Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-STIKE-
csendes tag
Sziasztok versenytársak!
Kész a gépem, remélem jó lett,úgyhogy este jövök!
Már biztos nagyon hiányoztam! Ugye?
Stike-PH-Team -
-STIKE-
csendes tag
Mi már a fodrásszal nyomjuk a rankeden!
Gyertek! -
--tibcsi--
csendes tag
-ez a fodrász nagyon kilóg a sorból
[ Szerkesztve ]
-
-STIKE-
csendes tag
Igen igen!!
fodrasz-PH-Team
Ugye mennyivel szebb?! -
fodrasz
csendes tag
Na,sziasztok!
stike: ám legyen[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Itt a megoldás a problémádra:
editing:
\GRID\system\hardware_settings_restrictions.xml
and change the line:
<res mem="270" maxWidth="1280" /> to <res mem="1" maxWidth="1920" />
Innentől menni fognak az 1280x1024 feletti felbontások is. Próbáltam, működik. Forrás: [link]
Everybody lies.
-
BalaNce87
addikt
senki nem tudja a választ a 8747-re?
-
motormouse
aktív tag
válasz BalaNce87 #8763 üzenetére
...Chrys_ írt neked tippet h talán magassabb fordulaton tartsd
"(8748.hsz.)Balance: én csak a Lacettire tudok tippet adni: 6000-es fordulatszámon tartod, amint esik rajtkor, padló, majd kerülgeted az előtted lévőket"...én billentyűzettel tolom és nekem csak nyélgáz, full jobb, full balkormányzásom és padlófékem van, szóval iszonyat szar startoló vok és minden kanyarmozdulat lassít, de azé érvényesülök és még nyerek is néha , ...és nem is igazán szomorkodom h legyorsúlnak, sztem az még közel sem elég a nyeréshez , meg pláne h többnyire a rajtrácson mindig vhol hátulról indulok és az esetek többségében már az első kanyarig kiderül h néhány sofőr nincs a helyzet magaslatán a holtérfigyelésben, na meg a fékezés
...sztem ne szomorkodj te sem ha nem jön össze , nem leszel sokkal előrébb vele
-
x63
aktív tag
válasz BalaNce87 #8763 üzenetére
Motornak igaza van.
Ha először gyorsan nyomod a shiftet és az élről rajtolsz fantasztikusan, megnyered, akkor a következő futamon a legutolsó vagy és ott aztán tök mindegy hogy rajtolsz, elhiheted.
Azt tanuld meg mikor kell fékezni többre mész vele.Mert aki hazudik, az csal, Aki hazudik, az lop, Hazudni, csalni: csúnya dolog!
-
motormouse
aktív tag
[OFF]szerk: ja ezt nem neked Hun hanem BaLaNce-nak címezve, bocs
mondjuk a kérdés a végén mindenkinek szól
[/OFF]
...Hun az újjaim alól vetted ki a mondatokat , de körbeirogathatjuk és ez most nem érvelés a "gyorsabb startolás ellen" csak kicsit filózzuk ki a versenytáv maradék 99%-át (a rajtoláson kívűl).
...mint mondottad teljesmértékben ha talpraesett versenyző vagy az 1.-2.-3.rajtkockáról és még talán a 4.ről, tiszta sor h perfekt kigyorsítással az élre kerűlsz és nyered a versenyt, és az is h akkor a köv versenyen az uccsóról kezdesz,
...továbbiakban az uccsóról akkor van esélyed megint szép számban előzni ha hozzám hasonló (nagyon toleráns és nem agresszív mozdulatokkal keresztbe autózó) egyének vannak csak elötted, de akkor is max sztem ahogy láttam a 12.helyről kb az első 6-ba tudsz bekerűlni, igaz ez eléggé jó esélyeket ad, (megint csak saját kis vélt statisztikám alapján) tisztán kb 2-3 autó nyomható le hisz nincs is reakcióidejük gátolni téged, a többi esedékes 2-3 autó már az esetek többségében gátol. ...szó mi szó néhány nagy rivális mögéd került, de
...jön az első kanyar, jajj az előnyödnek ha a tuti helyezkedés helyett inkább darabszámra igyekeztél előzni, csúnya vége lehet persze szerencséd is ugyanakkor 50-50%... csak mondom Nürbringen ha végéről indulsz maradj is a végén az első hajtűig és többet előzől meg mint mikor benne vagy a lecsóban, akár azonnal 12.ről első
...na de jön a pálya többi része, ha irtó király vagy (ami ugye úgy van valójában h akad mindig királyabb ) akkor már a billentyűzetesek azonnal elkezdenek hátrányba kerűlni, viszont a kanyarokból való kigyorsításoknál sztem nagyonis csak stílus és rutin kérdése ki mennyit őriz meg a lendületéből és hogyan tud elszárnyalni, már semmi köze a "gyors starthoz" (mert mint bill.-el vagy más egyébbel teljesen egyenlő módon lehet lendültben lévő autót ugyanakkora intenzitással gyorsítani), és mint tudjuk minden pálya lényege a kanyar, ott buksz vagy nyersz mindent.
...szóval rásegíthet a nyerésre de mit sem ér ha nem ismered a pályát, v az autót, és a legfontosabbakat mint az ideális ív és fék (már ha kell egyáltalán)
...összegezve annak ad csak esélyt és nem kimondottan nyerést aki tud is (sztem ne irigyeld tőle, légy jobb anélkül is, küzdj)
...ja meg persze akkor add hozzá a szokásos fair de piszok gyors versenyzőket(mindegy hol volt a rajtnál az élmezőnyben lesz félkör után), add hozzá a szegény rutintalanokat (nem hibáztatni valók de nagyon visszafognak), és add hozzá a mindennapos szemeteket
...így akkor a legvégén kérdem én, mit is ér a "gyors start"[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz motormouse #8769 üzenetére
Átolvastam. Nagy igazságok vannak bent.
Utolsóként indulni valóban csak a középmezőny lehet a cél. Élről, elölről indulva is sok a hátrány, ha jönnek akik belédszaladnak. Hiába vigyázol. Ahhoz, hogy az elején legyél, szerencse is kell. Viszont azt megfigyeltem, hogy 6-3 hely valamelyikét összetettben meg tudtam szerezni. Álhatatosan kell gyakorolni, ismerni kell a pályákat, és türelemmel újra menni, ha kilöknek, akkor is.2007-05-06 óta itt!
-
x63
aktív tag
válasz motormouse #8769 üzenetére
Motor a gyors start szerintem az első futamon ér valamit mikor az első kanyart az első helyről úgy tudod bevenni. hogy nem löknek ki.
Utána a többinél már édeskevés, hisz nincs helyed gyorsulni.
Az első kanyarokról meg annyit, hogy nekem minden első kanyarhoz megvan a saját általam kitalált taktikám ami általában bejön, persze közel sem mindig.
Például Nürburgringen mindig a fal mellett megyek és kézifékkel vágom be az autót a füvön, így általában az első 3 között fordulok ha egy kis szerencsém is van.
Van ahol az út kellős közepén kell fordulni, mert a tapasztalataim szerint ott van a legkisebb balhé az első kanyarban.
A kormány előnye pedig a gyors pályákon egyértelmű, nézd meg Bieliket, Nürburgringen megverni Őt ha nem lökik ki, szinte lehetetlen billel.
A hosszú kanyarok billel kivitelezhetetlenek sebesség vesztés nélkül.
Én mindig a féket hangsúlyozom Ceru -nak és mindenkinek, szerintem a kutya ott van elásva.
Szabad gyakran kicsiket fékezni attól nem leszel lassabb.
Még valami, az egész Grid arról szól, hogy milyen közel mersz menni a falhoz a belső íven, ez a győzelem titka, SZERINTEM.
Istanbul nagyon jól pédázza.Mert aki hazudik, az csal, Aki hazudik, az lop, Hazudni, csalni: csúnya dolog!
-
motormouse
aktív tag
...ha benne vagy a leggyorsabban shift-elők közt az első versenynél, akkor ér a legtöbbet a "gyors start" amivel éppen annyi előnyt tudsz szerezni h az első kanyarban elkerülöd a rádérkezőket,
...és egy vmit kifelejtettem amit majdnem mindennaposan látok (mostanában már csak reakció, nem pazarolnak szavakat rá), h 4,5,.....,10 futam után néhány (nevezzük) normál startoló megelégeli a mellette állandóan elhúzó versenytársat/kat és direk betart nekik. ....szóval fenn áll a veszélye h esetenként még utálatot is fog kiváltani pár primitív emberből ha jól rajtol az emberszerk Hun: bazz h mindig akkor írok és ugyan azt mint te
[ Szerkesztve ]
-
x63
aktív tag
válasz motormouse #8772 üzenetére
Lehet hogy ugyanazzal a Griddel játszunk ?
Bár Én a Dirt -el fejlesztem a reakcióidőmet.[ Szerkesztve ]
Mert aki hazudik, az csal, Aki hazudik, az lop, Hazudni, csalni: csúnya dolog!
-
JJános
addikt
válasz motormouse #8772 üzenetére
Értem. Még egyetlen kérdés: - Mikor lehet benneteket megtalálni? Időpont. Általában este, késő este, délután? Éjjel?
Köszi!2007-05-06 óta itt!
-
motormouse
aktív tag
...ja igen , közel engedés de nem csak falra, hanem úgy kiismerni a verdát h úgy utazz centikre vkin h majdnem összeértek és ennek megfelelően úgy felvenni a ritmust csúsztatva egy autóhosszal minuszba a féktávot h kanyarokban se ne veszíts a különbségből se ne koccold v bármi, az a kegyetlen para, anyám akkor mit nyom az emberbe az adrenalin ha ezt kb másfélkörön keresztűl, de csak azért mert ugyan olyan kurva gyors mint te és ááá az gyilkos
[ Szerkesztve ]
-
x63
aktív tag
Nem tudom hogy van lefordítva majd valaki leírja neked.
A collision az ütközés, forward azt jelenti ha valaki visszafelé halad az nem törhet össze téged.
A Catch Up az pedig ha "on" akkor annak aki nem az első, gyorsabb az autója, hogy utolérje, az elsőt.
Kicsit kacifántosan írtam de így van.
Ja és Damage : On, az pedig a az autó sérülése bekapcsolva.Öhüm, Motor válasza egyértelmű.....
[ Szerkesztve ]
Mert aki hazudik, az csal, Aki hazudik, az lop, Hazudni, csalni: csúnya dolog!
-
V.L.
aktív tag
Igen, nekem problémáim vannak a fékezéssel. Nem tudom eltalálni azt az ütemet, hogy hátulról még ne jöjjenek belém én meg ne menjek bele az előttem lévőbe (Szvsz ezzel mindenki így van). Rám inkább az előbbi jellemző. Én úgy érzem, hogy egy elég korrekt játékos vagyok, (bár vannak kivételek ) és úgy vagyok vele, hogy inkább engem lökjenek mint én lökjek. Sokszor ezért végzek ott ahol végzek. Vannak kivételek amikor megúszom az első kanyart. Olyankor általában jó helyen végzek. x63-at viszont képtelen vagyok utolérni . Próbálom tartani vele az ütemet, és abban bízom, hogy hibázik. De sajnos rá ez nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz motormouse #8780 üzenetére
Az nem baj, ebből csak okosodunk. Figyelni fogok este, és keresni is foglak benneteket.
2007-05-06 óta itt!
-
motormouse
aktív tag
...kezdetben kicsit zavart a sok magyar egy szerón, lazább és keményebb stílusom van mikor szinte csak más nemzetiségüek vannak, és érdekes akkor is fair tudok lenni max több a koccolás, jobban odateszem nekik magamat, de rájöttem h így mikor elég sok honfitársra kell vigyázni ez marha nevelő hatással van az emberre, így tanúlja igazán a tiszteletet és a fegyelmet mindenki, kivéve pár nezetiség (asszem nem kell sorolnom) akik egymást is kiba...ák a falra
-
V.L.
aktív tag
válasz motormouse #8783 üzenetére
Igen ezt én is észre vettem magamon. Ezért van az amit gondolom már ti is észrevettetek, hogy ha sokan vagyunk magyarok én mindig lemaradok. nem szeretnék senkit megbántani, hogy kilöktem. Tanúja voltam már olyannak, hogy kiutálták egymást mert nem voltak korrektek saját honfitársukhoz. Én ilyenben nem szeretnék részt venni. Fő a békesség.
-
motormouse
aktív tag
...én meg azt mondom, sőt mi több KÉREK Mindenkit, h abban a pillanatban amint és ahol én útban vok bárkinek bármiért (azt én is azonnal tudni fogom), taszítsatok félre, de most komolyan , nem sértődöm meg m tutira hibáztam de késő már jobbra v ballra menni v képtelenség, szóval kérek mindenkit h azonnal kenjetek ki a páylyáról
...azé lecseszhettek ha nem kérek bocsánatot , de olyan meg nem fordul elő -
vviktor1
aktív tag
Láma kérdés következik, online futamokon mit jelent az elfogás ki/bekapcsolt állapota ?
Angol nevét nem tudom mert magyarítva játszom.Ne dudálj, küzdj !
-
-STIKE-
csendes tag
Nem az nem az!
A collision az ütközés, forward azt jelenti ha valaki visszafelé halad az nem törhet össze téged. -
BalaNce87
addikt
köszi a válaszokat Amúgy még gamepaddal (ravasszal) is kurva nehéz a magasabb kategóriákban érvényesülni. Kb normalon tudom megnyerni, seriouson már kurvára jól érzik a féktávokat. Én meg abszolút nem vágom a féktávokat, plusz azt, hogy mikor engedjem fel őket. Jó lenne egy ideális ív mutatás itt is.
-
-STIKE-
csendes tag
Én bízom benne, hogy szándékosan senki nem lök ki senkit!
Ceru rólad sem gondolnám, hogy direkt löksz ki bárkit is!
Egyszer-egyszer előfordul!
Biztos én is löktem már ki mást, mert a motorháztetőn ülök és nem látom, hogy épp hol van a mögöttem haladó!
Most kérek elnézést mindenkitől![ Szerkesztve ]
-
-STIKE-
csendes tag
Már öten vagyunk!!!!!!!!!!
-
JJános
addikt
Na, nekem itt a vége. Nem bírja a csuklóm, meg öreg is vagyok, bár nem hitték el, hogy hatvan éves vagyok.
Elég jót gurultunk.
Sokszor volt, hogy valaki nem fékezett időben, és rámesett, és úgy fékezte ki magát.
Megjegyeztem, és igyekeztem. Én is volt hogy bedobtam magam a belső ívre, azt kiengedtem a kocsit. Ez az egy volt szándékos. Kis törlesztés.Nagyon jó volt az est, nagyon bírtam, csak hát a billentyűket nyomni kell, és belefáradtam.
Aztán volt egy idő, amikor elég jól is ment, sokat harcoltam, és nyomtam amit bírt a Lacetti. Majd a szemét nyomtam ki. Legjobban az ívek rajzolgatása tetszett. Kis íveken igyekeztem fordulni fékkel csúsztatva, és nagyon tetszett.Ph-sok mind jól mennek. Én voltam csak mindig sereghajtók, de azért egy-két negyedik hely kicsuszott. Összetettben meg többször voltam ötödik. Ennyire tellett. Egyszer volt 210 pontom. Az nagyon tetszett.
Megörökítettem az egyik végállást, ím közzéteszem, szemléljétek. Jót gurultunk!
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
El ne felejtsem! Volt egy-két repülésem is. Az egyik még Cerunak is tetszett!
2007-05-06 óta itt!
-
-STIKE-
csendes tag
JJános-nak
Ceru-nak
Köszönöm,a képet látom mindketten nagyon szerettek!
Elmentettem!JJános nem javítod ki a TEAM-et ,,,Team-re? Mindenkinek úgy van!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!
- Milyen videókártyát?
- PlayStation 5
- Autós topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xbox tulajok OFF topicja
- Óra topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Cooler Master 240L core white Vízhűtés!
- KOLINK KL-850M PSU - 850W - 80 PLUS BRONZE - MODULAR
- Belépűszintű Gamer PC Eladó + Monitorral + Billentyűzettel és Egérrel
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest