Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz HUTCHDB #194729 üzenetére

    Egyszeru: ket dolog van ami szamit: a fordulatszam hatarozza meg a rezgesek alapharmonikusat. Minel nagyobb frekin razza a rendszert, az annal jobban csillapitja majdhogynem minden alkatresz, es a kilenges amplitudoja annal kisebb(es az erohatas is). Ezert a kettostomegunek, az ekszijtarcsanak, meg egyeb rezgescsillapitos elemeket kevesbe oregiti. Ezek fogyoeszkozok, csak azert neked se lesz mindegy, hogy (esetleg 150ezernel) vagy 220ezernel vagy 330ezernel kell cserelni. A kettostomegut akar elobb is.

    A termelt korom tomege egy dolog, szamit a szemcseatmero, az aramlas sebessege(mennyire tud kialakul turbulens aramlas) es a lerakodas klaszterezodese(azaz milyen csomoban vagy texturaban rakodik le), ezektol fugg, hogy mennyire rakodik le az egyes alkatreszekben. Ha nagy a koromszemcse atmeroje nagyobb, akkor azt ugyis megfogja a reszecskeszuro, kevesbe szamit a kornyezetvedelmi meresnel, mert nem jut ki. Regeneralni gyakrabban kell tole, de majd ugy meretezik a reszecskeszuro kapacitasat, hogy ne kelljen tul surun, csak pont a gariig legyen jo a reszecskeszuro is. Alacsonyabb fordulaton nagyobb az atmero, emiatt jobban megdolgoztathatja a szurot.(Illetve a kipufogo homerseklet is alacsonyabb.)

    A kerdes az, hogy mennyi km van benne, milyen korulmenyek kozott hasznalod es meddig akarod meg hasznalni.

    Vannak ra kutatasok, pl. [link] vagy ugyanaz szerverrol: [link]

    [ Szerkesztve ]

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz HUTCHDB #194729 üzenetére

    Konstrukció függő- az összes Stronic ilyen. Nem szeretik a parkolóházakat, az alacsony fordulatot és úgy általában a garancián túli létet. A tiptronic váltó még hagyományos folyadék váltó ami ha kap olajcserét rendesen teszi a dolgát, de pl az Stronichoz képest lassabban vált.
    Olyan nincs hogy bszni is meg szűzen maradni, ez csak ámítás. A kisebb motorokkal is megpróbálják a brandek a nagyobb teljesítményt hozni, amihez valami kis turpisság kell. Gyorsabb és rövidebb váltó pl. Vagy a két turbó. Nem ok nélkül csak a csúcsteljesítményű modellekbe kerül a tiptronic. (ez alól a porsche kivétel de nézzünk szembe a ténnyel hogy akinek telik 100k€s autóra annak 1500€ nem jelent semmit ha javítani kell.
    De ha nem tévedek a váltódon van egy S fokozat. Hetente egyszer használd egészséggel, egy olyan 50-100km-s távon és akkor mindent át fog járatni :) Viszont számolni kell a fogyasztás drasztikus növekedésével. Nekem Hansnál 3 liter alsó hangon a többlet fogyi viszont ugrik a mozgó helyrajzi szám :)

    Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)

Új hozzászólás Aktív témák