Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Awareness

    csendes tag

    válasz #96349952 #716 üzenetére

    Köszi a versenyeket!

    Elnézést szeretnék kérni amiatt, hogy a második verseny repülőrajtját elnéztem és még a kvalival kapcsolatban cseteltem ahelyett, hogy a pedálra léptem volna. Valaki még rajt előtt belém szaladt emiatt.
    Viszont nem feltétlenül értek egyet Körivel, amikor azt mondta, hogy nem volt tiszta a verseny, hiszen még ha lassabb is vagyok a mögöttem haladónál, akkor sem kötelességem őt elengedni. Nem lökdöstem, nem vezettem le a pályáról, egész egyszerűen csak maradtam a rövidebb íveken. Bár lehet, hogy egyszer elfékezve estem be mellé és egy picit átmentem az ő ívére, de az ilyen mindig benne van a versenyzésben. Nem volt szándékos. Mindamellett a Corvette sokkal gyorsabb volt az egyenesekben, mint a Ford...még sérülten is.

    De ha úgy látjátok, hogy szabálytalan voltam szóljatok, jobban oda fogok rá figyelni.

    Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho

  • Awareness

    csendes tag

    válasz Awareness #718 üzenetére

    Az első versenyen egyértelműen BriaNgT Köri volt a hibás, amikor torpedó jelleggel érkezett meg az első féktávra és konkrétan rám borult, ami jól látszik Bertalev videóján a tükörben. Beszéltük is a verseny alatt Levivel, hogy hogyan gondolkodhat valaki úgy, hogy egy 30 perces versenyt az első kanyarban akar megnyerni... :Y

    [ Szerkesztve ]

    Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho

  • Awareness

    csendes tag

    válasz #96349952 #722 üzenetére

    Nem akarok én sem problémát csinálni belőle, hiszen egy játékról beszélünk, aminek az elsődleges célja a szórakoztatás. Mindössze kicsit furi volt, főleg Köritől, aki azért ment már egy pár versenyt, de mentségére legyen mondva, még a legnagyobbakkal is előfordul ritkán ilyesmi. :)
    Visszanéztem én is a daytonai versenyt és a másik autóból nézve bizony többször összeértünk, mint amit belülről érzékeltem. Volt jó pár olyan kanyar, ami belülről úgy tűnt, hogy a pálya két oldalán simán elfordulunk egymás mellett, de egy harmadik autóból nézve volt kontakt, még ha nem is löktük ki egymást. Egy monitoron sajnos nem látok magam mellé, de ha tudom, hogy van valaki mellettem, akkor mindig maradok a kiindulási oldalon. Ezek miatt még egyszer elnézést kérek. :B
    A vezetési stílusomat meg sokaknak szoknia kell, főleg ami a féktávokat illeti, mert sokkal előbb szoktam fékezni, mint az átlag. Nálam az apex általában a kanyar kezdeténél van, hogy minél előbb elkezdhessem a kigyorsításokat. Ez alól csak a hajtűkanyarok képeznek kivételt. Ugyan tudom, hogy sok kanyar esetében nem ez a leggyorsabb megoldás, de összességében gyorsabb, mint ha nagyon rövid féktávokon esnék be a kanyar közepére és csak onnan kezdeném a kigyorsítást. Lehet, hogy ez eleinte egy kicsit megzavar másokat, de pár kör alatt meg lehet szokni. :))
    A másik, ami még szerintem belefér, hogy néha bizony előfordulhat, hogy elnézünk egy-egy féktávot és mondjuk 5-10 km/h-ás sebességgel megpöcköljük a másikat, de alapvetően ezzel nem lökjük ki vagy lassítjuk. Nyilván ez sem szerencsés, főleg ha törik is az autó, de a verseny hevében szinte mindenkinél megesik ilyesmi.

    Mindent összevetve szerintem jó futamok voltak, én kifejezetten szeretem az elhanyagolt pályák és/vagy géposztályok használatát. Valószínűleg ha jobban ismerem a pályákat, akkor kevésbé tartok fel másokat a féktávokon és finomabban esek be a kanyarokba. :C

    Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho

  • Awareness

    csendes tag

    válasz DummyBoy #730 üzenetére

    Igen van...pécén legalábbis. Azt hiszem a 'Cycle lap info' vagy valami ilyesmi nevű gombbal váltható.

    Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho

Új hozzászólás Aktív témák