-
GAMEPOD.hu
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
olbaidhun
őstag
Szia!
Beta (és q3-q2-q1 gold) időszakban a csapattársaimmal hasonló, céltábla szinten játszottuk a quake bármely részét, de gyerkőc mellett már nem is igazán fog fejlődni a technikám, max 5-10 órát tekerhetünk bele mi is hetente.
Ha gondoljátok, írjuk össze a ph! tagok listáját.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
GEIL
addikt
amiket most javitgatnak meg mókolnak rajta....azoknak a dolgoknak már alapból kellett volna működni....de hát muszály volt kiadni hamar hamar.
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------
-
R3laX
addikt
1080p, de 660-700 csak a betöltőképnél, ez gameben eddig 180-300 volt. Most meg megkattan, töltőkép350-400, gameben meg leesik 122-re is. Fura, miután már megszoktad a magasabb FPS-t. Nem tudom mi a magyarázat erre. Indításkor teszteld ki amit írtam. Rakd át mediumra, majd vissza low, persze apply. De ilyenkor se éri el azt a szintet, mint ahogy 4 napja ment
[ Szerkesztve ]
-
Aprósólyom
addikt
1.Amit érezhetsz sebezhetőség alatt teleportáláskor, hogy a teleportáláshoz is kell egy nagyon rövid időkapu. Viszont, amíg nem zárul le a folyamat, addig Ranger teste ott van még az eredeti kiindulási ponton, és ott még sebezhető.
Továbbá, a teleportáláskor jellemzően kell egy reakcióidőnyi intervallum, mire felfogjuk, hogy pontosan hova teleportáltunkés mit csináljunk. Ez idő alatt is jellemzően növekszik a sebezhetőségi kockázatunk, szóval gyakorolni kell, hogy mikor és hogyan használjuk.
2. A botnak mindig előnye van szerveroldalon, ezért a fentebb vázolt rövid 150-200ms időket simán ki tudja használni.Hogy jobban értsd mit jelent az, hogy a botnak előnye van a szerver oldalon: Ha pl. egy bot Nyx-be már csak egy shoti lövés kellene és abba az adott shoti lövésbe belehalna, amit épp lőnél, akkor a bot Nyx tuti hogy hamarabb fog eltűnni, mint ahogy a szerver neked regisztrálná a halálos shoti lövést. Miközben az lenne a korrekt, ha beadná. Kicsit undrító tudom, de tapasztalatom alapján ez van. (valószínű ezzel a priorizálással próbálják elérni, hogy a botok kicsit életszerűbbek legyenek.)
Gauntlet: Szerintem épp az aktuális szerver oldali időpont alapján. Szóval ez nagyon random. De feltételzem, hogy az esélyét növelheted, ha kiengeded az fps-t és a lehető legmagasabb fps-sel játszol, ugyanis:
A QC kliens annyi csomagot küld el a szervernek, ahány képet lerenderelt a számítógéped.(Szerintem ezért is szarok sokszor a szerverek (értsd. abnormális szinkron a playerek movementje, hitregje, hangja között), mert egyszerűen nem bírja a CPU kiszámolni azt a sok adatcsomagot, ami beérkezik egy 4v4 TDm alatt. Pláne, ha a meccsben résztvevő játékosok több száz fpsekkel játszák a gémet....)
Legtöbb esetben érezni is LG hitregnél hogy jobban "adja" ha stabil 240+ fps-sel játszok szemben ha csak 125fps/139fps capet használok. (Ez utóbbit ECO és monitor Hz szermpontok szerint.)Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
Közvetlen közelharcban az említett okok miatt szerintem csak akkor érdemes használni, ha feltételezésed szerint azzal az orbbal kivégzed az ellenfelet. Egyébként inkább középtávon érdemes trükközni a teleporttal... Pl... LG után rátelportálsz az enemyre és rakétával vagy shotgunnal kivégzed.
vagy egyszerűen oda küldöd az orbot de LG-zed tovább. Ha szerencséd van, kicsit eltereled a figyelmét az orbbal és addig nyugodtan befejezheted LG-vel.[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
Érdemes lehet lelőni a NAS-t. De ha van egy fejlett/erős routered, akkor akár beállíthatsz rajta egy QOS-t, hátha. Vagy csak lekorlátozod a NAS sávszélességét a neted sebességének töredékére.
Mert sajna nem csak a sávszélesség a lényeg. Nem mindegy, hogy sok kicsi (pl. 64 byte) vagy sokkal kevesebb de nagy csomagot (pl. 1500 byte) próbál közvetíteni a rendszered/routered a net felé. Erőforrás kell a csomagok közvetítéséhez a géped és a net között és ennek vannak korlátai. Bzonyos márkák ezeket mérik és feltűntetik az adatlapon. Itt egy példa.
Jevons paradox