Új hozzászólás Aktív témák
-
tiv83us
veterán
Nos, megjelentek az elso hivatalos infok a jatekrol es nemi kepek is,ugyhogy ugygondoltam neki is ugorhatunk a temanak akit erdekel. Annyi mar 99%-ra biztosra elmondhato, hogy SinglePlayer is megtalalhato lesz majd a jatekban, amely elviekben a Quake II tortenetet /mar ha volt neki.../ folytatja majd.
Termeszetesen a lenyeg ismet a Multiplayerben lesz.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Nos, ugytunik az elso hivatalos infokat innen lehet szurni nemi kepekkel fuszerezve! Ezt koszi Frigo-nak
Bővebben: linkAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Nekem a Doom3 nem igazan tunt alkalmasnak multira, eleg lassu volt benne a karakterunk es a fegyverek sem igazan volt jok arra hogy ne szornyekre, hanem egymasra vadasszunk.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz _Volkovy_ #19 üzenetére
Az az igazsag, hogy a D3 ilyen szempontbol eleg rovid eletu /volt / mivel a multiplayer opcio eleg harmat benne es igy nem nyujt hosszu szorakozasra alkalmat. A single az igen jo volt /itt most megoszlanak a velemenyek biztosan/ szerintem, bar 2-3 hetnel az sem tartott tovabb.
Kell valami amit kihoznak a piacra a HL2 ellen...szvsz
Talan jovo ev elso harmada...
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Ugynezki lesznek benne jarmuvek is...Hogy ez jo lesz-e nekunk...?
Tovabba ez is inkabb fedett palyakra fog koncentralni, nem lesznek Far Cry nagysagu terek benne /ez is alatamasztja, hogy a D3 motor nem tul alkalmas kulterek kezelesere.../ viszont latni fogunk nemi szabad eget...
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Valoszinuleg a texturakon es a modelleken kivul nem sok fog valtozni. Viszont a jatekmenetet mindenkepp fel kell porgetniuk, ha multira alkalmassa akarjak tenni. Peldaul gyorsitani a karakter mozgasat, es termeszetesen multira alkalmas fegyvereket.
Ez mind egy kicsit felpofozgatott D3-as engine-el tarolna szerintem.
/Na meg a jo palyatervezes, bar abban meg sosem csalodtunk.../Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
80% Multi 20% Szingli /en igy vettem ki a cikkbol/
En csak a fegyverek miatt izgulok, hogy talaljanak ki jokat, mert ezekkel a D3-as fegyverekkel multiban nem sokra lehet menni. Egyiksem hasznalhato...Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
- Some missions take place inside, others outside. You'll get to use vehicles at times.
Erre leszek en nagyon kivancsi. Foleg akik aztmondtak hogy a D3-engine nemkepes kezelni a kulso tereket...Pedig ahol jarmu van ott kulso ternek is kell lennie, nem is kicsinek!!
ui:viszont kar hogy multiban nem lesznek jarmuvek... ezt nem ertem, pedig sok lehetoseg rejlene benne
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz burgatshow #51 üzenetére
En kiprobaltam baromi nagy szervereken a multit a D3-al, de olyan lag volt, hogy jatszhatatlan volt. Pedig 10Mb/S...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz Dilikutya #54 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy megtartjak a D3 fegyvereit, hanem azt hogy ne basszak el a fegyverek tervezeset. Most mindentol fuggetlenul, motortol, jatektol mondom.
Pl a Q2-nek is ott qrtak el a multi reszet, hogy nem volt egy hasznalhato fegyver se /max a bfg/
Amugy remelem a BFG-t bennehagyjak
Nekem csak azert szempont a multi, mert hosszabb jatszhatosagot nyujt.
Es tobben mindent elvezetesebb csinalniAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Jim Hughes vezető dizájner intenzív csatákat, a Doom 3 motor által szavatolt vizuális orgiát és a nagyapával ellentétben villámgyors játékmenetet ígér. A sztori ott folytatódik, ahol a Quake II. abbamaradt. A Strogg bolygó orbitális védelmi pozicióit szétlőtték a földi erők, a Makront megsemmisítették, ám a strogossok nem purcannak ki oly könnyedén. Szereztek egy újabb Makront és rábízták magukat. A Földieknek sem kellett ennél több. Újabb, ezúttal a Strogg központi bázisa ellen irányuló kataklizmát idéző hentet ígérnek, nekünk pedig tengerészgyalogosként aktívan közreműködve kell párizsit csinálnunk - többek közt az elemlámpás blasterrel, a sörétessel és mondjuk a tűvetővel - az utunkba akadó, egyszer már leigázott fajból.
Néhány jól ismert szörnyella - Gunner, Strogg marine, Gladiátor, stb. - visszaköszön, viszont dögivel lesznek új monszták is, akik örömmel harapnak majd a lábszárunkba. Aggodalomra azonban nincs ok. Mindkét oldalon lesznek járművek, melyekkel a falánk szörnyikéket rendre, de inkább a lánctalpak közé utasíthatjuk.
www.hardwired.huAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Nemi etvagygerjeszto a hardwired.hu-rol
''Visszatér a blaster, géppuska, nailgun és a hűséges shotgun!''
Yikeess!!!
''ahhoz, hogy a brutális Strogg vezérek ellen fel tudd venni a harcot, fel kell adnod nyizige izomzattal megáldott emberi testedet és iszonyú műtétek után átalakítanak egy jó nagy dög és félig-gép Strogg-húsheggyé!''
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz Dilikutya #95 üzenetére
En egy 1024-el be fogom erni
Ez mar csak igy van. Valamelyik nap, lattam hogy a Doom3-at osszecsomagoltak 6800-as kartyakkal /nem a kartyakat a Doom3-al.../
es ugy vehetted-vihetted. Mondvan maskepp ugy sem lesz elvezheto...
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz Dilikutya #97 üzenetére
Hat minden effektet bekapcsolva, hogy a D3 motor megcsillogtassa tudasat egy min 1024x768-ban /szurok nelkul/ igen izmos kartya kell hozza, hogy ne essen 24 fps ala ami mar zavaro. Legalabb egy 9800Pro, ami meg most is egy igen jo kartyanak szamit. De meg azzal is siman 24 ala ugrik neha minden effektet belokve 1024x768-ban is.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz Dilikutya #130 üzenetére
A motor elkeszultevel biztos atadtak a forraskodot a Ravennek, ok pedig modositgatjak, optimalizalgatjak. Elvileg hatalmas kulso terek es jarmuvek is lesznek a jatekban, szoval lesz, illetve van mit opimalizalni.
De alapjaban veve a D3 forrast fogja hasznalni, tehat fenyek, arnyek-effektek, tovabba a karakterek kidolgozottsaga hasonlo vagy magasabb szinten lesz. Egyebkent szerintem mar jovo evben meg fog jelenni.
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Bővebben: link
Hamarosan mostmar jonnie kell!
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
''Ez a videó igazából nem egy előzetes animáció, a videó készítői csupán elképzelték, ők milyennek szeretnék a Quake IV-et. Hát ez lett belőle.''
Bővebben: link
Ahhoz kepest, hogy egy rajongoi video egy elkepzelt Q4-rol szerintem nagyon ott van!
Aki meg nem latta, erdemes megnezni.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Na ha valakinek meg van ez a gamestar irhatna egy ket infot, esetleg nemi kep scan
Megjelenesi datum van mar? Legalabb a HL2-nek mar megvan, hogy nov 16. ,de en ezt jobban varom....Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Ezt a D3 motort felturbozzak, a Valve csak pislogni fog mint eger a lisztben mikor meglatjak a Q4-et
Hamarosan erkezik mar nagyon erzem. Az igazi multiplayerek kiralyaAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Apa es fia
Bővebben: link
Karacsonyra szerintem kintlesz a legfiatalabb utod isAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Ez nem samli! Szanaszet fogja buntetni az osszes eddigi fps-t!
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Ujabb screenshotok:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Ez egy allat jatek lesz
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Igyvan gyerekek, taplaljuk a topikot a frissebnel frisebb videokkal/kepekkel, had szoljon!
A fentebb linkelt video nagyon fincsi, az mar egyertelmu hogy a hangulata ott lesz a szeren, viszont en - D3 engine ide vagy oda - a grafikara huztam egy kicsit a szam. (Bar igaz, a video minosege nem a legkitunobb).
Ti hogy vagytok ezzel?Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Quake4-et mindenkepp ugy kepzelem el, hogy CS jellegu csapatjatek lesz a fo dominans elem a Multi reszben (ahogy leszurtem a videokbol, kepekbol, igazi csapatjatek lesz benne) es Quake2-szeru single player, ami szerintem baromi jo volt majdnem annyira jo, mint a Quake1 single, amit mar tenyleg csak Doom1-2 mul felul.
Viszont a Quake1 volt az elso olyan jatek amit LAN-ba nyomva coop-ban nagyszeru volt vegigjatszani (Azok a regi szepidok [konnybelabadt-szem-szmajli].Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Hmm, szep kis lapja van! De ez mar nagyon jo jel, hogy van honlapja
Egyebkent szerintem azota semmi info nincs a jatekrol.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Allat!!!
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Vazze ez a video szaggat nem gyengen
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz Alkarcsont #635 üzenetére
Nekem azert kicsit tobbnek tunik, mint ketto
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
-
tiv83us
veterán
válasz (Kolombusz) #1574 üzenetére
Lesznek sokszor csapattarsaid, sokszor 2-3 is.
Sok-sok sotet resz lesz benne /sajnos/ es nemi szabadteri ekson is, de inkabb a belter dominal, sok-sok sotet szobaval...Always Outnumbered, Never Outgunned
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)