-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
-
veterán
válasz Magnum_ #127180 üzenetére
Én a magam részéről az "A" verziót választanám mert félek, hogy valamit elbaltázok.
Más: jó volt visszaülni egy hét után az 1.2-és, 3 hengeres, 75 lovas TDI Ibikéből a 4 hengeres benzinesbe. Már egészen hozzászoktam a 2.0 TSI-hez, de most az első padlógáznál ismét őszintén örültem.
Az Ibike átlagfogyasztása 6,6 lett, valójában nem tudom, hogy csurig tankolva vettem-e át, a top speedem 105 km/h volt, de nagyon nehéz terep volt, rengeteg 2-es, 3-as fokozatban legyűrt emelkedővel; az első fékek hullámosak voltak az előző bérlők bénázása miatt. Ő volt, egy nagyon szép tájon:
[ Szerkesztve ]
-
Clain
tag
válasz Magnum_ #127237 üzenetére
nagyon kíváncsi lennék,hogy az eladott autók hány % -nál jön elő a lánc vagy egyéb hiba!?
lehethogy pl. 1000ből 10 embernek romlott el az autója és ők hangot is adnak nemtetszésüknek ,aki pedig megvan elégedve, az meg csak élvezi
Én TDI ről szeretnék átváltani TSI re.. Persze a legmegbízhatóbb egy sima 1.4 vagy 1.6 lenne ,de nagyon hiányolnám a turbót -
Mágus2
Közösségépítő
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #127562 üzenetére
Nekem szervízkönyv alapján 30e km volt a gyertyákban, kicseréltem, mert mindig cserélem ennyi után.
Utána megadta magát az egyik ceruza trafó kb. 10-15km után. Gondolom volt összefüggés közte/vagy nem..., kihánytam mind az 5-t belőle, vettem újat, így maradt 4 tartalékba...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #127780 üzenetére
A vezérlés módosító okos kerék miatt nyomják bele a hígabb olajat. A kollégám 2014-es octavia-ja(1.2TSI, 77kW ) 5w 30-al jött ki a gyárból, az első cserénél lecserélték 0w 30-ra és a vezérlés módosító okos kereket is lecserélték.
Valamire rájött a gyár, de nem fogja az orrunkra kötni, majd a haver elmeséli, ha elkapom. Shell olajat én hanyagolnám, vannak attól sokkal jobb 0w 30 olajok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #127976 üzenetére
Ilyen idős autónál ennyi km alatt még semminek nem lenne szabad hangot adnia.
1.2TSI kolléga 3-as octaviaja. 22000km van benne. Zúg a difiben a csapágy kanyarban. Mi a lekvárból csinálják ezeket? Reklamációra cserélték a két féltengelyt meg a két első kerékcsapágyat. a hang maradt. Bal kanyarban erősebb, jobb-ban gyengébben hallani. Kormányon is érezni. Az én szarom 160 000km után sem ad ilyen hangokat, pedig amit kap.
-
-Mike-
addikt
válasz Magnum_ #128368 üzenetére
Nem ismerős de tudjuk ki volt a tulaj. Ráadásul dsg-s váltós. A hidegen csörgésről és a váltás közbeni rángatásról tudok amit meg kell figyelni személyesen, ezen kivüli dolgokra lennék még kiváncsi. Kicsit én is szkeptikus vagyok ezekkel a motorokkal szemben, pl hogy mennyit mehetnek el komolyabb beavatkozás nélkül.
-
golfvariant
aktív tag
válasz Magnum_ #128456 üzenetére
Főleg akkor észrevehető, ha kikapcsolom a rádiót... A bal hátsó ajtón kicsit jobban, az első kettőn tényleg alig hallani, mintha csak a diszitő léc adná a hangot. A középkonzol recsegését lehet hogy már én képzelem be... Január 2-én úgy is viszem szervizbe az autót, mert a bal hátsó ablakemelő is fura hangot ad és nem működik a szivargyújtó
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Okos Otthon / Smart Home
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Formula-1
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs