Új hozzászólás Aktív témák
-
Penge@Borisz
tag
Sajnos pl. az Assetto Corsában sem oldották meg ezt a problémát. Tapasztaltam, sőt, ott még szigorúbb is a dolog. Éppen csak leestem a pályáról, de tényleg csak alig és máris osztotta a büntit. (Még csak levágás sem történt, egyszerűen kanyarból kifelé jövet lesodródtam.) A versenyes szituáció amit említettél, már velem is előfordult, ott anyáztam derekasan. Szerintem is kell ennek még vagy három hónap, mire összeáll.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
Gondolj bele hány pálya/autó kombináció lehetséges. Nyilván vannak népszerűbb választások (pl Formula A az F1-es pályákon), a tiéd valószínűleg nem tartozott ebbe bele. Tegnap én is mentem valahol egy top 5 időt, de nem jelent az semmit még.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Enton
addikt
Áh há, éljen a Time Trial és a max 2 perces replay szekció! Persze az is csak videózással menthető.
Hosszabb pályákon hasznavehetetlen, persze ha megyek 20 kört lemansban quick race alatt az egészett megleshetem, bármikor ha elmentettem, ez tiszta logikus szerintem(persze ghostcar meg stb...).
Menő ez a merga is, én még pont nem használtam eddig. Nagyban hajaz a 190E-re picit lassabb gyorsulással és rengeteg hajóeffektel. Tetszetős ez is, a végén az összes merga király a játékban arra kell majd rájöjjek.
Kuplung+H váltó vagy szekivel nyomod?De várom már, hogy összejöjjön egy g25 megint, most lenne mivel csapatni vele.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Enton
addikt
Nekem is ilyen kis kerekem van hozzá szeki váltóval de marha élvezetes már így is, AC PC egyaránt, meg a többi is ami autós és lehet kormányozni. GTAV-höz kéne valami kormányhekk, abban a forgalom eső város a környezet nagyon adja vezetgetés közben.
Shadow play nálam is a videós, legalább tömörít hardveresen egy kicsit felvételkor ha akarom:
Nordschleife - AMG C-coupe DTM
Viszont hiába SSD+i7+NV760 a 4gb ram videózásnál elég szükös.
Látni hogy beesik a framerate még jó, hogy csak a videóban, menet közben ebből semmi nem jön le. Mindvégig megvan a 60fps.[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#96349952
törölt tag
Nagyon rendes vagy meg minden, de azóta lemondtam erről a műfajról úgy 5 év vergődés után. Letöröltem a gépről minden autós játékot, kedvecekből kiszedtem mindenféle virtualr és társai oldalt, kormányt kihúztam és elraktam a szekrénybe. Történt pár dolog, ami megadta ehhez a végső löketet, egyszer talán megírom az egész sztorit és kiteszem logoutba, tuti, hogy botrány lesz belőle. A lényeg, hogy már nem játszok.
-
Enton
addikt
Ismerős. Ettől már csak az a jobb mikor mindezt multi közben hajlandó csak közölni, bezzeg mikor egész nap idleben megy a gép videózással böngésszéssel akkor nem szokott ilyen gondja lenni. Megoldás = minden auto update, popup előre letiltása első indáskor/telepítésnél.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
zapok
aktív tag
Én is majdnem belecsaptam a monitorba egyet, amikor kiderült, hogy a depó kiállásnál (véletlenül?) rákatt. a vezető cserére. Mindezt a 6 órás verseny utolsó negyedében Mount Panorama-n (Bathurst), bőven vezető helyről (kb. 25-30mp.). Még szerencse, hogy levittem a hosszát 2 órára...
Jah..., persze a vezetést vissza már nem kaptam, hiába böködtem a depó kiállás gombot.
A gép..., (aki ugye most nekem vezetett) na az persze ilyenkor olyan bénán megy, hogy ihaj. Nem zárja az íveket, ha támadják, nem mer még csak a gázra sem lépni, ha előtte bénáznak, csak a kormányt rángatja ide-oda és fékez a marha!
Lett(em) is szépen harmadik
Ez is tapasztalat, pedig már kezdtem belejönni egy Caterham-el a McLaren F1 ellen.Anyám tyúk, avagy az ember tragédia.
-
#96349952
törölt tag
Egy dolog, hogy steril körülmények között, a pályán egyedül, rövid távon hogyan "gyorsulgatsz", aztán egy másik dolog az, hogy mire mész egy 20-25 fős mezőnyben, 40-50 körös versenytávon. A TT kb. arra jó, hogy megtanuld a pályát, a váltásokat, féktávokat, oszt annyi, más jelentéstartalommal nem bír.
-
#96349952
törölt tag
Le Mans-ban több helyen is csúnyán le lehetett vágni a nyomvonalból (két lassító, célegyenes előtti lassító), teljesen indokolt a szigorítás. A leader reset meg nem egy új dolog, túlzás nélkül tucatszor volt ilyen a fejlesztési időszak alatt is. Ha valaki benne van a ritmusban, max 10-15 kör alatt (nagyon max) hozni fogja a korábban törölt eredményét, nagy egy nagy kaland.
-
Csapoati
nagyúr
Ha már van setupod, akkor továbbra is 10-15 kör kell. Aki meg elszánt, az úgyis megcsinálja újra. Ezen nyafogni szerintem már erősen a szőrszálhasogatás, illetve a "van rajta sapka - nicns rajta sapka" esete.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
#96349952
törölt tag
Ja ne már, mitől lenne már 50-60 kör még egyszer beállítani a saját korábbi rekordodat? Ha setupoltál rá, emlékszel arra, hogy kb. mik voltak a beállítások, nem? Pályát már ismered, autót is, mi a gond? És nem kerget a tatár, miért kéne fél óra alatt az összes korábbi próbálkozásodat visszahozni? Mondjuk amúgy sem nagyon értem ezt a TT-buzulást, kb. semmit sem jelent egy hosszútávú versenyhez képest, de azért hajrá. És biztos, hogy lesz még reset, ahányszor hozzányúlnak a fizikához pl.
Ja, és ez nem egy kész játék, továbbra is buildeket kapunk. Az, hogy az SMS mit kommunikál már más dolog.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"Oké fejlesztés alatt van reset de, ez egy kész játék"
Most is fejlesztés alatt van a játék, ezért a 3-as patch.
Amikor a pálya nyomvonalhoz, vagy a vágások kezeléséhez hozzányúlnak, teljesen természetes, hogy törlik a leaderboardot. Aki például eddig úgy ment mondjuk 4:10-es időt Lemansban (mittudoménmelyik autóval), hogy tökönpaszuloyon keresztülvágott az összes sikánon, mert már centire tudta, hogy meddig engedi a vágást a játék, és ezzel nyert 3-4 másodpercet, az most majd megy 4:15-öt, és káromkodik, a másik pedig aki eddig 4:11-et ment régebben, de szinte teljesen szabályosan, az most is 4:11 körül fog menni.
Például, az említett utolsó lassító. Így már nem lenne szabad. Persze, 24 óra alatt párszor belefér, de amikor az egykörös időeredményről beszélünk, akkor már nem megengedett. -
#96349952
törölt tag
Az a bizonyos fehér bömös, amelyik "utat tört magának" én voltam. (Saját szemszögből a videóban 4:30-tól.) Nekem sem tetszett ez a mozzanat már akkor sem, és csak remélni tudtam, hogy nem vetettem vissza nagyon senki tempóját. Tudom, hogy ilyenkor nem sokat számít ez, de nem volt szándékos a manőver. A szokásos féktávot vettem, szerintem ti kissé hamarabb kezdtétek nyomni a fékpedált, ezért alakulhatott ki a helyzet. (Ezzel nem azt mondom, hogy ti vagytok a hibásak, egyszerűen így alakult.) Gyorsan kellett dönteni: Vagy beleszállok egyikőtökbe, vagy megpróbálok elférni a kettőtök közötti lyukban. Az utóbbi mellett döntöttem. Nem volt egy szép jelenet, sajnálom. Az esetek 99%-ban kiemelten figyelek mindenkire, reagálnom kellett volna a korai fékezésetekre a féklámpátok alapján.
Megjegyzem, hogy ezen a futamon a legelején engem is kituszkoltak az első sikánnál, így veszítettem csekély 5 helyet. Nem mintha ez feljogosítana bármire is, csak az sem volt túl kellemes élmény. A jövőben mindenképpen szankcionálni fogjuk az ilyen és ehhez hasonló incidenseket - magamat is ha kell -, erről a Steam csoportban lehet olvasni bővebben.
Az egymásra mutogatás pedig nem vezet sehová, legfeljebb tüskék maradnak az érintettekben, szerintem engedjétek el ezt a témát...
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
Megnéztem a replayt, nem mentem neki a kék BMW-nek, úgyhogy nem én forgattam be - hacsak nem hibás a hitbox és fél méterrel nagyobb az autó, mint ami látszik. Itt voltam hozzá a legközelebb és itt már el is indult az ő hátulja.
Az első körben az első kanyart vállalom, bár tényleg ki szerettem volna maradni a buliból. Az összezárásnál meg kettőnknek lett volna hely, de a belső íven jövő kolléga pont felém húzódott be középre és úgy már nem lett.Na de sebaj, Dubaiban még elővigyázatosabb leszek - remélem más is.
El Nano: Köszi, akkor jó pályán mentem 5-6 kört. Nehéz lesz a sok többszörös csúcspontú kanyar miatt.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
nagyúr
Hehe nem rossz, főleg a falon pattanós kanyarodás ismerős nagyon, én az előző shiftekben és nfs-ekben nagyon gyakran alkalmaztam De nem győztél meg, sem a pálya, de inkább az autó nemgyerebe Illetve az egyik első verseny, talán laguna seca volt clio-val, na oda annyira nem rossz. De ide szörnyű
Hungaroring lesz majd szerintetek?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#96349952
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Linux kezdőknek
- PlayStation 5
- Energiaital topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bestbuy játékok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...