- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz mmdms #101427 üzenetére
Én mint írtam is kiszereletettem az egészet. Alig tudtam tőle 5. sebességet kapcsolni, emelett ha figyelmetlenül nyúltam a váltóért bele vertem a kezem.
A vásárlás utáni 2. napon repült a cucc, vagyis megvan még de már csak egy cipősdobozban.
Nekem ugye egy Bora van ami azért szűkösebb a paszulynál.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz mmdms #101470 üzenetére
Nagy eséllyel szét kell bontanod a közepkonzolt.
Borában/Golf 4-ben ugye a rádió illetve a klíma-kezelőpanel mellett nincsenek gombok. Nem mint a paszujban. Az enyémben egy speckó "L" alakú fémlappal volt felcsavarozva. Ez a fémlap befordult a klímakezlő kerete mögé és azok a csavarok fogták amik magát a klímakezelőt rögzitették.
Viszont a paszujban még ott vannak oldalt a gombok (elakadásjelző, ülésfűtés etc., vagy vak gombok)
Ezeket kellne kipattintanod, esetleg a klímapanel keretét, bár az már elég távol van. Így talán látszana valami. Esetleg a rádiót is vedd ki ha segít. Egyszerűen és sem értem hova lehet rögzítve, nagy eséllyel valami biztos, stabil ponthoz csavarozva mivel elég stabilan van a helyén
Ha így sem jutsz előrébb akkor muszály lesz nekiállnod a komplett keretnek. Mostanság egyébként is meleg van, talán nem törnek olyan könnyen a műanyag fülek/patentok/rögzítők.Jah, és a kormányt le kell venni, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #101689 üzenetére
Érdekes amikor Mágus ilyen és ehhez hasonló termékeket linkel. Nálunk ha bemennék az autósboltba hogy ez a cikkszám meg ez a cucc akkor kb. nekem kellene visszaadnom az eladó szemét a pult ezen oldalán a padlóról. Annyíra kigúvadna neki a kérésem után.
Értem én hogy van rendes fékbetét ~10kropiért, de szívesen kifizetném azt a 12-3k-t is érte és akkor gyári, benne vannak ezek a lemezek és perfekt lesz a dolog.
Ilyen szetteket szerintem max. a VW tudna adni, ott viszont elég erős lenne az ár.Nem szükséges most nekiállni senkinek belinkelgetni hogy itt és itt van ennyiért, nem kezdtem el én sem keresni. Csak arra akartam rámutatni hogy nálunk mintha kicsit "göröngyösebb" lenne az alkatrészbeszerzés. Lásd pl. a korábban szóba került vákuumcsöveket amiket nálunk lehetetlen beszerezni, Mágus meg bemegy Kassán a két sarokkal odébb lévő autóalkatrészeshez és tud venni gyárit normális áron.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #101699 üzenetére
Igen, ebben sajnos igazad van.
7600 GS: Viszont ez a néha nagyon nem így tűnik a pultnál állva.
TaaT: Jah tudom, meg Audi multikormányt is. Győr környékén lassan olyan VW-ben is az lesz amelyikben gyárilág rádió sem volt
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Apró segítségre lenne szükségem. Cserélni kell (többek közt) két csövet az intercooler táján de nem tudom a helyes cikkszámot. Az autó még mindig egy Bora Variant 2001-ből ASV motorral.
A képen a 10-es és a 12-es kellene mert az illesztésnél van a gond. Szóval kevés lenne csak az egyiket cserélni.
Nekem szükségesek:
1J0 145 840 G
1J0 145 828 T
Biztosan ezek kellenek, viszont a cikkszámok utolsó betűjében nem vagyok biztos hogy ezek valók az enyémbe. Mindkettőnél több lehetőség is van.Köszönöm a segítséget előre is!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104000 üzenetére
Először is köszönöm a válaszod!
A szerelő szerint nem lehet rendesen összeilleszteni a két darabot mert ki van kopva. Egyszerűen laza marad, nem lehet feszesre összeilleszteni. Szóval az általad sorolt opciók közül a 2.-ról lehet szó. Ha segít holnap teszek fel képet.
Olajos/olajsaras az illesztés alsó része viszont eddig nem volt gond a nyomással, csak tegnap ugrott vészüzembe egy erős és hosszú emelkedőn 3000rpm felett. Bár az utóbbi időben sajnos kicsit sok a rövid táv+lakott terület kezelés a motornak. Lehet hogy "túlteng a korom".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Mágus!
Ezt a témát hagytuk félben.
Szerinted mi legyen vele?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz PindurAnna #104104 üzenetére
Erre a feladatra miért nem jó az ECON gomb?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz PindurAnna #104108 üzenetére
Értem. Az jött át a hsz-ből hogy örülsz hogy végre le tudod kapcsolni a klímakompresszort. Erre pedig az ECON gomb szolgál.
Én úgy vagyok vele hogy az alkatrészeket okkal szerelik be. Reméljük a kitört darab, illetve a hiánya nem fog a későbbiekben problémát okozni.Használd egészséggel a továbbiakban is!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104115 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Felülről nem tudtam lefényképezni de ott még jobban kint van a gumiból a fém.
Nem tudom be merjek-e rakni bontottat, ráadásul időm sincs nagyon keresgélni. Hétfőn megy a szerelőhöz a kocsi a motortartókkal meg a komplett hosszbordásszíj környékének rendbetételével (morgó klíma, generátor-szabadonfutó, szíjfeszítő még1x). Jah lendkereket meg kupplungot majd elfelejtettem...Nálunk a két cső ~50+65€
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104118 üzenetére
Szijból én is Contitechet terveztem. Ugye beszéltük még Siófokon hogy a feszítő meg a szíj is akkor lett cserélve mikor a lendkerék csakhogy a feszítő megint csattog mert a szabadonfutó nem volt cserélve. Most az is ki lesz, de akkor már nem teszem vissza a régi szíjat természetesen. Hiába csak 10k km-t futott. Akkor is Conti lett berakva, nem is visított soha.
Sok lesz a tanulópénz...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Mágus!
Korábban beszéltük, hogy motortartókból Lemfördert vennék. Viszont csak a hátsóból tudunk ilyet beszerzni. A jobb- és baloldaliból csak Febi lenne.
Meg merjek bízni a Febi-ben vagy "csakalemförder"?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Ma egy kósza pillanatra azon elmélkedtem, hogy ugye Polo-ból (9n;9n2) volt 1,9 pd 101pacival.
Namost, ha az az 1,9pd valahogy átalakulna mondjuk ARL kódúvá... valahogy... Plusz esetleg kapna valami rendes futóművet meg féket (még véletlenül 5x100-as is úgyhogy van választék) akkor azzal azért lehetne tátott szájakat okozni. Hát ha még valahogy egy 4motion hajtás is belekerülne...Mindig is bírtam a VAG-nál hogy mennyi lehetőség van a "legózásra".
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #104368 üzenetére
Csak egy pénztől és műszaki szakértelemtől mentes kósza pillanat volt...
szerk.: Ibizát (mk3, 6l) már láttam összkerékkel, csak azt nem tudom az gyári vagy épített. Mivel abból voltak elég combos darabok (FR, Cupra, 1,8T-vel TDI-vel) lehet gyári is, nemtom. De ha gyári akkor mehet a polo alá is...
Nah elég a kósza pillanatokból![ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #104370 üzenetére
Jah én Polo-ról "elmélkedtem"...
footy: Dehogy akarok én építeni, isten ments! Ha nagyon lenne rá felesleges pénzmag akkor biztos "meg tudna szülni az agyam" pár elmebeteg verdát. Jelenleg annak is örülök/-nék hogy az, amit még a gyárban raktak össze megfelelően működik/-ne...
!Overdose!: És tényleg...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104468 üzenetére
És az enyémen mit vettél észre? Mármint a kupplungon? Gondolom nem azt, hogy 10ezret futott...
A hét elején került szerelőhöz az a kotlák. Szabin volt a szerelő ezért csak most került oda, de most mindennel egy kalap alatt. Eddig nem sokat beszéltünk, hagyom kibontakozni. Annyit azért megemlített hogy a generátor szabadonfutót azt nem cseréli hanem most rakja fel. Mondom he??
Kiderült hogy nem is volt szabadonfutó csak egy sima szíjtárcsa...
Hallottá/láttál már ilyet?
Lassan kezdem érteni hogy mitől ekkora roller ez az egyszerű de nagyszerű autó.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #104483 üzenetére
Mióta nálam van a kocsi (~3,5év) még nem volt a generátorhoz nyúlva. A szíjfeszítő volt cserélve, meg persze a szíj.
Elképzelésem sincs ki lehetett az a művész. A baj inkább az, hogy több kérdést is felvet:
Az első nálam is ez volt, azaz mi van ha nem a szíjtárcsa lett felekecselve hanem a komplett generátor? Van különbség pl. egy 1,6-os generátora meg ennek a gyári generátora közt?
Ha van akkor okozhat ez bármilyen problémát? Akár (mostanra) a szabadonfutóval?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz JimBeam00 #104527 üzenetére
Csak kupplung vagy lendkerék is?
Alig egy napja vagyok túl (most már remélem végleg) a kupplung és kettős tömegű témán.
Az autó agy Bora kombi 1,9 TDI, ASV motorkód (még adagolós diesel)Tavaly ősszel már nagyon csúnyán szólt a lendkerekem, még a gyári volt. Vettem egy Sachs szettet. 10ezer km után nekiállt csattogni az új szett. Fokozott idegi állapotban kijelentettem hogy márpedig akkor is megcsináltatom, így vettem egy LUK szettet. Ez tegnap óta van bent így még sok tapasztalat nincs, nekem viszont finomabbnak tűnik most mint amikor a Sachs volt új benne. Mondjuk ehhez hozzá tartozik az is, hogy most az összes motortartó bak is ki lett cserélve.
A szerelőm szerint a Sachs 12-13k után kb. ugyanannyit mozog mint az új LUK szóval ő sem érti hogy lehet szar a vagyis hogy lett szar a Sachs.Azt mondta tartsam meg a Sachsot is, a kupplungtárcsa még csak "karcos" konkrétan annyira keveset futott. Értetlenül állunk a dolog előtt. Megmutatta kollégáinak is, ők is csak bambultak hogy ez meg hogy...
Valeot én bárhol szóba hoztam csak óva intettek tőle. Szerelők szerint maradjanak az ablaktörlőknél...
Szerintem vegyél LUK-ot.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz viktor82 #104534 üzenetére
Nem értem a kérdésed.
Mennyiben fáj? Hát elég nagy fájdalmat okozott, de inkább görcsöt az agyam ereiben.Arra gondolsz, hogy összesen ez a két kör lendkerék + kupplung téma mennyibe került nekem?
Vagy arra, hogy normális esetben mennyibe kerül egy ilyen beavatkozás anyaggal meg munkadíjjal?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #104536 üzenetére
Áhh' ne is mond... Annyit agyaltam rajta, jó sok cigibe is került...
Mikor kiderült hogy meglehet a LUK szett 4x%-kal "kedvesebben" és még "rendes" garancia is lesz akkor mondtam azt hogy legyen.De ha ez is kihullik idő előtt... akkor már nemtudom... nem egytömegűt hanem egy automata váltót veszek bele. Valami vén bolygóművest.
viktor82: A helyzet az, hogy nem tudom megmondani. A szerelőm a "másodállásában" csinálta, de amikor csinálta akkor volt más is terítéken.
Azt mondta a "főállásában" kb. 50ropi lenne a munkadíj.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz #10726912 #104539 üzenetére
Áhh, jöttök ezekkel a filmes dolgokkal, nekem a LUK-ról egészen más jut az eszembe. Bár jobban belegondolva azt is párhuzamba lehet hozni különböző mozgóképes alkotásokkal...
tresh: Tudom, hogy neked egytömegű van és elégedett is vagy vele. Amikor nekem is biztossá vált hogy muszály lesz cserélni már akkor összszedtem hogy mi kell ahhoz hogy egytömegű legyen. (Nem, nem a fos Valeo kiváltó szett...)
Majd elkezdtem kérdezősködni -többek közt itt is- és szinte mindenki a kettős tömegű mellett voksolt.
Nem szoktam mások véleményét szentírásnak venni, viszont ez esetben adtam rá. (ezért is kérdeztem) Emelett úgy vagyok vele hogy okkal szoktak dologkat a helyükre szerelni de ha van jobb megoldás azért nem zárkózom el előle. Ebből is látszik hogy nem volt egyszerű dűlőre jutni mert nem vagyok az átalakítás ellen sem.Nálad a "majd kap egy új szettet" az azt jelenti hogy új egytömegű szettet (kevlárral) vagy új kettős tömegűt (kevlárral)?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #104543 üzenetére
Persze, azt tudom hogy "okosításnál" kb. az első dolog hogy egy könnyű egytömegű + valami rendes kevlár kupplung. Viszont nálam nem lesz "okosítás" így nemnagyon érint.
Nagyon bejönnek a húzott dízelek (nem, nem azok amelyeknél a Szergej mozdony is sírva könyörög a receptért...) viszont be kell látni hogy nemnagyon éri meg a beruházást. Mára már elérhetőek a kellemes teljesítményű CR-ek és úgy tűnik, hogy kiforrt annyira a technika is hogy bevállalhatók legyenek.Hobbi szinten és sok felesleges pénzmag mellett biztos csinálnék valami finomságot az enyémből. De akkor már szigorúan hobbiautónak.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Ausztria illetve az útjai a magyarhoz képest témában mindig a hegyi szerpentíneket szoktam felhozni.
Magyarországon ha kátyús az út azt mindig arra fogják hogy "jajj, hát kemény volt a tél, sok fagy, meg sózás" bla-bla-bla....
Ausztriában, 2000m és felette milyen tél van? November közepétől április közepéig folyamatosan hóban és fagyban van az összes út. Nem ritka olyan magasságban a -20sem, sőőőt. Jégmentesítésre megy annyi anyagot használnak el naponta mint nálunk egész évben.
És? Még azok a mindennek kitett hegyi utak is olyan állapotban vannak hogy a mieinknek csak köszönhetnek.Májusban egy olyan állapotú útszakaszt martak fel még itt Burgenlandban valahol hogy csak tátogtam. Ezt felmarni? Nálunk amikor lerakják már akkor sz@rabb.
Nem szeretem hasonítgatni az itthont meg a "nyugatot" de néha azért elcsodálkozik az ember. Jah és kérem ne álljon neki senki "kolbászbólvanakerítésezni".
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #104905 üzenetére
Alkatrész témában én nagyon kellemesen csalódtam a Láng Kft.-ben.
Gyári alkatrészeket egy nap alatt beszerezték és még az ár is náluk volt a legkedvezőbb. Még nem tudtam úgy menni hozzájuk hogy azt mondták volna hogy nincs/nem tudjuk beszerezni. Egy jó ideje már csak hozzájuk megyek.
Van webshopjuk is de az nem ér egy kalap sz@rt sem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Ismét van egy kis rejtély nálam is...
Bora Variant 1.9 TDI ASV
Az autó főleg álló helyetben, kinyomott kuplunggal minha himbálózna alattam. Egy finom hullámzó "vibrációt" kell elképzelni, mintha valaki oldalról gyengén rángatná az egész autót. Szebben nem tudom leírni.
Néha üresben kuplung nélkül is érezni viszont kinyomott kuplunggal a féken állva mintha erősödne. Jah és eddig szinte csak hidegen vettem észre a dologot.
Az autóban egy hete lett cserélve: kettős tömegű lendkerék minden sallanggal, hosszbordásszíj-feszítő+vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, összes motortartó.Nah ezt fejtsétek meg!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz feka007 #105006 üzenetére
Érthető a felháborodásod, viszont nem lehet hogy egyszerűen csak elhagytad? Egy felnikupaknál ez megeshet könnyen.
Itt van olyan, akinek egy 740Ft-os ablaktörlőlapát miatt szélvédőt kellett cseréltetnie. Olyanról is hallottam akinek a fényszrómosóját tépték ki, de úgy hogy rongált mást is bőven és még bontott cuccokból is egy vagyon volt helyrepakolni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tomcsi23 #105008 üzenetére
Ne is említsd...
Rendeltem tőlük magamnak meg az anyóséknak. Egyszerűen nem küldték el, semmit. Hívtam őket, emberke szerint az egyik nincs raktáron és várja a szállítmányt. Rendben, azóta is várja...
Más forrást meg nem ismerek...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz feka007 #105020 üzenetére
Szomorú dolgok ezek és tényleg száradjon le a keze az összesnek, főleg olyan esetekben mint tomcsié is.
Ami szerszám nélkül mozdítható annak nem sok esélye: bepattintós rácsok/takaróelemek, antenna, felnikupak, ablaktörlő de még a tükörlap is necces.
De egy időben nagyon ment a katalizátor sőt különböző kisteherautók kardántangelye. Azért az sem semmi amikor egy lakótelep parkolójában vágják az éjszka közepén a kocsi alól ezeket az alkatrészeket.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Amúgy mi is a gond a V10 TDI-vel?
A hátsó hengerpár elégtelen hűtése vagy valami hasonló nem?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Mágus!
Erre esetleg van ötleted?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #105451 üzenetére
Mire céloztál azzal, hogy valami el van görbülve? Mi lehet elgörbülve? Főleg hog álló helyzetről beszélünk, kinyomott kuplunggal. Lassan már csak a főtengely marad...
Mivel nem vagyok hozzáértő ezért megkérdezem hogy az hogy jelentkezne ha valamelyik porlasztóval lenne gond, csöppent vagy sz@r vagy nemtom? Még az jutott eszembe hogy mivel főleg hidegen csinálja ezért nem-e valamilyen üzamanyagellátási probléma, esetleg valamelyik hengerben van a gond.
Ezek tényleg csak tapogatózások, hibakód természetesen nincs.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #105469 üzenetére
&tresh
Köszönöm a válszokat és a segítséget.
Lehet, hogy most egy kicsit hagyom a dolgot, még csak 600km van az új szettben. Hátha az lesz hogy tényleg "bekopik".
Adagolós azt mondta hogy egy 10esért kiveszi és beméri a porlasztókat valamint ránéz az adagoló beállításaira. Talán ez még megérné azt a kis pénzmagot. Ha meg már kint vannak a porlasztók akkor méretek vele kompressziót is.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest