-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
A körülményekhez (ford) képest jól néz ki, a színe nekem bejön. tegyél majd fel téli kerekes fotókat is.
@Norbi: van dísztárcsa és ez VW strukturált acélfelnin, 5 küllős. Azért bánom, mert ezeket a vasakat 50-ért vettem használtan. Hasonló árban (60-80) egész jó, 16-os minőségi felnit találtam volna.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
K Norbi
addikt
Idén nyáron vette, de költött már rá egy csomó pénzt, most volt kuplungcserés gyárit vett bele, egy vagyon volt új téli nyári gumik, meg a gyertyáknál állt az olaj. Ott cseréltek valami tömítést, meg nem győzi tankolni, állandóan nyomni kell neki, azt mondja nem tudja megállni hogy ne lépjen oda neki. Most a katalizátorral van valami, olyan a hangja mint a WRC ladának. Azt mondták abból szintén csak gyárit érdemes venni. Az meg valami 400 ezer. Valami Titán belül a gyárija azért ennyi.
Meg mondják ritka autók ezek, itthon nem is árulták. Méreg drága minden hozzá.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Akkor legyen 3900
kk831228: A VW-nél kicsit biztosabbra mentek
– Twist beam rear axle (1.2 litre TSI 85 PS, 1.2 litre TSI 105 PS, 1.6 litre TDI 90 PS, 1.6 litre TDI 105 PS)
– Multilink rear axle (1.4 litre TSI 122 PS, 1.4 litre TSI 140 PS, 2.0 litre TDI 150 PS)Give them hell Ukraine!
-
-
FrankMonzano
őstag
& Magus2 : Koszonom a valaszokat. Nekem mar G4 van egy ideje, csak ezt a kettot is neztem anno, de dragak voltak. Az erdekelt igazabol, hogy megerte volna e a felarat a masik 2. Amugy inkabb a focus II volt palettan a mazda helyett, de G4 lett . Az osszehasonlitas pontositasa erdekeben mindegyikbol 1.6-os benzint neztem.
[ Szerkesztve ]
-
Tudom h hülye vagyok, ezt már sokszor tisztáztuk.
Valahogy nálam átlépi az ingerküszöböt az ilyen tyuning, hogy trunyó csere. Mert ugye meg is kellene pl állni tudni. Ahhoz nem árt erősebb fék. Nagyobb felületű gumma. Lengéscsillapító. is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
Városban a 10 litert lazán beverte nálam a B5.5 de jellemzően 11-12 volt pedig nem állatkodtam, csak álltam a dugóban a Hungárián. Aztán 1,8 TSI jött az is ennyit evett kb. Csodák nincsnek a lovak zabbal mennek.
mod:
Hát aki 800k-ért vesz autót annak sztem igen. De önmagában teljesen ok az a 9,24. A Bubuval 9,3-9,4-ből járok el vegyesben (sima 95-ös non-prémium nyál).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
1,6 16V G Astra is megette a 10 litert nálam városban (klíma+dugó, amúgy 9-el is beérte). Ezek szerint bennem van a hiba?!
Bubu? Attól függ milyen a forgalom 10 litert bekér lazán az is tiszta városi körülmények között. Nekem belefér de aki 800k-ért vesz autót annak nem biztos, ezért írtam neki, hogy azért az 1,8T azért tud kajolni.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Szerintem nem anyagi nyomorba döntésről van szó sok esetben, hanem egyszerűen arról, hogy az ember nem szívesen pazarol. Én kibírnám, ha az autóm a mostani 5.5-6.5 helyett 9-10 litert enne: ki tudnám fizetni, de a havi futásom mellett ez kb. 20 ezer forintos plusz költséget jelentene, amit nem szívesen tennék meg, hiába nem egy nagy összeg. Inkább elkajálom, elkirándulom, veszek sok könyvet, vagy éppen csak megtakarítom az összeget.
De ha valakinek az a hobbija/vágya, hogy egy olyan autóban üljön, ami ennyit fogyaszt, megértem - nyilván ezért a fogyasztásért cserébe nyújt valamit... Kifinomultabb járást, nagyobb teljesítményt, szebb hangot, stb.
-
Qru
MODERÁTOR
Majd ő eldönti mire kell és belefér-e. Csak a miheztartás végett írtam, hogy ne érje meglepiként ha nem lát egyszámjegyű átlagfogyit a városban.
mod:
Nekem egyetemistaként 800k-s autóvásárlási tervekkel ez számítana. Érted aztán lehet neked van igazad és csak lejtőn lefelé fog vele üresben gurulni behajtott tükrökkel...
mdani01: 1,8-as ufó kuvikot akartam de mikor egy tulaj elmesélte, hogy 8-9 litert bekér lazán és nem igazán megy akkor kezdtem el nézni a nagyobb ccm-es gépeket. +1-2 liter már nem oszt azon a szinten de akkor már haladjon legalább.
focvis: Nekem abból 160 lovas verzió volt, az szedte a lábát nagyon. Városban sokat evett de országúton egész keveset.
aero.: Az parádé. Az enyém ott már 12,5-et bekér. Nagyon kéne bele egy kímélő 6. fokozat...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Hikvision
senior tag
4.2Q TipT. 13.5-el jártam vegyesbe (normálisan). Idáig ccm/fogyasztásban ez volt a legjobb autóm, és közel 20 éves volt. a mostani off E90325Xi 11.5-et eszik, és 8 éves, agyonvágva mindenféle emissziós szarral, dupla vanossal, valvetronic-al, meg f*sz tudja még mivel. A V8 az V8 volt
20 éve a PH-n.
-
Ezt most szándékosan nem veszem magamra. Bár érdekesnek tartom, hogy Honda frv, fiat tipo, gastra nem okozott gondot. Szerintem csak annyi a tikta h Mágus2 gépe nagyon új és nem vezettem ennyire friss kuplungost autót évek óta.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
Kell a nyavajának a turbó, valami jó kis 4.2/5/6 literes szívó. Van nyomaték, megy ha rálépek a gázra, és rendes hangja van. Ja és nem problémázom, sőt egyenesen örülök nemi ha városban kilencet eszik.
Footy: ~60k km alatt eddig kétszer kellett utántölteni a BMW-ben, mindkétszer otthon csináltuk (pedig van service inclusive, talán erre is vonatkozik). Mondjuk a tanksapka mellett van a nyílás, de rá kell csavarni a flakont, így nehéz mellétölteni.
Mágus2: Nem Golf IV-et írt?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ezzel tisztaban vagyok. Hiba volt az eros auto, mert az ember gyorsan hozzaszokik. Jelenleg mar ez a teljesitmeny sem hoz lazba. Viszont egy ido utan ugyan ugy vissza lehet szokni. Pl a twin turbos Insignia mar nem volt rossz. Es nezve a vidiket, a remappolt 2.0-as VW-ek is jol mennek. Mind1, 27.-en azert elmegyek megnezem, mert magaba a regi CC formaba beleestem. Csak nem akarom a problemamentest egy problemasra cserelni, ezert kerdezoskodok.
Don't Tread On Me
-
Kiskokó
veterán
Nem mondom azt, hogy nem szaladt vele fa..ra... mert azért tényleg volt bőven baja neki
DE amúgy bármi lehet ahogy Piwi is írja.
Nem tudom amúgy 10 éve Xenonosak (kanyarkövetős is) az autóink nagyon sok ismerősnek vannak hasonló autói (új 5-ös Új A6, X5 régi új, ML merci, VW sharanok régi új, CLS merci, S osztályok stb) de ,hogy radarok meg xenon vezérlés tönkre menjen én ilyet még senkitől nem hallottam.
Mer még ha 15-20 éves a kocsi na jólvan...
(teszem azt hozzá, hogy én 0-24be Xenonnal megyek, mindegy mikor mennyi időre ülök kocsikba a lámpa azonnal On )
AZ én A6-omra mondták, hogy a kanyarkövetős lámpája típushibás mert a vezetékeket rövidre hagyták és a lencse mozgás miatt eltörnek a kábelek de még mindig jó Koppkopp.az egyéni véleményem az amúgy hogy MINDEN márka minden Szériából minden Motorral van ami Tökéletes és van ami szopóroller.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
-
lenko
aktív tag
Pont azért nem vettem 2.8-ast, hogy jobb legyen a hőleadás a mindennapi használat során.
Így ez a része is ki van védve+normálisan járok vele. Meg nagyon pörgetni sem kell, 80-90es temponál, ha nincs túl közel a szembejövő, akkor 5.-ben simán lehet előzni. A heti 1-2 alkalom amikor leforgatom 5-6e-ig. mondjuk 2 fokozatban, attól meg nem fog megfőződni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
En ITT irtam milyen 1.6-ossal,nekem az az erzesem(a fogyasztas alapjan) hogy a kiegeszito futes 0 fok alatt gyakorlatilag folyamatosan megy.
(#113232) I-sty
A muszerfalba van beepitve egy elektromos futoelem ami az utaster levegojet futi.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Politika
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Horgász topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Telekom mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs