- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
- World of Tanks - MMO
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Escape from Tarkov
- Diablo IV
- War Thunder - MMO Combat Game
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #111292 üzenetére
Korszerű dízelmotornál nem jó, mivel kisebb réseken kell áromlni az olajnak, másrészt, a hőtermelése kisebb, ezért nem kell hozzá olyan nagy hőbírású olaj. Egyszerű benzinesbe pedig nagyobb rések vannak, tehát hidegen viszkózusabb olaj is elég, ami ebből adódóan nagyobb hőmérsékleten még eléggé viszkózus. Mondjuk pályán felmegy akár 110-120 fokra is az olajhőfok. Az 5w30 annyira vékony ott, egy sima szívó benzin esetén, hogy ekkor már nem hiszem, hogy teljesen megfelelő kenés van.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs