-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Hikvision #109307 üzenetére
Hallottam már róla, mindenki dicsérte 👍 És ezek szerint nem is drága.
Bár én a háztáji megoldásokért rajongok általánosságban (gyógyszertári glicerin, WD40, duct tape, Coca-Cola bogároldásra, ecet a mosógépbe - az öblítőszer helyére - Calgon helyett, stb.)
@TaaT: Cool 🍻
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #109476 üzenetére
Nemtom. Nyilván a legtutibb szétszedetni párszáz ezerért. Nekem ennyit nem ért meg.
Én utána több mint egy évig használtam, minden gond nélkül - se hibakód, se egyenetlen járás, se jelentős olajfogyasztás (kb. 1 liter fogyott két olajcsere között, 15 ezer kilométeren).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #109616 üzenetére
Nem alaptalan a híresztelés. Jetta 1.2, 1.4 TSI rajta van a listán; Golfból az enyém is. Lefelé nem engedem csippeltetni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Srácok!
Előbb-utóbb felteszem a téli kerekeket (16" strukturált acélfelni, 5 küllős), de a hozzápasszoló dísztárcsákat inkább nem, mert nem tetszenek.
Viszont a kerékagyaknak szerintem nem tesz jót, ha pucéran maradnak. Sajnos nem találtam emberi áron Caddy díszkupakokat (kb. 5 ágú csillag, fekete műanyagból).
Kérdés, amiben segítséget kérek:
1. VW-nál csak az első kerékagy pucér és a hátsókon van alumínium fedél?
2. Az első kerékagyra fel lehet tenni a fenti alumínium fedelet? Ha igen, valaki tudja a cikkszámát (G7, 57mm agyátmérő)
3. Bármi egyéb ötlet a fenti problémára?Nagyon köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #109674 üzenetére
Valóban, ott még nem próbáltam.
Ami bontót ajánlani szoktam másoknak, az Bp. túlvégén van és folyamatosan el vagyok havazva, nem tudok lelépni napközben 2 órára, így csak esténként kerestem a neten, eddig csak drágán találtam. -
veterán
válasz molnarpeter #109707 üzenetére
Ez eddig nem jutott eszembe,pedig igencsak logikus, köszi!
-
veterán
válasz Ace owner #109765 üzenetére
Ezt szépen kimaxoltad! 👹
Srácok, nincs ez a fék-beégetés túlspilázva? Otthon Zalában (dimbes-dombos-kanyargós) az a fasza gyerek, aki nem fékez kanyarban. Első tárcsával és betéttel többször megvolt nekem is a 100 000 km, átlagosnál erősebb autóban.
Szerk: *többször = 2x biztosan.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #109779 üzenetére
azóta rájöttem, hogy kb. semmi értelme, jellemzően normál módban használom. A kipuffnak kezd megjönni valami hangja.
Ma reggel felszórtam a téli kerekeket, szar a fotó, de a lényeg átmegy.
A dísztarcsával le se fotóztam, elég béna.
Utólag inkább alufelnit kellett volna vennem? (a kérdés költői, a válasz igen)Sikeresen elnyaltam az egyik kerékőrt :/ adták az autóhoz gyárilag. Majd veszek 4 normál csavart.
TaaT kedvéért lemértem a kerekek súlyát, majd beteszem a gumis topikba.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A körülményekhez (ford) képest jól néz ki, a színe nekem bejön. tegyél majd fel téli kerekes fotókat is.
@Norbi: van dísztárcsa és ez VW strukturált acélfelnin, 5 küllős. Azért bánom, mert ezeket a vasakat 50-ért vettem használtan. Hasonló árban (60-80) egész jó, 16-os minőségi felnit találtam volna.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kk831228 #109881 üzenetére
Nem a lovaknak kell a hátsó futómű, csak spúrságból nem adja a VW az olcsóbb motorváltozatok mellé.
Kanyarban venni észre a különbséget, ott meg nem a lovak számítanak.Szerk: nekem gyanús, hogy az Octavia 2-ben is csatolt lengőkaros a hátsó futómű, míg a platform-azonos Golf 6-ban biztosan független.
1.4 TSI-vel megvolt mindkettő, Golf szépen fordult és komfortosan futott, míg Octi kanyarban billegett, kis úthibákon meg rázott.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #110325 üzenetére
Wazze, nekem meg ezt dobta ki
Kedves Ügyfelünk!
Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy az Ön által megadott, WVWZZZAUZGW111xxx alvázszámú jármű típusengedélyezési folyamata során meghatározott szén-dioxid-kibocsátási értékek helytelenek. Nagy erőkkel dolgozunk azon, hogy tisztázzuk a helyzetet és azokat, amennyiben szükséges, a hatóságokkal egyetértésben helyesbítsük.
Biztosítjuk arról, hogy ettől még járműve műszaki szempontból ugyanolyan biztonságos és a közlekedésre ugyanúgy alkalmas. Ezenkívül azt is megerősíthetjük, hogy ez a jármű nem érintett a szoftveres problémában, amely a nitrogén-oxid-kibocsátást (NOx) próbapadi mérés során (NEDC tesztciklus) optimalizálja.
Rendkívül sajnáljuk, ha esetlegesen kellemetlenséget okoztunk Önnek, mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ügyet a lehető leggyorsabban tisztázzuk. Mivel ez nem egy műszaki jellegű probléma, ezért az érintett járműveket nem szükséges utólagosan kijavítani.
Amennyiben nem ismeri valamelyik Volkswagen márkakereskedő elérhetőségeit, akkor kérjük, használja a kapcsolatfelvételi funkciót ezen a honlapon.
Üdvözlettel,
Volkswagen
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FrankMonzano #110388 üzenetére
A legolcsóbb nem no-name kútnál, pl. Osan is jó; vagy MaxxMotion 95-öt neki.
-
veterán
válasz Plague666 #110541 üzenetére
Kb. megegyezik a tapasztalatom brumi1024-ével; kopott nyári Continental PC2 hangosan surrogott, újszerű téli Michelin nagyon csendes volt. (Golf 6 1.4 TSI, 2009.) Semmi más jelentős zajforrás nem volt, csak a nyári Continental. Nagyon jó autó, eladtam, hiányzik <3
Szerk: ha kifényesedett aszfalton mentem, ott nem volt hangja az ócska gumisnak sem, recés felületen bántóan hangos volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsoleszkai #110662 üzenetére
Kevesebb. Kairó, Egyiptom.
1600 cm3 felett horror a vám, alatta 40%, így sajnos kevés izom gép van.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ImpersonatoR #110692 üzenetére
Bár nem ismerem a Jettát, szerintem nincs jól beállítva az ajtó, nekem Golfon 99%, hogy az szól.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Morris #110761 üzenetére
A bixenon közel 4 kiló, nekem a piros csík miatt "muszáj" volt. De nem vagyok elájulva a fenyerejétől, ezelőtt utoljára Opelem volt xenonos, az durvább. Én nem venném meg ennyiért édesapád helyében.
Más: most volt egy csak városi (2-3x Budaörs, a többi 3 km-es ingázás és Bp. belváros) teletankos fogyim, 11,2. Szo-szo... BC és kiszámolva is ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Morris #110770 üzenetére
Csak a xenonra gondoltam eredetileg
De ha már így kérded; nem tudom, hogy mennyi zsé lenne ez a Sportsvan, feltételezem 6-7 m. Az kurva sok pénz. Persze ha rá van kattanva
@Mági: Golfhoz is van "sima" xenon, az emlékeim szerint 264 ezer Ft lett volna, de abban nincs piros csík (ami ugye nekem muszáj volt), se ledes DRL. A tompított fenyereje - logikusan- megegyezik a bixenonoséval.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Morris #110782 üzenetére
Ezt neki kell tudnia. Én a saját apámat (lassan 71 éves) nem beszélném rá, rendszeresen lezúzza már az autót, a xenonos fényszóró sokkal drágábban ha cserélni kell, és este amúgy is ritkán hagyja el autóval a várost.
Melyik 1.4 TSI lesz, melyik felszereltség?
Kérdezzen rá a kereskedésben az őstermelői kedvezményre, ha létezik Sportsvanra, akkor privátban tudok segíteni.
@do3om: szelepsapka, háló, pedál fasza. 👍 Kormányból továbbra is a gyári bőrőst javaslom, múltkor linkeltem ~15 ezerért.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Morris #110808 üzenetére
Sky csomagot én is lőttem (sima Golf ugyibár, nem Sportsvan): tetőablak, sötétített üvegek B oszloptól hátra és nagyképernyős rádió, így egész megfizethető volt a tolatókamera (62 ezer kedvezménnyel, mert a nagyképernyő már adott volt).
Mirrorlinket kihagytam a rendeléskor (volt egy fájdalomküszöb, amit nem akartam átlépni), tudtommal utólag is bele lehet kérni, csak meg kell venni hozzá a kódot a VW-től. De ha nem megy rajta a Waze vagy a Google Maps, akkor nekem nem ér sokat.
@Mági: jóvanna, öregszem Opelben kerály a xenon, ebben meg olyan szó-szó... G6-ban H7 volt, persze, hogy jobb annál. Na de 4 kiló 🙀
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #110822 üzenetére
Lehet benne valami, egy imbuszkulcs kell csak hozzá.
BTW: Asphalt 8-ban 4 hónapig farmoltam a tokeneket, hogy meglegyen a Golf.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs