-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
Huhh, nagy feladat elé állítottál, kicsit messze van most tőlem a szekér és nem is tudom mikor kerül újra a közelembe...
Azt tudom hogy a lapát 380mm-es valamint a cikkszámok etka szerint csak egy "A"-ban térnek el egymástól a cikkszám végén. Persze a 3/5 ajtós Golf IV és Variant esetén.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Épp azt próbálom én is guglizni hogy mekkora lehet a két modell hátsó szélvédője de nem találok semmi használhatót. Csak annyit hogy ahol a kombi szélvédője a legszélesebb az pont egy méter. Sajnos semmi támpontom nincs az összehasonlításra.
Minden esetre hatalmas köszönet a fáradozásaidértSokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Képeket nézegetve meg nem mondom hogy magasabb-e és ha igen akkor mennyivel a Variant szélvédője.
Mert igazából csak a magasság számít.
Esetleg ha valaki a fórumozók közül unatkozik és van rá lehetősége (mkIV Variant és sima a háznál) akkor megmérhetné...Megnézem e-bayen a Touran szetteket....
Köszi mégegyszer!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Mai történet: Haladok az autóval (Bora Variant, ASV) kanyargós lejtős úton lefelé majd a semmiből csattanás a futómű környékéről bal elöl. Félreállok kitekert kormánnyal, vizslatom mi a helyzet majd a képen bekarikázott csavar (nem sajátról készült kép) hült helyét találtam.
A semmi közepén nem sok volt az ötlet így továbbmentem, illetve tudtam hogy pár km múlva lesz egy szervíz ezért addig elgurultam. Rendesek voltak egyből fogadtak. Emberünk szerint nincs/eltűnt a menet a lengőkarban ezért hagytam el a csavart.
Kérdezem hogy és most? Lengőkarcsere? Ááá, teszünk a menet mőgé egy anyát meg kap egy új csavart és kész.
Kérdezem hogy egy így jó megoldás? Válasz hogy persze, csináltunk már ilyet, nem befolyásol semmit, tökéletes így.
Majd a fiatalamber 10perc munka után végzett is vele.A dolog 35Euromba fájt, az eset Ausztriában történt.
A kérdés: Szerintetek ez oké így? Járhatok vele? Rögtön cseréltessem a lengőkart vagy azonnal?
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #94270 üzenetére
Akkor a menet nem a lengőkarban azaz az anyagban van hanem egy "menetes hüvely" vagy nemtommi' van beleütve/rakva? De akkor hogy tudott ez az egész csavar menetestül (de szép szó...) átcsúszni a (elvileg) kutyacsonton vagy mi az a műanyag?
Amúgy nem tervezek hosszú távra ezzel a megoldással, nem vagyok híve az ekecselésnek.
Szerinted ha cseréltetem a lengőkart akkor cseréltessem már a másikat is (az összes szilenttel együtt persze)?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #94272 üzenetére
Igen most már világos, nézegetve a googleban a lengőkar igazából két lemezből van préselve majd heggesztve, nehéz is lenne bele menetet fúrni.
Jobban átgondolva a szerelő gyerek nem is ekecselt akkora nagyot (vagy mégis??), kb. az a helyzet most mintha az anyát elengedte volna a heggesztés a lengőkarban de ugyan úgy tartja a csavart.
Amúgy szerelővassal átmozgatott mindent, szerinte rendben van a futómű.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #94280 üzenetére
Értem miről beszélsz, nem is tervezem kicserélni az egészet mivel nem muszály. Sőt, jó tudni hogy egy hozzáértő szerint ez nem egy rossz megoldás, sőt...
Azon azért elgondolkodtam hogy azt az anyát csak egyszerűen meghúzta jó erősen és ennyi. Talán egy rugós alátét elkelt volna hogy ne lazuljon fel a vibrációtól nemde?
Mindegy, meglátjuk mennyire lesz tartós.
Megkérdezhetem hogy Te mit tennél, illetve tettél volna a régi Octaviaddal egy ugyanilyen helyzetben?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
A gumis témára: Még tavaly vettem én is egy 17"-os garnitúrát (még sosem került fel) és pont ezen gondolkodtam hogy a keskenyebbel (205) nem rángatná annyira a kormányt. Meg a fogyasztásra is jó hatással van a kissebb futófelület.
De akkor szerintetek miért nem jobb a 205 mint a 225? (Most az esztétika az másodlagos...)
Jelenleg egy jó mintájú, nem is régi de sajnos kínai gumi van a felnin amit vettem (ajándék volt hozzá).
Ez 225-ös, a terv az hogy megpróbálom milyen lesz vele aztán ha nagyon nem jön be akkor vissza 15"-ra.
A felni amúgy egy garnitúra BBS RX228.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Morris #95219 üzenetére
Nekem mikor a szerelő kipucolta akkor azt mondta hogy valamilyen kandallótisztító cuccban áztatta.
Ne kérdezz márkát/árat/kiszerelést/etc. mert sajnos nem tudok mondani. De állítása szerint nagyon jól lehozott róla mindent.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz freaghill #95259 üzenetére
A helyzet az, hogy ez nem sokkal az után történt hogy megvettem az autót. Nincs nagyon öszehasonltási alapom mert előtte nem sokat mentem még vele.
Emelett azt elfelejtettem az előző hozzászólásban hogy nekem csak az EGR volt tisztítva, a szívósor nem!
Amúgy van erre valamilyen "tipp" hogy milyen időközönként kellene tisztítani?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sziasztok!
A minap beszorult egy apró kavics a hátsó oldalüveg fölötti rész és a tető találkozásánál lévő fekete léchez. (Bora Variant, ASV). Majd amikor próbáltam kiszedni a kavicsot ez a léc a kezemben maradt. A képen bekarikázott alkatrészről beszélünk. (a kép nem saját autóról készült, csak illusztráció)
A kérdés: Ez a léc ez ragasztott vagy csak be van pattintva? Én nem találtam rajta ragasztómaradványokat vagy hasonlót.
Kitakarítottam alóla a koszt majd "visszatuszakoltam" a helyére. Stabilan ott maradt viszont nem szeretném elhagyni, esetleg ezzel kárt okozni egy mögöttem haladónak. Amennyiben gyárilag ragasztott akkor elviszem egy karosszériáshoz hogy csinálja meg.
Szerintem a vályat amibe belemegy vízelvezetőként szolgál (vagy maga a léc az?) ezért nem lenne logikus hogy ragasztott legyen. Ez a saját elmélet.Ha bárki tud okosat a témában az ne tartsa magában!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Pont ma vettem ilyet, az alkatrészes nagyon ajánlotta (gondolom nem azért mert ez volt a legdrágább...).
Holnapra megjön az új pollenszűrő is, akkor megcsinálom vele a tisztítást majd szűrőcsere.
Én habot soha semmiképp nem használnék otthoni tisztításra csak ilyen "gránátot".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Egy nagyon jó barátom úgy néz ki talált egy kincset viszont felmerült egy kérdés.
Ez pedig a motorháztető alatt található AWX kódú PDTDI motor.
Kérem aki tud nyilatkozzon róla. Jó-e, nem-e, mire érdemes figyelni, mi szokott problémás lenni vele kapcsolatban?
Kicsit sürgős is lenne a dolog, nehogy valaki más leljen rá a kincsre...Hatalmas köszönet előre is!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #96600 üzenetére
Egy barátom venné nem én és elvileg Castrol Edge Turbo Diesel Titanium FST (5W40, PDTDI) keringett benne max. 10ezrenként cserélve.
Szerinted ez kimeríti az általad említett "ha mindig jó olajat kapott" témát? Ha nem akkor Te mit tennél bele?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #96614 üzenetére
Nagyon köszönöm a válaszod!
Azóta én is kiderítettem hogy az általam írt olaj nem olyan régi termék hogy csak az lehetett benne de mikor megnéztük akkor egy ilyen "vésztartalék flakon" volt a csomiban. A tulaj szerint az utóbbi két cserénél ez került bele. Valamint állítása szerint két csere közt max. fél litert kellett (ha kellett) rátölteni.
Jelenleg valami hihetetlen (de szinte 100% hogy igaz) 110ezer km van benne. Vezérlést 95ezernél cseréltek.
Csak márkaszervízt látott mivel személyes, még gyermekkori kapcsolat van a tulaj és az ő lakhelyén lévő VW szalon/szervíz tulajdonosa közt.
Természetesen mindenről megvan az összes számla, szervízkönyv vezetve, még a tankolások blokkját is elteszi a tulaj.
Én nem néztem át a számlákat, nemtudom hogy cserélték-e a hidrotőkéket. Kellett volna vagy kellene?Találkozó kérdésben: Meddig kellene választ adni a június 20.-ra? Még kicsit korán van biztosat mondani?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #96628 üzenetére
Igen, azt egy percig sem felejtettük el hogy állapotot kell venni, ezért is írtam az első -a témában íródott- hozzászólásnál hogy "kincset találtunk".
Ugye főleg az említett kódú motor után érdeklődtem, magáról a kocsiról nem írtam.
Nagy vonalakban annyit hogy az autó olyan állapotban van hogy azt 3éves autók is megirigyelnék. Mind kívül, mind belül 11éves létére mint egy új. Tényleg az Újszerű szó nem is méltatja.
Nem akarok apróságokra kitérni de a híres VW-s puha gumis bevonatok a beltérben is majdhogy karcmentesek. Csak az utasoldali ajtóbehúzón van 2karc a gumis bevonaton mert az asszony gyűrűt visel.
De ez csak példa volt az esztétikai állapotra, az autó műszakilag is nagyon rendben van. Sehol egy koppanás, olajsár, fura zörej vagy bármi. (nem volt fényesre csutakolva majd teszkós szilkonnal telefújva a motortér ha ez lenne a következő kérdés, nem az a kategória sem az autó sem az eladó)
Persze ezt az állapotot az autó ára is tükrözi de a leendő vevő nem sajnál plusz pénzt fizetni azért ami megéri. És ez az állapot megéri.Még egyszer köszönet a segítségért!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #98398 üzenetére
Én is ilyesmi problémával küzdök csak egy Bora Varinton.
Lóg a vezetőoldali ajtóm, ha emelgetem akkor a felső zsanérnál lötyög olyan 0,5-1mm-t. De már csukott állapotban is szemmel látható a lógása.
Autószerelő ismerős szerint üssük ki belőle a csapszeget/stiftet/szegecset vagy mittoodomain mit. Ha látszik rajt kopás vagy egyenletlenség akkor esztergáltatunk bele egy újat. Viszont ha maga a zsanér van kikopva, vagyis az a része amibe az említett alkatrész megy akkor vesztettünk és muszály lesz zsanért cserélni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Jajj nee, csak az oldalüvegeket ne!
Megvettem a Bordát, rá egy évre leesett a vezetőoldali. Szinte napra pontosan két évre rá a jobb első is. (azaz kb. 2hete)
Elég bosszantó hiba tud ez lenni ha csillaggarázs van az embernek. Két hete 140-el rohantam a szerelőhöz mögöttem a viharfelhőkkel hogy legalább ott álljon az autó és ne esőben kelljen vinnem. (Az előrejelzés akkorra több napos esőt mondott ami be is jött.) Amint ráapplikáltunk egy szemeteszsákot le is szakadt az ég. De úgy hogy öröm volt nézni a több kilós faágakat amik vele jöttek. (május 19-20 amikor hatalmas viharok voltak országszerte)
A vicc az hogy nemnagyon húzogatom fel-le az ablakokat. Nem szeretek nyitott ablakkal közlekedni. Ilyenkor nyáron kb. induláskor hogy átszellőzzön az autó, aztán klíma be, ablak vissza.
Mondjuk asszem nincs az a típushiba ami ne lenne/ne lett volna meg.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #99358 üzenetére
Az nem buli.
Az okosak szerint 7foknál többet nem érdemes és nem is szabad hűteni, bár mondjuk ez a Te esetedben meg is volt.
Én azt szoktam csinálni hogy megérkezés előtt pár km.-el már kikapcsolom a klímát. Ekkor elkezd ugye visszamelegdni az utastér és nem lesz akkora a hőmérsékletkülönbség mikor kiszállok.
Másrészt a szárítószűrő is kiszárad ezalatt így nem lesznek csúnya dolgok ott lent, ott bent meg később büdi.7600GS: nincs tetőablakom sajnos, rá vagyok szorulva a klímára
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Igen, valahogy így tudom én is. Azért is írtam a 7fokot. Hisz a szervezetnek -még ha néha az emberünk észre sem veszi- 1-2 fok is számít. Jó példa erre talán a tél amikor beállítod a termosztátot 20,5-re, de ha az asszony fázik, átállítja mondjuk 22-re Te meg hazamész majd fél óra után "Húúú de b@szott meleg van itt..."
7600GS: És ha lenne klímád beheggesztenéd a tetőablakot? Ha nekem lenne tetőablakom azért én nem dobálnám ki a klímaalkatrészeket, inkább elviselném a súlyukból adódó többletfogyasztást...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Letérdelt a szivargyújtós telefontöltőm illetve már összekarcoltam kicsit a középkozolt a szivargyujtónál a GPS meg a telefontöltő ki-be rángatásával.
Ezért a következő ötletem támadt:Veszek egy minőségi dupla USB-s szivargyujtó-töltőt (mondjuk ezt) amit beteszek a szivargyujtóba és ott is hagyom. Két aljzata miatt akár egyszerre is tudom tölteni a navit meg a telefont, vagy két telefont. Vagy hurkát meg kolbászt.
A kérdés ezzel kapcsolatban hogy gond lehet-e az ha ez a töltő folymatosan ott marad a szivargyujtóban bedugva? Lehúzhatja-e az akksit, esetleg kigyullad a verda? Lehet láma kérdésnek tűnik de azt is szeretném ezzel megoldani hogy ki-be kelljen huzogatni valamit a szivargyujtóból. Ugye a szivargyujtó a Boraban gyujtás nélkül is ad áramot, viszont a töltőn ha nincs fogyasztó akkor áramfelvétele sincs. (Gondolom Én...) Bár a navi töltőjén van egy led és ez mindig világít ha bent van a szivargyujtóban ami ugye így vesz is fel áramot ebből pedig következhetnek a korábban leírt aggályok.
Szóval maradhatna vagy nem?Esetleg szívesen olvasnám/olvasnánk hogy Ti hogy oldjátok meg ezt a dolgot...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Köszönöm a választ Mindenkinek!
A lényeges kérdésre, miszerint maradhat-e bedugva -akár hosszabb időre- már Mágus megadta a választ. Azaz nem maradhat a komfortelektronika miatt.
Szerintem én megveszem az általam linkelt Nokiát, amire nekem kell arra elég. TaaT töltője azért nem semmi, ilyen teljesítménnyel majdnem egy Plug-In Hybridet is fel lehet tölteni menet közben. Nekem ilyen combosra azért nincs szükségem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Persze, egyértelmű hogy ki lehet használni. Főleg ha valami tabletet vagy PowerBankot akarsz feltölteni.
A példa szélsőséges volt egy kicsit. Egy ár azért jöhet PÜ-ben ha még bizniszelsz vele.focvis: Köszi, tudok a dologról. Lehet innen is rendelem a Nokia-t mert a kedves TÉÉ küldött a napokban egy sms-t, hogy tizenx év után milyen hűséges ügyfél vagyok blabla... és ezért kapok egy kemény 2000 azaz kétezer forintos kupont. A webshopban tartozékra vásárolhatom le, akkor már lehet nem hagyom veszni...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Még egyszer köszönöm Mágusnak és Bitporknak hogy ezt így megszervezték, nagyon rendes volt tőlük. Illetve minenkinek aki megjelent, jó volt veletek találkozni.
Azt azért sajnálom hogy Mágus leveszi a topicról a kezét, de természetesen megértem a döntését.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #100435 üzenetére
Mi tegnap azt próbáltuk megfejteni Mágussal hogy miért csattoghat 9ezer (nem elírás!) km után a Sachs. Kompletten lett cserélve (azaz lendkerék, tárcsa, nyomólap, kinyomócsapágy és a váltóolaj is) és nem rúgtam szét, kímélően használtam.
A gyári egyébként LUK volt benne.Ezért én már nem merek ajánlani semmit.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #100444 üzenetére
Én nem modom hogy sz@r a Sachs, nekem pont Mágus ajánlotta. Lehet csak kifogtam egy hibás darabot.
Meg kellene próbálnom gariztatni csak nem tudom addig hogy teremtek kapcsolatot a motor és a hajtáslánc közt. Jah de, telefonnal...
Biztos nem lenne meg egyhamar egy ilyen kiszerel-elküld-bevizsgál-megállapít-visszaküld-visszaszerel kör. És sajnos nincs másik amit addig be tudnék tenni.Gariztatott már valaki ilyet egyáltalán? Vagy úgy egyébként bármilyen autóalkatrészt?
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Valamiért azt érzem hogy nem tenne jót sem a testi sem a lelki állapotomnak az ha én belevágnék ebbe a gariztató dologba. Viszont az ára egy kicsit húzós volt ahhoz hogy annyiban hagyjam.
Hogy a büdös életbe pusztulhat meg 9ezer km alatt, melyből 6ezer autópálya volt? Egyszerűen felfoghatatlan.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Megosztanám, hátha érdekes lehet:
Mint a találkozón megállapítottuk (bár azért tudtam én ezt már korábban csak nehéz volt elismerni) az alig 10ezer km-ert futott Sachs kettős tömegű lendkerekem a halálán van.
Felhívtam a forgalmazót hogy mi a helyzet garancia témában. Azt mondta hogy több panasz is érkezett erre a termékre az elmúlt időben. A garanciális ügyintézések során -melyek több hónapig tartanak- kivétel nélkül azt állapítja meg a gyártó hogy hibás beszerelés következménye a kialakult állapot. A forgalmazó szerint nagy eséllyel több darab is gyári hibás volt a visszaküldöttek közül, de a gyártó ezt nem ismeri el. Minden eddigi esetben elzárkóztak a cserétől az említett okokra hivatkozva.
Az én esetemben a teljes szett lett cserélve, azaz a lendkerék, a kupplungtárcsa, a nyomólap valamint a kinyomócsapágy is. Ezeket így, egy komplett szettben vásároltam, egy dobozban, minden Sachs volt.Hozzáfűzni nem tudok sokat a dolgohoz mert vár a kezelés az elmegyógyintézetben.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #100751 üzenetére
Nem találok magyarországi képviseletet.
rihi1: Itt is többször ki lett tárgyalva hogy hogyan óvjuk az említett alaktrészt, én is ezeket betartva használom. Azaz nem járok 1500-as fordulat alatt még motorfék üzemben sem. Nem talaplom alacsony fordulatról. Sőt Mágus még azt is mondta hogy csak kupplunggal kellene indulni mert az alkatrész nem torelálja a hirtelen nagy nyomatékot. Emellet kinyomott kupplunggal indítom és állítom le a motort valamint az önindító is nemrég lett felujítva. Az akksi nem tudom hogy kerülhet/ne képbe.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Hát elég szomorú hogy ilyen van.
A vicc az hozzá hogy ha esetleg azt mondom hogy legyen, nekiállok szenvedni a garanciáztatással akkor is kell vennem egy másik komplett szettet. A forgalmazó szerint minimum 3 (három!!!) hónap a garanciáztatás. Amiket eddig megpróbáltak azok legalább ennyi időt töltöttek ott. Annyi ideig meg mit csináljak az autóval? Rá vagyok kényszerítve egy másik szett vásárlására, ezáltal rá vagyok kényszerítve egy szett árának az ablakon történő kidobására.
Emelett esély szinte semmi a cserére a forgalmazó szerint, eddig egyet sem cserélt ki a Sachs.
Azzon az állásponton vagyok sajnos hogy nincs értelme vele szenvednem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Typhoon47 #100779 üzenetére
Igen, körülbelül ezt mondta a forgalmazó is hogy lehet itt evezni de ha nincs víz a tóban...
Nálad is az lett a vége hogy kibújtak a csere/visszafizetés/akármi alól?ßrainiac: Az egytömegűre alakításon én is gondolkodtam már akkor amikor ez bekerült de nem mertem megcsináltatni. Hallani/olvasni jót is rosszat is, mostanában elég sok a szopóroller, lehet nem kellene mégtöbb.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz mmdms #101397 üzenetére
Nekem pont ugyan ilyen volt a Borában. Autóhifisekkel szedettem ki. Féltem hogy műszerfal-furkálással tették be még akkor, de szerencsére nem. Egy konzollal volt felrakva ami belülre lett csavarozva a klímakozol tartócsavarjaival. Nyom nélkül lejött. De még vissza is építhető mert semmilyen roncsolás nem történt. (Nem valószínű hogy vissza lesz...)
Ami nálam megmaradt az az A oszlop tetején a mikrofon, mert a kábeléhez kellett volna rendesen bontani az oszlop kárpitját meg a műszerfalat is esetlegesen. Ez csak plusz meló lett volna meg esély a rongálásra ezért maradt.
Illetve a hangszórója maradt még a jobb első lábtérben, ezt csak később fedeztem fel annyira nem látszik. A hifis is azt hitte hogy a rendes hangszórókra van kötve a beszédhang.
Szóval minden kiszedhető nyom nélkül.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz mmdms #101405 üzenetére
A spirálos kábel a tartóból ugye nem húzható ki viszont a műszerfal alatt egy dobozba jut. Egy Y-ban végződik amiből az egyik megy a dobozba egy oldható csatlakozóval (talán RS232), a másik pedig az antenna szintén oldható csatival. Nem kell kábelt vagdosni.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz mmdms #101416 üzenetére
Nos mint írtam nekem Siemeshez való volt bent (olyan mint az első hsz-ed ben a linkelt képen) és mint kiderült a tiéd Nokiahoz való.
Nem teljesen ugyan úgy néz ki a kettő de a lényeg megegyezik ahogy látom.
Amit te ki szeretnél húzni kábelt mint mondtam egy Y a vége. Az egyik fele az antenna a telefonnak amit csak ki kell húzni. A másik pedig abba fekete dobozba megy ami az általad linkelt hirdetésben az első képén látható , a fehér cimkés téglalap alakú dobozról van szó. A képen a kék kábel alatt/tőle balra. Egy régi Game-porthoz hasnoló csatija van két csavarral biztosítva a szélén.
Egyszerűbben: ha kiveszed akkor a doboz marad, csak a kábel jön az említett Y véggel. Ezért 2dolgot kell róla lecsatlakoztatnod. Az antennát és az említett dobozt.
Az pedig hogy némítja a rádiót bejövő híváskor egy elég egyszerű feature, egy egyszerű szál a kihangosítóból a rádióba.
Nekem még a gyári Gamma rádióhoz volt a cucc de ezt a némítást kb. 20éve minden rádió tudja. De ha csak a konzol eltávolítása a lényeg akkor ehhez a részhez nem is kell nyúlnod.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Aliexpress tapasztalatok
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic V2 - origami
- Politika
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- League of Legends
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs