Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DJ. Ru$y

    félisten

    válasz Qru #196006 üzenetére

    Én szereltem be... A cseréhez munkalapot kell mellékelni, esetleg szakvéleményt.

    monosgeri21
    Sajnos motorcsere után csinálta, szóval az új motorral van valami, de 1-2 napig jó volt. Ez a fajta motor ami az A3-A4-ben (gondolom A6-ban is) AUDI 8E9 955 711 E cikkszámmal van, ugye átfolyik rajta a szélvédőmosó, ott a "tömítőfelületet" képes a forgó mozgás miatt a fém szerkezet kikezdeni, visszaszivárog a víz, először csak rozsdásítja a zsírral keverve a mechanikát, majd megeszi a motor felé lévő tömítést, átfolyik a motoregységbe és vagy állandóan megy, vagy zárlatos lesz stb.
    160e-rel vettem az autót, amiben már nem gyári, de gyári beszállító (Valeo) motor volt, láttam is szétbontásnál a nyomokat, hogy jártak ott előttem. Akkor még nem sejtettem, hogy mi a hiba szét sem szedtem, csak láttam, hogy dől belőle a szélvédőmosó, csere. Vettem Partan-ról egy A3-ból bontott cikkszámra pontos bontott gyárit, 7 hónapig bírta, miután lejárt a 6 hónap szavatosság persze. :DDD Vettem egy ERA-t beraktam, ez meg 2 nap után meghülyült... Látható jele nincs, füst nyom, égett szag a motor elektronikánál vagy a kis vezérlő elektronikánál. Mélyebben nem mentem bele, és nem szedtem szét, megpróbálok futni még pár kört a dologgal... :(

    Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

Új hozzászólás Aktív témák