-
GAMEPOD.hu
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#58000384
törölt tag
válasz Robi86 #69162 üzenetére
Nagyon sokat szaggat, nálam már néha a játszhatatlanság határát súrolta, pedig csak autókáztam. Aztán viszonylag stabilan megy, majd megint gondol egyet és beszaggat.
Ez anno azután lett nagyon zavaró, hogy a Sleeping Dogs-ot kipróbáltam, mert az sokkal szebben fut.
A két kiegészítőn semmit sem javítottak ilyen szempontból, de azokban vannak checkpointok a küldetések közben, hatalmas segítség. -
#58000384
törölt tag
Kedvet kaptam ma picit játszani a GT6-tal, le is frissült szépen, viszont akadt egy kis gond: egy rakás autó, festés meg például az Anniversary versenyruha sem érhető el. Azt írja, hogy az azonosítóadatokat nem találja, töltsek le mindent újra. De az autókon mit töltsek le?
Ne mondjátok, hogy újra kell telepítenem a játékot, mert az napokig eltartana -
#58000384
törölt tag
Van aki kihívást keres egy játékban és van aki szórakozást. A kettő nem mindig keresztezi egymást, erre vannak a nehézségi szintek, amiknek sokszor részük az ellenőrzőpontok száma és a mentési lehetőség is.
Régen is pont ugyanez volt, a nehezebb, igazságtalanabb játékokat rengetegen kerülték, így jött létre a "NES-hard" kategória, és így jelentett egyet több játék a frusztrációval.
Nekem is van több játékom, amikben bizonyos dolgok vagy megoldások egyszerűen kiborítanak, és nem is vittem őket végig.
NES-en például ott a RoboWarrior nevű játék. Az egy dolog, hogy nem lehet menteni, annyira talán nem hosszú (azt tudni kell, hogy a NES hajlamos lefagyni, ha sokáig áll szüneteltetve), de minden alkalommal ha meghaltál, az összes tárgyad megfelezte. Így kvázi lehetetlenné válik a főgonosz legyőzése, illetve egyáltalán addig eljutni, mert az energia is feleződik, ami megállás nélkül fogy. Erre akkor jöttem rá, mikor már a vége felé jártam. A Zelda kazijába sem ok nélkül került elem a régi jelszavas megoldás helyett, nagyon fontos volt, hogy bármikor lehessen menteni, pedig az sem olyan hosszú játék, hogy ne lehessen egyszerre végigvinni.Én attól falnak tudok menni, ha valamiért állandóan ugyanazt a részt kell újrajátszanom, mert később meghalok minden alkalommal. Repetitívvé, unalmassá válik, főleg, ha ez a szakasz még hosszú is. Ezzel lehet mesterségesen kitolni a játékidőt.
Wlac: Nekem pont azután kergült meg a GT6, hogy lefrissítettem. Amúgy menő a Louie
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
Nem éreztem gúnyt, se semmi ilyesmit a hsz-edben. Azzal nincs baj, ha nehéz egy játék, csak legyen lehetőség menteni, vagy folytatni a pálya közben Talán a DMC 4 volt ilyen, amit ezért is hagytam abba hamar. Egyszerűen ha meguntam, dolgom akadt, stb. akkor nem tudtam otthagyni, mert elveszett volna az aktuális állásom.
A Mega Man egyébként elég jó példa, ha már említetted, az tipikusan az a fajta, amit be kell tanulni. Hol vannak ellenségek, milyen sorrendben kell a pályákat csinálni (a végén kapsz mindig új fegyvert, ami komolyan sebez egy bizonyos boss-t, csak melyiket?), a főellenségeknek mi az útvonaluk, hogy támadnak, stb. Azt csak a legedzettebbek tudják nyugodtan végigvinni
PS4-re amúgy megjelent a Legacy Collection, az első 6 Mega Man van benne (ezek jelentek meg NES-re), platinát nem ad, de kihívás az van
-
#58000384
törölt tag
válasz MasterMark #69886 üzenetére
Semmi. Van egy ilyen, hogy "If the entire SEN is permanently closed, you will be able to obtain a refund on request for your unused wallet funds and any unexpired period of your subscriptions. You will not be entitled to a refund for any unused Virtual Currency or other products.", aztán kész. Ja, meg ha nem nyúlsz az accodhoz 2 évig, akkor törlik minden megvásárolt tartalommal együtt.
A tuti a lemezes játék, ha meg vége a PSN-nek PS3-ra, akkor mehet rá a CFW, amivel biztosan lehet mentést csinálni (vagy majd lehet, ki tudja). -
-
#58000384
törölt tag
Arra viszont a PSNow nem megoldás, mert én például nem tervezem a PS4 megvásárlását. A PS3 nem ír BD lemezt, így vagy ki lehet majd menteni külső vinyóra/pendrájvra, vagy nem tudom... akkor is érdekes lesz az azonosítás.
Persze ez nem holnap lesz, de egyszer majd lelövi a Sony. -
#58000384
törölt tag
Persze, elhiszem, hogy sokaknak kényelmes megoldás lenne a Now, és ismerve a Sony-t, ők is ilyesmire jutnának, csak így azzal szúrnának ki, akik nem akarnak PS4-et venni. Ezért írtam a CFW-t, mert az is egy megoldás lehet majd.
Ha a trófealistámról minden játék ingyenessé válna, akkor újra meglenne a Beyond is A lemezes játékokkal nincs gond, azokon van DRM, a letölthetőekkel lenne probléma, mert azok a profilodhoz vannak kapcsolva. Ha azt törlöd, és nem tudsz újra belépni, akkor nincs azonosítás.Most nem aggódok emiatt, csak azért jó lenne valamikor látni, hogy állást foglal ebben a Sony, ahogy annak idején a Valve (a Steam lelövésekor egy programmal minden DRM-et le lehetne szedni a játékokról, azok futnának önállóan is - ezt már a múltkor nem találtam meg, biztos levették ).
-
#58000384
törölt tag
Még ha meg is oldanák, akkor is le kell papírozni minden egyes kiadóval és stúdióval, mert a streamelés az másfajta terjesztés. Semmi garancia nincs arra, hogy minden játék elérhető lenne.
A másik meg hogy remélem érzed, hogy ez sem egészen fair dolog, mert a már megvásárolt játékaidhoz új eszközt kell venned (ami éppenséggel ugye Sony), hogy továbbra is használhasd. Különben kuka.
Na mindegy, ez majd kiderül. Most ott tartunk, hogy nincs bejelentve a szolgáltatás megszüntetése, meg az sem, hogy akkor mi lesz.Bogyi007: Hoppá, az X360-hoz meglepetés letöltőkód is jár. Vajon melyik XBLA-s játék lehet? Amúgy a PS3 volt már párszor ilyen áron szerintem (igaz, játékok nélkül).
-
#58000384
törölt tag
válasz Krystal_s #70089 üzenetére
Nem kell lehúzni a kábelről (ahogy a modern telefonokat, tableteket és laptopokat sem), feltöltődés után az elektronika lekapcsolja (ilyenkor a DS3 villogása megszűnik, ha nincs párosítva éppen semmivel). Nem lehet ezeket az aksikat túltölteni sem.
"Töltőn pedig nem ajánlott használni."
Ez sem igaz. Gondolom a telefonodat sem kapcsolod ki a töltés idejére? (Az enyémet például ki sem lehet akkor kapcsolni).Nyugodtan töltögetheted ameddig szeretnéd, vagy használhatod kábelen is.
kevepapa: A Left Behind egy DLC, belekevered az értékelésébe az alapjátékot (ettől még elfogadom, hogy 10-re értékeled, csak nem értek egyet vele).
Mikor megjelent, akkor 5-6 ezer forint volt, és rengeteg helyen olvastam, hogy túl rövid, nem éri meg (az meg kicsit dühítő volt, hogy a legnehezebb fokozatot is ebbe csomagolták bele, így fizetnem kellett volna egy ilyenért...). Megnéztem hát Youtube-on, és bár tetszett, meg érdekes volt az a pici adalék, amit hozzátett az alapjátékhoz, én egyáltalán nem érzem, hogy az ár/érték arány rendben lenne. Most kb. a feléért adják, de még így sem, ismerve a történetet benne.
Az alapjáték nekem is nagyon tetszett, de ettől még nem lesz több a Left Behind. -
#58000384
törölt tag
válasz fausto #70104 üzenetére
"and it’s roughly 2 hours long. 12 quid for 2 hours is a bit of a rip"
A kommentek közül a bejelentős blogposztban. 12 GBP az kb. 5000 forint. Én 5200-ra emlékszek. -
#58000384
törölt tag
válasz perge666 #70113 üzenetére
Hát igen, a DN3D-ben ha használtad a klotyót, akkor adott +10 életet, aztán ha utána szétrúgtad, akkor a spriccelő vizet kortyolva akár 100-ig is felvihetted
Vicces lenne, ha Joel is két lövöldözés között beállna a piszoár elé, és "aaaah, much better". Nem is kéne medkit.
-
#58000384
törölt tag
A modern játékok grafikus motorból, fizikai motorból, hangért felelős modulból, mesterséges intelligenciából és egy mindent összekötő egységből állnak (dióhéjban, mellette scriptektől kezdve mindenféle kód is van).
A játék a hardverekkel API-kon (application programming interface) keresztül kommunikál. Ilyen PC-n a DirectX, amiből X360-on a 9-es verzió támogatott, XOne-on most jön (vagy kint van már?) a 12 is. PS3-on például LibGCM és PSGL néven kell keresni. De sok másik is van.Ezekből időnként érkezik frissítés, ami valamit hatékonyabban kezel, könnyebben, rövidebb kóddal old meg. Aztán ott van az is, hogy a fejlesztő még nem tudja kihasználni a hardver minden képességét, vagy nem optimálisan. A textúrák mókolásával VRAM takarítható meg, de a legtöbbször nem ez a gond (hiszen a felbontás csökkentésével ez relatíve könnyen megoldható, lásd 900p-s játékok next gen-en). A játékok majdnem minden eleme a processzoron csügg, így egyáltalán nem lehet csak így rábökni, hogy "hát igen, ez egy 2,4GHz-es, 4 magos proci, akkor ennyit meg annyit fog bírni, mehet!".
A kódot folyamatosan optimalizálni kell, ahogy készül, különben lesz egy nagy massza, ami talán le sem fut. Ezért van az, hogy sokszor időt kérnek a fejlesztők, mert az optimalizálás a legfontosabb folyamatok egyike. Ez lehet akár olyan módosítás is, hogy a grafikus motor mit hogyan rajzol ki, esetleg az árnyékok részletességén csökkentenek (ez okozhat például megjelenítési hibákat vagy olyan dolgok kirajzolását, amit éppen akkor nem kéne), vagy a mesterséges intelligencián kell csiszolni (ez meg játékbeli bugokat okozhat, akár softlock is lehet a vége), stb.
Multiplatform címeknél főleg hozott anyagból dolgoznak. PC-n megírták, ott a sok szemét az utcán, 3 gyerek ugrál körben, a pocsolya hullámzik, ezt így nem feltétlenül lehet egy az egyben ráhúzni a konzolra. Ez a kis városi kép pedig folyamatok összessége, nem elég picit megnyirbálni itt-ott.Rettentően bonyolult folyamat a fejlesztés, akkor is, ha fix a gép. Az API-k ismeretében a hardverből mindent ki lehet sajtolni, de ez mindig a generáció életciklusának végén hozta el eddig a legjobb játékokat. Addigra lett "kiforrott".
Az pedig hülyeség, hogy méregdrága hardverekkel csak néhány évig lehet játszani PC-n. Valóban elég egy 35 ezres VGA ahhoz, hogy például a Witcher 3 közepes grafikán teljesen simán fusson.
Gépet nem kell mindig újat venni. Ha vettél 4 éve 8 giga memóriát (mikor még tényleg olcsó volt) 10-15 ezer forintért, akkor az még most is bőven elég. A következő procihoz lehet, hogy jó a régi alaplap. A táp is jó lesz. Esetleg eddig a proci visszafogta a videokártya teljesítményét, így ezután annak is érezhetően magasabb lesz.A játékok meg általánosságban véve olcsóbbak PC-n, a vásárok idején pedig lényegesen olcsóbbak. Ami egy egyszeri nagyobb tétel lehet, az hosszú távon megtérül.
Azt megértem, ha valaki szívesebben játszik konzolon, nincs ezzel semmi baj. Exkluzív címek esetén meg főleg megértem. Nekem is van nem egy kiváló játékom PS3-ra (szerintem már le sem kell írnom, hogy melyikek ), de például a GTA IV-re kiadott pénzt nagyon sajnálom. Egy rakás szemét a port. De a Sonic Unleashed is csalódás, úgy tud szaggatni, hogy rossz nézni.
Egy PC-n ez a probléma könnyedén orvosolható, de konzolon az van, amit kapsz.#70331: Ez sem igaz, régen is voltak ugyanúgy hibás játékok, esetleg amik rosszul voltak optimalizálva. Sőt, már a NES-en is volt nem egy ilyen játék, és ott nem volt ám patch, ott esetleg az európai vagy az amerikai kiadásban javították.
PC-n volt játék, amit alapból úgy dobozoltak, hogy mellette volt egy bocsánatkérő cetli, hogy ingyen küldenek egy új példányt belőle, mert valami kimaradt.Bocsi, hosszú lett
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
A "skin" a játéknak csak egy része (egyébként elég nagy része). A háttérben zajló folyamatoknak nagy az erőforrásigénye, ebbe beletartozik a fizika is (ahogy írtad), viszont az nem úgy megy, hogy egyik pályán X fizika van, ami butább, a másikon Y, ami komolyabb. A legózás sem így megy, azért konzisztensnek kell lennie ezeknek az alap dolgoknak a játékban. Mint írtam, ha egy apró dolgon változtatsz, akkor lehet, hogy pillangóhatás-szerűen valamit nagyon elront a játékban.
"Multiplatform játékok készítésénél, pedig párhuzamosan fejlesztenek minden platformra, így a leggyengébb határozza meg a többi platform alapját."
Call of Duty Black Ops 3? Nincs SP, 30 FPS van, nincs Season Pass, buta a grafika. Ahogy fogalmaztál, van egy váz, amit agyon butítanak az előző generációra, viszont nem az az elsődleges platform (ez abból is látszik, hogy inkább kivesznek belőle és 30 FPS-re limitálják, minthogy addig optimalizálják, hogy jobb legyen az eredmény).
Ezeket a játékokat PC-n írják, elsősorban PC-re, majd optimalizálják a kötött hardverre (és a gyengébb PC-s alkatrészekre).A motorokra: ott az Order 1886. 1st party cím, a Sonyé, 30 FPS-re lett limitálva, RAD engine-t használ, abból is a 4.0-t, ami elvileg már kifejezetten a PS4-hez készült, mégsem lett 60 FPS.
A CFW-s megoldás amúgy annyi, hogy a PS2-es iso-t fel lehet másolni, és a telepített mókolóprogramok átalakítják PS2 Classics-ra, amihez generálnak egy licencet. Ahogy néztem, csak azok a játékok működnek így, amik hivatalosan ki lettek adva. Hogy ez pontosan mit csinál, azt nem tudom.
(#70334) Elims: A fejlesztők a kiadók pénzéből tudnak nyaralni. Ha a kiadónak üzleti szempontból jobban megéri a next gen, mint a régi, akkor bizony nincs mese. És valljuk be, hogy sokkal több lehetőség van az új konzolokban, mint a 10 éves PS3-ban. Ha kiadnak egy butított, ronda verziót a játékból, ami még lassan is fut, az nem tesz jót a fejlesztő/kiadó megítélésének. A 7. generáció ennyi volt Konzolból is kell újat venni.
(#70335) Brian_GT: Dehogy kell 100 ezres kártya Ha tényleg maxon akarsz játszani minden játékkal, akkor esetleg, de a játékokhoz nem kell. Nekem egy 30 ezres GTX 750-em van (a sima), közepesre állítva 70+ FPS-sel fut a Witcher 3 vele (1050p). Nem stabilan, lassulás előfordul, de folyamatos marad. Mellette van egy i5 4440 (ezt a procis részét nem is értem a mondandódnak ). A legújabb játékokhoz lehet, hogy kevés (mármint a magas grafikához), de eddig nem volt olyan, ami nem futott volna simán. És itt a VGA korlátozza a procit.
(#70339) perge666: "1-1 játékot 30-40-50 percig is kellett b.sztatni hogy normálisan működjön" Feltételezem, hogy a grafikai beállításokra gondolsz, nem pedig a játék okosítására Ott valami gond volt, ha ez tényleg így volt. Elindítod a Steamet (vagy akármit), az felrak minden szükséges dolgot, aztán ha lassú, akkor a grafikán pár kattintással állítasz, és kész is vagy.
A kontrollernél meg az a fontos, hogy támogassa az Xinput-ot (mint az Xbox kontroller), különben nem minden játékkal fog működni, ennek csak utána kell nézni.[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz KaitouP #70349 üzenetére
Az id Tech 3 Engine-t nyomokban tartalmazza, talán logikai szinten, de ez már rég nem az. Egyébként ha utánanézel, akkor az összes mai motor visszavezethető egy régebbire. Ráadásul az IW (vagy most BO3) motor sem írható le ennyire egyszerűen. Modulok összessége, amiben vannak új meg régi részek. Nem csak a számításokról van szó, az sem mindegy, hogy miként jelenik meg a monitoron, hogyan renderel.
Lehet, hogy vannak olyan megoldások, amik semminek tűnhetnek, de mégis számításigényesek. Gondolom nem látsz bele a kódba.
Nem mondom, hogy nem lehetne megcsinálni, hogy rondább grafikával, kevesebb funkcióval 60FPS-t produkáljon, de nem vagyok fejlesztő, nem látom a forrást.A Ghosts-ot anno játszottam az ingyen hétvégén, és nálam gyakran felkúszott 3-3,5 gigára is a RAM-használat.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz KaitouP #70351 üzenetére
Szerintem maradjunk abban, hogy a BO2 motorjával meg lehetett volna csinálni a multit (ahogy például a FIFA motorja sem mindig egyezett meg a PC-s verzióval), a single részben meg lehet, hogy van olyan, amit nem tudott volna. Adnák így 40 euróért prev gen-re, aztán kész.
A Metal Gear Online és az MGS V amúgy 30FPS és 720p, a Destiny 1024x624 és 30 FPS, a GTA V pedig ugrál 18-30 FPS között (megint a PS3-as port a legrosszabb a 2 közül).Amúgy én nagyon szeretem a kis PS3-at, elég sok kedvencem arra van meg, csak egyszerűen az ilyen GTA IV-szintű lassúságtól falra tudnék mászni. Úgy vagyok vele, hogy vannak játékok, amik kiválóak rajta, meg vannak, amiket inkább PC-re szerzek be.
Brian_GT: Évekkel ezelőtt vettem meg a Crysis-t, és most megy csak maximum grafikán Idővel megy minden.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz KaitouP #70356 üzenetére
Hát nem tudom. A Destiny demóját próbáltam, de az alacsony felbontás azonnal feltűnt, szinte számoltam a pixeleket a tévén. Ha ennél is butább lenne a BO3, akkor rá se néznék Egyébként nálam szaggatott is a játék, nem mindig, csak így piciket, de érezhetően. PS4-re azért jobb.
perge666: Nekem is kényelmesebb az X360 kontroller, bár az iránygombok nem túl jók rajta, így klasszikus játékokhoz egyértelműen a DS a jobb (meg az analóg karok elhelyezése is jobb azokhoz). A homorú ravasz és kar viszont jobb az Xbox-os kontrolleren, meg a formája is jobban tetszik, hiába aszimmetrikus. Én amúgy PC-n is a DS3-at használom, X360-as kontrollerként (csak egy driver kell, és semmi más).
-
#58000384
törölt tag
"számomra nevetséges, ha az utolsó pillanatban derül ki, hogy adott konzol ereje kevés lesz a tervekhez"
Pont ezért mondom, hogy az ilyen dolgok könnyen kiderülhetnek az optimalizáció során. Egyszerűen azt az elképzelést nem lehet megvalósítani úgy, hogy az elfogadható módon menjen.Jól leírtad, hogy mit kell szimulálni, csak elfelejted, hogy attól még egyéb tárgyak és scriptek is vannak a játékon belül, tehát például egy harcot, az embereket nem lehet vízzel megoldani Sőt, rengeteg dolog van scriptekkel megoldva, mert túl nagy teher lenne a hardvernek, ha mindent valós időben számolna. Ez különösen igaz az előző generációra.
Az NPC-hez pedig MI kell, collision, scriptek tömkelege és hasonlók, ez például csak azért, hogy valamennyire "élő" legyen a város egy ilyen játékban. Mellette ott vannak a házak, az időjárás, a játékos, az autók, a fizika, törésmodell, miegymás."Egy időben nem hinném hogy számolja a víz fizikáját, számolja légáramlatokat, és még a földi dolgokat is."
Dehogynem, ha a partra sétálsz, attól még mindent számolnia kell, ha még repülő is van ott (például multiban), akkor is. A Crysis 2 volt talán az, ami a gépigény mesterséges emeléséért a pálya alatti (vagyis nem látható) vizet is tesszalálta. Ezért mondom, hogy nem úgy van, hogy most ezt számolja, a következő pályán meg azt fogja. Ez még a régi sprite-alapú, 2D-s játékoknál működött, meg amikben nem volt fizika, csak script.A fekete bárányt csak azért hoztam példának, mert aktuális A PS3 a procija miatt bivalyerősnek számított 2007-ben, még néhány évvel később is szépnek számítottak a játékok rajta, viszont a szabad erőforrások mértéke ugyanakkora maradt, hiszen a konzol nem bővült. Ami az akkori játékoknak megfelelt, az a mai játékoknak már kevés (nézd meg, hogy a CoD 2-3 és az AW között mekkora különbségek vannak, pedig előbbi tökéletesen megfelelt a kor követelményeinek).
Nincs "PS3 motor", hanem az adott játékmotorok konzolos átiratai vannak.A 60 FPS pedig nem ritka (főleg multis , verekedős, versenyzős játékoknál nagyon fontos, hiszen sokkal hamarabb és pontosabban reagál a játékosra), csak kevesebb van, mint ami feleannyit tud. A gond ott kezdődik, mikor a 30 is csak papíron annyi, mert nem tudja azt sem tartani.
-
#58000384
törölt tag
Hát nem tudom, hogy javították-e, de nem volt szép dolog, az biztos.
Ha egy játék csak a vízen játszódik, akkor nyilván nem fog semmit sem számolni a magasban szálló repülőn (az csak egy script), viszont ha egy terepjáróval fel lehet ugratni a hajóra, akkor már mást is kell vele egy időben számoltatni. Ezt lehet mindenféle effektekkel, törésmodellekkel, részecskékkel fokozni. Esetleg ha bezáródik egy ajtó, utána jön a víz, ami minden repedésbe befolyik, ezután pedig nincs víz a játékban sehol, akkor valóban úgy van, ahogy mondod.
A 60-as játékokhoz tegyük hozzá például az eddigi CoD-részeket is, még az Advanced Warfare is 60 FPS-sel fut, ezért is lesz kellemetlen 30-ra átszokni azoknak, akik játszanának.
Ott a Driver: San Francisco, hatalmas élmény volt játszani a GTA IV 18 FPS-e után De ott Metal Gear Rising is, meg egy csomó másik, vannak listák, amiket írnak a játékosok."Maradjunk annyiban, több az amiben "csak" 30 vagy alatta van, mint ami tudja 60 képfrissítést másodpercenként pláne stabilan."
Én is ezt mondom -
#58000384
törölt tag
Elég keveset játszok, így én is csak a netről vagyok okos
Black Ops, 60 FPS, Battlefield 4, 30 FPS és Warfighter, 30 FPS.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
-
#58000384
törölt tag
válasz fausto #71477 üzenetére
Nem tudom, hogy aktuális-e még a dolog, de a Skyrim nem nagyon fog belassulni idővel. Alapból az Ennek legfőbb oka, hogy a mentés nagyon lassú folyamat, ezért érdemes az automatikus mentést kikapcsolni, így pl. egy házba belépve nem 10 másodpercet tölt, csak hármat. A portok közül a PS3-as verzió a legrosszabb, sokszor szaggat és hajlamos fagyni is (pont ezért lenne hasznos az auto save, amit meg érdemes kikapcsolni...). Ettől függetlenül teljesen vállalható szerintem, így is minden trófeát megszereztem belőle
A Ni no Kuni... nagyon szép grafika, gyönyörű átvezetők, kellemes hangulat, aranyos történet, idegesítő játékmenet Végigvittem, de nem mondom rá, hogy túlzottan jó volt. A szörnyekkel való harc (szerintem), meg úgy az egész harcrendszer elég rossz, pedig rendesen beletanultam ebbe a félig körökre osztott dologba. Sokszor nyomtam félre, mert volt 1-2 másodpercem reagálni, így a ravasszal gyorsan oda kellett lépkedni a megfelelő menüpontra, közben meg támadtak, így rohangálni kellett, esetleg a társakra figyelni. Aztán ugyanez újra meg újra meg újra. Túl erős az ellenfél? Menj vissza harcolni még párat! Ez kicsit lusta megoldás a játék nyújtására. Alapvetően nem szeretem a "grindfest" játékokat, ezen a Ni no Kuni sem segített.
Az összes mellékküldetés gyakorlatilag ugyanaz, a fejtörők, feladatok megoldását Oliver meg szinte azonnal lelövi.
A főellenség annyira erős, hogy vagy harcolsz még órákon át, hogy szintet lépj, vagy ügyeskedsz. Utóbbit választottam, (talán) 40-es szinten vittem végig a játékot, 60-70-es szintet ajánlanak minimum.
Szerencse, hogy ott a játékban a kaszinó és az erősen kiszámítható osztó. Az 500.000-es trófea kis előkészítés után 5 másodpercig tartott
Én mondjuk 10-ből 7-et adnék rá. -
-
#58000384
törölt tag
Én is csak a netet bújom, ha kell valami
Extrém hosszú betöltési idő átlagban városokba lépéskor vagy összetett helyeknél szokott lenni. Én is találkoztam már közel 1 perces töltésekkel, ilyenkor néha fagyott is. Mindig ment, ha új helységbe lépsz, utazol, karaktermenüt nézel (X percenként), vagy vársz. Erre jön az is, hogy a játék alapból viszonylag sokáig tölt. Egyébként a fagyásra is hajlamosabb mentés közben. Az automatikus mentés kikapcsolását maga a Bethesda javasolta, miután a sokadik patch sem javított a helyzeten.
A játékot amúgy már eladtam De nagyon jó.Az meg kiváló, hogy pont az én írásom hozza meg a kedveteket a Ni no Kuni-hoz Mondtam már, hogy unalmas a farmolás?
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
Legfőképpen azért, mert a bugok és a glitchek kihasználása PC-n nem szokás a konzolparancsok miatt A restoration glitch hatása, amihez amúgy elég sokat kell szórakozni, PC-n néhány parancs. A tárgykettőzés szintén, sőt, akármilyen tárgyból akármennyit birtokolhatsz. De minden ott van azon a 3 oldalon, amiről anno szó volt, a hibák is Ha elakadnál, azokon bármit megtalálsz.
Akkor tetszeni fog a Ni no Kuni, egyrészt mert a 75-ös szint akár 60 órányi játékot jelenthet, másrészt a főgonosz legyőzése után is folytathatod, nem kell újrakezdeni semmit. Ehhez jön, hogy tényleg rengeteg szörnyet megszelidíthetsz (harconként kis eséllyel), amiket aztán szintén fejleszthetsz, ehhez meg alapból még több harc és tárgy kell.
-
#58000384
törölt tag
válasz BUZZLGHTYR #71785 üzenetére
SCP drivert keress, azzal megy vezetékkel és BT-n keresztül, rezgéssel, egyszerre 4 is.
szabo111: A BetterDS3 a Motioninjoy driverét használja, azt pedig nem ajánlott telepíteni.
-
#58000384
törölt tag
válasz fausto #71827 üzenetére
Háziállatot ne bánts 45 bounty-t ad a csirke, vagyis olcsón megúszod. Ha megközelítenek az őrök, akkor kifizetheted, letöltheted a büntetésed a börtönben (az esetleges lopott tárgyaktól megszabadítanak), vagy menekülhetsz. Ha a városlakók támadnak (szemtanúk), akkor vedd elő a fegyvered, majd előttük tedd el, ezzel adod meg magad a játékban (nem feltétlenül fogadják el).
Amúgy ha a vérdíjad elég magas, akkor mások is vadásznak majd rád, de mindig lesz lehetőséged kifizetni az említett módon.BÚÉK mindenkinek!
-
#58000384
törölt tag
válasz fausto #71853 üzenetére
Wlac válaszát annyival egészíteném ki, hogy nem feltétlenül kell varázslat, mert sok helyen találni olyan fegyvert, amivel ha ölsz, akkor megtölt egy ékkövet ("lemerül" a használattól, a töltéshez is ékkő kell, de ahhoz az üres is jó). A kisebbekhez állatot vagy Draugrokat ölj, az emberekhez és a nagyobb lényekhez nagy gem kell. Boltokban is vehetsz akár, vagy lophatsz. Mindegyik fogyóeszköz, kivéve az Azura's Star, amit egy rövidebb küldetés végén kapsz meg. Nézz körül, nem nehéz megtalálni a helyet, főleg, ha a kocsmárosokat is kérdezgeted.
A képességek (pl. kovácsolás) fejlesztéséhez keress könyveket, amiknek az értéke 40-50 aranynál több (így elég rájuk nézni, nem kell végignyitogatni őket), azokból rögtön szintet lép valamelyik. Vannak emberek, akik szintén taníthatnak pénzért (ha éppen követőd is az illető, akkor követés közben visszaveheted tőle a pénzed, amit korábban adtál -> cserélgetés). Karakterszintenként ötször fejlesztheted valamelyik képességed. Kovácsolásért pl. Riftenbe menj.
A városi árusok és a Khajiit kereskedők szinte mindent megvesznek (lopott árut nem), az árak eltérőek. Vannak nagyon hatékony trükkök, de ha "szabályosan" játszanál, akkor mindig mindent gyűjts össze, majd add el. Az összes kardot, ékkövet, mindent. Ha nem bírod el a holmikat, akkor ülj lóra, úgy korlátlan számú cuccot vihetsz a boltokig. A felesleget a házad ládájában tarthatod (más ládákból idővel eltűnik).
Az árusok 48 óra után kapnak pénzt, amit meg korábban eladtál nekik (pl. 1db lockpick), abból valószínűleg lesz új készletük.A jobb és bal gombokat szerintem a beállításokban tudod állítani, vagy a varázslatoknál, de sosem próbáltam, nem tudom.
-
#58000384
törölt tag
válasz fausto #71861 üzenetére
Lesz majd módod befektetni a boltokba, de csak később (70-es szintű speech kell, az pedig nehezen fejlődik).
Ja, ha megvannak a DLC-k, akkor néha kapsz örökséget is. Ha van házastársad, akkor ő is adhat időnként pénzt ("Hogy megy a bolt?").
A Dark Brotherhood elég jól fizet, és ha nem teljesíted az utolsó főküldetését, akkor összesen olyan 40-45 ezer aranyad lesz. Windhelmben hallgatózz a részletekért.
Házat venni elég hamar tudsz majd, Proventus Avenicci-t keresd (Whiterun).
Ha a lovat lopod, akkor elkóborol, ha megveszed, akkor ottmarad (sőt, harcol is érted, így könnyen megölik, vehetsz újat). Fast travel esetén az adott város istállójába kerül.
Az óriások ellen max. "bűvölt" íjjal menj egyelőre (tehát a közelharc, de még a varázslat is felejtős), olyan 150-250 arany van náluk, meg pár értékesebb holmi.retijo: Nem rendezted véletlenül mappákba? Mindent átnéztél alaposan?
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz fausto #71868 üzenetére
Hát úgy is lehet, csak gondoltam az kevésbé érdekes módszer De én is csináltam így, magasabb szinteken főleg (nem nagyon lesz olyan a játékban, hogy túl erős lennél az ellenfelekhez). Ha kitakarítasz egy barlangot 10-es szinten, akkor 30 nap után újra visszakerül oda minden, de már az aktuális szintednek megfelelő ellenfelekkel.
A Skyrimes topicban szerintem mindenre választ kapsz, de tény, hogy ott nem a konzolos verzióról van szó, és leginkább a modokról. Ettől függetlenül szerintem nyugodtan kérdezz ott is. Én nem követem, egy rövid ideig írtam csak oda, főként bugokkal szórakoztam, de már abbahagytam a játékot egy ideje.Két hasznos oldal (ha nem gond az angol): Wikia és UESP. Ezeken mindent megtalálsz, ami a játékban létezik. Vannak tippek kezdőknek, részletes leírások, mit, hol, mikor és hogyan találsz meg, mi mire jó, mire figyelj, stb.
Elims: Kezdem azt hinni, hogy van egy rajongóm De a "lexikális tudásom" még mindig a fentebb említett oldalakról van.
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #72375 üzenetére
... vagy az is lehet, hogy szimplán lemodellezik és készítenek egy öntőformát hozzá. Vannak ilyen (egész pofás) SNES vagy GC kontrollerek is, amik még anyaghasználatban sem feltétlenül térnek el érezhetően az eredetitől.
Az elektronika vagy a vibramotor az más tészta.Anno én is vettem 2500-ért egy DS3-utánzatot, és az analóg kar játék közben úgy döntött, hogy eldől kicsit. Eltört az egyik pöcök benne. Szétszedtem, megnéztem, összeraktam, és onnantól kontroller helyett egér és billentyűzet volt a gép számára. Rejtély, hogy hogyan. Lehet, hogy eredetileg annak indult
Da Shep: TLoU, GT6, R&C miatt vettem alapvetően, és egyebek mellett, de legfőképp az Okami miatt marad
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #72387 üzenetére
Hát elég vadul nézett ki Na, vannak olyanok, amik külsőre is jó másolatok. Csak ritkák. Nagyon.
Egyébként nem értem, hogy a LittleBigPlanet Kartingot miért húzták le annyira. Nem rossz játék az. A pályaszerkesztővel egész jól lehet boldogulni (de macerás jó pályát csinálni, ahogy a többi LBP-ben is). A karakterek érdekesek, a pályák is változatosak. Mondjuk nem tudom, hogy a Sonic&ASRT, vagy ez jobb-e.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Ganz-[HUN] #72435 üzenetére
Mint erahurka már írta, csak akkor nyer a Cell, ha jól sikerül programozni rá. Maga a proci 8 magos, abból 1 valódi mag, a többi csak bizonyos számításokra való. Egy magot már a tesztelés alatt letiltanak, egyet meg a rendszernek tartanak fenn, így 6 magra kell úgy programozni és optimalizálni, ahogy egyik másik procira sem (az X360-ban például 3 valódi CPU mag van, vagyis mindegyik egyenértékű).
Ha érdekelnek a PS3-ra való exkluzív játékok, akkor mindenképpen szerezd majd be a gépet, mert emulátor nem mostanában lesz
-
#58000384
törölt tag
válasz Ganz-[HUN] #72447 üzenetére
Vagy szerették volna kihasználni, de nem tudták.
Egyébként a Cell segítségével működött az ubersampling is az Okami HD-ben (tudtommal az egyetlen konzolos játék, ami használja). Ha nem ismernéd, ez egy élsimítási eljárás, mikor az adott felbontás (most 1920x1080) négyszeresén számol a gép (4K), majd lekicsinyíti a renderelt képet normál felbontásra. Így nincsenek recék, szép sima a kép.Sirandrish: Az exkluzívokkal nincs is gond, meg például a GTA V is feszegette a gép határait. De azért van pár ellenpélda
-
#58000384
törölt tag
válasz Ganz-[HUN] #72453 üzenetére
Nekem amúgy is a kedvencem. Japánból vettem a dobozos verziót, abban az eredeti végefőcím zene is benne van.
A Wii-s porttal dolgoztak meg nagyon a fejlesztők, mert hiányosan kapták meg a PS2-es verziót, így bizonyos részeket a nulláról kellett újraírniuk. De ez már másik történet.
A lényeg, hogy bizonyos játékok kerülendőek, inkább másra érdemes venni őket, de néha fordítva is igaz (pl. az L.A. Noire lemezeit cserélgetni kell Xbox-on, PS-en minden ráfért egyre). A PS-ben van BD-olvasó, nem kis előny.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Ganz-[HUN] #72455 üzenetére
Csak lemezt nem találsz hozzá
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #72457 üzenetére
Akkor adjanak játékot is, mert az nincs rá
Egyébként nem csak játéklemezt nem olvasott, de audio CD-t sem. Mondom én, hogy jó a PS. -
#58000384
törölt tag
Ezt teszteltem
PC-n használom az egyik kontrollert, és már villogott, hogy merül. Rádugtam tölteni az egyik portba, de ez nem különösebben zavarta, le is merült (furcsa). Ezután rádugtam a PS-re, bekapcsoltam (a konzolon lévő gombbal), és a háttérben automatikusan párosítva lettek.
Feltöltődött szépen, lehúztam, majd a középső gomb megnyomásakor nem a gép jelzett, hanem a PS. Kellett egy reset a kontrolleren, meg a drivert is újra kellett telepítenem, hogy újra párosítani tudjam a géppel.
Ezután már PC-ről is szépen töltődik. -
#58000384
törölt tag
Több helyen van, pl. Konzolvilág, 576 vagy akár e-bay, viszont elég drága, ~16 ezer forint. Még nem futott ki, csak az erősen csökkenő kereslet miatt nincs készleten sok boltban. Majd ha a Sony megszünteti a konzol gyártását, akkor igen (a PS2-ét 13 év után lőtte le, és ahhoz Store sem volt).
kenny123: OS X-re szerintem nincs megoldás, Windowsra is csak picit régebbi van, és amúgy is csak pár játék működik így.
-
#58000384
törölt tag
Hali!
A kontroller egyik karján körkörös kopást vettem észre. Egyelőre nem mély vagy zavaró, de ha majd a későbbiekben vennék új kart, azt hol vegyem? Ebay-en vannak utángyártottak, de elég drágák, vagy valami nagyon extrém színre vannak festve. A gomb amúgy rendben van, csak a kar maga érdekel.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel!
- Sony PlayStation 5 HD Camera (CFI-ZEY1) Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
- XBOX Series X + Starfield controller + Jótállás + 4 db játék
- Assassins Creed THE REBEL COLLECTION ( 2 JÁTÉK ) /// Szinte Új // Számla + Garancia
- FC24 Nintendp Switch /// Szinte Új // SZÁMLA + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest