Új hozzászólás Aktív témák
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #16400 üzenetére
Röviden:
Nekem a jót,kikapcsolódást ebben az F1-ezésben a gyakorlás jelenti. Ötletelni,setupolni,hülyéskedni,üldözni egymást,ect.A futam csak hab a tortán.
Ha nincs ilyen csapattársam(márpedig nem lesz,ha ő elmegy)
akkor már nekem sem fog túl sokat nyújtani a versenyzésHodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
Nagyon úgy látom,hogy bomlik a társaság.
-
proof88
addikt
-
Kleroo
veterán
válasz JColee #16405 üzenetére
Netán a versenyzés szó a végén? Akkor legyen f1-ezés helyette.
Ha más,akkor nem tudom ..A lényeg,hogy számomra az a kikapcsolódás,amikor Zoza 0.1secre üldöz,és magam mögött kell tartanom 5körig.Aztán minden kanyarban odavissza előzni egymást,ect.
A boxban ötletelni,mitől jobb a kocsi,miegymás.
Aik ellen őrült versenyt rendezni ....Hodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
Keresem az LMT modot de nem találom.Tudja valaki,hogy honnan lehet letölteni?
-
Frenky89
őstag
Abu Dhabi: 05.29?
-
Zoza24
senior tag
válasz JColee #16409 üzenetére
huhh mik vannak már megint itt?
ehhez a beállításos dologhoz csak annyit,hogy nem tolom Kleroo segge alá,mivel az utóbbi futamokon általában az ő ötleteit valósítjuk meg,vagy volt,hogy mástól kaptam tippet (nevet nem említenék,úgyis magára ismer),szóval én csak megpróbálom kiautózni...
Forza Italy!
-
cila1
aktív tag
Felteszek egy kőrkérdést!
Ki fog illetve ki nem fog a következő szezonba részt venni.
Rohadtul érdekelne![ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
JColee
őstag
válasz Zoza24 #16420 üzenetére
Forma-1hez sokminden hozzátartozik, pl nincsenek ugye segítségek. Úgyhogy ne ezen kezdjünk el erölködni. Azt se tudjuk, hogy egy igazi f1es kocsin milyen állítható dolgok vannak. Másrészt az itteni dolgoknak nincs sok köze a valósághoz, mivel a hátsó szárny légellenállása pl sokkal kisebb, mint az elsőé
Úgyhogy meg lehetne spórolni egy csomó munkát, hogy ne kelljen annyit melózni egy ilyen beállításon. blabla lehetne folytatni még sokáig. -
Frenky89
őstag
válasz Zoza24 #16420 üzenetére
Ötletnek nem rossz egyébként. Pl.: a mostani idő felkészülési idő töredéke alatt "le lehetne tudni" egy pályát, ami a hétvégi autósok - mint pl. én - számára még akár szimpatikus is lehet.
Más kérdés, hogy rFactor-ban szerintem csak "egészben" lehet letiltani a setup-olást, ami viszont nem túl biztató. -
proof88
addikt
válasz Frenky89 #16422 üzenetére
persze bele lehet nyúlni, nem probléma, egyszerűen átírható hogy mit lehessen és mit nem. De én mondtam anno hogy bizonyos dolgokat tegyünk alapértékre és legyenek letiltva, aztán annyival is kevesebb az állítanivaló. Mindenesetre én nyáron sem tudom mire érek majd rá, mert én melózni akarok meg hobbifejleszteni meg dugni, szal érted.
szerk.: bár hozzáteszem, amikor nyáron kiraktam a setupkat ausztráliához akkor is ha jól emlékszem 1 mp-et vertem a mezőnyre pedig minden setup publikus volt, ráadásul én a kisebb leszorítással mentem a top időt, bár ez asszem hozzám tartozik hogy én azt preferáltam mindig is a nagy leszorítással szemben. Akkor mondjuk nem tom mit csináltatok. A komplett liga összefosta magát. Ott volt egész augusztus is meg szeptember eleje aztán egy normális kört nem tudott senki összerakni meg nyafogtak a pálya miatt meg így meg úgy, én meg mindenhol betapadtam. Felraktam onboard videót amin 2x megcsúsztam, még úgy is király volt a köridőm, de JColee lebaszott hogy fos voltam ezt nem kellett vonla felrakni. Na de a köridőm még így is jó volt.
Ezzel azt akarom mondani hogy lehet meg kéne próbálni bizonyos dolgok letiltását és akkor azokhoz nem lehetne nyúlni és rövidebb idő lenne setupolni, de vannak olyan pilóták, mint én, aki kiemelkedik a tömegből és felülmúlhatatlan kört pumpál bele a pályába.
Proof voltam.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #16425 üzenetére
hát igen ... amúgy nem muszáj F1-ezni, át lehet térni más kocsira is pl formula bmw, vagy formula LeMans, vagy Formula Renault 3.5, meg ilyenek, vagy Truck Racing
igazából setupolás mindenhol van. de azért tényleg 1x kéne egy olyan hogy teljesen egyenlő autókkal megmérettetni magunkat. Hogy tényleg csak a vezetői tudás számítson. Valami fun verseny keretében.szerk.: mondjuk az is érdekes h senkiházi összeverbuválódott suhancokként kezdtünk el szimezni és pont F1-et, ami elég bonyolult. Igaz hogy azért aki akart meg szánt rá időt az már vágja a dolgokat nagyjából setup terén, de nem ezzel kellett volna kezdeni sztem bár mindenki F1-ezni akart szal nem róható fel. De pl NAGT-ben azt is szeretem hogy sokkal érezhetőbben reagál a kocsi a változtatásokra a setupban, ezért sokkal könnyebb elhinnem, hogy amit olvastam a setup leírásban, az tényleg úgy van és nincsenek kétes érzések.
[ Szerkesztve ]
-
Zoza24
senior tag
-
cila1
aktív tag
Azért kíváncsi lennék arra is,hogy ki melyiket nyomta névszerint.Illetve,hogy ki szavazott.Gondolom a nemet azt Proof nyomta mert végre már ahogy írta "dugni" szeretne azért nem ér rá. Mondjuk nekem megy mind a kettő.Szimezek is és utána meg d..ok.
Majd hívjál fel és adok tanácsot,hogy hogyan kell a kettőt össze egyeztetni.[ Szerkesztve ]
-
Zoza24
senior tag
válasz JColee #16433 üzenetére
sztem neked le kéne higgadnod kissé mielőtt próbálsz eszmét cserélnilátom kissé ideges vagy,s nehezen dolgozol fel dolgokat
igen akkor Kleroo begyorsult,mert nem tudott pár dolgot,hogy mit kéne állítani ahhoz,hogy az ő stílusának megfeleljen a dolog...elmondta hogy mi nem jó,én pedig adtam pár tippet...de annyira belejött,hogy az utolsó futamokon pedig már az ő tippjeit valósítottuk meg,s én már nem is agyaltam nagyon...jah és hozzáteszem,azt gondolod biztos,hogy a setupolás miatt vagyunk ilyen gyorsak,ami azért nem egészen van így...a 3 fülből ahol lehet állítani dolgokat,én az elsőt használom, a többinél fogalmam sincs mire jók a lassú és gyors be és kirugózások és stb...állítok szárnyat,fékerőt,egyensúlyt,váltót,és még guminyomást,de azt sem nagyon,mert szinte az össze pályán ugyanazt használom...szóval a másik két fülön dunsztom sincs mi mire jó,persze Proof készített egy leírást,de nincs ahhoz kedvem,hogy még ott javítgassak dolgokat,nekem ez így elég...ha ráfeszülnék,még lehet tudnék gyorsulni,de enyi időt nem kívánok rá szánni...
ergó igen javított sokat Kleroo,de el kell ismerni,hogy jól is vezetennyi
Forza Italy!
-
Zoza24
senior tag
válasz Szabesz #16435 üzenetére
az,hogy ezt ki kezdte igazából,szerintem a napnál is világosabb...de ez a Te véleményed, tiszteletben tartom...mióta ide kerültem a ligához, egyetlen személyen kívül,mindenki normálisan közeledett felém s a hangvétel is remek volt...nálam is van egy határ amit ha átlépnek,én sem leszek túl kedves..ez van...
Forza Italy!
-
őstag
válasz Zoza24 #16436 üzenetére
Ha már itt tartunk, nekem a kezdetektől fogva az a véleményem, hogy vaj van a füled mögött. Ezt a Brawnosodásod még jobban erősítette. Viszont engem nem érdekel ha valaki ebben leli esetleg örömét, de az ellentmodó nyilatkozatokra reagálni fogok, ti pedig szójátok az ilyeneket.
¯\_(ツ)_/¯
-
Kleroo
veterán
Én 2 dolog miatt gyorsultam be:
1.:Jó setupokat tudunk gyártani Zozával a közös,hosszú tesztek miatt.
2.: Friss tag vagyok. Tudok/tudtam hova fejlődni. És Zoza remek mester.Egyszerűen meghozza az a gyümölcsét,ha egy jó pilóta addig kergeti a rosszabbat amíg az el nem kezd gyorsulni...Vaj van a füle mögött...
Én inkább csak nevetek ezen....Hodor. Hodor? Hodooor!
-
akoska07
nagyúr
Alap setup,meg letiltani beállitásokat ?
ez az,jó az irány a visszafelé fejlődésben
vhol irtam már,hogy amit Proof csinált setupsegédletet,az sztem kielégitő.
én sokat "tanultam" abból.
más se legyen lusta és olvassa el.
nem sok helyen van,hogy BT tag setupsegédletet ad a mezőnynek.aki nem tudja beállitani az autót ne F1-ben versenyezzen.
Vannak ligák ahol nem is tudsz egyből F1-es autóval menni.
Végig kell menned a kategóriákban,hogy F1-be ülhess.
és ahhoz bizony fejlődni kell és megtanulni beállitani az autót.félre ne értsétek,
én sem tudom beállitani az autót,de próbálom...: Ja,és csigavér emberek...
"nyugalom,a hosszú élet,rittka"[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #16446 üzenetére
Japánban nagyon jó autóm volt az előzőekhez képest, ha JColee-t nem forgatják ki, versenyeztem volna vele, ami szintén nagy szó ahhoz képest ami eddig megfigyelhető volt, h JColee is kilométerekre volt tőlem. Ez alapján azt mondom hogy a korábbi futamokon is lehetett volna nagyobb tempóm, ha megfelelően/máshogy állítom be az autót. Mindig van hová fejlődni. Ha JColee-lal lettem volna párban mindig, akkor nagyon gyanúsak lennétek számomra, de mivel az volt a jellemző hogy JColee is elhúzott messzire előlem, ezért azt gondolom, hogy nem csíteltek, mivel JColee-t sem gyanúsítottam csíttel. Bár JColee is fortyog miattatok, hogy miért van az hogy a lassú kanyarokban ennyire betapadtok. Ez számunkra felfoghatatlan. JColee-nak is megvan az elképzelése arról hogy hogyan érdemes beállítani a kocsit, nekem is. Neki más, nekem is más. Mégsem tudunk mit kezdeni magunkkal a lassú kanyarokban. Emlékszem valamelyik pályán az egyik lassú kanyart úgy vettem be mint még és azóta sem soha, és 3 tizeddel voltam jobb magamnál abban a szektorban, nagyon bravúros kanyarbevétel volt, meghajlok magam előtt, de még úgy is ha jól emlékszem 5-7 tizedre voltam abban a szektorban Zozától.
Szélesebb körben is osztogathatnátok a setupokat, oktató tanító jelleggel. Mert lehet hogy jól vezettek, de gondolom a setup is beleszól, mert az egész szezon a gumikról szólt, legalábbis a részemről, ahhoz meg muszáj belőni a setupot, és az meg nem csak annyi hogy az 1. fülön állítgatok.
Persze nem akarok hazudni, lehet hogy valamelyikőtök már felajánlott nekem setupot 1x, én nem fogadtam el mert saját erőből akarok szenvedni, de valamikor majd küldhetnétek valami csoda setupot, de nem nekem.Zoza is azt írta 1x priviben, hogy MAJD elmondja hogy megy ilyen jól, aztán ebből azóta sem lett semmi.
Persze tisztában vagyok vele hogy a vezetési technikám nem tökéletes hiszen jobb lábbal fékezek, de tegyük fel hogy bal lábbal fékeznék, lehet hogy JColee ezért gyorsabb annyival nálam.
Én nem esek nektek úgy hogy mocskos csíterek vagytok, én hiszek abban hogy mindig van hová fejlődni, de örülnék ha megosztanátok velünk 1-2 infót, mert túl nagy a sebességbeli különbség a lassú kanyarokban.
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #16449 üzenetére
Helyes.
Ez egy felnőtt,komoly ember hozzállása.Zoza titka egyébként az,hogy évmilliók óta játszik,és csak F1es játékokkal
Nameg a lassú kanyarokban előny a billentyű. De én nem kívánok vele élniÉn nem tapadok be olyan jól,szóval nem a setupunk űberkirály. Az csak jó.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S8 és S8+ duplateszt
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Gray Zone Warfare
- Formula-1
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- HP Spectre x360 14-eu0779ng - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen