-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179990 üzenetére
Akkor az N75ös szelepről jövő volt az.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #180249 üzenetére
Csaladban is volt egy ilyen 1.6-os dizel octavia. Azert nem volt rossz, teljesen elheto. No meg eleg jol fogyasztott.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz zsolt19900 #180275 üzenetére
3-asnál nekem konkrétan egyik pillanatról a másikra leszakadt, azt hiszem erről beszélünk. Leesett a "golyó" a fém szárról, 2-3 meg 5 volt azt hiszem. (Ráadásul persze, hogy 100 km-re voltam itthonról, így mire hazaértem, rájöttem, hogy, ha felfelé húzom a váltókart, akkor beveszi az egyest is. )
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
veterán
válasz zsolt19900 #180476 üzenetére
Fontos a széria is, egy magyar specifikációjú Golf 6 Trendlineba simán megy a tempomat, csak kapcsoló + VCDS kell hozzá.
1.4 CAX-ot kb. 150 lóra húznak fel.
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180486 üzenetére
140 lovas lesz az. De hidd el nem az okosítás a legjobb megoldás. Érdemesebb már akkor eleve a 170 lovas verziót választani belőle. Nekem 1.4 TSI van 154 loval a Passatban és elég jól viszi hidd el. Pedig ez még nehezebb is a sok akkumulátor miatt.
De bátran veheted a B7 140 lovas CFFB-t. Egy számítógépes vizsgálat kell neki VCDS-el és jól megállapítható, hogy mi mennyire van benne elhasználódva.
(#180478) -=Vacsek=-: Ha rám hallgatsz ne csak egy csomaggal vegyél ebből a sárgából. Nagyon rugalmas és nem túl jó feszegetésre, de cserébe nem is sérti fel a műanyagokat. Keress rá még alin a Pry Tool kifejezésre. Amúgy nem kell hozzá szerszám: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180489 üzenetére
Igen jogos, a B7-ben a CAXA 122 lovas 1.4 TSI van. Itt a fórumban havri1-nek van/volt ilyen motorral Passat. Ha csörög zörög akkor cserélni kell jól tudod. Én árat nem tudok pontosan. Olyan 250-300k munkadíjjal együtt, de erre nem veszek most mérget. TSI-ben nincs GPF, de a dízelnél mindegyikben van DPF. Észre veszed majd egy idő után már a jelekből ha hosszabb idő óta birtokolod. Meg lehet figyelni programból is. Szerintem a B7 a 140 és 170 lovas dízellel a legjobb. Most már azért koros autó ezért úgy kell vele kalkulálni, hogy legyen zsebben pénz ha valami elmegy benne. De alapvetően a CFFB egy megbízható motor ha odafigyeltek rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #180507 üzenetére
Az 1.4 TSI nem fogja úgy vinni mint a 2.0 CRTDI. A VR6-ot javaslom az feltépi majd az aszfaltot Jó kis szívóbenzin.
Melyikre gondolsz? Benzin vagy dízel? Amúgy tök mindegy melyiket veszed. Ez egy Passat, tehát sokat mentek már vele, nem hétvégi járatra vették őket. Az saját példányomban már 3 évesen volt benne 145k km. 165 körül adtam el akkor a DPF még félig volt csak. Az EGR már adta jelét annak, hogy kezdi megadni magát. De 200 felett már bármi bejöhet. Teljesen megjósolhatatlan az a baj. Egy a lényeg, hogy legyen tartalék pénz. Tényleg lehet, hogy elmegy hiba nélkül 350-et. Minden felhasználás és karbantartás kérdése. Egy ismerősöm pályázós Passatja 370-nél lett DPF cserés. Nem az évek száma fog nálad sem számítani hanem a felhasználás jellege és, hogy ledobáld max 15k km után az olajat. Ha van több város is akkor 10k.
Amúgy ritka Passatból a benzines, ezeket hosszú útra vették és azért van belőlük sok dízel. B7 egy jó kocsi a CAXA és a CFFB ajánlott belőle. De jósgömb hiányában nem lehet megmondani, hogy nem lesz-e gond vele 5 év múlva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz zsolt19900 #180555 üzenetére
1.4tsi az ami kérdéses volt, valószínűnek tartottam, hogy azt mondod, hogy az ehhez a 'bódéhoz kevés és max Golf méretben érdemes nézelődni vele
Nem direktben Neked!
Bakker, azért mert csak 1.4, attól még bőven fürge, mert van rajta csiga és benzines is egyszerre. A nem csipszelt 1.9 TDI-ket megkerüli, kicsit lassabb csak a 2.0 TDI-nél.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #180507 üzenetére
Ha 5-6-7 évre kell autó, max 2 évest kell venni, nem 8-10 évest. ;) Akkor reális, hogy nem minden fog megállni nálad.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #180615 üzenetére
Mosd le a motort, hamar kiderül.
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #180711 üzenetére
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #180795 üzenetére
Ha nem gond a keményebb műanyag környezet, szerintem élhető. Ha jobb beltér kell (na és itt jön be az egész nap autóban ülés), akkor Audi
bulikavagyok: Rolls-Royce és BMW hasonló történet, ugyanaz a belső tükör, mint 20 éve egy 3-asban, stb
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz zsolt19900 #180795 üzenetére
Használt autó, egyik vásárlót sem érdekli, neked mennyibe került megvenni, vagy fenntartani.
És hát használt autó: valami mindig lesz. Ha épp nem a hátsó fék, akkor az első felfüggesztés, vagy a generátor, esetleg nála derül ki, hogy a műanyagok alatt már rágcsálja a rozsda.B5 kombi van, a méretével boldogulok Budapest belvárosában is, nem cserélném el kisebbre, mert alkalomadtán nagyon hiányozna. A kisebb méretű, súlyú bódé fogyasztásban és dinamikában sem hozna annyit, hogy megérje, kinőttem ebből.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz zsolt19900 #180810 üzenetére
Nem kell eladni mindenáron.
B5 Passat kombi, 99-es évjárat, AJM motorkód. Ez a széria ezzel a motorral HAHU-n 350-650k közt megy.
Egy vezérléscsere folyadékok, szűrők cseréjével szakinál 160k-tól,az elmúlt 30k km-en belül volt még első futómű és kuplungcsere is, PD-elemek cseréje, új Excide Premium akku, új lámpa, Osram Nightbreaker és index izzók, küszöbvég csere rozsda miatt. Minőségi téli és nyári garnitúra külön felnin, de még a pótkerék is, állványon tárolva, a csomagtérrolók jók, manuális klíma gázt nem ereszti, hűt, ősszel volt tisztítva. A magnós rádió CD-váltóval működik, de kinek kell, hátul tekerős ablak.
Hát, egy ilyen értékű kocsinál ezekből egy fillért nem lehet érvényesíteni eladáskor, de a kerékszettet leszámítva még kivenni sem tudom belőle.Persze hiba itt is van: budapesti munkába járós autó volt, parkolási sérülésekkel, de a szűk garázsajtó miatti prezúrok rendbe szedve, hátsó lökös cserélve épebbre. Középkonzol világítása nem megy.
Használjuk, amíg üzembiztos, aztán a garázsból áttoljuk az szemközti Weltautóhoz egy Octavia kombiért. Ez a 7 liter körüli átlagfogyasztás egy újabb dízelnél is elfogadható, a mostanira a kora miatt kell szervizet költeni, egy újabbra meg a környezetvédelmi normák kiatti sallang. DPF, EGR, turbó stb, amit itt a topikban olvasok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
eXodus
őstag
válasz zsolt19900 #180275 üzenetére
nekem is hasonló a problémám, csak 1 ->2esbe nehezen megy. (a4 2002 1.6 kézi)
Főleg indítás után nehéz, ha már váltottam néhányat utána jó. Ill 1ből üresbe majd üresből 2esbe jó. Így használom h ne recsegjen....Érdekes ami írsz megnézem még, de ha ez nem jön be tud valaki autószerelőt ahova érdemes vinni a kocsit váltójavításhoz/felújításhoz/cseréhez?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #181304 üzenetére
Hátha.
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #181304 üzenetére
Volt lent a motorvédő igaz nem néztem a csavarokat. Az egész féltengelyt kivettem cserekor. Viszont a két belső minimálisan volt csak elmozditható. Milyen márkájú csuklokat vettél. Vagy komplett csere volt?
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #181311 üzenetére
Ha tudtam volna akkor nem cserélem ki a külsőket, hanem addig használom még megy és utána csere kompletten... Mindegy... Mondjuk ha neked beleszólt a váltótartó bak akkor nálam is lehetséges a motortartó hibája miatt.. A héten jön meg a két motortartó(gyári ) majd kiderül
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #181315 üzenetére
71000ft a kettő Budapest drégelyvár utca audi/vw bolt... Minden gyári cuccot tőle veszek
[kép][ Szerkesztve ]
-
salesman
őstag
válasz zsolt19900 #181657 üzenetére
Hát, nem tettél boldoggá..., már megrendeltem.
Hány kilométert mentél és milyen utakon?Türűűűdrááá!
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #181736 üzenetére
Szerencse hogy neked kibírt annyit...
Amúgy jó, hogy van gari rá mert nekem az első kör után kifordult az egyik felső szilent a házból és egyből cserélni kellett... Korrekt volt az eladó cserélte egyből...
salesman: nekem nem kértek semmit, mondjuk egy hét sem telt el, mire visszaért az eladóhoz...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #181980 üzenetére
Hány deci az adalék? Olaj töltet 10%-on innen beledönteném ahogy van, max fölött az a pici elmegy még.
Akkor ha csak ennyi, simán beledönteném aztán jóidő. 2 motorfordulat után kellően fel lesz
rázvakeverve, Mr.MetaBond[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz zsolt19900 #181980 üzenetére
Ezt a konkrét példányt még nem használtam.
Mindegyiket elkeverve szoktam beletenni.
Ártani biztos nem árt, akkor nem forgalmaznák.
Renault power
-
válasz zsolt19900 #182376 üzenetére
Az audi esetében kicsit más a helyzet. Ott kormányművel együtt lehet kapni jellemzően gyártól olyan 1000-1500 körül.
Nálad simán lehet csak a mágnes kioldás xaraxik.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz zsolt19900 #182390 üzenetére
Ez talán egy mechanikus nyelv amit elektromágnes old ki. De ezt szerintem Mágus2 jobban tudja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #182440 üzenetére
B5 még nem can-bus-os. ;)
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #182665 üzenetére
utánanéztem 20k ez a csövezés, kibírható tétel
Előről nézve a hozzánk közelebb eső ág a bubis, ami a homlokfalhoz van közelebb....
Lehetséges, hogy nem is a cső, hanem valahol az adagolónál is lehet hiba?
Szűrőcsere (és az ott található mikiegeres lefogatós T-elosztó tömítéseinek cserélése előtt és után is) bubis volt a rendszer, így azt a részét kizárnám, pedig azt hittem, hogy az a tömítéspáros lesz a ludasFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #182681 üzenetére
Nekem úgy rémlik, a T elosztót magát is illik cserélni néha.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #182688 üzenetére
Nem lett meg a megoldás. A dolog ugyan az mint nálad, de nem állandó. Már a kulcs elfordítása után tudom hogy "ma levegős nap van", vagy nem. Érezni az autó viselkedésén. Aztán a következő indításnál -mindegy hogy 2percet vagy 2hetet állt- már lehet hogy minden rendben.
Gondolom visszaolvastad a "sírásomat" a témában, meg hogy mi mindent cseréltem, különböző szűrőkkel próbálkoztam de a helyzet változatlan.
Próbáltam összefüggéseket keresni (hol/hogyan állt az autó, mennyi/milyen gázolaj van benne és hasonlók) de sajnos teljesen random jön elő a probléma.T-szelep és költséghatékonyság: az a cucc gyáriban 11rongyba kerül, én hülye persze megvettem...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #182802 üzenetére
El nem illan, de kimossa a zsirt/kenoolajat, ami a hosszutavu keneshez kell. A WD40-ben levo olaj nagyon folyekony, hamar kipreseli barmi, illetve a por is szeret beleragadni.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz zsolt19900 #182802 üzenetére
Lehet kapni szintetikus zsír sprayt, én már évek óta csak azt használok mindenhez. Viszonylag drága, de működik.
Buliban hasznos! =]
-
J&P
tag
válasz zsolt19900 #182802 üzenetére
Szia,
Köszönöm neked is a hasznos és segítőkész szerelési tanácsod, természetesen a legjobb megoldás a csere lesz, de úgy néz ki sikerült a wd 40-es beavatkozás.
Hétvégén majd jobban ránézek és valami normális kenőanyagot is adok neki. -
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #182837 üzenetére
Én cseréltem az összes gumicsövet, de nem gyárira... annyi a különbség szvsz, h a gyári meg van hajtogatva ahol kell. Az utángyártott nem lesz... de nem gond, mert szépen el lehet rendezni.
Amúgy javasolt cserélni, mert ennyi idő után már lehetnek vele gondok. Kellemetlen, ha eldurran a tűz forró turbóra.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #182837 üzenetére
A tandem és az üzemanyagszűrő közötti csöveket nem kell megvenni kompletten. Mivel ott van benne egy visszacsapó a nyomó csőben és egy hőfokjeladó a visszatérőben. Ezért kerül 70-80.000ft-ba, viszont kapható gyári cső méterben is, igaz 7100ft méterre.. Próbáltam én is az utángyártott csöveket, kB semmit nem ér. Sajnos rövid időn belül szétrepedezik.Meg a legfontosabb, ami neked kell(utángyártottban) 8mm az valóban ennyi belső átmérőjű. Viszont a gyári meg 7.3mm..meg persze a külső átmérője sem 14mm hanem 13.5mm.Ennek annyi a jelentősége hogy alapból már szorul az üzemanyagcsonkon, nem úgy mint az utángyártott. Ezért az utángyártott csövet nem is bírja a gyári csőbilincs rászorítani annyira. A tűzfal és a szűrő között sajnos csak egyben van lehetőség cserélni, mert az olyan formára van kivulkanizálva. Egyébként nekem a másik fajta üzemanyag hűtésű rendszer van már, mivel ilyen volt mint a tiéd, de ez a fajta a legrosszabb, mivel sok helyen tud levegősödni...
Üzemenyagcső N10303504 kettő méter bőven elég
Csőbilincs N90686701 szerintem inkább ebből vegyél 10 db-ot mivel annyi elegendő."ha már gyenge nem is szorít annyira". De nem feltétlen emiatt rángat. Ha van gyenge pontja a csőrendszernek akkor inkább fellevegősödne és nehezebben indulna napi első indításnál, persze fél tank alatt jelentkezik többnyire.Volt olyan tapasztalatom is hogy folyamatosan levegőt szívott akkor a hőcserélő és az üzemanyagszűrőt összehúzó 13 imbusznyílású csavaros található 0-gyűrű volt hibás.Tehat első körben pár apróságot kell ellenőrizni.De tesztelhető sima szilikon csővel is, hogy levegő szív vagy sem. Tandem és az üzemenyagszűrő közé kell bekötni és be kell indítani ha folyamatosan jön a levegő akkor kell tovább menni... Mert ha nagy mennyiségben szív a tandem levegőt akkor rangathat(döccenhet) a motor alapjáraton... -
inf3rno
nagyúr
válasz zsolt19900 #182665 üzenetére
Próbáltam utánanézni ennek a bubi kérdésnek, de csak eddig jutottam: [link] Gondolom ezek az alapok a témában, és már túl vagy rajtuk. Sikerült végül megtalálni, hogy hol szivárog?
Buliban hasznos! =]
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #182846 üzenetére
Gondot nem jelen a nagyobb keresztmetszet, de nem feltétlen jelenti a gondodra a megoldást. Mert Sok minden lehet pl pd elem, tömítése, vagy kábelköteg. Diag kell és kiderül
Visszatérve a mókolásra, nem szereti a pd ha forró a gázolaj, bár nem jelent gondot ha mindig fél tank fölött van[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #182848 üzenetére
Ha csati baja van az álltalában bírja hibának, mint “gyújtaskimaradás"korrekcióból is következtethető, hogy melyik hengerrel van gond vagy pd-vel..de ha ennyire új ez a dolog akkor inkább keress valakit aki látott már hasonlót. Nem rosszból írom csak jobb elkerülni a tanulópénzt
Mi a motorkód és évjárat?
De simán lehet bármelyik jeladóval is gond
Videód van a jelenségről?[ Szerkesztve ]
-
J&P
tag
válasz zsolt19900 #182852 üzenetére
Szia,
szvsz, valamelyik pd elemnél a csati mocorog, nálam a négyes hengerre írta a vcds hogy időszakos gyújtáskimaradás.
Még nem volt időm vele foglalkozni, most a fék fontosabb. -
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #182852 üzenetére
Én mindenképp szelepfedél levételével kezdeném.Mivel ez az első pd és ezeknél a pd himba hernyócsavar és a pd-ben a nyomó tüske teljesen más.Nagyon sokszor fordult elő és én is alakítottam már át az újabb fajtára mert képes a pd-én lévő "rugótartót" eltörni ilyenkor a nyomó elemet már nem képes kinyomni a rugóerő. De ez szelepfedél levetelekor egyből látszik. Ha nem is ez a gond akkor is ki kell cserélni megelőzés céljából..
Pl így néz ki [kép]
1-2-4 hengernel már törött[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #182863 üzenetére
Ennyi idő alatt akár egy rossz(márka) választás miatt is lehet már kuka a tengely.Le kell ellenőrizni, viszont első körben diag...
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #182837 üzenetére
Ez nekem is megvan már egy ideje (AJM), de nem mindig csinálja... teljesen kiszámíthatatlan.
Ha csati baja lenne tuti mutatná a vcds hibának... Nekem volt benne egy ideig átlátszó cső a tandem és a szűrő között és mindig buborékos volt, azóta is az lehet , annyi hogy visszakerült a gyári cső és azóta nem zavar mivel nem látom... Szerintem nem amiatt van a döccenés... Amikor nézegettem, akkor mint ha nagyobb gázra mégjobban bubis lett volna és még se döccent pl nagyobb gáznál vagy terhelés alatt...Bilincseket amúgy lehet érdemes lenne ledobni nekem is, még nagyrésze gyári... Csövekkel lehet esetleg olyan hogy az üzemanyag nem folyik, de ha ki van ritkulva pár helyen ahol kopik vagy rázkódik esetleg már levegőt tudni szívni. Nem tudom... Ez csak elmélet...
Megvárom míg rájössz...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #183018 üzenetére
Ha fullra tankolod persze hogy csöpög, szerintem annak nincs köze hozzá...Párszor nyomattam én is tele és kifolyt útközben a fölösleg... Sőt már állóhelyzetben is folyt...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #183020 üzenetére
Legyen úgy , nekem se a beöntőnél folyt ki olyankor... Meg azért 40 fokban tágul az az üzemanyag ha meg még járatod mégjobban melegszik...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #183035 üzenetére
Gázolaj "kúszik" mindenfelé, sokára szárad meg teljesen. A tank tetején mondod a sapkát, ahol bemennek a csövek? A enyémbe nincs pumpa, neked tankba van gondolom...
De nagyon egyszerű ha, átlátszó cső van a tandem előtt, és nem bubis, akkor a tank és a szűrőig jó, szerintem...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #183038 üzenetére
Igen, az a kupak nekem se könnyen jött le... Jól megvan tépve... Nekem volt már parszor ilyen "folyás" 😬 Tavaly nyaralás előtti tankol@skor is... Szép nagy tócsa lett a kút parkolóba is, gondolom a pályán is örültek, akik jöttek mögöttem... Nem tudom mennyire csapódik 130 - nál, gondolom száll a permet szépen... 🤔
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Coyot
őstag
válasz zsolt19900 #185245 üzenetére
Ez biztos hogy alapjárati probléma? Én csak mint lelkes amatőr kérdezem, PD elemek hogy vannak?
Má' nem
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #185252 üzenetére
Diagolni kéne.
focvis: 👌
-
Coyot
őstag
válasz zsolt19900 #185254 üzenetére
13as a pd elem korrekció, én azzal kezdeném, hibakód esetleg?
De mint mindtam lelkes amatőr vagyokMá' nem
-
6030D
Ármester
válasz zsolt19900 #185456 üzenetére
Főnököm felesége két éve ült át egy A5-ből egy Karoqba, imádja azóta is. 2,0 tdi, automata
Egyebet nem tudok elmondani, én annyiért Octavia RS-t vettem volna.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #187857 üzenetére
Ami miatt nem javasolják a gépjármű gyártók egységesen az az, hogy nem tudni az általad használt olaj adalékaival találkozva nem okoz-e pl kicsapódásokat az olajban a csoda revitalizáló cucc. 2 esetben önteném csak bele: ha már minden mindegy az adott autónak vagy ha az eleve ehhez adalékolt Xado olaj megy bele (akkor tuti nem lesz kicsapódás).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen