Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
Multiplayer gamma Doom 3 graffal hmm.... nem rossz, csak mire a masina kiszámolja a grafot meg a hangot, közben mindenki lő mindenkit, addig az os leküldi stand by-ba a hálókártyát!
-
tiv83us
veterán
válasz burgatshow #51 üzenetére
En kiprobaltam baromi nagy szervereken a multit a D3-al, de olyan lag volt, hogy jatszhatatlan volt. Pedig 10Mb/S...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Type-R
őstag
válasz burgatshow #51 üzenetére
A játék különben single -re lesz kihegyezve ,a Q2 folytatása lesz
-
Dilikutya
félisten
ezt már leírtam máshol is. a fegyvereket úgy variálják, alakitják, cserélik, ahogy csak akarják, mirt tartanák meg a D3-as fegyvereket? amugysem részei a motornak. nekem amugy a D3-as fegyverekkel sem volt különösebb bajom, igaz nem is multiztam velük bár a BFG-t én asszem meghagynám úgy, ahogy van..... nekem amugy sem szempont a multi
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
tiv83us
veterán
válasz Dilikutya #54 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy megtartjak a D3 fegyvereit, hanem azt hogy ne basszak el a fegyverek tervezeset. Most mindentol fuggetlenul, motortol, jatektol mondom.
Pl a Q2-nek is ott qrtak el a multi reszet, hogy nem volt egy hasznalhato fegyver se /max a bfg/
Amugy remelem a BFG-t bennehagyjak
Nekem csak azert szempont a multi, mert hosszabb jatszhatosagot nyujt.
Es tobben mindent elvezetesebb csinalniAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Jim Hughes vezető dizájner intenzív csatákat, a Doom 3 motor által szavatolt vizuális orgiát és a nagyapával ellentétben villámgyors játékmenetet ígér. A sztori ott folytatódik, ahol a Quake II. abbamaradt. A Strogg bolygó orbitális védelmi pozicióit szétlőtték a földi erők, a Makront megsemmisítették, ám a strogossok nem purcannak ki oly könnyedén. Szereztek egy újabb Makront és rábízták magukat. A Földieknek sem kellett ennél több. Újabb, ezúttal a Strogg központi bázisa ellen irányuló kataklizmát idéző hentet ígérnek, nekünk pedig tengerészgyalogosként aktívan közreműködve kell párizsit csinálnunk - többek közt az elemlámpás blasterrel, a sörétessel és mondjuk a tűvetővel - az utunkba akadó, egyszer már leigázott fajból.
Néhány jól ismert szörnyella - Gunner, Strogg marine, Gladiátor, stb. - visszaköszön, viszont dögivel lesznek új monszták is, akik örömmel harapnak majd a lábszárunkba. Aggodalomra azonban nincs ok. Mindkét oldalon lesznek járművek, melyekkel a falánk szörnyikéket rendre, de inkább a lánctalpak közé utasíthatjuk.
www.hardwired.huAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
Tuncsi
tag
végre, jöhetne már Q4, jó sok idő eltelt a 3 óta
izgatottan váromcsak nem történt vala vele valami????? :) ------------------------------------------ konfigom: http://tuncsi.uw.hu/konfig.jpg
-
tr00p3r
őstag
a gépigényről meg annyit, hogy Alvinnak igaza van. a profik a quake3-at abszolút minimális grafikai beállításokkal nyomják. semmi AF meg AA, meg high detail texturák. látószög átállítva. mindezt persze a magasabb FPS miatt. a mai kártyákkal: 9600XT, 9800 Pro, X800, GF6800 etc. már ezek nélkül a grafikai downgrade-ek nélkül is hasít a Q3. de igazából régen annak volt hangulata, hogy szinte semmit nem láttál a csilli-villi GFX-ból.
ha a QIV a D3 enginre épül, ami úgy látszik egyértelmű, akkor ez a játék is arra kényszerül majd, hogy minimum GFX játszák. feltéve, hogy eléri az a szintet és elnyeri játékosok milliói szimpátiját, mint a Q3!! mondom ezt azért, mert ugye a D3 single playerben egy ''átlag'' 9800-on és valamirevaló konfigon, sem repked. az MP-t még nem próbáltam de lehet, hogy nem árt a GB LAN, a 6800 ultra! szóval nem értem miért aggódtok a gépigény miatt. aki komolyan játszik MP-t az meg úgyis tudja, hogy a high detail csak lassítja a játékmenetet és leveszi rögtön minimumra.
amúgy lévén, hogy a Raven fejleszti a Q4-et és megnéztem tegnap elött a shotokat, sajnos a Soldier of Fortune-t véltem felfedezni. ha megnézitek a shotgun-os shotot titeket nem emlékeztet a SoF-ra?
tr00p3r
PS: bocs a fenti hozzú eszme futtatásért!
[Szerkesztve] -
I_Am
veterán
Egyetértek. Ha MP fps akkor ne a grafikával foglalkozz, hanem a sebességel és a fov-al. (max akkor ha a grafikai megjelentés már nem jár jelentős sebesség csökkenéssel)
Mondjuk a Q4 kapcsán (hiába a D3 enginje hajtja( vonatkoztassunk már el kicsit a doom3-tól, mert pl a doom3 kicsi zárt tereken játszódik. Ha megnézed a nagyobb területeket, ahol kevesebb az apró részlet, akkor ott jobban hasit mindegyik vga.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
tr00p3r
őstag
a Q3-ban imádtam a külső pályákat. asszem azok zömmel a Q3:TA-ban voltak. a nevüket nem tartom fejben, de volt az ahol egy várat kellett védeni. ill a zászlót. ctf! meg a a világűrben. Q3DM17 pl, railel! na az rulez. a Threewave mod-ot szeret(t)ed?
ha minden összejön, akkor okt elején én is jövök a lan-partyra. akkor összemérhetnénk a tudásunkat. bár amennyit és mostanában játszom tuti, egy 20 frages meccsen, 20-(-15) nyernél. nincs idő, mert építkezek. még csak nincs is fent a gépen! de ha akad időm gyakorolok addig.
[Szerkesztve] -
heihachi
addikt
válasz burgatshow #51 üzenetére
Ezt hagy tegyem be aláírásnak lécci!
''Multiplayer gamma Doom 3 graffal hmm.... nem rossz, csak mire a masina kiszámolja a grafot meg a hangot, közben mindenki lő mindenkit, addig az os leküldi stand by-ba a hálókártyát!''"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
gerlaip
addikt
Örülök, hogy a Quake2-t folytatják. Nekem az első egész éjszakás gammázásom ehhez fűződik 19 éves koromban. (kicsit későn kezdtem ) Meghatódva fogadtam a Quake2-vel szinte megegyező fegyvereket a Doom3-ban, habár a gáma kicsit elkeserítően egyhangú volt. Ahogy Ravenéket ismerem, a Quake4 valszeg jobb lesz.
Viszont kicsit sajnálom, hogy nem csinálnak egy olyan eperfagyi hangulatú vérengzős multijátékot, mint amilyen a Quake3 voltlámavakond
-
Dilikutya
félisten
anno én is sokat toltam a Q2-őt, bár csak évekkel később, mert akkorra lett netem hogy be tudjam szerezni a demója volt meg először, valami eldugott oldalról kellett lehúznom 1-2kb/s-el, mint a 40Mb-ot, 33.6-os modemmel jó játék volt, igaz sztori sztornó, de nem is az számitott akkor... csak az hogy fegyver legyen a kezemben és aprithassak
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
gerlaip
addikt
válasz Dilikutya #72 üzenetére
Kb a Doom3 azzal egyszinten volt sztort illetően, csak unalmasabbak voltak a Doom3-as ellenfelek. Quake 2-ben a vérszívó parazita kutya volt a legjobb, meg a rakétavetős szado-mazo csajok. Meg persze a kalapácsos berserker. persze ezekkel multiban nem nagyon lehetett lenni.
Remélem a hangulat meg fog maradni.
[Szerkesztve]lámavakond
-
Dilikutya
félisten
rakétavetős csaj az melyik? tejóisten igy elfelejtettem... én a tankot szerettem nagyon meg a kis mitugrász alapkatonákat. anno rengeteg screenshotot készitettem róluk, kinyirásuk különböző fázisaiban és vadásztam a látványos helyzeteket
fuuu bakker most jutott eszembe, hogy az egyik halott vinyómon van egy olyan f@sz@ Q3 shot... átkapcsoltam külső nézetbe, és dobtam egy hátraszaltót, és azt kaptam le amikor a tag a képernyő közepén van fejjel lefeleNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Frigo
őstag
Érdemes meglátogatni a hardwired oldalát ,mert pár újabb érdekes info derül ki a Q4-ről.
-
Re-Tech
aktív tag
Úgy néz ki, a Q4 lesz az, aminek a D3nak lennie kellett volna. D3 kuka, várjuk a QIV-et.
-
Dilikutya
félisten
kár hogy a multiban nem lehet majd a járműveket használni. pedig úgy előttem van, amint cooperative-ban az emberi haderő egy nagy csatatéren nekivág a Strogg seregnek... UT2004 ---> kuka
de sajnos ennek úgy néz ki lőttek. tetszik benne, hogy ezt a Strogg inváziót nem egyedül kell megállitanom, hanem egy kis csapattal. ez fincsi kis hent lesz, ha nem cseszik el. márpedig a Raven nem olyan. kíváncsian várom. ha a D3 motoron csiszolnak kicsit még (és világositanak ) akkor ez bizony büntetni fogNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
kretenallat
senior tag
nemtom... en sehol nem tudom kiolvasni h a q4ben a hangsuly a multin lenne. eddig mindenhol azt olvastam h ez is fokent single lesz (es h ne nyavalyogjanak lesz multi is)
egyebkent en mar regota varom. nekem az ilyen gyomorforgato kreaciok sokkal jobban tetszenek mint a sima eloholtak meg demoni cuccok mint a doomban.
ja igen es a nincs kooprol annyit h aki kitalalta h ne legyen annak eltornem a nyakat. mindenesetre gondolom ehhez is irnak majd mint a doom3hoz ''kulsosok''. legalabbis remelem...
[Szerkesztve]:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
Amoonre
tag
Pedi biztos nem lenne rossz.
A Q3 tényleg nagyon pöpec főleg ha ketten nyomjátok teamben m.i. ellen. Hehe megy a szivatás ezerrel.Amit te látsz biztos hogy a valóság???
-
tiv83us
veterán
Nemi etvagygerjeszto a hardwired.hu-rol
''Visszatér a blaster, géppuska, nailgun és a hűséges shotgun!''
Yikeess!!!
''ahhoz, hogy a brutális Strogg vezérek ellen fel tudd venni a harcot, fel kell adnod nyizige izomzattal megáldott emberi testedet és iszonyú műtétek után átalakítanak egy jó nagy dög és félig-gép Strogg-húsheggyé!''
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Dilikutya
félisten
ugye hogy nem hangzik rosszul? amugy a Q2-es shotgun nagyon a szivemhez nőtt, egy olyannal szivesen járkálnék a kabátom alá rejtve, nagyon jó fegyver volt. az igazán tápos ellenfelek kivételével minden ellen hatásos volt, 2-3 lövés a gunnereket, berserkereket is megfektette. a tankra már kicsit többet kellett vele lőni, de kis szaladgálással azt is ki lehetett ütni. bár az ellen inkább a rakétát, gránátot preferáltam hmm mindjárt fel is rakom, egész kedvet kaptam a Q2-höz. a Q2 feeling megspékelve még több ellennel, járművekkel sztem tarolna
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-
Amoonre
tag
Gépigényről tudtok esetleg valamit??
Amit te látsz biztos hogy a valóság???
-
Dilikutya
félisten
egy olyan játék gépigényéről, ami hivatalosan még be sincs jelentve, igazán fölösleges beszélni. HA lesz Quake IV, 2005 vége előtt nem hiszem. úgyhogy ezt a kérdést sztem jegeljük. de mondok én neked egyet, ha akarod. P4 3GHz, 1Gb RAM, Radeon 9600/Gf fx5700 128mb.... a mostani gépigényeket elnézve ez sztem másfél-két év múlva abszolút reális lehet
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Doom3-as gépigény 2 év múlva? ennél azér kicsit többre tippeltem, és az sztem közelebb áll. éppen azért mert mennek le az árak, nem fognak annyira elmerülni az optimalizálásban
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Dilikutya #94 üzenetére
és a mostani csúcskártyák csak 1024-ben, esetleg 1280-ban fogják megállni a helyüket érdekes mostanában valahogy igy jönnek ki a játékok, hogy ahogy új hardver jön, egyből ahhoz igazitják a minőségi beállitásokat
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
tiv83us
veterán
válasz Dilikutya #95 üzenetére
En egy 1024-el be fogom erni
Ez mar csak igy van. Valamelyik nap, lattam hogy a Doom3-at osszecsomagoltak 6800-as kartyakkal /nem a kartyakat a Doom3-al.../
es ugy vehetted-vihetted. Mondvan maskepp ugy sem lesz elvezheto...
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz Dilikutya #97 üzenetére
Hat minden effektet bekapcsolva, hogy a D3 motor megcsillogtassa tudasat egy min 1024x768-ban /szurok nelkul/ igen izmos kartya kell hozza, hogy ne essen 24 fps ala ami mar zavaro. Legalabb egy 9800Pro, ami meg most is egy igen jo kartyanak szamit. De meg azzal is siman 24 ala ugrik neha minden effektet belokve 1024x768-ban is.
Always Outnumbered, Never Outgunned