-
GAMEPOD.hu
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
ingalls
senior tag
Beállítható, vagy várható a jövőben olyan opció, hogy a minimapon ne az én pozícióm nyilacskája forogjon, hanem az legyen statikus és a map forogjon körülötte? Jó ideje Battlefieldezem és megszoktam, sokkal jobban tájékozódom így, látnám az égtájakat és a társaim fókuszát. Vagy az a fícsör direkt van kivéve a rendszerből?
-
ingalls
senior tag
Én is észrevettem patch óta, hogy a puzzle-házakban sokkal gyérebb a cumó. :/ Viszont a kisebb településeken mintha javult volna a helyzet.
Azon javíthatnának már, hogy 7-8 AR telitalálat után (azaz 7-8 vérfröcsi) se döglik meg az enemy, hanem közben van ideje rám fordulnia, és lvl3-as helmetemmel együtt egy lövéssel kinyírni, szintén AR-rel. Sosem volt gondom a célzással, egyetemista koromban még kompetitív fps-ekkel is játszottam csapat szinten. De itt már ott tartok, hogy nem merem elsütni a fegyót, mert 10-ből 9-szer ez van. Ezért inkább a végsőkig sunyulok csak
De ebből látszik, hogy milyen király ez a játék. BF3-ban anno ha 7 alatt volt a kd-m, ideges lettem és kiléptem. Itt zsinórban 20 ilyen instant halálos kör után is szívesen kezdek újat. Másról szól, hihetetlen jó csapatjáték. Újra összehozta a régi kocka bagázst. Bár kétség kívül jobban örülnék egy olyan játéknak, ami nem vesz el teljes délutánokat/napokat az életemből -
ingalls
senior tag
válasz Hauptmann #1557 üzenetére
A nyitott vagy csukott ajtók annyit mondanak el, hogy jártak már ott vagy nem, ezért kevés az esélyed, hogy hasznos cuccot találsz (nyilván attól függően, hogy a korábbi loothérosz mihez keresett tartozékokat). Arról, hogy van-e ott valaki vagy nincs nem sokat mond.
A magam részéről bátrabban megyek be egy nyitott ajtajú házba, mert ugyan tudom, hogy komoly cucc nem lesz, de legalább valószínűtlen, hogy lenne benne valaki. 10-ből 9 magára csukja az ajtót tájékozódás miatt. Ha egy ház tárva nyitva van, arra gondolok, hogy ide ugrottak, kirámolták és nem értek rá ajtókat zárogatni, tehát tiszta a terep, már rég nincsenek itt. Egy gondosan zárt épület zónán belül sokkal gyanúsabb.Szóval ezt a randomizált ajtó állapotot nem tartom jó ötletnek, mert még annyi becslési bizonyosságunk se lesz semmire, mint eddig volt.
Eddig miből tájékozódhattunk? Gép útvonala, nyitott ernyők az elejéről, kör helyzete, racionális LZ-k, lövések, hogy a gyári jármű a helyén van-e vagy nem, illetve az ajtók. Ezek közül a nyitott ernyőkből és az ajtókból lehet a legjobban becsülni. -
ingalls
senior tag
-
ingalls
senior tag
Valaki tolja játékot 1050Ti-jal? Elviselhető? Az illető 7870-nel nyomja most és sok a panasz a röcögésre.
-
ingalls
senior tag
Én is egyébként egy elég ideges játékos vagyok, főleg olyan versenyfps-ekben, mint CS vagy Battlefied. Utóbbiban mindig dühős voltam, ha lelőttek, mert ügyesebb volt, elbénáztam vagy szerencsétlen voltam. De Az ilyen fps-eknek csak 10-20%-a múlik a szerencsén. PUBG-ben viszont annyi szerencse faktor van, hogy megszámolni se tudom. Landolás, kör alakulása, loot, épp milyen napod van, bombázás, jármű, hogy a másik hová esik, hol jut eszébe a másiknak bevackolni, épp nem pislog-e, mikor átfutsz a látómezején, hitbox, lag stb stb stb. Persze van, mikor fair viszonyok között találkozom valakivel és elbénázom, akkor pipa vagyok, de az esetek 80%-ban nem egyéni skillen múlik a győzelem.
-
ingalls
senior tag
válasz #32256704 #1730 üzenetére
Amit mondtam, nem csak erre vonatkozik, hanem itt is meg van.
Landolás: Nem rajtam múlik, mert ha emberfelhő érkezik a kiszemelt célra, akkor abort mission.
Kör alakulása: Nehogy már mindegy legyen, hogy ti 4-en vagytok beállva a hídon SKS-sel fedezék mögött, vagy a daciaban full pőrén.
Loot: Pont erről volt szó ezelőtt egy 50hsz-es oldalon keresztül, hogy nem így van. Tegnap az utolsó körömben 4 puzzle házat néztem végig az elején gyorsan és nem volt AR sehol, se smg, csak pisztoly és shoti, bukósisak.
Bombázás: Azért én bátortalanabbul közlekedem olyankor+nem hallod, ha a körnéyken szaladgál valaki, könnyebben meglepnek (igaz te is őt, de általában én a rossz végén vagyok a szerszámnak, mert loot hiányában nekem muszáj haladnom előre, míg más már supressoros KAR-ral vagy AR-rel kempel a házban)
Jármű: Egymilliószor volt már, hogy végig a kör után kellett rohannom és soha egy büdös motort nem találtam. Igen, azért, mert nem volt loot.
"a másik hová esik, hol jut eszébe a másiknak bevackolni, épp nem pislog-e, mikor átfutsz a látómezején,": Én komolyan BF-eztem elég sok részével, és kevés ember tudott meglepni, mert ismertem a taktikailag fontos helyeket. Itt minden full esetleges ebből a szempontból. Épp mázlija van, mert jó helyre esett és semmi dolga, csak figyelni. Persze más játékokban is előfordul, hogy valakit épp ott esz a fene, vagy épp kifordul a hátad mögé, benne van ez is.
Kiegyezhetünk abban, hogy a játék 60%-a mázli Konyítok valamennyit a shooterekhez, létezhetetlen, hogy 80 óra alatt 1 win-em legyen csak (az is full betli), mikor BF3-4-1-ben 10-ből 9-szer első voltam. Igen, valamikor figyelmetlen vagyok, elbénázom, belátom. De ha skill-alapú lenne a játék, akkor nem értem, hogy veszítek az 1v1 találkozók esetében szinte minden alkalommal. Esküszöm fogok feltölteni videot, hogy milyen nonszensz halálaim vannak
-
ingalls
senior tag
Nah én azt mondom, hogy nem vagyok olyan, akinek zseniális taktikai ösztöne van. A BF-ben megtanulható taktikák vannak, ezért ott könnyebb dolgom van, mert viszont lőni viszonylag jól tudok. Itt meg nem lehet ezt a képességet kihasználni, mert katasztrofális a játék futása, hiába préseli ki a játékból a rendszer akár a 80-100 fps-t is, olyan mint más normális játékoknál a 30. Töltsd be újra a cs-t vagy bf-et, nézd meg, mennyivel simább a futása azonos fps-en is.
-
ingalls
senior tag
Ezt az FPS módot csak akkor erőltessék, ha ott tart az optimalizáció, hogy nem 3 képkockát látok egy átlagos gyorsaságú fordulásnál. Ez TPS-ben nem zavaró, de FPS-ben sírok. Főleg egy jól összerakott bf után. Csak próbáljátok ki, hogy húztok egy fél fordulatot quake-ben, cs-ben vagy bf-ben, majd ebben. Egyszerűen le van maradva a célkereszt az egérhez képest. Ez pedig még inkább véletlenszerűvé teszi a játékot, mint pl az az előbb vázolt ablakos luckshot. Tudom, tudom, ez elvileg mindenkinek handicap, de azokat kevésbé zavarja, akik 4k-ban meg vsync-kel, 60 fps-sel játszanak. De sync off 144 fps után játszhatatlan.
-
ingalls
senior tag
válasz vaakuum #1836 üzenetére
Ha 12345-re bindelsz, nem kell elvenned az ujjad wsad-ről, tudsz mozogni. Én is sírni szoktam egyébként a görgős játékosokon (tisztelet a valódban rutinos jelenlévő kivételnek), mikor BF-ben látom, hogy szalad felém, az egyébként jó szándékú gyerek, és mielőtt revive-olna, előbb a hullámhoz vág egy nédet, majd rámdob egy medkitet, s csak utána veszi elő a defibrillátor, de nem tud már felvenni, mert ugye rajtam van a medkit
Más, hogy szintén nem tudom megszámolni, hányszor haltam meg azért, mert gránátról nem vált vissza azonnal támadó fegyverre. Eldobom, majd várom vigyorogva, hogy lépjen be, majd jól megdobom vele Mondjuk ez az én gyökérségem.
-
ingalls
senior tag
Tanácsos lebutítatni a grafikát teljesen? Nyerek belőle valami előnyt?
-
ingalls
senior tag
válasz Create. #2318 üzenetére
Nekem sincs stabil 60 fps-em, pedig erősebb a kártyám a 960-nál. Van, hogy 35 fps diavetítés van percekig.
Öcsém 7870-nel nyomja, ami nem sokkal gyengébb, mint a 960, mégis élvezi. 900p, full low, 40 fps körül. Én mondjuk nem tudnék ilyen értékkel játszani, de ő pl tök szívesen játszik így is. Illetve van egy haverom, aki 960-nal, ő se panaszkodik. 60 fps-ről nem szabad álmodni sem, de a játék hangulata kárpótol érte. Főleg, hogy a TPS nézet egyébként sem igényel túl magas fps-t. FPS nézetben már más kérdés. Ott játszhatatlan top kártyákkal is (összehasonlítva egy CS:GO-val, COD-dal, BF-fel).Optimalizáció: haha
[ Szerkesztve ]
-
ingalls
senior tag
Mivel van esélyem távolabbról meglátni az ellent? Logikusan alacsony beállításokkal, de kipróbáltam és nem érzékelek különbséget.
(#2465) illest309: Magyarul, ha fekszem a dús fűben, a mezőn, akkor más azt látja 200 m-ről, hogy hasal egy idióta a nagy semmi közepén? GG
[ Szerkesztve ]
-
ingalls
senior tag
válasz vorosmarti #2606 üzenetére
Bár velem is így lenne 100 órám van benne és csak egyszer nyertem duo-ban. És ezerszer voltam 2., 3. Soloban, squadban.
Ha már itt tartunk: mi a taktika az utolsó körben, amikor már nem szűkül, de pusztában lapulunk? Tegnap ez volt. Ketten voltunk, feküdtem egy bokorban, ő meg az én fekvésemre merőleges irányban kúszott felém a búzatáblában. Percek óta látom, hogy közeledik, felém néz, de nem lő. Megállt tőlem 5 méterre, nézelődött, majd kiszúrt és lelőtt. Ha megmozdulok korábban kivégzett volna. Ezért mondom, hogy mázli alapú a játék, mert mit lehet ilyen helyzetben tenni? Neki volt malaca, hogy pont jó irányból jött és nem mozdulhattam. Ha szemből, vagy legalább kisebb szögből jött volna, neki lett volna vége Bosszantó a játék, hogy annyi akció és jól lehozott helyzetek után annyin múlik a dolog, hogy milyen irányban fekszel. -
ingalls
senior tag
sean, XP NINJA, atee, olle: Hát ez az, nem mozdulhattam, mert az én fekvő karakteremre merőlegesen közeledett. Másodlagos fegyó, táska természetesen eldobva. Azt reméltem, hogy előttem kúszik el, és anélkül tüzelhetnék, hogy mozdulnom kellene. Így volt 5% esélyem a győzelemre. Ha megmozdulok, azonnal észrevesz.
-
ingalls
senior tag
haha, 118 óra, 1 win GG vagyok
-
ingalls
senior tag
válasz KisTücsök #2924 üzenetére
Én a magam részéről tegnap olyan házba ugrottam, ahol (nem viccelek) 5 négyes szkóp volt.
Más: Biztos volt már, de imádom, hogy az SKS kapott új sloto(ka?már nem emlékszem)t.
Megint más: Azt is imádtam, hogy tegnap este a hotfix előtti meccsen bementem egy szobába, 5 percig nem tudtam kimenni. Kiengedett ugyan az ajtón pár méterre, de visszaszippantott valami láthatatlan erő. Mikor a haverok megdöglöttek, néztek szpektátorban, és mondták, hogy azért van, mert csak úgy látom, mintha nyitva lenne az ajtó, de nincs. Nyissam ki a nyitott ajtót és menni fog. Ment is. És olyan más jellegű lagok voltak, hogy nem tudtam eltalálni az ellent, ide-oda teleportált. Maximálisan támogatom, hogy azonnal vegyük fel a játékot e-sport listára.
-
ingalls
senior tag
válasz kisza25 #3206 üzenetére
A 3 accountomon összesen az első fegyverem a M16A3, amivel 194.000 killem van. 74k AEK-kel, 30k FAMAS-szal. Nehéz lesz ezeket a statokat itt reprodukálni A 7.31-es k/d-t meg főleg, úgy, hogy itt 150 óra alatt 1 win-em volt Irtó béna vagyok ebben a játékban Te legalább könnyen alkalmazkodsz eszerint az új játékstílusokhoz.
-
ingalls
senior tag
válasz Jinxb1rd #3395 üzenetére
A mi squadunk mindig Pochinkire ugrik, de azért, mert még gyakorló fázisban vagyunk és ott tuti mindig van bunyó. Gyakorló fázist úgy értem, hogy 150 és 300 óra között vannak a játékkal töltött idők. De fejlődünk tőle, az esetek 80%-ában mindannyian ép bőrrel hajuk el a falut.
-
ingalls
senior tag
válasz jkrisztian #3431 üzenetére
Én se szoktam érteni az indulatokat, mikor valaki meghal és másokat hibáztat. Igen, lehet, hogy a másik is benne van, mert bénázott, de ezért felemelni a hangot... Ilyenkor van egy olyan szabály nálunk, hogy ha indulatot érez magában valaki, akkor mikrofon mute, majd ha lehiggadt, visszajön. Azzal szoktunk nyitni, hogy "f@sz voltam, kuzen, bocsánat". Betartja mindenki. 7 játékosunk van, ebből 1 srác van, ki nehéz természet nagyon, de ezt ő is be szokta tartani. Egyébként meg ezzel is el lehet hülyülni. Ő mindig mást hibáztat a haláláért, ezért én pl akkor is bocsánatot szoktam kérni tőle facebook csoportban a haláláért, ha nem is voltam bent a játékban. Ilyenkor kicsit elszégyelli magát és minden megy a régiben. Ezért jó felnőtt emberekkel játszani, akiknek nem ez az életük, csak kikapcsnak használják.
-
ingalls
senior tag
válasz Hunbeast87 #3440 üzenetére
Lehetsz még mérgesebb, mert valószínű, hogy játszanak, csak téged hagynak ki
-
ingalls
senior tag
válasz agressor12 #3633 üzenetére
Én használom. Sokkal kényelmesebb a szememnek, de nem hozott a statokban nagy előrelépést Még mindig összesen 1 win-em van 200 óra alatt.
-
ingalls
senior tag
Sosem értettem, hogy tud valaki dropból kiszedni bármit. Én 10-ből 10-szer meghaltam drop mellett. Olyankor kacsavadászat van.
-
ingalls
senior tag
Én eddig egy kivétellel mindig ráfáztam, mikor droppot akartam lootolni. Egyszer fordul elő, hogy kvázi rám dobta, volt benne egy awm scope-pal. Nem használtam, odaadtam valakinek, akinek nem remeg úgy a keze. Az a baj, hogy ebben a játékban baromi nehéz céloznia annak, aki magas képfrissítéshez van szokva és mondjuk (ahogy (#3657) tepenzed mondta) rendesen optimalizált smooth játékokhoz, mint a béef. Abból látom, hogy az egyik haverom, aki jóval bénább volt nálam az előbbi játékban, a PB-ben klasszis hozzám képest. Annak könnyebb, aki hozzá van szokva a 60 hz-es diavetítéshez
Meg nekem rettenetesen remeg a kezem, ha akcióban vagyok. BF-ben más volt, mert ha le is lőtt valaki, két space és már álltam is a 10-20szoros bosszút. Itt meg várhatom meg, míg a többi haver is elesik (nem mintha kívánnám, csak mikor a legelején makkolnak le), majd rohadt lobby, ugrás és loot újra a nulláról.
Ezzel együtt hatalmas játék -
ingalls
senior tag
válasz Jinxb1rd #3752 üzenetére
Para lehet, kiávéemeznének ernyőzés közben.
Más: imádom, hogy soha nem tudhatom first person-ben sem, hogy hová nézek tulajdonképpen. Álltam Pochinki árokban, kicsit felmászva a pereméhez. Bevágom fps nézetbe, kicsit följebb kúszom, hogy tuti kiérjen a csövem a peremen. Arányaiban kb 20 centivel volt a dot-om síkja a perem fölött. Becélzom a tetőn kempelő arcát KAR-ral, lövök és lepattan a semmin, közvetlenül előttem. Most akkor hogy van ez? Nem úgy kéne lennie, hogy ha nem tudsz lőni, akkor lehúzza a szkópot, ki se dugja a fegyvert? Lőttem, kicsit feljebb csúsztam, ott is lőttem, akkor is porzott előttem a semmi. Akkor most hogy van ez, hogy lehet ilyen helyzetből lőni?
-
ingalls
senior tag
válasz Jinxb1rd #4595 üzenetére
Szintén zenész. Az a szabály nálunk, ha az első 5 percben 1 társunk is meghal, akkor mindenki lép ki. Vagyis minden 2. körben kilépünk. De legalább elbújunk, hogy ne adjunk ingyen killt másnak.
Mondjuk nem értem, miért nem lehet ilyenkor disconnectelni... Kinek fájna ez? -
ingalls
senior tag
válasz X Factor #4606 üzenetére
Oké, aláírom, nem szép dolog. Egyrészt abban módosítok, hogy ahogy ti, mi is agresszíven nyomjuk attól kezdve. Ha pl valaki kihullik az első fight-ban, azt mondjuk, hogy " na jó, rájuk megyek". Ez végződhet halállal (általában ), és végződhet kill-lel is, de utána mindenképp kilépünk, ha tiszta a környék.
Utálhatod a fajtámat érte, de nem vagyok időmilliomos, luxus az, hogy rákészülök a játékra, kimákol valaki az elején és bambulhatom a szepktátort fél órán keresztül. Ennyi időm nincs - se a barátaimnak.A második szűküléstől meg már nyilván nem fenyegetem ezzel a "battleroyal felállást". Tegnap pl a végjátékban lecsirkéztem 1v3-ban. Utolsó előtti szűkülésben egy b*** lekározta mindhárom társamat egy hp toronyból Lassacskán kezd a bites agyam átállni erre a sunyulásra is
-
ingalls
senior tag
Sziasztok!
BattleEye ablakban ezt kaptam:
16:57:42: Starting BattlEye Service...
16:57:44: Launching game...
16:57:55: Note: File blocks can be ignored if they don't cause problems with the game.
16:57:55: [INFO] Blocked loading of file: "D:\Battlefield 3\SteamLibrary\steamapps\common\PUBG\TslGame\Binaries\Win64\dxgi.dll".Igen, használom a reshade-et, de 2 órával ezelőtt még tudtam játszani.
Más is jár ilyen cipőben? -
ingalls
senior tag
Ha kivették space-shift kombót, akkor mától nem lehet yasnayában a rendőrségről átjutni az ügyészségre, csak ha kerülsz a főbejárattól :'(
-
ingalls
senior tag
Én azt vettem észre, hogy miután lelövöm az ellent, még tovább ropog/kattog stb a fegyvere. Talán még golyókat is kaptam pár tized, esetleg egy egész másodperccel is azután, h kilőttem a gyereket. Ez azért rossz, mert minden alkalom azt hittem, van még valaki a környéken, aki rám lőtt, és értékes időket vesztettem. Remélem, javítják. Új fegyók jók!
-
ingalls
senior tag
10-ből 7 kör ködös pálya = 10-ből 7 quit squad szinten
-
ingalls
senior tag
250 óra után találkozhattam egy cheaterrel Squadban mentünk, Yasniba ugrottunk északi puzzle házakra ketten, egy ember nyugati csűrre, én meg étteremre. Láttuk hogy érkezik egy ember rendőrség-ügyészségre. 1 perce tart a lootolás, amikor egyszer csak kilőnek akm-mel, majd 10 másodpercre rá hal a csűrös sárc, majd megint 10 másodper múlva halott a két másik srác az északi házak tetején is, akit a gyerek az étterem melletti ház tetejéről lőtt ki. Addigra már őt néztem, és láttam a hulla kamerából, hogy nem telt el 5 másodperc és a gyerek ott lootolta a tetőn a haveromat. Úgy közlekedett, hogy egy lépésanimációval kb 5 métert haladt.
Mondjuk a nap kárpótolt, mert tegnap 5 meccsünk volt, ebből ezen kívül mindegyiket megnyertük
Még nemrég itt panaszkodtam, hogy 150 óra alatt egy csirkém volt, azóta minden nap legalább 2-3 győzelmünk van esténként kb szeptember óta. Lehet, hogy a nem működő rangrendszer miatt van ez, minden lámával egybe raknak minket? -
ingalls
senior tag
Tesómnál van egy kis zűr a játékkal. Első indításkor nem tölt be neki a meccs, ki kell lépnie, majd újra vissza, hogy elkezdhesse. Addig mi afk-kat verünk körülötte. A többedik meccseken már betölt, de van, hogy csak azután, hogy már kidobott a repcsi minket. Soha nem tudunk oda ugrani, ahová szeretnénk, mindig attól függ, hogy ő mikor lát már valamit. Ha be is tölt, szegény jó 1 percig szaladgál az épületek között, mire berendereli neki, és egyáltalán be tud menni az ajtón. FPS-e viszonylag stabil (alacsony, de stabil).
Gépe: i5 6500, 8 gb ddr4, HD 7870, közepesen szar ssd (amin a játék is van). Én telepítettem neki.
Tudom, hogy az a VGA elég vékony már, de egy másik srácnak a brancsból alig erősebb 960-ja van, ugyan úgy 2 gigával, és simán megy neki a játék.Ez már kicsit túlmutat a PB-n, de tegnap óta nem is bootol neki a rendszer. Lehet, hogy ez egész PB-s jelenség egy haldokló SSD szimptómája?
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...