-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz LógaGéza #77614 üzenetére
Olyan nincs h optimális eset. Van lerúgott meg van odafigyelt. Slussz.
Rick4: Tény hogy nem mai darabokra gondoltam, csak az erő-súly összefüggésre akartam rávilágítani. És minek írjam amikor megkaptad a választ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Rick4
félisten
válasz LógaGéza #77614 üzenetére
Egy havernak A3-asa van, azt mondja nem egy túrakocsi, eléggé rövid a váltója is, ehhez mérten az 1.9 TDI ellenére kajál is, egy a jó, a futóműve. A benzines és dízelmotorok elvileg pont addig bírják, mint másokban, az meg piszkosul használatfüggő.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz LógaGéza #77616 üzenetére
Az eddigi -hangsúlyozom hallomásos- tapasztalat az hogy valakinek 50k km alatt elfingja magát a DMF, valakinek meg 200k se elég a mihályhoz. A turbó a városban 15-30k km alatt annyira leszutykosodik h a lamellák képesek fixálódni. Ezt szimpla takarítással vagy városon kívüli kormolással lehet orvosolni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz LógaGéza #77614 üzenetére
Már a másik tocsikban is írtam, ha ki van centizve a lovetta, nem feltétlen nyerő a turbós. Persze másik használtra is lehet költeni, ott is bármi beüthet - és ugye, van a vásárlás utáni szervizke, az sem 2fillér.
Azt senki nem tudja megmondani, hogy meddig bírja a kettőstömegű , meg a turbó, biztosan vannak (elő)jelei, de senki nem lát bele. Hiába jönne ki az átlag, hogy 250e km, ha olyat fogsz ki, ami pont pár nap után kifingik, meg ilyen idős kocsiknál a km is lutri. Mondjuk, állapotot veszünk egyébként is, de az ársáv aljáról szinte csak lepukkant van szvsz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
S.Y.S.
aktív tag
válasz LógaGéza #77628 üzenetére
Sok hónapos projekt volt mire megvettem az 1,8T-t, semmivel sem megkiméltebbek, sőt! Sok a tuningolt és a nagyszerviz előtt álló példány. 8 autót néztem, meg ebből 5 kiesett szemlézés során, úgy, hogy nem vagyok autószerelő, csak betartottam néhány jó tanácsot, 1-et elvittem az orrom elől (lassú voltam), 1 a szervizben vérzett el, az uccsó átment a szervizen és azt vettem meg.
Ne kapkodj és mindenképp vidd el szakszervizbe! Megéri azt a 11k-t! -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LógaGéza #102733 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy nincs hozzá közük, van, persze, csak nem úgy, ahogy azt sokan gondolják.
A PD elemek fészkei megkoptak. Nem tömítenek rendesen, ezért ugrál a fordulat és telik meg üzemanyaggal az olaj. Amikor írtad, hogy tömítéseket cseréltek, akkor ilye kis gumigyűrűket, réz alátéteket cseréltek, amik a PD elem és a tüzelőanyag árkot szigetelik el az olajtól és az égéstértől. Sok km után ezt a felületet szétnyújtja a PD elem és már nem tömít jól az új tömítés sem. Ilyenkor kell felcsiszolni és nagyobb tömítést alkalmazni, vagy cserélni a hengerfejet.
Ha esetleg nagyon rosszak a csúcsok és pisilnek a PD elemek, akkor is előfordulhat ilyen, de ettől olyan hangja lenne a motornak, mínt egy dízel disznó és medve keverékének. Röfögne és horkolna egyszerre. Ebben az esetben csak a csúcsokat kell cserélni, nem az egész PD elemet. Rendes diesel szerviz bevizsgálja a PD elemet és meg is javítja.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
i-sti
senior tag
válasz LógaGéza #116247 üzenetére
Én is falun lakom, 15km várostól.
Augusztus van nálunk a kocsi. Eddig nem volt baj DPF-vel. (Olvass vissza pár hozzászolást, minap beszéltünk erről)
Nincs sok hely benne. Annak ellenére, hogy kintről tágasnak nézz ki. Ha hely a fontos akkor Mágus Szásáját kell megszerezd (Skoda Octi)Szerintem a 125 kw motor is felesleges. Ha nem versenyzésre kell a gép, akkor a kisebb is elég. Azt a plusz 30 lovat jól kell etetni zabbal.
Novum Forum Siculorum