Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #80321 üzenetére
Rézpaszta is jó, vagy grafitos zsír.
A B5-ben talán még nem tudja bekapcsolni az ABS pumpát a diag. ABS vezérlő, basic settings, 001 csoport START, és követni az utasításokat, minden keréknél. Talán csak a jobb első légtelenítése van leírva a vag-ban, azt kell alkalmazni mind a 4 keréknél. Ha a 001-es csoportot nem tudja elindítani, akkor az ABS vezérlőd nem támogatja ezt és a szokásos módon lehet légteleníteni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #80323 üzenetére
A régebbi vag-com csak k-line-on kommunikál, a vcds :k-line, can-bus.
magyarul a vag-com nem olvassa a magneti marelli vezérlőket, ami az összes benzines 16 szelepesben volt, néhány 8 szelepesét sem, meg az össze többi újabb autót, ami már csak can-bus rendszerű.
Kinek van ahhoz kedve? Majd ha sok időm lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #80447 üzenetére
Nálam is meg van véve az eredeti lemförder. A tt szilent gyorsan koptatja a talpas gömbfejeket. Amíg új volt a szilent, nem volt gond, de amióta megkeményedett, meg tudom mondani a 100 forintosról, amin átmegyek, hogy fej vagy írás. 2 év alatt megette a talpasokat, és össze van repedezve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem arra akart célozni, hogy azért mert megtehetünk valamit, nem biztos hogy meg kell tennünk. Az én autóm is tud 190-el menni, megsem annyival járok, mert hosszútávon megölné az autót, vagy az utasait vagy másat, de a lehetőség adott. A döntés mindig rajtunk áll. Remélem érted, mire célzok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen