-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
senior tag
válasz tibbike01 #215441 üzenetére
pont egy éve hoztuk szlovákiából, akkor 65 volt benne, és már a felmérésnél megállapították, hogy a tárcsák hamarosan cserések. mi finoman fékezősök vagyunk, az első tulaj talán nem annyira volt
de féktárcsát kilométerben mérni azért csalóka lehet. a miénk egy abszolút vegyes használatú autó, várossal is bőven, az meg nem ugyanaz, mintha hetente 5-ször mennék budapest-szeged távot összesen három fékezéssel
-
BigBlackDog
veterán
válasz tibbike01 #215723 üzenetére
Azért nálam sok autópályás és országutas használat mellett (vontatás nincs), az 1.5 eTSi esetén már elkezdett csúszni a kuplung 100e km körül, 3>4 váltásnál, közepes intenzív gyorsításnál, illetve némi remegés is van néha indulásoknál. Egyébként nem rossz, de azért 150e km futás esetén szerintem kell számolni legalább egyszer a rendbetételével.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #215734 üzenetére
Óóóó, több ezer reklamáció van a DQ200-ra, elképesztően rossz a garanciális statisztikája, sok frissítés és változtatás után az utóbbi 1-2 évben már jobb, de közel sincs az olajoshoz. (kuplung, mechatronika, szoftveres problémák, csapágyhibák, házrepedések stb.)
2023-ban is a szoftveres problémák után a 2. volt a garanciális statisztikában több millió euroval.
Német fórumokon egyébként sok ilyet lehet találni, sőt pertársaság is alakult miattaMostmár talán magamnak is vennék belőle, de max. 100k-ig, utána fel kell újítani. Persze utána megint benne van újabb 100-150k km.
The Truth Is Out There --->
-
Benny89
csendes tag
válasz tibbike01 #215845 üzenetére
Ehhez részben kapcsoló kérdés: tudtok lelkiismeretes, VW-hez értő futóművest Budapesten?
Adott egy 5-ös Golf, konstans módon húzott jobbra, majdhogynem veszélyes, de mindenképpen fárasztó módon. Új gumiszett, gumicserélgetés, fék- és kerékcsapágy ellenőrzés, hátsó keresztlengőkar csere, elől talpas gömbfej csere, három futóműállítás hatására sem változott egy fikarcnyit se.
Végül ajánlás során eljutottam egy szerelőhöz, aki inkább egy házi szaki volt, otthagyósban csinálta, másnap visszamentem érte és (majdnem) jó lett. Azt mondta, hogy az elektromos szervóban kellett állítani valamit.
Akkor teljesen jónak tűnt az egyenesfutás, mert előtte tényleg nagyon gáz volt és azt szoktam meg, de hónapok során azért észrevettem, hogy még mindig húz jobbra (nem az út dőlése miatt). Mértéke kb. egy normális sávváltás autópálya tempónál.
Azt a jóember már nem tudom elérni, aki normálisabban megcsinálta. Azóta voltam két elvileg nagyon jó hírű szervizben. Átnézték, beállították a futóművet, elkérték a pénzt, majd konstatálták hogy ez tényleg húz picit jobbra, de nem zavaróan és egyébként is rendben van minden. Szerintem meg igen, minden autós/műszaki embert zavarna ez.
Ha esetleg tudtok DIY megoldást, nekem az is jó, a rossz tapasztalatok miatt a legtöbb mindent már magamnak szerelek. -
válasz tibbike01 #215836 üzenetére
Család fele külterület, Szeged-Siófok torony irányban katasztrófa, a kocsit pakoljuk rendesen meg hát maga is 2600kg üresen. A szegedi utakat nem is merem megemlíteni
A nyári és téli gumi is máshogy áll a kocsin.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Bandit21
addikt
válasz tibbike01 #216067 üzenetére
Velük kell tisztáznom. Valószínűleg tavaly ők ütötték át 1 évre.
Mint írtam nem tiszta a dolog amúgy mert a menüben 220 napot és 23.000 km -t ír a kis kijelzőn meg 20 napot.
Ebből annyi stimmel hogy tavaly május 5 óta amikor 2 éves volt a kocsi 6 -7 ezret ment tehát az rendben hogy 23 ezer múlva lesz meg a 30k
A kis kijelző a tavalyi szerviz 1 éves fordulójára számol vissza amit nem értek.
A menü pedig a 23k km mellett 220 napot ír amit meg végképp nem értek mert az kb 6 és fél hónap múlva 24 november elején lesz kb.
Hogy annak mi köze ahhoz 25 májusban lesz 4 éves az autó nem világos.
Hogy érhető legyen a két hét múlva 3 éves autó a fordulatszám mérő és a sebességmérő közt azt írja hogy 20 nap múlva szerviz.
A központi kijelzőn a szerviz menübe meg hogy 220 nap múlva.
Ott azt is írja hogy 23k km múlva.3 adatot mutat tehát amiből egyedul a km helyes.
Nem tudom tavaly mit és hogy nullaztak és milyen intervallumot állítottak de nem lett jó az biztos.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz tibbike01 #216072 üzenetére
Köszi annyi csak hogy ha évi 5 ezret megyek vele 2 évente akkor is vinni kell. Én úgy tudom és a pohu is ezt írta hogy a 30k/2 év közül amelyik hamarabb jön akkor.
Amúgy megnéztem a yt videót kb három kattintás de nem szeretnem ha valami baja lenne később hogy az importőr nem adja a derekát mert egyszer ki lett utve egy szerviz. Azért új autó hogy rendbe legyen, legalábbis ezért vettem, hordom hozzájuk csak tartsák rendben.
Amúgy Igen ha ajánlatot kérek és rá írjak hogy woodoo szellemuzes 10.000 euró akkor benne van hogy "kérek olyat is" és akkor az én hibám hogy pénzt adok hülyeségre is.
De most "3 éves szerviz olajcserevel" volt rajta és semmivel sem különbözött a részletezes alapján a 70 km el odébb lévő vw szalon ajánlattol kivéve hogy ez a tétel maga +50 K volt.
50 ezer Ft meg már az a tétel amire rákérdez az ember hogy mégis ez mi.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz tibbike01 #216077 üzenetére
Nyilván a drágább ajánlaton (ahol ott volt a 3 éves szerviz is 50 ért) rajta volt még vagy 3 tétel pluszba - hulladék díj meg bébi fóka díj - is ezért lett 49 vs 125 a ketto, az olaj felaron túl.
De 76 ezer Ft nem az amire az ember nem kérdez rá.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #216332 üzenetére
És - mint amatőr, autóhoz nem értő - honnan tudod mikor csúsztatja a kuplungot? Ha nem nyomom a gázt, hanem hagyom, hogy magától menjen, akkor azt gondolnám, hogy nem csúsztatja, csak kevés benzint kap. Ha meg nyomom a féket, akkor meg azzal lassítok.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Benny89
csendes tag
válasz tibbike01 #216410 üzenetére
Én ezzel a problémával [link] jártam mindkettőben - az ajánlások és a jó vélemények miatt - de nem oldották meg a problémát, elengedtek azzal, hogy hát ez van... nekem sajnos nem voltak szimpatikusak, ugyanolyan futószalagos szerviznek tűntek, mint bármelyik másik. Ettől függetlenül érdemes megpróbálni őket, lehet ha egy értékesebb autóval megy oda az ember, akkor jobban foglalkoznak vele, főleg az Ottnál volt nagyon ilyen érzésem.
-
426os
őstag
válasz tibbike01 #216410 üzenetére
Én még tudom ajánlani a Méta autószervizt a 19. Kerületben. Többször voltam ott, több autóval. A srác, aki az állítást csinálta, elég kompetens volt, megigazította a Bravo hivatalosan nem állítható hátsó futóművét is. Nem a legolcsóbb hely, de számlás, nincs susmákolás.
.
-
Lisztok
lelkes újonc
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #216661 üzenetére
" A kúszás, fékkel lassan lassítás, araszolgatás, "darabolgatás" nagyon nem tesz jót neki."
ettől tudok idegbajt kapni, hogy reggel a hülye dugóban nem megy senki. Araszolni lehet. Lámpánál begurulok, mert előttem is állnak meg piros is, meg amúgy is. Megállok. Akkor elindul, mire elindulok, megáll. (az előtte lévő autó meg se mozdult közben...)Szerintem át fogok szokni a bináris vezetésre. Vagy padlógáz, vagy satufék akár 5 méteren is
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Faby
senior tag
válasz tibbike01 #216750 üzenetére
Nem győztetek meg
A gyorsítás energiaigénye jelentkezik akkor is, ha normál, üzemi fékkel lassítok, csak így legalább kopik a fék is (elhasználódás, fékpor kibocsátás így jelentősebb).Egyébként én is sokat motorfékezek, illetve próbálom előre áttekinteni a forgalmat, és alkalmazkodni. Az üresbe ki és gurulok aka "vitorlázás" viszont nagyon idegen tőlem.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
BigBlackDog
veterán
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #216791 üzenetére
Igen, olajfogyasztás erősen játszhat 2023-as évtől sajnos, ugyan a 150Le kevésbé érintett, de érintett.
A váltó preferencia meg erősen szubjektív, nekem nem attól lesz előremutató és modern, hogy automata van benne. 10 millió körüli autóm van és manuálissal vettem új autóként direkt. (mondjuk az igaz, hogy nem volt egyszerű )
Az is igaz, hogy feleségem autója automata és azt is szeretem , de jó beülni és keverni a "habverővel" az enyémben, más élményt ad. (nekem)The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz tibbike01 #216793 üzenetére
ezt szerintem már mindkét topikban kiveséztük corsa02-nek köszönhetően, akinek ugye szerencsére jóval több rálátása van a dologra, mint nekünk facebook-csoport tagoknak, vagy mezei usereknek a tényeken nem változtat.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #216793 üzenetére
Nem, semmi köze az olajhoz. Már többször volt itt téma, 2023-tól volt egy szigorítás normában, nagyon füsthatáron járnak a motorok és dúsul a motorolaj üzemanyaggal, amit meg kell etetni vele, de! ha hosszabb utakon használod az autót akkor nincs annyi gázolaj benne és elkezd fogyni az olaj, meg akkor is ha elég meleg az olaj és kipárolog belőle a gázolaj. Igen, akár rögtön pár ezer km alatt jön a gond, nagyon sok reklamáció van már.
Röviden....[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!