-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz modflow #238040 üzenetére
Hagyományos PC-s felépítéssel és szoftveres környezetben tényleg nem jön ki az előnye. De ez itt egy játékkonzol lesz. Ez az egyik legfőbb újítása, és úgy használja ki ezt a sebességet, hogy eltűnnek az indítási és betöltési idők. De nem csak a pályabetöltések ideje fog redukálódni, hanem játék közben a textúrabetöltés is. Ezzel egyfajta reformot is terveznek.
[ Szerkesztve ]
<-ƘƘ->
-
jookomak
őstag
válasz modflow #238040 üzenetére
Épp ezt részletezték a videóban. Hogy pl egy városban játszódó játéknál a postaláda/jelzőlámpa/tűzcsap textúrája annyiszor van a játékban, ahányszor látod. Itt az ssd miatt elég egyszer beletenni, aztán közvetlenül kiolvassa az ssd-ről, helyet és időt spórol. Ezért lesz csak 825 gb a háttértár. Viszont mivel nem az a folyamat, hogy hdd-ről kitömöríted a textúrát a ramba, ami cpu és ram igényes, hanem közvetlen, ezáltal erőforrás szabadul fel proci és memória oldalon. És itt jön képbe az optimalizáció, valamint a programozhatóság "egyszerűsége". Aztán hogy a fejlesztők ez a megközelítést fogják-e alkalmazni, vagy az xbox féle nyers erőt (általában mondjuk utóbbi szokott a nyerő lenni), azt majd az idő, a fejlesztők, és a vásárlók eldöntik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...