-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eXodus
őstag
Sziasztok,
(kocsi: Audi A4 b6 1,6benzin - ALZ motor)Nálam is előjött a P0420-as hiba.
[kép]
Motor korábban felújított. Előtte szerette az olajat, felújítás után is. (Két olajcsere között 1+ liter)Utánaolvasva ennek a hibakódnak találtam pár hsz-t, pl .: (#148042) zsolt1129. Ebből okulva nem szeretném feleslegesen egyik szerelőtől a másikhoz vinni, miközben jól lehúznak.
Mit javasolnátok? - lambda szonda csere (utángyártott) + szűkítő ?[ Szerkesztve ]
-
eXodus
őstag
Sziasztok, Korábban írtam már írtam P0420-as hibáról. (Kataalizátor?, lambda szonda?) (A4 B6 2002, ALZ)
Közben előjött másik hiba is.
Hidegindításnál, 1+ nap várakozás után nehezen indul. [link] Illetve még érdekesség ami kezdetektől fogva jelen van ha a fordulatszámot minimálisan alapjárat fölé emelem. pl 1100 és elengedem a gázt akkor az alapjárat leesik 600ra(fulladozik, de nem áll le) és utána vissza normális 800 körülire. Magasabb fordulaton nem csinál ilyet.. Üzemmelegen minden rendben, nem fogyaszt sokat, érezhető teljesítményvesztés nincs, semmi rendellenesség a kis fordulatról történő visszaesésen kívül.Nem tudom összefüggésben vannak-e ezek a hibák, de tudnátok segíteni h merre keresgéljek? Sok szerelő nem is akar foglalkozni vele.
2év óta volt motorfelújítás, gyertya csere, trafó csere+, gyújtókábel, termosztát, most akksi.
VCDS-sel megnézve a lambdaszonda nem mutatott semmi jól látható hibát. Egyedül ami furcsaság: lambdaszonda tanult érték. B1S1 alapjárat -20%. Ez kicsit sok?
Valami tanács hol kéne elindulnom a hibakeresésben? -
eXodus
őstag
válasz MunezXBK #160471 üzenetére
2éve motorfelújítás volt égéskimaradás miatt. (szétszedett motorban nem volt semmi rendellenesség) és utána kiderült h trafó miatt volt a kimaradás (trafó típushiba....)
Szintén típusjellmező a magasabb olajfogyasztás(felújíts után ez legalább mérséklődött) + gy.kimaradás végülis okozhat katalizátorproblémát. Na vajon eltömődött v megégett a katalizátor...
De ettől miért indul nehezebben? ill kis fordulatnál miért esik le az alapjárat? -
eXodus
őstag
válasz zsolt19900 #180275 üzenetére
nekem is hasonló a problémám, csak 1 ->2esbe nehezen megy. (a4 2002 1.6 kézi)
Főleg indítás után nehéz, ha már váltottam néhányat utána jó. Ill 1ből üresbe majd üresből 2esbe jó. Így használom h ne recsegjen....Érdekes ami írsz megnézem még, de ha ez nem jön be tud valaki autószerelőt ahova érdemes vinni a kocsit váltójavításhoz/felújításhoz/cseréhez?
-
eXodus
őstag
Üdv
Mennyire lehetséges az, hogy a főtengely szenzor pozitív vezetéke 2,47V és a signal vezeték is 2,47V (gondolom felhúzóellenállás miatt van a signal vezetéken is fesz.) A vezérműtengely szenzornál csak a pozitív vezetéken van 5V. De a főtengelyé miért 2,47?
Audi a4 b6 - ALZ
Korábban néha melegen megállt a motor és vezérműtengely szenzor hibát dobott. Az cserélve lett. Most már állandóan megáll kb indítás után negyed órával. Utána nem indul. Várni kell 10 percet és elindul. Hibát nem dob. 1x jött egy pending P0322. Cserélve lett a főtengely szenzor is, de semmi javulás.[ Szerkesztve ]
-
eXodus
őstag
válasz molnarpeter #211964 üzenetére
Multiméterrel (akksi - hoz mérve). Lehúzott szenzorral, gyújtásnál és járó motornál is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen