón is irtam a fiúknak, hogy ezt miért csináljátok.
Írtam Bieliknek is, hogy: -Meg vagy őrülve? És nem nagyon tudta miről beszélek.
Voltunk vagy öten ph-sok.2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
Félreértetted. Nem rólad volt szó. Bieliknak irtam, hogy meg vagy őrülve?
De ha magadra vetted, legyen. Volt ott még vagy öt ph-s.Mind löködött. Te kevésbé. Tudom, hogy egyszer végig vigyáztál rám. Nem a löködés miatt voltam felháborodva, mert anélkül nincs, hanem a céltalan lökdösés miatt.
2007-05-06 óta itt!
-
Axel pRo
aktív tag
-
dokar
addikt
gondolj csak bele, ha van egy erős autód, akkor sem 3-ason mész tiltáson. ha bírja a motor lovakkal, akkor feljebb kell váltani, hadd gyorsuljon tovább a kicsike.
egyébként az általad használt kombinációval az energiamenedzsmentet is elrontod.
a szinkron memória dolgot pedig felejtsd el, ha esetleg ezért csinálod.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!
- Black Friday - 2023.11.24. / Cyber Monday 2023.11.27.
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Autós kamerák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest