-
GAMEPOD.hu
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
niof
addikt
válasz dudu5130 #27900 üzenetére
Már meg ne haragudj, de PeL-nek teljesen igaza van. Az ilyenek totál le tudják rombolni mások játékélményét, akik nem így játszanak, mert a fizikának teljesen ellent mondó dolgokat vagy képes megcsinálni büntetlenül. Rendben van, hogy ez egy játék, de egy csomó dolgot úgy igyekeztek alakítani, hogy a valósághoz közelebb álló legyen. WackyJacky is unfair-nek tartja, és rendszeresen kicsit ki is gúnyolja a wiggle-boy-okat, és pont abban a videójában, ahol a drive-by nerfelése mellett kampányolt, ott mondta, hogy ezzel is kellene kezdeni valamit. Meg persze a guggolást spammelőkkel is. Nem kell ide túl sokat beleképzelni. Maradhat az ide-oda hajolgatás, meg a guggol-feláll futás közben, csak legyen neki valami ára! Tehát a hajladozáskor igenis (pláne ha célra is tart közben az illető) mozduljon sokkal nagyobbat a célkereszt, legyen sokkal nehezebb célozni, és mondjuk ne lehessen egy bizonyos sebesség felett váltogatni az irányt. A guggolgatásra is megmondta WJ, hogy mi lenne a jó megoldás. Élethűbb, kicsit lassabb mozdulattal legyen véghezvíve, valamint "fáradjon el" a karakter, ha mondjuk már ötödjére csinálja az ember, hogy ne lehessen spammelni következmények nélkül.
És adják vissza a mapválasztót!Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
dudu5130
őstag
Nem haragszom meg, de ebbe nem értek egyet veletek. Nekem ezek az dolgok tetszenek. Nekem az nem tetszik, hogy egy közelharc közben mikor előbb kezdek lőni, előbb hitelek M416-tal ne lőjjenek már le UMP-vel. Valami gyalázat az a fegyver amit kapok tőle mostanában. Nekem ez a romboló.
-
PeL
addikt
Mondjuk ezt a videót nem is láttam, de teljesen egyetértek a látottakkal, illetve ezek szerint kb ugyanazok a dolgok zavarnak kb. engem is mint őt. Remélem eljut a fejlesztőkhöz is.
#27903 dudu5130
Engem meg pont az SMG-k nem zavarnak, közelharcban végre használhatók lettek, elvégre pont arra is vannak. Eddig mindenki AR-ekkel rohangált, az SMG-kkel meg kb akkor értél el valamit ha sikerült az enemy-t oldalról/hátból meglepned. Sokkal balanszoltabbnak tűnik most fegyverek terén a játék, az SMG-ket kedvelők nincsenek egyértelmű hátrányba (én is mindig AR-ekkel mentem meg azokat preferáltam főleg, de mostanában gyakran viszek főleg DMR-ek mellé SMG-t vagy valamelyik shotgunt )[ Szerkesztve ]
-
niof
addikt
válasz dudu5130 #27903 üzenetére
Látod, ezt is a valósághoz próbálták igazítani, több kevesebb sikerrel. Az ACP nagyobb kaliber (0.45 (11,4mm), a BMG rombolópuska (Barrett M82, ha így jobban tetszik) meg 0.50 (12,7mm), szóval... khmm...), az 5.56(mm) meg gyorsabb, nagyobb a sebesség és az energia. Cserébe az UMP lassabb, így a kettő kb kiegyenlíti egymást.
Szóval, ezek alapján a mozgásmechanikai elemek is lehetnének kicsit élethűbbek.[ Szerkesztve ]
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
niof
addikt
Mentem pár kört a tesztszerón. Hát, nem tudom ott más e a loot beállítás, de mindig fullosan jöttem ki Yasnaya-ból, a megszokott útvonalamról. Bent a városban is tök jó volt az FPS, figyeltem, nem is igazán drop-olt, elég simának éreztem végig. Direkt kimentem Stalber alá a domboldalba, hogy visszanézzek a városra, mert ott jó nagyot szokott esni, de nem volt vészes. Az élesen 80-ra is le tud, itt 120 alá nem ment. Talán valamit most eltaláltak.
Hidat camp-elni valóban nehezebb lesz, vagy 2* olyan széles, + a catwalk. Gyakorlatilag a közepe üresnek mondható. Viszont az m4-el valami nem volt OK. A távoli spray valahogy nem ment, mintha jobban rángatott volna, de ez nem fix, lehet, hogy csak én voltam kicsit bénább a szokottnál... 😄Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
dudu5130
őstag
A recoil az full random néha. Volt olyan nap, hogy üres m4 4x-szel martin magas ház tetejéről beautozo duot úgy kiszedtem, hogy néztem. Szinte semmit nem ugrált a fegyver. Kövi kör fullra pimpelt m4 Red dottal körbe lőttem az embert 10 méterről. Azt se tudtam milyen bolygón vagyok.
-
Sati1984
tag
Sajnos nem valószínű, hogy a mapválasztást visszahozzák, legalábbis addig biztosan nem, amíg az átlag játékosszám nem nő nagyot (legalább két számjegyű százalékot). Enélkül nem várhatjuk ezt egyáltalán. A botok számának csökkentése jó irány, talán vissza is hoz pár játékost, akik abbahagyták anno a botok bevezetésekor, de szerintem a mapválasztás visszahozásához ez sem lesz elég így önmagában...
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
niof
addikt
válasz Sati1984 #27912 üzenetére
Persze, én mindent megértek, csak tudod, mikor egyedül szeretnék játszani, akkor egyszerűen nem vagyok hajlandó kis mapon szuttyogni. Én a teljes BR élményt kedvelem, és így van olyan, nem kevésszer, hogy 10-12 perc, mire ad egy Miramar-t, vagy Erangel-t. Csapatban nem számít, mert ott közösen döntjük el, de a kis pályákat éppúgy rühellem ott is. Szóval lehetne egy olyan opció, hogy várok többet (be-ki lépkedés nélkül), de garantáltan a kívánt mapra kerülök. Volt nemrég egy felmérés, ahol pont azt firtatták, hogy melyik pályákat részesítem előnyben. Hát, gondolhatod, hogy a két nagy pálya nálam mindent vitt.
Szóval lehetne egy olyan, hogy a menüben csinálnak egy olyan opciót, hogy preferred maps, ahol be lehetne pipálni mondjuk a két nagyot (de akármelyiket amúgy, mondjuk max kettőt), és egy üzenettel ilyenkor figyelmeztetne, hogy a várakozási idő több lehet. Ugyanúgy a random map maradna a főmenüben a lehetőség, csak ebben az esetben garantáltan egy nagy mapra (az én esetemben) dobna be. Nem lenne ördögtől való dolog...Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
adakiller
senior tag
nincs arany középút... a játékosszám februárban, márciusban, és az utolsó 30 napban is csökkent. ennyi pályára kevés az átlag 200ezer játékos. hiába lenne preferred maps, sztem a játékosok elenyésző száma akarna 5-10 percet várni egy játékra, ami hellyel-közzel botmentes. speciel én akkor faroltam ki a pubg-ből amikor elvették a pályaválasztást. ki-be lépkedni se időm, se kedvem, se türelmem nincs. a ki-be lépkedés helyett addig játszok mással. én a kis mappeket favorizálom, és amikor 5-6szor bead egy miramar-t egymás után, karakint/sanhokot meg 2-3 napig elvétve (1-2 alkalom)... na ezek a pillanatok voltak azok, amikor elengedtem, és szerintem végleg... bő 1 hónapja 0 játék. jelen állapotban nem látom mi menthetné meg ezt a játékot hosszútávon... és lassan ha elmúlik a coviddal járó korlátozások (egy része), jön a nyár, még ennyi játékos se lesz; hacsak nem a kis nebulók rá nem kapnak a szünetben . lehet el kellene lopni az apex-ból a map kiosztási folyamatot: adott idősávban (1 óra) egy fix pálya van, aztán következő órában váltás. nem lenne sok ki-be lépkedés, max akinek nem a megfelelő pálya van addig csinál mást. botokra se lenne szükség, és nem lenne ennyi várakozási idő sem. de lehet a pubg-n már ez se segítene, viszont egy próbát megérhetne.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz adakiller #27914 üzenetére
Ezen már valszeg semmi nem segítene. Még idén jönni fog egy új nagy map állítólag, aztán meg ha igazak a pletykák készül a PUBG 2. Az már csak hab a tortán hogy maguk a fejlesztők is nagyban hozzájárultak, hogy ide jutott a játék. Most is tudnának javítani a helyzeten ha akarnának, de láthatóan nem akarnak. Kezdhetnék azzal, hogy megszüntetik a ranked / non-ranked szétválasztását, ahogy eddig is volt, és már is nem lenne alapból megosztott a játékosbázis. Felhúzni a lootot ranked szintűre, és még lehet a map választó is visszajöhetne (ha mást nem map rotációval)
-
dudu5130
őstag
A ranked a legjobb a dolog jelenleg a játékban. Azt csak ne vegyék el. 1 éve csináltak kodiék erről egy podcastet ott jól leírták. A custom gamet kellett volna szinesíteni és a rankedot már az elején bevezetni. Try hard playerek menjenek rankedot akik meg bohóckodni akarnak azoknak meg rengeteg módot lehetne gyártani. A map felújításokból is egyedül erangel lett jó. Vikendiből az erdeti jobb volt, Sanhok egy hányás lett...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz dudu5130 #27916 üzenetére
Nem kell hogy elvegyék. Szüntessék meg a non-rankedet úgy ahogy van, csak ranked legyen. Eddig is működött így. Nem értem mi szükség volt erre, azon kívül hogy jól tökön lőjjék magukat. Akik bohóckodni akarnak, azoknak meg pláne mindegy mit mennek, mert beugranak egy hotdrop helyre puttyogtatni, aztán vagy túlélik vagy nem...
[ Szerkesztve ]
-
niof
addikt
Ez így ebben a formában oltári hülyeség lenne. Inkább ha már van ranked, a szeparációra kellene jobban koncentrálni. Az olyan hétvégi playerek, mint én, szerinted mit élveznének abban, hogy leugranak hot-drop-ra, aztán gyakorlatilag kezdhetik előröl az egészet?
Inkább az lenne reális, hogy aki elért egy bizonyos szintet ranked-ban, azt ne engedje public-on játszani. Kb. majdnem ugyanazt éli át az ember, mintha csalóval találkozna, aztán mikor átváltasz spectate-be, platinum X szintű az ember. Értem, hogy ő public-on valószínűleg gyakorol, vagy a haverjával bohóckodik, de ez egy csomó playert elrettent (illetve valószínűleg ez már jó pár esetben meg is történt). Emlékszem egy meccsre, mikor adouz1e-val voltam egy játékban, úgy oktatta a népet, hogy nézni is rossz volt. Persze meg is nyerte, 20 közeli killel, és akkor még bőven volt játékosbázis. Ilyen játékosok ellen a játék élvezhetetlen nekünk, akik csak szeretjük, de nem vagyunk olyan ügyesek, mint ők.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
niof
addikt
Ezért lenne elég a 2 map, plusz a ranked mód, szintén a 2 mappal. Ennyi kéne, nem több. Így bőven lenne minden időben player, aki keményen akar játszani, annak ott lenne a ranked, aki meg csak casual, annak a normál. Én ennyivel bőven beérném. Semmi szükség a kis pályákra. Azokat kell kivenni a francba, és máris sokkal kevésbé lenne fragmentált a playerbase.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
PeL
addikt
Kis mapokat sem lenne jó kivenni, mert akkor meg az lenne a baj, biztos hogy vannak akik csak azon szeretnek játszani, hiába kis rétegről van csak szó. Mondjuk eddig Sanhok-ot kb mindenki szidta akinél szóba került, még a régebbi Sanhok is jobb volt sokak szerint mint a mostani. Senkinek nem tudnak a készítők a kedvükbe járni, mert akármit csinálnak, mindig lesznek emberek akiknek nem tetszik ez vagy az. Valszeg emiatt is van ez hogy hónapokat kell várni egy egy érdemi, komolyabb változtatásra.
-
chrisnagy13
senior tag
A kevesebb mapszámot adom. A ranknak meg pont ugyanúgy kéne működni mint CS:GO-ban. A silver játsszon silverrel, a global meg globallal. Ennyi. Ami most van nettó fasság, főleg úgy hogy bicskanyitogató különbség van lootban jelenleg a ranked és a non ranked meccsek között.
-
niof
addikt
válasz adakiller #27926 üzenetére
Pont ezért lenne jó az előnyben részesített map, mert te meg kibökhetnéd magadnak a saját preferenciád alapján, amit szeretsz menni. Szerintem kb. ez az egyetlen játék, aminél nem tudja a játékos meghatározni, hogy min játszik...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Sati1984
tag
Minden szavaddal egyetértek, én is 90%-ban Miramaron és Erangelen játszom, néha Sanhok befigyel, de Vikendihez sincs sokszor kedvem. Karakin kuka, én törölném teljesen.
A Battle Royale és Mini Royale playlistek anno jók voltak, talán meg lehetett volna tartani őket úgy, hogy kb. 1-2, netán 3 perc várakozással még tudnánk is játszani akár a jelenlegi játékosszám mellett is. De valamiért nem ebbe az irányba mentek el anno, hanem behozták a botokat. Ehh, hát számtalanszor megénekeltük már, milyen borzalmasan félremenedzselték ezt a játékot, úgyhogy tovább nem is ragoznám ezt.
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
niof
addikt
Szerintem rohadt kevés olyan ember van, aki kivétel nélkül mindegy pályán játszik. Már az is óriási dolog lenne, ha a Reddit-en is javasolt battle/mini royale lehetőséget betennék. Szerintem a játékosok 85-90%-a erre pozitívan reagálna.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
niof
addikt
Minél többet mész egy pályán, annál inkább megismered a kis finomságait. PGI-on és most az ESL-en is láttam olyan pozikat, amiket nem gondoltam volna, hogy lehet játszani, pedig de. Szóval nincs ott semmi kiégés, ha valaki szereti az adott játékot.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
saen
Topikgazda
-
Sati1984
tag
Nekem elsőre 404-et adott
Amúgy tetszenek a tervek, végre rájöttek, hogy nem volt jó irány kis mapeket fejleszteni... Várom ezeket a 8x8-asokat, bár a respawn ötlete nálam pont a Battle Royale műfaj lényegét veszi el, de nem akarom elítélni előre. Ha megmarad a klasszikusan játszható mód is és elég játékos lesz szólóra, akkor rendben vagyunk.
Valamennyire reménykedek, hogy a Miramar remasterrel és a két új mappel sikerül annyi újdonságot belevinni, hogy valamekkora játékosszám-növekedést elérjenek, de ez egyelőre csak remény...
Intel Core i5-9600K | 56 GB RAM | RTX 4070 12GB | Oculus Quest 2 | Beat Saber magyar csúcs pár pályán :-)
-
saen
Topikgazda
-
niof
addikt
válasz DiszNóÓl #27948 üzenetére
Hát igen, az 5 elég kevés, 10 lenne az "ideális", elvégre mégis csak egy rombolópuskáról van szó. 5 lőszerrel kérdéses, hogy megéri e kiszedni a drop-ból. Hibázol 1-2 lövést, és máris csak 3 lőszered van. Szerintem ezen még fognak változtatni. AWM-nél kb. OK a 20 lőszer. Amúgy mikor is mondtam már anno, hogy jó lenne egy ilyen fegyó a játékba? 2-3 éve?
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Politika
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...