-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok, most készülök 5.5 passatot venni. Kacsingatok az automata felé, de nem tudom milyen költségekkel kell számolnom. Ha valakinek van tapasztalata leírná, hogy mennyire tartós, kb mennyi egy felújítás?
-
csoki46
aktív tag
válasz havri1 #152185 üzenetére
Lehet mégis maradok a manuálisnal, amúgy is elég nagy lutri a használtautó vásárlás, nem akarok plusz rizikofaktort belevinni.
Szervíz költségre készülök, utána néztem az alkatrészáraknak.@Zizmand
1.9 pdtdi-t keresek. Eddig 6-os váltóra kacsingattam az automata mellett, de akkor e téren is rossz nyomon jártam -
csoki46
aktív tag
válasz zsolt19900 #152204 üzenetére
Tudom hogy nem új autó nem is azt várom tőle. De azért ez a sok elektronikai hiba most egy kicsit megilyesztett.
Főként azért esett a döntés erre a típusra mert tetszik szeretnék valami kellemes karakterű dieselt, ami nem rohad ki alólam. A4B5 volt az első cél de az még oregebb. Méretben is jó lenne a Passat 2m magas vagyok ebben legalább elférnek mögöttem.Keret 1-1.3M forint, ezt az összeget szabtam meg magamnak, amit hajnaldó vagyok az utcán kint hagyni.
Más típustól se ilyedek meg, de a VAG dieselekben bízok meg.1.9 cdti signumokkal szemeztem de ez már off topic itt
-
csoki46
aktív tag
Pár napja írtam, hogy következő autónak 3gb passatokat nézek 1.9 pdtdi motorral.
Nem akarom elkapkodni a dolgot, de a jelenlegi kínálatban nem találtam számomra megfelelőt, ezért próbálom bővíteni a lehetséges típusok körét.
Amennyire utána néztem skoda superb lehet még alternatíva.
Megéri foglalkozni vele, vagy maradjak a passatnál? -
csoki46
aktív tag
B5.5. passatnál mennyire kell félnem a 4motion-tól? Mennyire problémásak, fogyasztáson kívül mennyi pluszköltséget jelent? (pdtdi motorral nézem, bár nem hiszem, hogy ez számít)
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok,
B5.5 (3GB) passatba mekkora meló utólag berakni a ülésfűtést? Gyárilag megvan az előkészítés, vagy ha gyárilag nincs benne akkor kábelköteg sincs? Lehet, hogy hülyén hangzik a kérdés, de Feliciánál a ködlámpa kábel be van vezetve minden autóban. Csak rá kell dugni a stekkerre a lámpát, kapcsolót, relét és működik.
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok,
Passat 5.5 xenon szintező nem jó, kínai vag-com kábellel kiolvastuk a hibát, törlésre rögtön visszajön. Megnéztük a measuring blockban 0,02V-ot ír a elsőre szenzorra, a hátsó szépen változik ahogy mozog az autó.
Ehhez melyik biztosíték tartozik? Vagy a stekker szokott koszosodni, vagy rögtön csere "gyakori hiba".
Most legalsó állásban van a lámpa, a közeli 2-3 métert szépen világítja
Köszönöm a segítséget! -
csoki46
aktív tag
válasz bitpork #153177 üzenetére
txt-ben mentettem le, bemásolom:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range
Controller: 4Z7 907 357
Component: dynamische LWR D05
Coding: 00007
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground -
csoki46
aktív tag
válasz bitpork #153186 üzenetére
Itt válaszolok az előző hozzászólásodra is, ezek a biztosítékok közül nem tudom melyik a szintszabályzóé, a 8-ast megnéztem az nem szakadt. Ezt fogom csinálni amit te is írsz, csak a kerékőr az eladónál maradt, majd csak hétfőn megyek érte. Addig ha kell beszerzem a szükséges csere alkatrészt, azért írtam.
Szerintem elől sem felesleges, mert ha elől 2 magam féle 120 kilós ember ül akkor azért csak leül jobban az eleje.
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok,
1.9 pdtdi avf motorkódú passat 0,9-1.0 liter körüli alapjárati fogyit mutat. Ez kicsit magasabb mint kellene. Ez mire utalhat?
-
csoki46
aktív tag
B5.5 xenonos passaton lehet külön állítani a refit? A xenon szépen szabályozza magát, jól is világít, de a refi nagyon alacsonyan van.
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok,
AVF motordkódú PDTDI passatomból valószínűleg hiányzik az üzemanyag hőmérséklet jeladó rögzítő rugója. Ezt irdatlan gázolaj folyással hozta tudomásomra.
Két kérdésem lenne:
1. Lehet önmagában a biztosító rugót kapni valahol? EZEN a képen látszik hogy is néz ki.
2. Hogy a legegyszerűbb cserélni? Gondolom a gázolaj szűrő fedelét vegyem le és akkor hozzáférek. Van jobb tipp?[ Szerkesztve ]
-
csoki46
aktív tag
Kecskemét környékén VW gurut nem ismer valaki? B5.5 pdtdi-t kell kicsit gatyába rázni
-
csoki46
aktív tag
Sziasztok,
Barátnőmnek szeretnénk egy A3 8P-t vásárolni (2008-tól gyárott FL-t), 2.0 (CR) TDI motorost szeretnénk (napi 2x60 km-t ingázik). Milyen típshibái vannak a típusnak, konkrét motornak? Melyik motorkód a legmegbízhatóbb?Köszönöm a segítséget!
-
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #176595 üzenetére
Elektromos nem opció. 2M a keret és egyéb okokból sem megoldható.
-
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #176598 üzenetére
A részecskeszűrőtől annyira nem félek, a napi ingázás 20km főút, 36-38 km pálya és 1-2 km város. Ezen a távon szerintem tud regenerálni, nem telítődik annyira. Azért szeretnék CR TDI-t, mert ezek euro 5 motorok pár év múlva könnyebb lesz eladni.
-
csoki46
aktív tag
-
csoki46
aktív tag
válasz momo2828 #176613 üzenetére
Köszi a tippeket, ezekre is figyelünk akkor. Fogyasztásra kb erre számoltam. 2 millió elsőre kicsit ijesztően hangzik, de DPG, EGR, kettőstömegű, nagynyomású rendszer, befecskendezők, turbó közül mind viszi a pénzt, és akkor az általános dolgok, mint fék, futómű, kasztni még nem is beszéltünk. Igyekszünk minél jobban figyelni vásárláskor, hátha megspórolunk 1-2 százezret a későbbiekben.
-
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #176616 üzenetére
A 2- 2.2 milliós keretbe a 2008-2010 közti darabok darabokból férnek bele szebb állapotúak, ezért nem írtam pontos generációt.
-
csoki46
aktív tag
Segítsetek Van egy 2001-es 1.9 PD passatom, 470k valós km-rel, az utóbbi 1 évben cseréltem benne kettős tömegűt, lengőkar szettet, turbo csöveket, rengeteg tömítést, motortartókat, 4 lengéscsillapítót, meg a fene tudja még, hogy mit nem. Ennek hatására elszállt a rózsaszín köd, gondolkodom a cserén. Új autóra 2M lenne (+átírás, kezdő szerviz), a használat módja nem a legkímélőbb, késő ősztől kora tavaszig napi 2x5 km munkába, hétvégén van hosszabb 100-150km-es utak is, évi 16-17k futás. A téli ingázás sajnos se a benzin, se a diesel motornak nem kedvez.
Milyen autót vegyek, pontosabban milyen motorral?
- 2.0 CR lesz ami lesz alapon és legrosszabb esetben ráköltöm a gatyám?
- 1.4 TSI az én használatomat jobban tolerálja mint a CR de erre is rámehet egy nagyobb összeg gyorsan
- 1.4-1.6 szívó, nem megy, de nem is kell rá költeni
- maradjak a fenekemen, költsek még rá a passatra annyit amennyit kér (indításnál kis kék füst, karosszériával kell foglalkozni, bőrbelső kopott, szakadt)
Konkrét típus amiket nézek passat B6, A3 8P, Golf 7 -
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #176710 üzenetére
Nem arról van szó, hogy égeti a zsebem, csak egy lassan 20 éves autóra nem tudom mennyire van értelme további százezreket költeni. 1.9-el nincs bajom, hajlok is rá, nézegettem A3 8P, A4 B6-B7, Passat B6-okat.. nem tudom melyik lenne a legjobb választás. Tudom, amelyikből a legjobb állapotút találom...
(#176711) gzbotii
Tavasztól őszig, biciklivel, motorral járok, télen 3-4 hónapra tényleg lelketlen vagyok[ Szerkesztve ]
-
csoki46
aktív tag
válasz Coyot #176719 üzenetére
Természetesen ezek bele voltak kalkulálva már vásárláskor, nem ért meglepetésként.
Azt nem tudom megtippelni és természetesen senki más, hogy ezek után mi mehet még tönkre. Egyik oldalon ott van, hogy ebben már elég sok mindent kicseréltem, a nagyobb kiadásokon talán már túl vagyok. A motor karakterisztikát szeretem, komfortra is megfelel.
Másik oldalon pedig lehet érdemes lenne egy fiatalabb, kevesebbet futott autóra váltani, hosszútávon talán gazdaságosabb lenne. Nagy dilemma... -
csoki46
aktív tag
válasz macilaci78 #176721 üzenetére
Isten tartsa meg a jó szokásod! Abban a nap 2 órában amit gyaloglással töltenék szívesebben csinálok mást (pl. súlyzós edzés, csapatsport).
Köszi az ON tippet, megfontolom, nem kapkodom el a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
csoki46
aktív tag
válasz Coyot #176726 üzenetére
Kasztnin nekem is a 2 hátsó sárvédőív indult meg, csomagtérajtó a rendszám világítás mellett meg 2 visszapillantót kell cserélni mert a burkolat eltört mint a kettőn, az egyiket el is hagytam. Ebben a színben (LA6W) sehol nem találok bontottat, a tükör ház is festve lesz szerintem.
-
csoki46
aktív tag
válasz atos19881101 #177453 üzenetére
BC néha tényleg tud hülyeségeket írni. Nekem szintén AVF motorom van, sokalltam a fogyasztását, az utóbbi 4 tankolást visszaszámolva 0,6-literrel fogyaszt kevesebbet mint a BC írja. Ugyanazon a kúton, szinte majdnem mindig üres tankot töltöttem tele és mindig ugyan annyi volt a különbség a kiírt és a számolt fogyasztás között.
Tudom, hogy más a te eseted a nagyjavítás miatt, de érdemes lenne utána számolni.BC adatait valahogy lehet kalbirálni? Így, hogy tudom mennyi a különbség jó lenne állítani rajta. (B5.5 passat)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest