Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
orion1025
őstag
válasz bitpork #156119 üzenetére
Ne "aggódj", nem sokban tér el a képen látottaktól... Az úttartása brutálisan jó lett, komfortos, nem csapkod, de egyenesen röhejes az egész autó megjelenése. Így sem aludtam egész este, meg még egy darabig nem is fogok, mert csak a problémák voltak ezzel a gönccel is, nem elég a magánélet, még ez sem sikerült...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
gurabli
őstag
válasz bitpork #156123 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Ha a motorról nincs is konkrét tapasztalat, de általánosságban a feltett kérdésekre mi lenne a válasz? Az is nagy segítség lenne, pl. 150 vs 190 LE mennyire lényeges (családi autó, nem versenyzéshez kell).
Valamint a három autó között mi a lényeges különbség, felszereltségben? Most ne nézzük az árát, melyikben van a legtöbb, legfontosabb felszereltség? Vagy mi az ami esetleg hiányzik?A panoráma tető mennyire lényeges?
Köszönöm
(#156124) i-sti
Dízel, mert "ingyen" tudják tankolni (céges számlára) . Benzint sajnos nem lehet.
AdBlue: fogalmam sincs, azt sem tudom előny vagy hátrány.[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
blokad
senior tag
válasz bitpork #156473 üzenetére
Van, negyedik alkalommal is rám akarják verni, hogy "biztos nincs benne utólagos riasztó, vagy indításgátló?"
"de biztos nincs benne?"
Tőlük lízingelt autó, és a lízingszerződés bármi ilyen módosítást tilt, sajnos mikor ezt harmadszor kell a szájukba rágni, akkor már nem vagyok türelmes.
A mindentmáris megoldás pedig nem elvárt (IT területen dolgozom, tudom milyen az, ha minden tegnapra kell, épp ezért én nem vagyok ilyen), csak ha márkaszervíz, gyári kapcsolattal, akkor ne kelljen háromszor is másfél napokra otthagynom az autót "csak diagnosztizálunk" felkiáltással csereautó nélkül.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #156524 üzenetére
Nálam a DSG így megy: [kép] Ha már 51-re "gyorsítok" akkor fogja magát és átkapcsol 5-be. És akkor ott erőlködik 1100-as fordulaton. Nagyon hülyén van megoldva. Ilyenkor szoktam kirakni kézibe, mert városban nagyon hülye képes 38-al menni 4-ben.
Egyébként ha rátalpalok a gázra amikor 5-ben megy 1300-as fordulaton, de magától egyből visszadobja 3-ba az ugyanúgy káros? Azért kérdem mert egy kis idő eltelik azért ameddig rájön, hogy én most dinamikusabban szeretnék gyorsítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #156541 üzenetére
Két irányba nézelődök, egyik a bontott gyári lenne, ez 2-3 mm vastag lemez elvileg. A másik verzió kipu és egyéb fémeket előállító mester fb csoportból, aki 4 mm-es rugóacéllal hirdeti magát, de nem tudom, kell-e az Most a pár hónapos kartert egy tégladarab kapta el, több olajteknő csere nincs tervben
-
sirszevenap
addikt
válasz bitpork #156586 üzenetére
Nyilvanvaloan csak viccelni probalt. Tobb kevesebb sikerrel!
Viszont a lenyeg az, hogy barmilyen kocsija ill barmennyi penze van valakinek, attol meg nem kell lehuzni. Ezert is kerdezem / per kerdezzuk, hogy mennyire korrekt egy ilyen ajanlat. Fogalmunk sincs az arakrol, ergo ott vernek at ahol tudnak. Ezert gondoltam, hogy megkerdezzem toletek. Itt nem arrol van szo, hogy mennyit er meg neki. Nyilvan ennyiert is megfogja csinaltatni. Laikus szemmel egy darab uveget latunk. Amibe nincs semmi extra, igy kicsit sok. Tudom nem nagy viszonyitasi alap, de nekem egy seat cordobaba 30-40 korul mozgott. Masik ismerosnek egy 2011 es A6-ba , 20 ert sikerult szerezni.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #156588 üzenetére
Egyszer yt videóban valamelyik kiemelte, hogy lekeni alapozóval, az egész szimpatikus megoldás, de nyilván messze van a gyáritól.
HaklikA7: kérj ajánlatot kb 10 helyről, úgy már könnyebben lesz egy elképzelés a reális árról Esetleg bontott, de akkor le kell vakarni a ragasztót.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz bitpork #156623 üzenetére
Pfú ez így nem valami jól hangzik...
1.8 vagy 2.0 motorral már jobban funkcionál?
Vagy ott is ezeket a jelenségeket tapasztalja az ember amit írtál?Egy B5-ös A4 sem használhatóbb-jobb napi használat szempontjából 1.8 vagy 2.0-ás motorral?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #156626 üzenetére
használton nincs már mit kímélni
más valaki vett már erről az oldalról: www.autoalkatreszek24.hu? bármit is?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Motion_Blur
félisten
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #156694 üzenetére
Jogos. Jobb oldalán 150-180 mikron között mértem sok helyen (ha jól rémlik, akkor elvileg fényezve lett talán több elem is, de csak apróbb karcolás miatt), motorháztetőn 230-250 mikron volt konstans. Az első lököst és motorháztetőt cserélték, mert valaki beletolatott. A tetőn, a hátulján és a bal oldalán 90-110 mikron volt egységesen. Mondjuk, amennyiben normálisan megcsinálták, akkor nem feltétlen gáz szerintem, ha nem volt törve. Viszont a bal küszöb elején az az apró rohadás elég furcsa volt számomra egy ilyen autónál.
Képek alapján látszik az árulás, élőben már nem jutottam el odáig, hogy annyira megnézzem, előbb "feladtam".
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #156740 üzenetére
Nem trollkodok, azt akarom, hogy képben legyen. Egyébként minden szempontból olcsóbb a t9bbet futott öregebb, ha egyszerre mindent megcsináltat rajta...
Freaghill: lehet, de attól rendben lehet tartani. Tudom, aki nem tervez sokáig, az inkább lelakja, de nem is kapja meg az árát eladásnál. Persze az új alkatrészek árát nem látom viszont, de nem egy lerongyolt autó lesz a sok közül.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz bitpork #156750 üzenetére
Vezetés arány: 9-1 az én javamra. Mondjuk ő pályán vezet mikor megyünk Borsodba. 130-130 km/h 6-ikban.
Nem arról van szó, hogy nem akarok rá költeni, csak mondjuk max 3-4 havonta romoljon el rajta valami, kelljen kopót cserélni.
Értsd: Alfa 159-re 1.7 millió Ft-ot költöttem másfél év alatt és nem volt olyan PILLANAT (nem nap, nem hónap, PILLANAT), amikor minden jó lett volna rajta. Ilyet még 1x nem szeretnénk átélni.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz bitpork #156768 üzenetére
Tudom. Max kivizsgáltatással tudok ezen picit segíteni. Mondjuk ha turbós, ha szívó, egyikről sem fogom tudni hogyan bántak vele. A jelenlegi autóm elég jó vétel volt, megkímélt, karbantartott példány.
A xenon foncsor megégése volt hiba benne, mely típushiba. Azóta csak a katalizátor döglődik és sorra hullanak a lambda szondák, de ezek kopó alkatrészek. Ha mindet kicseréltetem tartanék 500k Ft-nál.. (katalizátor 250k+munkadíj (jelenleg kiemelők vannak rajta), csak a gyárit veszi be a gyomra, a 4 db szonda db-ja 40k Ft+munkadíj) Jelenleg a második szonda döglött meg. Hiába megbízható egy autó, 180k km-nél lehet rá locsolni a pénzt zsák számra. Nálam 183k km után kezdődött a kálvária.
Eltöprengtem azon milyen lehet egy több évvel fiatalabb, kívül belül szebb, modernebb, kellemesebben vezethető autót birtokolni, melyben valós kb. 100k km van, normálisan bántak vele és a 180k km utáni nagyobb összegű ráköltés a mi évi 12.000 km-es futásunkkal kb 5 év múlva lesz?! Persze ha nem adom el előtte...
Hát el tudnám viselni, mert eddig minden vásárolt autónkban min. 180k km volt és bármennyire is átlag felett volt a megbízhatóságuk kellett rájuk költeni nem keveset.
Vezetek excelt a novemberben vett Avensisről, eddig ennyit költöttem rá (ebben van vett felni, felújított felni, vett gumi, androidos fejegység is, üzemanyag, biztosítás, matricák nem): 608.000 Ft-> Úristen sosem számoltam össze, ez nagyon durva. Futóműhöz, fékhez nem kellett gyúlni és a lámpákon kívül komoly hibája nem is volt... Lehet új autót kellene vennem? Ennyiből a részlet és a kötelező szerviz is kijött volna...
Ja és ha nem kiemelőt veszek a katalizátorra, akkor tartanék 1 millánál és jönne az elkövetkező hetekben a lambdaszonda csere kb 50k Ft-ért, majd utána rövid időn belül a maradék 2 szonda 100k Ft-ért.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #156771 üzenetére
az ígéret földje... na jó csak viccülök
hát nem tudom, akkoriban én nem konyítottam hozzá, de nem is tűnt se soknak se kevésnek és azóta tényleg megy teszi a dolgát -természetesen figyelve van rá-
Amit még hallottam és látok a neten, a felújítottak 100k környékén felpadozva stb. stb. szóval az is lehet alternatíva és persze ez típusonként változik ezzel is tisztában vagyok
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Land
veterán
válasz bitpork #156771 üzenetére
Najó, de egy 5 milkás új vagy max 1-2 éves nagyon kevés km-es, garis autóra évekig nem kell költeni a kötelező szervizen, biztosításon és tankolás felül semmit. Kevés km-nél a gumi is még évekig kitart. Ha elromlik valami gariban cserélik. És lehet végeredményben a részletekkel együtt ugyanúgy meglesz az évi 5-600k Ft ráköltés, de annál tudom, hogy a szopós időszaka még igencsak messze lesz. Mire kifizetem a hitelt kb 5 év múlva fog érni 3 milliót. A 12 éves használt autómra évente ugyanannyit rá fogok locsolni, bosszúságot is fog okozni ( ugye 3 szonda csere hátravan, ha pedáns vagyok 300k Ft-ból a katalizátort is újra cserélem, a váltó típushibája, hogy 5.-et kidobálja idővel, ez 100k Ft és akkor még a generátor, önindító, futómű még mindig gyári és 200k km után bármelyik megmakkanhat...) és a végén ér 1.2 millió Ft-ot.
Nem gondoltam volna, hogy megint ide jutok el logikailag, de igazából tanulhatnék az esetből, hogy használt, 180k km-es autóim után miért akarom újra elkezdeni az egész procedúrát elölről?
Poén kedvéért előtte 3/4 évig egy 19 éves 2.0L benzines Avensisem volt. Arra ennyit költöttem: 171.000 Ft. Ez nem is vészes. Cserébe öreg volt és nem nyújtott semmit.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen