-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz McSzaby #117307 üzenetére
Gondok nem nagyon voltak. gyújtótrafó és hasonló apróságok.
Kuplung mind a kettőbe kifeküdt 160k környékén, billenésgátló szintén.
Rohadni egyik se rohad, erő egyikben se volt, de városban a 8v sokkal jobb volt, ellenben mind a kettő zabál.
Olajat a 8v csipegette, 16v szinte semennyire.
8v-be sikerült egyszer kifektetni a klímakompresszort, ez drága móka volt. Nem bírta a tartós 200at pályán, aztán megadta magát.
Amit nem szeretek benne az a lassú gázreakció, de idővel megszokható.
A formavilága nekem nagyon bejön, a helykínálata is megfelelő számomra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz McSzaby #117310 üzenetére
~50k és jobb lesz a gázreakció, de ezzel sincsen sok gond, megszokható.
Hidd el, a leírt problémák piti dolgok, egyik se hagyott ott minket egyszer se az út szélén.
A gyújtótrafó az betegség ezeknél a kocsiknál, de házilag 20 perc a cseréje, illetve nem jön elő gyakran.
A kuplung kopó alkatrész, illetve 70-80k és megint jó. A billenésgátló is 10K+szerelés. Ezeket nem havonta kell cserélni, mind a kettőbe 10-12 éves korában jött elő 160k kilométernél.
A fogyasztás se vészes, csak azért vannak ennél takarékosabb autók is.
A klímakompresszor meg tartós 200-tól feküdt ki Németországban a pályán.
Hidd el, vannak ennél problémásabb autók. Ismeretségi körömben a fiatalabb kevesebbet futott kocsikban dobálják ki a motorokat, meg havonta szervizbejárnak, mert nem jönnek rá, hogy mi a baja a kocsinak.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tresh
addikt
válasz McSzaby #117315 üzenetére
Azért korán se ilyen vészes szerintem, gazda a függő a dolog én csak azért vettem dízelt az 1.8 T alatt mert nem bírtam volna megállni hogy ne tapossam és meggyőztem magam hogy nem akarok hetente tankolni 3 hétig volt nálam haver kotró 1.8 T je 15 liter alatt nem volt az átlag fogyi de lámpától lámpáig nem is volt aki nagyon erőlködött Na szóval ha nem számít a fogyi illetve a lábad se nehéz lehet jót venni belőle csak nem a lerúgott 5-6k szarokat kell nézni hanem 1-1,5 misi körül
(#117320) tomcsi23 : na ne menőz az 1.8 T felfelé ugyanúgy nem megy... lefelé meg csak egy fokkal jobb mert elől értelmes fék van de hátul azon is az a viccnek szánt biciklifék van amire ha felteszed a gyári 15ós alufelnit már nem is látszik hogy van fék alatta
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz McSzaby #117315 üzenetére
hogy megengedhetek magamnak valami sportos kis fost, amivel a mecseki szerpentineken lazásan gurulhatok. Persze, valszeg úgyis egy 1.6 Leon lesz.
Felfele nem tud menni, lefele nem tud megállni, de mondjuk lefele legalább adrenalin azért lenne....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
válasz McSzaby #117321 üzenetére
Ugyanígy voltam evvel én is De nem lehet kibírni főleg ha tudod hogy nem gyári a vas Ezért van szarfos dízelem azt bárhogy taposom max 6-6,5 liter
Jah a fék az alap mindig az az első aztán jöhet a többi én is upgradelnék de a fék többet érne mint az autóm
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz McSzaby #117321 üzenetére
Akkor pedig valami turbós ótó kell neked... Vagy ha kis köbcentis akkor nem vw konszern... " Itt" ami kis köbcentis nehéz és gyenge... (vagy nem 1.5 M)
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
TaaT
veterán
válasz McSzaby #117341 üzenetére
Végülis lehet vele pályára menni, csak akkor kell öntögetni bele az olajat 10e km-enként. (nívó min max között 1L van)
148Nm és 1150kg az nem egy erős párosítás, tehát szerpentinen felfele sem lesz az.
Itt alföldön a közlekedési szabályokat betartva még sok is a gyári fék 256/232. Amúgy jobb minőségű tárcsával és betéttel ezt tovább lehet fokozni. De persze marginális változást a nagyobb motorral szerelt modellekről beszerzett fékkel lehet elérni. 312/256Városban teljesen vállalható
Ebben viszont már van tartalék.
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
válasz McSzaby #117333 üzenetére
lusta orr nehéz genya, a legtöbbet úgy kell belóbálni kanyarba
mk4 platforma legalább 1.8 20v szívó vagy 2l 8v, az alatt minden bengás motor felejtő, semmien előnye nincs az elöbb említett 2-vel szemben.ha egy 3000-3500 euro-t szánsz a projektre akkor 6k2 ibiza sport/cupra, ha kell a mosolyfaktor, csak legyen hozzá egy jó szerelő!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
-
-
-
veterán
válasz McSzaby #117810 üzenetére
Annyira nem tragédia ez a dirketbefecsi, enyémben 16X ezer km volt és simán járt a motor. Egy esetleges (lános-)vezérléscserére kell felkészülni, ezt leszámítva nyugodt szívvel ajánlom az 1.4TSI-t - jól megy, jól fogyaszt.
@tomcsi: naná, hogy kipróbáltam már az osan 98-at. Ár/értékben a Shell 95 az eddigi legjobb. Szombaton nagyon hajlottam rá, hogy Ausztriában megtankolom originál schwechati nyállal, na de 1.12 € (= 342 Ft!) volt litergye!
@TaaT: igen, ez már dupla befecsis - csak cserélni ne kelljen 1x-re 8-at. Hasonlóan retkes volt, egyik kipuról nem jött le maradéktalanul.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz McSzaby #120854 üzenetére
Megbízható mindkettő, csak az olajcserére kényes. Hamar elkoxolódik az olajpumpa szívókosarának szűrője, ha elhanyagolják. Vétel után ledobnám a kádat és cserélném ezt a pár forintos alkatrészt, akkor biztosan sokáig jó lesz.
A tetejébe kell bele nézni..akár az olaj betöltőn. Ha gyanúsan fekete koxos, akkor az nem a te autód lesz. Ha szép sárga vagy őzbarna, átlátszó olajfilmet látsz, az jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz McSzaby #121597 üzenetére
"Elvileg egyébként a gyárban az ERT váltókat már nem szegecselték, erre több helyen olvasom, hogy DE! Szóval már én sem tudom mit higgyek."
ERT-ből van ami szegecselt, van ami nem. Mivel nekem is ilyen váltóm van ezért megkérdeztem Mágust hogy mi a helyzet, enyém 2001végi és az is szegecselt.
Give them hell Ukraine!
-
lenko
aktív tag
válasz McSzaby #127723 üzenetére
Évjáratot nézve nagyo olcsó, törve biztos volt, a 129e az nem km lesz...
Ennyiért 4-5 évvel idősebbet lehet venni, ami jó is.Pl. volkswagen_golf_iv_1.8_t_gti_recaro Chippel ugyanúgy legalább 180hp lesz.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz McSzaby #127723 üzenetére
ha ilyet akarsz venni, ne vigyél hozzá értőt, csuk be a szemed és bökj rá egyre aminek tetszik a színe, és nyisd ki a tárcád
szerk: jó kettes golfot hahun én már nagyon nem láttam ))
karbist biztos nem vennék abból se meg k-jetest se!g4bb3r:mágust kiegészítve esetleg még a közlekedő cső vagy a fojtó szelepnél a bevezetés eltömődésére gondolnék.
tresh:engem, 300e+
motortérbe a nagy plasztikot látod, arra ki kiváncsi, a vevőn kívül?[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz McSzaby #127735 üzenetére
G2 tessék.: volkswagen_golf_ii
(#127737) McSzaby V5-nél is ki kell venni a motort, 200e-ből megúszható, többet nem kell cserélni nálad úgysem, akkor nemtudom miért probléma ez. Szíjas vezérlést cserélsz 2x ezalatt, árban kb. ugyanott vagy.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz McSzaby #139142 üzenetére
Akkor a kopók nem voltak cserélve. Megmérném a dobot, de szerintem az lesz a gond. Nem szemre kell megmondani, hanem átmérni.
Puha a pedál vagy csak nagy a holtjáték? Ha túl puha, lehet levegős, de ha a holtjáték a nagy, akkor a dob a ludas, vagy rövid fékhengerek lettek beszerelve hátra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen