Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
QuarK
senior tag
Nincs. Ha fegyver váltasz, akkor beépített eljárások indulnak, és fix értékű a lerakás és felvétel. 200ms eltenni, 250ms elővenni. (bg_pmove.c)
Ha elteszed:
PM_AddEvent( EV_CHANGE_WEAPON );
pm->ps->weaponstate = WEAPON_DROPPING;
pm->ps->weaponTime += 200;
PM_StartTorsoAnim( TORSO_DROP );
illetve:
pm->ps->weaponstate = WEAPON_RAISING;
pm->ps->weaponTime += 250;
PM_StartTorsoAnim( TORSO_RAISE );
Sorry
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Nintendo Switch
- Fallout 4
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox 360
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- LEGO klub
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- GTA V
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest