-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
Úgy néz ki kimúlóban az akkum. Feltötöttem ma 12,8V-ra 3 órával később már csak 12,1V volt benne. Mértem fogyasztást közbe de elhanyagolható mértékű. Mekkora akku javasolt a kocsiba és milyen gyártmányt ajánlotok (exide vagy banner amikre én gondoltam)? Most egy 80Ah-s van benne, a kora ismeretlen, de 3 évnél tuti öregebb. 2002 B5.5 1.9PD AVF.
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #96688 üzenetére
Aliexpressen $5 körül láttam multkor emblémát a váltó tetejére. Ott is érdemes szétnézni.
tomcsi23: Egy kicsit nem későn jön meg a nyomás? Nekem igaz tdi-m van, de akkor csinált ilyet mikor szét volt repedve a geo állító vákuuumcsöve.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
-
Brumi˘
addikt
Ide is elértünk:
-
Brumi˘
addikt
válasz szőröscica #98933 üzenetére
Turbó elméletileg a sajátja, ahogy a pd elemek is. A kettőstömegű nem tudom, de nincs utalás vagy számla róla, hogy lett volna cserélve. 309-ig jól dokumentált előélete van 1 tulaja volt addig, azóta pedig nem volt cserélve.
-
Brumi˘
addikt
Leon 1.9pd ARL összkerékhez kersek váltó felölti főtengely szimering etka cikkszámot, már egy órája nem találom etkába, valaki segítsen ki légyszi.
-
Brumi˘
addikt
-
Brumi˘
addikt
Tandem pumpa mennyi vákuumot kéne csináljon alapjáraton? Tdi fórumon olvastam 22inhg-t. Ami ha jól értelmezem 22 higanyinch. Ez egy netes kalkulátor szerint 745milibar környéke. Ez helyes infó? (milibarba tudunk mérni) Köszi a választ előre is.
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #101912 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Más: tegnap megvolt az első ott maradós "lerobbanásom". M5-ön Kecskemét után megkért, hogy álljak meg és adjak neki inni. Így is tettem, mire kibányásztam a mellénykémet, már állt a víz a kocsi alatt. Volt egy kis pánik, mert úgy nézett ki mint ha a kiegyenlítő túlfojóján nyomta volna ki a vizet. (multhéten, hasonló tüneteket produkált egyik ismerős passatja, ami hengerfejes lett). Víz persze nem volt nálam, így maradt a telefonos segítség. Haver hozott is 1 óra alatt, betöltöttük és akkor láttuk, hogy folyik is ki az egyik alsó csövön. Kötegelővel sikerült úgy összehúzni, hogy csak éppen csöpögjön, így haza tudtam vele jönni (90km), 90-100-as tempóval. Sőt azóta is maximumon van a vízszint. A csövet szeretném mielőbb kicserélni, de nem találom etkában.
Ennek a cikkszámát megtudod mondani, illetve, hogy hol találom meg? (passat '02 avf 6 manual)
(víz és üzemanyag hűtésnél néztem, de nem tudtam beazonosítani) -
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102284 üzenetére
Nem is kell hogy többet kérjen. Arról volt szó hogy a turbónak többet kell forognia azonos nyomás felépítéséhez nagyobb cooler esetén. Ezt egy vgt turbó a geo lapátok állásával eléri.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102287 üzenetére
1,7-en addig is bírják. Nagyobb turbóval meg nem is feltétlen kell annyival nagyobb nyomás, mert a nagyobb turbó azonos nyomáson nagyobb légtömeget szállít. Ezért is van légtömegméröre írva a szoft és nem nyomásra.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102289 üzenetére
Az nem kevés. Milyen motor? (Bocsi, de nem vagyok képbe már)
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102291 üzenetére
Bár azt a turbót nem ismerem, de szerintem az a 2bar egy nagyobb tengely nélkül felesleges. 1,65-1,7-en meglesz a 190-200 ló, gyári tengellyel meg nem nagyon jön ki belőle több amennyire én tudom.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102294 üzenetére
Jelen tudásom szerint, nem megoldható, mert gyári tengellyel 70-72mg gázolajat tudsz maximum betolni, abból meg nem lesz 240+ ló. De lehet én tudom rosszul.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102296 üzenetére
Németből 0 vagyok, mit kéne látnom?
Szerk.: bitpork: azt felismertem.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102299 üzenetére
De ezek térfogat mértékegységek, az ECU meg tömegből számol. És én is az általam ismert maximális gázolaj tömeget írtam le.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102331 üzenetére
Egy dyno gráfot tudnál feltenni? Érdekelne milyen a karakterisztikája annak a setupnak. Én eddig csak a gyárihoz közeli (főleg a 160-as ibiza cupra) karakterisztikára mentem rá.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102347 üzenetére
Nekem a karakterisztikája tetszik, hogy tovább marad meg a nyomaték, ahogy nézegettem lóerőbe nem is több mint a 150-es arl.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102356 üzenetére
Úgy fest van még mit tanulni a témában. Ez milyen konfig volt pontosan?
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102361 üzenetére
Elsősorban magamra értettem. Chipet ki írta rá, ha nem titok?
-
Brumi˘
addikt
Urak az mitől lehet, hogy basic settings 11-es csoportos teszt alatt mikor az n75 szelep kivezérlés 0% az egr-nél a karima alól kifúj és nincs meg a kellő nyomás se? 960mbar teljes kivezérlésnél 1041mbar 0%-nál. (nekem ugyan ezen teszt eredményei a passaton 960 és 1205mbar) 1.9 pd ARL. Menet közben sincs elég nyomás, vcds-sel és órával is néztük, na meg a kocsi se megy csak 2500-3000-től. A geó kart felhúzza indításnál és a teszt közbe is ütközésig. A csövezés máshol nem ereszt. Az ötleteket, választ előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen