-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zsolt19900 #148008 üzenetére
Igen, sajnos meg tud halni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diablo1984
veterán
válasz zsolt19900 #148380 üzenetére
jaja, valszeg arra, hogy az miatt nem volt megfelelő kenés és azért kopott meg....
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #148380 üzenetére
A pd fészek lett kifújva semmi más,akkor szerintem nem hígulhatott fel mert a hf máshol nem lett fújva.plusz a tökék is olajosan és a fedél felrakása előtt egy bögre olajjal lett nyakonöntve.Sőt a csere előtt is az eső inditás csattogós volt kb 3 másotpercig és most is ugyan ez van.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #148390 üzenetére
Nekem kék volt, azzal ment.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #148589 üzenetére
Az, nálad a riasztó csinálja szerintem.
-
cool13
őstag
válasz zsolt19900 #148888 üzenetére
Dobsz egy linket a gyémántos vágóról? (Ali)
-
Magnum_
nagyúr
válasz zsolt19900 #149166 üzenetére
itt egy 551k km-et futott .... Motor.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
-
Cirmos
csendes tag
válasz zsolt19900 #149166 üzenetére
Felre ertetted... nem a diselt szaroztam le hanem azt ami mar szar, ez okból szar a hangja=szar dizel. De igen még mindig megy, ettől fuggetlenul ami régen szar volt az ma is az. De lehet ragozni estig.....
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #149225 üzenetére
A bontott lehet 2 hét múlva ugyanúgy letérdel.
Én is javíttattam anno, garanciával. Egyébként találsz a neten képeket, hogy mit javítanak benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #149856 üzenetére
Nem oldja meg a feszítő sem. Ne tekerd koppra a kormányt, vagy vegyél új kormányművet, szervó szivattyút meg csöveket.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz zsolt19900 #149856 üzenetére
Nekem anno a golfon szíjcsere megoldotta a kitekert kormánynál való sírást.
-
cool13
őstag
válasz zsolt19900 #149871 üzenetére
Nem értek hozzá, ezért lehet butaság. Mivel a hosszbordás hajtja a generátort is elképzelhető a töltés gond ha csúszik. Nem lehet hogy fordítva tették vissza mint ahogy bekopott, és most ezért kezdett el szólni/csúszni? A Toledónál nekem is abba hagyta a hosszbordás csere után a nyüszítést. Jó mondjuk cseréltem szervó olajat is.
Majd Mági mondja a tutit. -
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #149871 üzenetére
Nekem is nyüszített végállásokon, majd egyszer olajat cseréltem benne, utána elgallgatott... Nem is amiatt cseréltem, csak gondoltam hogy úgy se volt még benne cserélve, egyszer nem árt...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #149871 üzenetére
A szervó pumpán csúszik csak meg a szíj, a többit hajtja közben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #150364 üzenetére
Belülről van csavaral egy konzolon, kifelé nem jön ki. Ajtókárpit le, onnan látni fogod.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #151722 üzenetére
Azok nem szénkefék véletlenül?
-
zolko74
tag
válasz zsolt19900 #151728 üzenetére
Azok a szénkefék nyilván már kopottak. De meg kelle nézni a generátor tengelyen a csúszógyűrűt is. Lehet elég csak felszabályozni, vagy ha nem akkor cserélni.
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #151967 üzenetére
Fekbetetet is lehet kiprobalni?
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #152048 üzenetére
Ha megy az első ablaktörlő és rükibe teszem, akkor nekem is töröl egyet hátul
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #152054 üzenetére
Mert mind social edition. Ha rendes lenne, amiben van esőérzékelő, csak akkor töröl, amikor kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #152057 üzenetére
Feature bizony, cégesben múlt héten kapcsoltam ki
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #152057 üzenetére
Ezt az esőérzékelős nagyon elegánsan oldja meg. Ha egyes állásban van a kar, ami automatát jelent az elsőérzékelőnek, akkor nagy zuhiban hátramenetbe kapcsolva letörli a hátsó ablakot is, ha csak csepereg, akkor nem. Ezt a funkciót nem tudják az esőérzékelő nélküli rendszerek. Ezért az mindig töröl, akkor is, ha csak éppenhogy csepereg.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #152204 üzenetére
Érdemes váltókódot nézni, általában a 6-os nem is hosszabb, ugyanannyit forog az 5-ös is nagyjából legnagyobb fokozatban.
-
csoki46
aktív tag
válasz zsolt19900 #152204 üzenetére
Tudom hogy nem új autó nem is azt várom tőle. De azért ez a sok elektronikai hiba most egy kicsit megilyesztett.
Főként azért esett a döntés erre a típusra mert tetszik szeretnék valami kellemes karakterű dieselt, ami nem rohad ki alólam. A4B5 volt az első cél de az még oregebb. Méretben is jó lenne a Passat 2m magas vagyok ebben legalább elférnek mögöttem.Keret 1-1.3M forint, ezt az összeget szabtam meg magamnak, amit hajnaldó vagyok az utcán kint hagyni.
Más típustól se ilyedek meg, de a VAG dieselekben bízok meg.1.9 cdti signumokkal szemeztem de ez már off topic itt
-
Zizmand
aktív tag
válasz zsolt19900 #152204 üzenetére
Szépen leírtál mindent.
#152206 csoki46 Szerintem ilyen kerettel lehet találni már elég szépeket.
-
válasz zsolt19900 #152958 üzenetére
focvisnak is a generál autósra utaltam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #152995 üzenetére
Hat attol fugg mi a cel. Ha a fillerb@szas akkor tenyleg nem jo valasztas, viszont ha a jo tapadas, akkor ezt keresik. Azert egy jominosegu garnitura gumi kijon ezekre is 200-300 korul.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #153117 üzenetére
Ilyenkor mennyi üzemanyag van benne? Tankold meg rendesen, utána tudod a dolgod. Legyen az eseményről HD videó.
Ha véletlenül testet ért aza kábel, elfüstölte az óracsoportot, új jeladóval sem fog menni, de azért próbáld ki.
VCDS-e az óracsoportban csinálj egy output tesztet, ha halott marad a mutató, akkor gurulj el tankolni, természetesen rev limiteren.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #153117 üzenetére
Váltóban lévő sebesség jeladó a probléma.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #153122 üzenetére
Előfordulhat, tesztelni kell az óracsoportot VCDS-el. Ott kiderül. 5 perc meló.
-
Csaby25
senior tag
válasz zsolt19900 #153985 üzenetére
Értem, én és köszönöm mindenkinek.
Csak annyit kérdeztem, hogyan lehet késleltetni, vagy netán megakadályozni.A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #154018 üzenetére
Jó benne a klíma, nem a meleggel van bajom, hanem a PORRAL, KOSSZAL.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #154281 üzenetére
Ha nem lép át egy értéket a negatív gyorsulás, nem durrogtat Anyóson (ha van ülésben érzékelő) szintén nem fog nyitni, ha nem ülnek benne.
Szerk.: gondolom kimaradt egy nem a légzsák átvezető után, így már más kérdés, ellenőrizni kell a légzsák vezérlőt/indítót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #154284 üzenetére
Amíg hibakód van a légzsák rendszeren, biztonsági okok miatt nem működik. Egyik sem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #154289 üzenetére
Ki kell olvasni a légzsák vezérlő hibatárolót, ha csak az átvezető miatti hiba lesz, javítás után jó lesz, ha lesz crash data, akkor új vezérlő is kell. 1,6G lassulás alatt nem lenne amúgy sem semmi. 3-as golfnál az ledarálná az elejét, szóval elég nagyot kell csattanni hozzá.
-
Arcképgyáros
válasz zsolt19900 #154833 üzenetére
Nem feltétlen. 2 milliós kárnál is 2-t esik vissza meg 20.000 ft-nál is.
A nagyobb kárt sehogy sem hozza vissza a te plusz befizetésed.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz zsolt19900 #155010 üzenetére
van, aki jofogásról, ilyen szöveggel vesz autót?
megválok szeretett autom tol ujab kategoria váltás miat nagyon szép állapotban meg kimélt jo gazdája vagyok mindig oda figyelek rá,25tdi 180 loerö fulextrás minden müködik rajta kiseb esztétikai hibája van de semi komojabb városi fogyasztás 7,5 országut 6,5I humbly and respectfully decline™
-
válasz zsolt19900 #155156 üzenetére
Szerintem meg itt az oka a szerelők kivándorlásának
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #155279 üzenetére
Tökmind1. Csomagolás miatt levehető az egyik. Teljesen egyenértékű a két konstrukció.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #155402 üzenetére
Mindegyik alkatrészes be tudja szerezni a gyárit is. A gond csak akkor van amikor bemondja az árat, mert attól bizony ott helyben szakad el a szíj a kedves vevőnél. Megjegyzem egy bizonyos mértékig jogosan. Ugyanis nálunk valamiért brutál drágák a gyári alkatrészek, lásd egyel feljebb molnarpeter bedobta azt a bizonyos légtömegmérőt. Az átlagpolgár torkán nem fogod tudni lenyomni hogy miért kerül 5-6xannyiba mint a másik.
Az itt jelenlévők még megértik hogy miért a gyári a legjobb, de az átlag autós nem. Az átlag magyar "autótulajdonost" pedig ne is hozzuk most fel.
Az is érdekes mikor Mágus is belinkeli a cuccot azon a cseh oldalon, és a gyári cucc még fele annyiba sem kerül mint itt nálunk...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #155559 üzenetére
Nem tudom hogy vagy vele, de nem lenne egyszerűbb és olcsóbb egy bontott, jó állapotút venni?
Szerintem egy ilyen alkatrésznél simán bevállalható a bontott is. Kimosod, átmosod, új tömítések meg biztosítók a csövekre aztán gyí. Esetleg felszerelés előtt egy nyomáspróba.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #155576 üzenetére
120 körül már full fém is van G4-hez
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #155852 üzenetére
Ne keverd ide a politikát.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
grizlisandor
addikt
válasz zsolt19900 #155861 üzenetére
Köszi, LED-be csak végső esetben gondolkozok.
Topikban volt róla szó, hogy a dízelnél szokták kiíratni az EGR szelepet, de ez a benzinesnél is bevett?
-
válasz zsolt19900 #156769 üzenetére
Szegeden a felújítás 50-160k között van attól függően mi kell hozzá, HA egyáltalán menthető.
(#156770) Land: az a gond, hogy még újnál sem lehet sok költséget kikerülni. A gumi és a felni megint csak kopó - szerintem ilyeneket nem szabad beleszámolni, mert minden autóra kell.Ha most elkezdeném összeadni akkor nyugodtan kijelenthetném, hogy havi 100-150k alatt soha nem volt autóm még hibátlan sem (pedig volt új is) és ez csak a szervizlátogatásos ráköltések összege. Viszont ez konstans. Tegnap tankoltam. Kb negyed tankra beszívott 34000Ft-ot
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Arcképgyáros
válasz zsolt19900 #157329 üzenetére
-
kazsolt
tag
válasz zsolt19900 #157578 üzenetére
nekem is ez a gyanúm, azért kérdezem
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #157629 üzenetére
A gyári igy működik passatnál.Neked utólagos lehet ha passatod van.
-
i-sti
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest