-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
4x4-ben cseréltek olajat mielőtt elhozta apu, állt közel 1 évet viszont előtte volt vezérléscsere rajta. Jó állapotnak örvend a szekér O3-hoz képest van benne pozitívum meg negatívum is a fogyasztása is egészen vállalható, azt nem tudom mire vélni miért cseréltek két első féltengelyt még korábban.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Utóbbi 4-5ezer km-nél minimálisan nehezebb volt benyomni a kuplungot, most hogy hazaért a Karoq kipróbáltam az olajozottabban megy. Vezetési élményt nem befolyásolja, nem ragad be és nem akad meg sőt hosszabb utakon/városban sem korlátoz. Kérdésem annyi lenne 240ezernél kell valamire számítani idővel, kinyomócsapágy/munkahenger vagy inkább a pedál mechanikát zsírozzam meg? 2015 O3 1.6 cr változatlanul, a sebességváltó is megfelelően működik nincs váltási gond/nehézség.
-
imyourfriend
őstag
Az alábbira lettem figyelmes, hengerfej fedél takarónál egyik csavar hiányzik a másik helyett pedig oda van téve egy hatlapfejű: [link] ezen mókolás javítására szeretnék csavart venni, [link] így néz ki a felső rész ahol a fedél is van 2-es számmal. Hexagon Socket Head Bolt N10700201 csavar elképzelhető, hogy van itthon is gombokért, ha kint 1 Font? 1 év után észrevettem csak csak, gondolom vezérlés cserénél vehették le a fedelet és keveredhetett el a két csavar.
-
imyourfriend
őstag
válasz bul07 #214748 üzenetére
Mikor megvettem az autót és lecseréltettem a féket nekem is szorult, igaz melegedni nem melegedett egyszerűen csak könnyebb volt behúzni kezdéskor a kéziféket majd felkeményedett. Típusbetegség, igaz nem gondoltam hogy ez tönkreteheti a kerékcsapágyat.. viszem olajcserére májusban és átpucoltatom a hátsó fékeket, úgy nézem évente érdemes.
-
imyourfriend
őstag
G13 vagy G12-es jelölés lesz a tartályon a 2015-ös autóban már G13-as tartály volt amiből az előző tulaj kihalászta már a zsákot. Van benne zsák akkor az előbb utóbb tönkremehet, minap láttam egy tiszta rozsda zsákot fényképen no ha ez kiszakad akkor megette a fene.. biztos van már újabb megoldás, mindenesetre kiszedném a zsákot és g12 evot töltenék az kompatibilis igen.
bul07 trw a gyári minden igaz, működésre megbízhatóságra a többi sem hiszem hogy sokkal rosszabb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz tibbike01 #215063 üzenetére
O3-nál automata módban van a kapcsoló akkor a xenont ugyan egyszer beszintezi, de felkapcsol ajtónyitásra majd lekapcsolja a fényszórót egy idő után.. beszáll az ember gyújtás akkor megint bekapcsolja, így kikapcsolt állapotban hagyom a lámpát és mikor elindítottam a bódét akkor fordítom a kapcsolót automata módba.. ezáltal megspórolok egy kapcsolgatást a fényszórónak.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #215393 üzenetére
Működnie kell vele bár a 4-5ezer forintos elm327 nem túl megbízható kategória.. kettő olyan volt aztán vettem egy caristat amivel mindig ki lehet olvasni nem dob errort.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #215499 üzenetére
FS-III van a 3-as Octavian is, olajcserénél átpucoltattam ma délután a fékeket az elsők miatt nem aggódom a hátsó pedig nem volt beragadva.. 1.5 éve meg kellett járatni azóta gond nélkül működik.
-
imyourfriend
őstag
válasz Zwodkassy #215545 üzenetére
Érdemes lenne ránézni a számított és mérték érték változására, amikor elkezdett eltömődni a DPF az autóban akkor túl gyorsan növekedett a mért érték ezt követően mikor elérte a 21-22g-ot a számított érték pl 15g-ról 23g-ra ugrott hirtelen és kezdte is a regenerálást az autó.
-
imyourfriend
őstag
válasz focvis #215595 üzenetére
Az a meggyőződésem ezek az emberek kb mind egy tarifán dolgoznak ami nem olcsó, kihasználva azt hogy biztos lesz madár. Sopronban csinálják, Keszthelyen talán bár Octavia 4 scout 4x4-et szomszéd faluból való ismerősnek Zircen rakták rendbe szoftveresen. Sokalltam a 40e-t mib2-nél így Romániából küldték el 50€-ért a fájlokat hozzá.
-
imyourfriend
őstag
válasz h1ght3chzor #215618 üzenetére
Van hozzá frissítés?
Személy szerint egy patchelt fw-t raktam fel és ahhoz egy file, ami aktiválta a smartlinket + egyebet. Ebből úgy gondolom nem frissíthető az fw.
-
imyourfriend
őstag
válasz h1ght3chzor #215621 üzenetére
-
imyourfriend
őstag
válasz Pfiucska #215704 üzenetére
Milyen menettulajdonságokkal bír, hasonlításképp egy 1.6 cr tdi-hez képest milyennek érzed? 2-3 éven belül következő bódénak ilyet szeretnék majd, belegondolva 2.0 és 115hp hengerűrtartalom miatt biztosan jobban szuperál alacsonyabb fordulatszámon pl. 1500-tól 1800-1900-ig.
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #215762 üzenetére
Garrett vagy épp BMTS turbóból akkor mit szerelnének az emberek az autóba? Garrett gyárt Szlovákiában Romániában meg Indiában, BMTS meg Szerbiában.. ezekből kerül a győri gyárba is turbófeltöltő.
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #215796 üzenetére
Oil ash residue az olajhamu, ez miatt idővel takaríttatni kell a dpf-et, mivel nagyobb lélegzetvételű a szerelés ezért érdemes az egr-t és a fojtószelepet is egyúttal. A regenerációt a Soot mass calc 23-24g környéki értéke indítja el ez euro 6-nál 350-400km euro 5-nél lehet 6-7-800km is a dpf telítettségétől függően. cffb motorkód az euro 5-re hajaz így nézve a dpf telítettségét 4-500km környékét el kellene futnia két regenerálás között, ha jobban meghajtod akkor regenerál passzívan is akár nyári napokon.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #215806 üzenetére
euro6-nál bonyolultabb valamivel, elkél a 2500 környéki fordulat nekem passzívan nem nagyon regenerál még teljesen kitakarított dpf-nél sem.. 160-170km/h kell neki hogy elkezdje ez nem tartható. Aktív regennél valahol 2500rpm környékén nyomok egy tempomatot és lefut 6-7g számított környékére majd picit lassabban halad és 3g-ig regenerál ha tempomattal hajt az ember végig.
szabzoltan1: néha néha érdemes ránézni, nekem a ventilátornál van a mobil felfogatva az obd-t csatlakoztatom és már megy is 100-150km-enként érdemes ránézni ha regenerál akkor a legtöbbet kihozni a regenerálásból.
-
imyourfriend
őstag
[link] amundsen mib2 2024/2025-ös térképek.
-
-
imyourfriend
őstag
2015 5e5 1.6 cr tdi-nél előjött a következő tünet, visszaengedéskor a kuplung mintha megakadna/nehezebben jönne vissza 15% út után.. ez lassú felengedésnél jelentkezik, normál üzemmódnál gond nélkül feljön. Nem ragad be a kuplung, pici tanakodás után úgy döntöttem kap a fehér műanyag tengely egy kis wd40-et. Kibéleltem a sofőr lábteret ruhával majd megfújtam wd40-el a szerkezetet most jóval könnyebben működik és nem is akad meg. Idővel járhat ez felső munkahenger cserével, vagy maga a szerkezet kezdi megadni magát? Úgy nézem a szerkezetben van egy rugó is, ha kicserélem gondolom érdemes a felső munkahengert is ahhoz meg a motortérből kell bontani.
-
imyourfriend
őstag
válasz boti19871125 #215988 üzenetére
euro6-nál ma délután ennyit sikerült kihozni belőle, városi nem városi 224km kevésnek tűnik egy euro5 el kell fusson 450-500km-t úgy vélem.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Shin Chen #216265 üzenetére
2015-ös 1.6 cr tdi-t hajtok amikor vettem ~60km-re jártam dolgozni arra tökéletes volt, most közelebb van munka cirka 15km ide már lehet jobb lenne a benzin.. viszont meg vagyok elégedve vele, nyáron járok túrázni 200+km oda és vissza is így marad a dízel 25ezer km után is. Szeretem a karakterisztikáját, apunak van egy Karoq abban a 2.0 cr tdi fürgébb, de az 1.6 is bőven vállalható. DPF miatt néha meg kell nyújtanom az utat +5-10km amíg regenerál, ez a legkevesebb.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Még decemberben jelezte a műszaki vizsgán a szaki, hogy gond lehet a szilentekkel elől idővel.. Mágusnak köszönhetően megkerült a cikkszám és kovacsauto küldi is az új Lemförder szilenteket.
-
imyourfriend
őstag
válasz =WiNTeR= #216635 üzenetére
Körmenden szereltettem ki, EGR-t Szombathelyen tisztították DPF-et Székesfehérváron. Jól ismered a szerelőt/megbeszéled előre miért ne lenne megoldható. Körmenden van egy VAG szerelő aki egész jól ért a dolgokhoz, olajcserét + egyéb kisebb dolgokat szomszéd faluban csináltatom ismeretség miatt vihetek oda alkatrészt igaz akkor szoktam adni + munkadíjat.
-
imyourfriend
őstag
Tud valaki segíteni skoda karoq 2017 motorháztető hangszigetelés kapocs cikkszámban?
Köszönöm.
-
imyourfriend
őstag
válasz enddav #216674 üzenetére
Jó kérdés van-e benne LED assist az új Kodiaq-ban van ott kitakarja a szembejövőt.
Karoq-ban olyan jól világít a LED éjjel, hogy nem gondolkoztam el még a funkción biztosan kell hozzá valamilyen egység ami érzékeli a szemből érkező jármű fényét ezáltal állítja a reflektort.
-
imyourfriend
őstag
Nemrég volt kollégám villanyautó szerelő tanfolyamon + sikeres vizsgát tett, mondhatom a jelen CR TDI rendszer egyszerű egy hibridhez, vagy egy villanyautóhoz képest. Hibrid még csak hagyján, ott van hagyományos belsőégésű de egy részéhez csak vizsgával rendelkező ember nyúlhat hozzá aminek meg lesz az ára a szervizekben is. Teljesen elektromosról nem is beszélve, komplett egységeket cserélnek és visszaküldik javításra az egységet a gyártóhoz mivel nincs nagyon más, a 40-50+ezer / órás rezsióradíjakról nem beszélve. Pár éve mikor olvastam egy cikket amiben arról szól a fáma, az autózás kiváltság lesz most már értem miről szól a sztori.
-
imyourfriend
őstag
válasz daniel2121 #216764 üzenetére
Most még úgy ahogy megtudod oldani, nincsenek kritériumok belsőégésű motoros autónál nem ráz meg a nagyfesz és nem csak 15 szerelő nyúlhat hozzá szabályosan az autóhoz az országban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest