-
GAMEPOD.hu
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
válasz frango13 #3706 üzenetére
Néha nagyon lassú a szinkron. Gondolom ez azért van, mert a kliensek adatait figyelembevéve, ő volt a gyorsabb, viszont a server lassúsága miatt a te kliensedben te még élsz, míg végre ki nem számolja a szerver, hogy gyorsabb volt a másik és végül te halsz, hiába lőtted meg az enemy-t.... CS-ben rengeteg ilyet tapasztaltam már. Ez sajna benen van az online multiban. Ezért én a max 30ms pinges szerverre csatlakozok csak. De ha bejön valaki sokkal magasabbal vagy sokkal alacsonyabbal... Rendszereint az 1-10ms ping közöttiek felet nem tudok dominálni, mert látszólag prefire-ben halok meg mindig. (Találkoztam 1ms-os playerrel, tényleg. De semmit nem reagált, mikor rákérdeztem, hogy csak nem a szerveren csücsül? 1ms?? Tuti a szerver szobában játszik. Ekkora ping egy hagyományos ISP-kliens hálózatban hogy? 2ms pingem van a Digi nettel, a digi saját szerveréhez képest....)
Tapasztaltam már én is ilyeneket. Az egészben az az érdekes, hogy holt időszakban, mikor a szerverek terheltsége kisebb (pl. éjszaka), akkor kisebb mértékben tapasztalni ezeket a gondokat. Sőt, mondhatni egész jó. Az egészből azt feltételezem, nem vagyok benne biztos, hogy a net code a szar, hanem szarnak pénzt költeni szerverteljesítményre. Lehet nincsen igazam, nem vagyok programozó, de ezt a konklúziót vontam le.Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kedvenc zene a mai napra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...