Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz DoxaM #115068 üzenetére

    Az említett geo csiga beragadás mindkettőre igaz. Mindkettőre igaz hogy hidegen rövidtávon a motor sokkal jobban használódik mint egy szívó: a nyálas hidegen nem pörgetendő, de akkor nem haladsz vele. 2-4 km ritkán elég a teljesen üzem meleg motorhoz. Márpedig egy magasnyomású rendszer , ahogyan bármilyen csigás is akkor érzi magát jól amikor már az ideálishoz közeli az állapot. A nyálas emellett könnyel elkéri ennii a teljes elérhető üzemanyag keretedet ha szeretnéd pörgősen használni. A dizlin a DPF a sok hideg mocorgástól pik-pak megtelik és elkezd vérnyogni minimum egy tisztításért.

    Kérdezzük meg a szakállas trollt, hogy neki mennyi amikor nem kíméli a leon fogyija. Ha jól tudom neki 1.8T van.

    MOD: turbót nem csak melegíteni hanem hűteni is illik! Nem lehet csak úgy leállítani mint a szívót mert ha beleég az olaj akkor szeva!

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák