- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
válasz Magnum_ #124812 üzenetére
A cink-alu spré jó anyag. 300 fokos anyagokon használjuk, rendkívül olajos környezetben, és bírja egy darabig.
Persze sokkal magasabb hőt is kibír de itt napi 24 órában kell bírnia.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #124826 üzenetére
Ha az megkönnyíti a helyzetedet, nekünk pl. 4,2 lenne a feltöltési mennyiség elvileg, de akkor max felett van nívó szerint, szóval 4-et kap Pálcát megnézted? Az alapján is fel lehet tölteni, cikkszámról megtudod, mennyihez van jelölve a felső-alsó határ. 4 liter olajat meg úgyis venni kell.
-
tomcsi23
veterán
-
-
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #125028 üzenetére
Szép nagyon! Ilyen autót én sajnálnék Pestre venni, ott mindig történik valami az autókkal.
Mikor voltunk Pesten direkt nézegettem a parkolóba álló autókat mind szarrá húzva, teli horpadással.
Lökhárító leszaggatva. De megis értem hát ott nem lehet vigyázni az autóra.
Állandóan feszült lennék, mikor történik valami, hol merjem otthagyni.
Nekem nem is lenne való új autó.Főleg ha olyan pilóta megy fel mint én, az tej megalszik a számba, mert itt szalkán mindenki tögymörög, én meg ehhez vagyok szokva.
Kb így: [link][ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz Magnum_ #125037 üzenetére
Hát igen, mert a fővárosunkban ilyen forgalmi szituációval még sosem találkoztam...ja de mégis, de még ennél sokkal rosszabbal is. Többek között ma is. Sőt sokkal több a suttyó a fővárosi utakon. Egyébként elárulom, hogy vidéken is vannak ám élhető nagyvárosok vagy akár kisebb városok is (igen vannak vidéken városok). Vidék és vidék között is van ám különbség (bár ezt sok fővárosi nehezen érti).
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
gzbotii
veterán
válasz Magnum_ #125017 üzenetére
Nekem ezeket nemrég hozta a futár:
Pollen es az olajszűrő az made in Germany, levegő- az cseheknél az üzemanyagszűrő viszont Bosznia & Hercegovinában készült.
Úgyszintén ma kellene hozza egy másik futárceg a Total Quartz Ineo MC3, 5W30 olajat.
Szerk.: neked mennyi ido után jött a csekk a Mannoltol?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #125638 üzenetére
Miért lenne probléma a váltóval? Ez nem száraz kuplungos.Előirt csere intervallum 60 000km. Ha azt betartják, örök élet +1 nap. Ez a váltó 400Nm-ert elvisel tartósan.
M@nH.Csak párás időben csinálja, szárazban nem szokta. Kell bele egy másik indítómotor. Valahol bejut a pára, amiatt nem indul azonnal. Ha nem is kattanna, akkor baj van az áram ellátással, de ha kattan, azt jelenti, a mágnestekercs behúz, aminek két pozitív és egy negatív kell. Belül van a gond az indítómotoron belül. A szénkefékre nem jut át elég áram.
[ Szerkesztve ]
-
viperabácsi
addikt
válasz Magnum_ #125695 üzenetére
Wiki szerint ez
00588
Ross-Tech Wiki
Ugrás: navigáció , keresés
tartalom1 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95)
1.1 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállása túl alacsony
1.2 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállás túl nagy
1.3 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): felső határ túllépve
1.4 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): alsó határ túllépve
1.5 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Rövid pozitív
1.6 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Testzárlat
1.6.1 Lehetséges tünetek
1.6.2 Lehetséges okok
1.6.3 Lehetséges megoldások
1.6.4 Különleges megjegyzések00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95)
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállása túl alacsony
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállás túl nagy
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): felső határ túllépve
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): alsó határ túllépve
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Rövid pozitív
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Testzárlat
lehetséges tünetekLégzsák figyelmeztető lámpa aktív
Lehetséges okok
Kábelezés / a légzsák Igniter vezetőoldali (N95) hibás
Tekercsrugó a csúszógyűrűt (F138) hibás
Légzsák Igniter vezető oldal (N95) hibásLehetséges megoldások
Ellenőrizze a vezetékeket / a légzsák Igniter vezetőoldali (N95)
Ellenőrizze Tekercsrugó a csúszógyűrűt (F138)
Ellenőrizze Légzsák Igniter vezető oldal (N95)különleges megjegyzések
Ha a "Rövid pozitív" vagy "Testzárlat" található, Ne törölje a DTC-t. Ez okozhatja a légzsák telepíteni. Lásd javítási útmutatójában talál.
Egy fórumon ezt találtam létezhet ? Idézet a forumból:
Oké, figyelj rám, és jól figyelj, mert ez a megoldás a problémára, és költségek semmi köze !!
Távolítsuk el a vezetőülést a jármű után, az akkumulátor leválasztásával természetesen.
Az ülés alatt csatolt a keret az ülés akkor valószínűleg megtalálja a sárga csatlakozó három vezeték megy minden oldalát. Ne félj, mit fogok mondani. Vágja ki, hogy a csatlakozó és összekötő három vezetékek a helyén körülbelül 3 hüvelyk hosszú. Győződjön meg róla, amikor kivágták a csatlakozó hagysz egy kis drót benne, így láthatja, milyen huzal összeillik ez partnere.
Mielőtt csatlakozott a végén a csere vezetékek együtt, biztos, hogy csavarja őket egymás körül (nem úgy értem, csavarja a kitett drót, hanem csavarja a 3 vezetéket egymás körül), majd csatlakozik a vezetékeket a partnerük drót.
Törölje a légzsák kódot, és a probléma megoldódott.[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #125703 üzenetére
Miért érdekel az téked? Ha nincs hozzá szerszám, akkor az. Amúgy 12 perc. Biztos vagyok benne, hogy nem Te fogod cserélni, szóvl nem értem a kérdést. Kifizeted, akkro ne érdekeljen, mennyire nehéz. Le kell venni az oldalsó motor takaró burkolatot, félre hajtani az automata feszítőt, beakasztani, levenni a szíjat, feltenni a másikat, kiakasztani a feszítőt és visszatenni az oldalsó takarót. Ha nincs csápos vagy rámpa, le kell venni a kereket azon az oldalon. A do3om által is készített rámpán 5 perc a művelet.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz Magnum_ #125729 üzenetére
Pedig benne van a pakliban. Főleg ha napi több órát vesztegel az autód egy olyan parkolóban, ahol elég nagy a forgalom és sűrűn cserélődnek körülötte a gépek.
De azért nem minden sofőr olyan mint a fentebb leírt baromállat. Eleve ha a beparkolok valahova és ki akarok szállni, kinézek oldalra h mi a helyzet. Ha kiférek akkor normálisan kinyitom és kiszállok. Ha nem férek ki, akkor igazítok az autón vagy odébbállok. Ugyanilyen körültekintően járok el beszállánál is. De az olyan baromállatot komolyan nem értem, aki olyan erővel rányítja, hogy a másik autó ajtaja behorpad és utána még erőből tuszkolja, és ahogy szintén erőből húzza vissza úgy nyírja a festéket is.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Danex
addikt
válasz Magnum_ #125732 üzenetére
Igen a nagyon tipikus a 120 kilós "hölgyek" akik örülnek, ha átgurulnak a küszöbön és ütközésig kirugják az ajtót, hogy kiférjen, persze a 25 éves suzukinak úgy is mindegy...
Múltkor az ablakból láttam, hogy egy melósokkal teli rozsdahalmazból vágta ki az ajtót az egyik melós, rohantam is le, a mázlija az volt, hogy kb 1 cm maradt a kocsi oldalától, de egyáltalán nem rajta múlt...
Nem nézem le a régi autóval közlekedőket, se a kövéreket amennyiben figyelnek a környezetükre...
-
AsusBoy
senior tag
válasz Magnum_ #125815 üzenetére
Nem.is baj,hogy opelos
Előző verdám egy Opel.volt ami jól tette a dolgát közel 10 évig. Îgy tisztelgek előtteKicseréltem a halogén izzót egy ugyan olyan foglalatú fehér fényű ledre.
Ennél a tîpusnál (Audi A4 2012) ezek a foglalatok vannak :
PW24W/PWY24W index első
P21w hátsó index
Psx26w nappali menetfényKicseréltem az index izzókat is. Sokkal modernebbé ,kontúrosabbá teszi a kocsit. Ugyebár a lednek nincs felfutási ideje, egyből a teljes erejével világît.
Dinamikusabb,szebb,modernebb az index villogása . -
AsusBoy
senior tag
válasz Magnum_ #125818 üzenetére
Nincs canbus para.
21db led helyezkedik el .
Az össz fogyasztása 9-10watt körül van.
Ezt elengedi a kocsi. Ezért nem.szól
Semmit nem épîtettem.be plusszba tehát semilyen terhelést ,különféle adaptereket.. semmit!( Amúgy se gányoltam volna kábelek megvágásával. Plussz dolgok beszerelésével)
Úgy voltam.vele,hogy ha nem lesz îgy jó akkor mennek vissza a gyári halogén izzók.
Privátba îrj rám. Elküldöm,hogy honnan meg melyiket rendeltem.Fogyasztás 5.0 - 5.5 liter között van
Nimcs spritmonitorom[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen