Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
Az a dCi simán is letérdel annyinál.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
Mégegyszer leírom, (bár igaz ittam ma 4 pályinkát, meg két barna Budot, és nem vagyok színjózan) hogy közel 50 ezer kilómétert toltam a SAJÁT szaromba, ami meg van írva... Akkor én vagyok helikopter?
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
hdman
őstag
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
A két dolgot ne mosd össze. Ok, hogy a chip miatt jobban terhelve van pár dolog, köztük a kettőstömegű is, de ezek alapból, széria állapotban is cserések 150-250e körül. "Kopó alkatrész." (nálam pl 169e km, igaz chippes volt szinte végig,jelenleg is, talán 15e kmt nem volt az)
A DCI meg alapból fos, csoda, hogy ennyit elment (ez csak vicc, de kétlem, hogy csak a chip fektette meg a motort, volt ott sztem más gond is, nagynyomású, stb. Kényes egy vas a dci. )
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
Látom csak szajkózol és nem akarsz elfogadni dolgokat.
1: a teljesítmény növelés és az optimalizáció nem ugyan az! Csak a magyar hülye hívja mindkettőt chiptuningnak
2: a teljesítmény növelés esetén hamarabb ki lehet nyírni bizonyos alkatrészeket, de ehhez hülyének kell lenni, nem mellesleg azok a bizonyos alkatrészek az alapból hülye átlagnál is meghalnak, max kicsit később.
3: az hogy valami kevesebbet fogyaszt nem egyenlő azzal, hogy termeli az üzemanyagot. Viszont ha a jobb paramétereknek köszönhetően egy kuttya közönséges - nem teli talpas!- 0-50 hamarabb történik meg, akkor az az átlagon lefelé lendít nem felfelé. Ehhez megint kell egy egészségesfejbőrmentalitás.
4: a többiek és én is leírtuk nem egyszer - a gyár minden helyen való használatra készíti az autót, a lehetőségekhez mért legjobb élettartam időt szem előtt tartva. Mit gondolsz a Mercinek (pl Brabus) meg a többi nagynak miért van gyári tuning részlege, amik a gyár jóváhagyásával és garanciájával adják horror pézen a szoftot? Abból kiindulva amit írsz , biztosan azért mert mindenki hülye
5: én magam nem vagyok a híve a mókolásnak -ha gyári ha nem, de nem is szólok bele olyan dolgokba amihez nem értekNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
És még egy dolog: a VW konszern VIN kódjai nem viczből vannak. Nézz utána, vannak kódok a Skandináv és az egyenlítői használatra is. És ez bizony motor optimalizációt jelent gyárilag.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- KuKirin G2 Pro !! AKKUHIBÁS !!
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen