-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
válasz Magnum_ #108376 üzenetére
Én sem tudom mennyire lesz jó, az majd kiderül. Mert szépnek szép csak használat ne legyen szar.
Ez volna itt a probléma, nem érnek be a fülek, az a vastag gumi egyben van a pedállal, roncsolás nélkül nem levehető.
[link]
[link]
Amire gondoltam hogy hegeszteni rá hosszabb füleket. (pl argonnal szerintem megtudnám oldani)
Vagy marad a ragasztás, de csak óvatosan hogy le is lehessen szedni, nem telibe az egészet.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
veterán
válasz Magnum_ #109616 üzenetére
Nem alaptalan a híresztelés. Jetta 1.2, 1.4 TSI rajta van a listán; Golfból az enyém is. Lefelé nem engedem csippeltetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz Magnum_ #109731 üzenetére
Nem tudom hogy csak velem van e baj de erről az ovális hangszóróktól én rosszul vagyok mindig a kocka lada jut eszembe bár hazudok még abba is szebben nézett ki ez . Vegyél egy jobb márkájú oda való kétutast aztán öröm és boldogság
-
TaaT
veterán
válasz Magnum_ #109826 üzenetére
Azzal sincs baj, a közhiedelemmel ellentétben a sima festett aluk jobban bírják a telet mint az acélok, csak drágább őket javítani vagy pótolni ha valami gebasz van.
focvis: Fehéret mondjuk ne, macerás tisztán tartani Meg jobb ha ritka küllős, azt is könnyű tisztán tartani.
Áj ha ebből lenne 16-os már rég ilyen lenne a téli szettem. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Magnum_ #109850 üzenetére
Volt akinek összerepedt az első lökösön a festék, behúzta karbon fóliával, aztán felpattogzott a lakk a mocitetőn és a tetőn, azokat is behúzta fóliával, mondtam neki ha elromlik a motor ne a karbonfólia legyen az első ötlete.
Egy másik embernek meg kiszakadt az ülése, hát persze hogy arra is jó a karbonfólia
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
FrankMonzano
őstag
válasz Magnum_ #109968 üzenetére
Hat igen. Az en 2004-es 4-es Golfomban is 190e km van. Latok sok 100-120, 140e km-es hirdetest. Neha elgondolkodom, hogy en vettem e sok km-rel, vagy az enyem legalabb valos?! Apropo, egy normalisan karbantartott/hasznalt 1.6 golf mennyit bir ki? 200e km felett is van neki elet?
-
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #110051 üzenetére
Erre volt egy mérés a totalcaron, hogy "teszt" üzemmódban illetve normál utcai körülmények között mi a különbség. Csúcsteljesítményben volt minimális eltérés lefelé (még így is több volt a gyári értéknél), nyomatékban szintén, de a görbe kellemetlenebb karakterisztikájúvá vált. Na ha ezt hozzák perelhet a user kedvére, de a gyári adatokat hozza az autó, így kibújhatnak a felelősség alól (és ők fogják tovább bírni pénzzel és ügyvéddel). Ugyanis nem a nyomatékgörbét veszed.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
A példa szvsz köszönő viszonyban nincs a motorral. A gyári értékek ( a katalógusban megadottak ) általában a valósak alatt vannak, pont azért, hogy az ilyen jellegű pereket elkerüljék (ahogy a vízhőfokmérő sem ugrál feszt hanem a 90-re beáll). Ha a mostani korrekcióval is tudja legrosszabb esetben a megadottat, nincs kérdés sok kérdés ahogy brumi is írja max a karakterisztikája fog megváltozni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
A _csúcsteljesítmény_ nem csökken, a gyári adatokat hozni fogja. Csak nem ott, és nem olyan széles tartományban, ahogy azt eddig tette. Nem jó a memóriás példa, de közelinek jó a processzor órajel. Garantálja a gyártó, hogy nyáron 30 fokban tudni fogja a gép teljes terhelésen a maximális órajelet? Nem, ő azt garantálja, hogy az általa megadott felhasználási feltételek mellett tudja a gép az adott órajelet. Itt a cikk.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
Én mindig megnézem a nyomaték görbét. Tök mindegy, hogy adott motor 136 ló vagy 150, ha abban a fordulatszám tartományban nem húz, amiben a legtöbbet használom. Ez nálam egyik szempontja a megfelelő motor kiválasztásának, a másik fő szempont az egyszerűség és tartósság.
Biztos nem viszem vissza, hogy elbasszák, már így is elég kipufgó gázt vezetnek vissza. Beindítás után nem jön ki semmi a kipufogón, minden megy vissza a motorba, csak pár perc után kezd a kipufogóba is dohogni. Ezt ők még fokozni akarják?
A csúcsteljesítményét hányszor használod ki egy éven? És hányszor megy egy dízel motor 1500-2500 fodulat között? Na ez a nem mindegy, és ha rontani fognak rajta, pont ebben a tartományban fog a legtöbbet romlani.
Adótöbblet? Miről beszélsz? Az itteni normát így is tudja, nem lesz semmi többlet, nem fogják lefokozni az emissziós normáját emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
Hát nem tudom, az opel is nagyokat hazudik az autók tömegéről, a teljesítmény is ki tudja annyi-e néhány verdánál mint amit mondanak, fogyasztás károsanyag kibocsátás ugye mostanában téma .. nekem eléggé úgy tűnik minden műszaki adattal kapcsolatban azt mondanak amit akarnak
-
Rambovits
senior tag
válasz Magnum_ #110171 üzenetére
Miért kéne kitakarni a rendszámot? Sose értettem... ha valaki elmegy mellette az utcán ugyanúgy látja. Vagy ha posztolok valamit facebookra, amin rajt van a rendszám nem állok neki szerkesztgetni előtte
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest