-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz sp8787 #100267 üzenetére
Nem pont válasz inkább csak a nehézségi fokozat témához a véleményem:
A játék (elsődleges) célja nem az, hogy a játékost szórakoztassa?
Miért baj az, ha valaki a könnyű fokozaton akar játszani, mert őt az szórakoztatja? Miért baj az, ha nem arra gyúr, hogy ő legyen "Jani, a hegyről"?
A "trófeáknál" - amiket én kb. magasról leszarok - nem lehet odaírni a nehézségi fokozatot?Esetleg azzal a játékkal azért játszik, mert tetszik pl. a grafikája?
Nálam az Unravel ilyen: nagyon bejön a grafika/atmoszféra, de sokszor a hátam közepére sem kívánom a benne levő - egy kezdő Xbox konzolos számára - bonyolult manővereket/fejtörőket.
Ha lenne, akkor az easy móddal nyomnám, így viszont "Walkthrough" videókat "használok" és "@nyázok", ha valami n+1-edszer sem sikerül!Ha meg hivatásos e-sport, akkor nem nem mindenkinek azonos fokozaton kell játszania?
-
válasz sp8787 #100461 üzenetére
Kivel vitázzak? Aki azt írja, hogy "hát más játékok is ilyenek". Vagy azzal aki azt írta, hogy "Majd én megmondom neked, ja nem mégse mondom meg neked"...
Nem ez az első, hogy felhozom ezt a témát, véleményemet. De eddig senki nem válaszolt érdemben a felvetésemre. Szerintem a HZD világa nem szuper, nem jó. Ami ilyen alapokra épül, az nálam nem az. Engem végig zavart ez a logikai bukfenc. Ráadásul csak a játék vége fele kapjuk meg ezt a kényszermagyarázatot a dologra.
A legtöbb esetben (szinte mindig) megkapom, hogy nem figyeltem eléggé, meg nem ismertem meg a játék világát. Sőt ma még azt is, hogy végig sem játszottam. Pedig de, de és de. Sokat is olvastam utána. Ez a Ted Faro-s, Apollo-s dolog, csak egy gyenge magyarázat egy óriási plothole-ra. Amint régebben is írtam, a HZD az nem úgy született meg, hogy megvolt egy jó történet, és abból készült egy játék. Hanem volt egy ötlet, hogy robotdinók ellen kell harcolni. Az köré pedig ki kellett találni egy kerettörténetet. Némiképp alá is támasztja ezt a mostani FW tesztekben olvasható dicséret, miszerint a történet sokat fejlődött az előzőhöz képest.
Voltak vele más problémáim is. Aloy viselkedése. A mellékküldetések minősége. De most csak ezt említettem meg.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hombre[EU]
veterán
válasz sp8787 #100472 üzenetére
hát a lore-ba ugyanúgy bele lehet kötni,mint egy star warsnál vagy bármelyik soft scifinél
a legnagyobb problémàja a hzdnek az volt,hogy nagyon rosszul írták meg storyt. a lényeg az lett volna,hogy egy távoli cselekmény (Aloy) során meséljék el Sobeck (spoiler: ) történetét, szeretet,remény,önfeláldozás blablabla témákkal fūszerezve.aki az anyja vagyis aloy a klónja
csak jelentéktelen szereplōkkel,dolgokkal elhúzták a a játékot és a végén összecsapták ill. audio/text file-okban meséltek, ami nem a legjobb megoldásLife, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest