Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vaakuum

    addikt

    válasz Zedroxine #1834 üzenetére

    Számomra alapvetés minden FPS játékban: közelharcban kifogyott fegyver esetén melyik irányító funkciót veszíteném el azért, hogy ismét töltött fegyver legyen a kezemben? Azokról a billentyűkről emelném el az ujjam, amivel próbálok elmozogni az ellenfél elől, vagy azt az ujjamat használnám, amivel éppen úgysem tudok lőni, mert üres a fegyver?

    És ugyan így alapvetés számomra minden játéknál, hogy minden ujjam környékére olyan funkciókat bindelek, amiket SOHA nem szükséges vagy lehetséges együtt használni.

    Ezért lenne jó, ha a görgő nem körbe tekerne, hanem konkrétan meg lehetne mondani, hogy felfelé tekerve mi történjen (melyik fegyvert vegye elő), illetve lefelé tekerve ugyanez. Mert akkor nem tudsz továbbtekerni, csak max. 3-szor adod ki a másodlagos fegyver utasítást, de az meg az első klatty után a kezedbe kerül...

    "Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

Új hozzászólás Aktív témák