Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #206085 üzenetére
287e nél vittem tisztíttatni, nem volt vele még gond, de lassan a végét járta. Előtte az EGR-t cseréltettem ki (180e), azzal sem volt gond, már megrendeltem ismét hozzá az új gyári EGR-t, megint csere, közel 330e km van már benne. Ők csinálták a DPF tisztítást: [link]
290-nél kappott egy optimalizálást a motor, de semmi negatív változást nem veszek észre rajta, 1300km körül elmegy egy regenerálással.Joe
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #206085 üzenetére
Figyelni kell rá az biztos, sokan nem teszik, bár sokan miért is tennék totál laikusan. Azért bújtam a netet, többektől olvastam 90g feletti olajhamuval is használják, látszólag gond nélkül, én azt nem várom meg, turbónak motornak egy idő után, megnő az ellennyomás biztos nem tesz jót. Azért ennél a 150 lovasnál eléggé szidják ezt a dpf rendszert. 1-2 külföldi elemzést olvastam, hogy passzív regenerálást nem nagyon csinál hosszú utakon, nincs meg valamelyik kellő hőmérséklet, és általában városban, leállítás előtt stb csinálja az aktívat, ráadásul egész gyakran, így hagyni kellene befejezze, akár alapjáraton. Sok ilyen hazai tapasztalat is van. Mondjuk az durva így 240-nél fémtiszta a kipufogó, ha agyondörzsölöm az ujjammal akkor van egy picike korom. Szerintem egy ilyen rendes tisztítás után, sokáig nem kell vele majd foglalkoznom, a regenerálásra úgyis figyelek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs