-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #123220 üzenetére
Ne resetelj rajta semmit. Nem windows az. Teljesen jó az érték.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #123222 üzenetére
Csak üzem meleg motorral és kikapcsolt fogyasztókkal releváns az érték. Nem beindítás után. Ha az erősített szíjat vetted, az egy darabig eltart, míg össze ül. 2000km után majd érdekes lesz, ha nem megy lejjebb.
Kérdezd meg őt.
-
i-sti
senior tag
válasz atos19881101 #123230 üzenetére
Nekem is ennyi a fogyasztásom üresben.
0.7, nem emlékszem, hogy láttam volna 0.6-ot.
2.0 #fosdiesel, 125 kwNovum Forum Siculorum
-
enddav
aktív tag
válasz atos19881101 #123222 üzenetére
Nekem is tegnap állították be a szöget, 0.0 és +0,5 között ugrál (az előtte lévő +5,9 helyett ) Az alapjárati fogyi egyből olyan lett mint volt, 0.5 l/h. '06 Jetta 1.9 PD TDI BKCA 262k km
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #123235 üzenetére
Tolj bele VIF cuccot és prémium gázolajat. Meghálálja.
-
veterán
válasz atos19881101 #123239 üzenetére
Hol vetted?
Csak cseh&szlovák oldalakon találtam benzines változatot. -
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #123230 üzenetére
Ha bitportot keresed, ő sosem járt ide.
Próbáld bitpork néven.
-
Viperator
őstag
válasz atos19881101 #123242 üzenetére
Focvis kolléga benzines változatot kért, amit linkeltél, az nem benzines.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #123292 üzenetére
Sajna ezek a képek nem egy autóról vannak. A kipufogó, fék meg a lánc a corsáé, a pumpa az átszakadt hengerrel passat 2.0TFSI, a lyukas olyajkád egy astráé. a másik fék meg a lengéscsillapító b.5.5 paszuly...
-
i-sti
senior tag
-
Magnum_
nagyúr
válasz atos19881101 #123230 üzenetére
444.hu-n láttam kommentelni
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #123901 üzenetére
Ha kínai, akkor a zár szar ,de ha eredeti ,akkor is lehet rossz, csak sokkal kisebb eséllyel. Akkor a kábelköteget meg kell nézni az átvezetőben az ajtó és a B oszlop között. Valamelyik meg lesz törve. Elsőként a zár a gyanús.
I-sty Mennyit mész hetente? Jegyezd meg a két regen között megtett km állást. Abból már lehet következtetni, hogy mi döglött meg. Egy jó DPF nem telik meg hamar ok nélkül. Sokan kivetetik és nem is tudják mi okozta a gondot, pedig az esetek nagy többségében a befecskendezők vagy a turbó tölti meg a szűrőt. Ha tele van korommal, már csak a csere segít, de mindig meg kell nézni mitől lett tele.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz atos19881101 #123906 üzenetére
Akkor még egyszerűbb "vegyél kölcsön" egyet!
Novum Forum Siculorum
-
Danex
addikt
válasz atos19881101 #123906 üzenetére
Akkor gondolom a pince tele pótalkatrészekkel
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #123910 üzenetére
Jah meg nincs Audim sem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #124482 üzenetére
Akkusarut szoktam levenni 10 percre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #124829 üzenetére
A szelepfedelet kell levenni, és a 2.henger PD elem csatlakozóját megigazítani. Össze is lehet kicsit nyomni a csatlakozók érintkezőit mindegyik pd elemnél. Ne menjen így vele lábon sehová, eltörhet a főtengely!!!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #124831 üzenetére
Okozhatja. Nem jár egy henger. Emiatt a többi három össze-vissza jár. Ez annyira igénybe veszi a főtengelyt, hogy eltörhet. Ne indítsa, amíg a szelepfedél alatt nincsenek rendbe a kábelek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #124833 üzenetére
Lehet az is, hogy eltépte a hajtókart. Bkc csak a szoftver lesz. Ha bxe, biztosan érintett. Cseréltesse ki a csapágyakat, ha még nem késő.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #125100 üzenetére
Úgy döntöttem kipróbálom a Total olajat én is. Ez jó a motoromhoz igaz? TOTAL QUARTZ INEO
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #125222 üzenetére
Sajnos muszáj.
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125350 üzenetére
Elcsúszott a kimásolás. Az 1-el lentebbihez szólt volna.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #125341 üzenetére
Köszi!
Melyik mekkora volt? Ami a turbo geót mozgatja ahogy néztem az 6mm-es mekkora volt a másik?Má' nem
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125387 üzenetére
A vékpnyabb 3,2mm a vastagabb 5mm. A vékinyból kell 2m a vastagabból elég 1m.
Nem csak a turbó körül kell cserélni, hanem az egr-hez tartozókat is, amik a motor mögött vannak az n18 szeleppel eldugva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125490 üzenetére
Valamit elkeféltek. Van rendes olajnyomás? Üzemanyag nyomás? Melegen ennyi a pillanatnyi fogyi?
Nem töltötték túl olajjal?
mamboo Ne legyél lekvár. Össze kell nyomni és kihúzni.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #125497 üzenetére
Akkor jó kicserélték a tandem tömítést... Multkor amikor ba... kodtam én is vele használt tömítéssel raktam át a másikat, azóta is az van benne mégse ereszti a nyálat... Vissza kellene már rakni a régit... Csak nincs rá időm... Vidd visza nagyon gyorsan a pékhez...!!!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125499 üzenetére
Kérj egy sminktükröt az asszonytól és nézd meg a tandem pumpát. Akár le is fényképezheted.
Szerintem elrepedt az üzemanyag cső. Az tud spriccelni.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #125512 üzenetére
Nem tudod esetleg Mágus, hogy mi ennek a cikkszáma? (Az alsónak)
Ez jön az üzemanyag tartálytól, és a jobb első keréknél van felvezetve a motortérbe.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #125513 üzenetére
Csináltam logot pár értékről alapjáraton. Látsz bármi furát rajta Mágus? A csövet megcsinálták (elvágták ahol megtört, és meg lett toldva gumi csővel). Most ott nem csepeg, de az alapjárati pillanatnyi fogyasztásom még mindig 0.9 körül mozog.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #125522 üzenetére
nem akarlak elszomorítani, de nem értem hogy hogyan tudták azt egy tandemcserénél eltörni, én sem akarok nagyarcú lenni vagy ilyesmi, de én vagy 2-3-4x levettem a tandememet amikor foglalkoztunk vele de nem sikerült ilyent tennem vele remélem megoldódik + legalább a tömítéseket kicserélték (remélem az összeset! nem csak a tandem és motor közöttit)
nekem Mági azt mondta amikor foglalkoztunk a tandemmel, ha folyik újat érdemes venni, de szerencsére már jó ideje tartja magát a tömítésszettel felújított tandemem aminek örülök mint a fene 8-10k volt a teljes tömítés szett de teljesen jól összetudtuk rakni Édesapámmal
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125522 üzenetére
Valami nem stimmel a fájokkal. Átnevezted, miután elkészültek? A log nézőm nem nyitja meg. Ha megnyitom, akkor notepadban teljesen ömlesztve mutatja az adatokat.
do3om Jó lett. Legközelebb nem viszem a sajátom.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #125527 üzenetére
Írtad is, hogy nem-e töltötték túl olajjal. Attól lehet magasabb a pillanatnyi fogyasztás?
(#125523) zsolt19900
Nem folyt a tandemből üzemanyag. Úgy nézett ki, hogy engedi az olajat a tömítés, ezért lett leszerelve. Én sem tudom elképzelni, hogy a f.ba tudta ezt a csövet eltörni. Nem is PVC, hanem belül fém. Hétfőn lesz hozzá pár kedves szavam.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #125527 üzenetére
Baz+... Így aztán hiába szeretnéd, hogy tökéletes autód legyen...
Azért az olajcserékre, szánd már rá magad... Nem kell hozzá akna se...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #125530 üzenetére
Az olajszint beállítása azért nem 2 perc, ha nem ismered a konkrét autót.
Mondjuk +7 deci qrva sok, ott azért alapdolgok is hiányoznak. Nem volt lisztes a motortér
Hogy szívtál le ennyit amúgy, meg hogy nézted meg a szintet, vártál azért?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125533 üzenetére
A sok olaj miatt is magasabb a motor ellenállása, emiatt nő a fogyasztás.
No, nem akarlak megijeszteni, de tudni kellene, hogy tényleg túltöltötte-e, vagy összefolyik a nafta az olajjal. Az utóbbi nagyon veszélyes. Legközelebbi utad után ismét nézd meg az olajszintet. Ha megint több lesz benne, akkor rossz a tömítés a tandem alatt.
Az a baj, hogy túl sok csatornát logoltál. Csak 3-at kell,és csak a sima mért értékekből. Ez a log az advanced measuring-ből van.
01, 04, 11-es csoport
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #125528 üzenetére
jaja nekem is kérdéses volt, hogy az olaj-e vagy az üzemanyag-e a ludas, de láttam is a csöpögő gázolajat (nálam az volt) és a tömítéscsere után megjavult a dolog
....legyen is.... megérdemli
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125542 üzenetére
Hmm. Mintha nem működne a vezérműtengely jeladó(G40). Túl szép ez a log, hogy igaz legyen.
A motorvezérlőben nincs rá hibakód?
Az alapjárat is alacsony, legalább 903-nak kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125545 üzenetére
Akkor jó, ha mozgolódik a sync érték. Ha nem mozogna, akkor lenne baj.
Ahogy nézem fent az elvárt alapjárati értéket, még magas is. Az adagolósnál ez magasabb volt.
Kérdés, mi folyik és honnan?
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz atos19881101 #125543 üzenetére
Olvasom itt a történeted ami egy olajcserével indult... hát nah' nem semmi, őszinte részvétem!
Nem vagyok egy agresszív ember, sőt, de ezek után úgy b@sznám pofán azt a "szerelőt" ahogy illik. Aztán azzal folytatnám a helyedben hogy azt a kandácsolt csövet mihamarabb cserélném, akár bontottra is mert még talán az is jobb ennél. Az Én szerelőm ilyen után nem állna meg előttem az fix.Én is tegnap voltam olajcserén + minden szűrő, és ugye a termosztát. Annyi történt hogy elpattant egy bilincs ami a gázolajszűrő bemenő csövén van. Ekkora méretben nem volt a szakinak pont olyan ezért egy roppantósat tett rá, hétfőn megyek venni gyárit, egyből négyet.
Viszont ezt a kis apróságot is úgy adta elő mikor mentem az autóért hogy "bocs, nagyon sajnálom, pont nincs ekkora méretben de nem lesz vele gond" és még tonnányi szabadkozás egy ilyen apróság miatt.
Jah, azóta a vízhőfok mint a szög!szerk.: az nem lehet hogy a "szerelődnek" van valami tanulója vagy inasa és vele csináltatta? Egy ismerősnek még nagyon régen emiatt lett gondja, nem is kicsi.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #125548 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő.
nem hagyom abba- nem hagyom annyiba/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Lacess
tag
válasz atos19881101 #125549 üzenetére
Ne is hagyd, semmi szívfájdalom nélkül cseréltesd a csövet gyárira meg persze egy friss olajcsere miután a tandempumpa rendben van. Pénzt még véletlenül se adj ezekért!
Nekem holnapra 1200km van betervezve, ezt meg is említettem tegnap a szakinak. Ha valami nem lenne kerek és eltűnne mondjuk a vizem, vagy egyéb más a tegnapi szerelésre visszavezethető okból lerohadnék akkor arról elsőként értesülne az biztos. Ezután pedig intézhetné is a hazaszállítást. Ezt így nem mondtam neki, mert nem lenne korrekt dolog, de ne is legyen szükség erre a forgatókönyvre!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #125551 üzenetére
A tandem alatt megy egy vízcső közvetlen... Mági tükrözte meg nyáron az én autómon...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #125539 üzenetére
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz atos19881101 #125862 üzenetére
Kapcsolódva a kérdésedhez: ez csak Skoda nyavalya vagy a egész VAG-ra igaz? (A 6 éves - szent - Golfon hibátlanok voltak a zárak.)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125862 üzenetére
A zárak kenése minden egyes olajcserénél elő van írva a karbantartási tervben. A nyák törés akkor jellemző, ha sokat van csapkodva az ajtó.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125859 üzenetére
Ha csak félévente 1x belennének fújkálva zárolajzóval, nem ez lenne a köztudatban...és úgy egyébként bármilyen mechanikus mozgó-súrlódó alkatrészre vonatkozik.
(#125866) atos19881101 Ki kell csavarni a zár felső csavarját, és ott befújni pl. ezzel.Nigrin zárolajozó spray
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125866 üzenetére
Pedig a mikrokapcsoló feje azért kopik el, mert száraszon nyomja a zárnyelv.
Egyedül a forrasztások elengedésére nincs orvosság.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125869 üzenetére
Nem csak ott kell, hanem mindenhonnan ahol hozzáférsz. Én még sosem cseréltem mikrokapcsoló miatt zárat, se magát a kapcsolót, de ez biztos véletlen, és működik minden ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #125871 üzenetére
Eddig nem tudtad?
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125871 üzenetére
Semmi nem tart örökké, de ha olajozod simán duplázod az élettartamát.
Akár ki is veheted, nem nagy dolog kb. 20-25perc kivenni, és akkor az ablakmechanika bowdenjének is lehet adni, lehet az is tovább bírja ki tudja.(#125873) MunezXBK Bocs, hogy tudom a fortélyokat...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen