-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz JHONNY 79 #187771 üzenetére
A feszszabályzó mit csinál? Mit csinál akkor ha azt az utasítást kapja hogy full delej? És ha gyengébb az aku, mondjuk 7 V akkor mit csinál az elektronika? Bizony, megemeli a fordulatot és mindennel tölteni igyekszik. Ki van ez találva, szerintem nem lehetünk okosabbak mint sok-sok mérnök.
A kedvencem amikor az ülés foglaltság jelzőt állítják át a népek. Oszt mi van ha a szoftban van egy olyan prekvizítum h légzsák open if ülés has picsa? És mondjuk ez a foglaltságjelzőhöz kapcsolódik, mondván hogy drága a légzsák ha nem ül ott senki minek durranjon?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JHONNY 79 #187771 üzenetére
A modern autókban már nem, a generátor sem tölt állandóan (főleg nem állandó feszültséggel, mert ha merült az AGM/EFB akksi megküldi 14,8V-al is simán). Ha nincs szükség töltésre mert kellő feszültség van az akksiban akkor nem tölt a generátort mert akkor feleslegesen rontja a hatásfokot (rgo növeli a fogyit). Tehát pont az a baj, hogy az időnként töltő generátor vezérlése át van verve és folyamat csutkán tölti az akksit ha kell ha nem, ami így idő előtt kimúlik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
válasz JHONNY 79 #187898 üzenetére
Én is így tudom.
A pénztárcám azt súgja, hogy felesleges AGM-et tenni az EFB helyére, utóbbi alig drágább a hagyományosnál. A JászAkku is gyárt már EFB-t, talán ez vagy ez kell a G7 1.6 TDI-be, akár csak a 2.0 TSI-be. 26-28 ezer Ft, ill. egyik 175, másik 190 mm magas, ezt még nem tudtam lemérni.
Gyárilag 69 Ah, 680 A van a 2.0TSI-hez.Az előző OFF autómban 6 éves korában javallott volt cserélni a gyári AGM-et, mert furcsa hibakódokat dobott. A Golf lassan 5,5 éves, gyári EFB (Banner), nincsenek hibakódok, a start-stop vidáman működik amikor hagyom. Ha cserés lesz, maradok az EFB-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz JHONNY 79 #188155 üzenetére
Nem vagyok szakértő a témában. Az elejét jól következtetetted ki, a Varta meg az Ah-val már nyert ügyed lesz az már most okés. A kódnak meg beütöd azt amit gondoltál. Szokták azt javasolni, hogy adj hozzá egy karaktert a régi kódhoz. Tehát ha 1-re végződik akkor helyette legyen 2 vagy A helyett B. De gyanítom a Varta kód is jó lesz. igazság szerint bármit el fog fogadni, ha beírod, hogy szilvasbukta azzal se lesz baja
Az a lényeg, hogy tudja új az akku és mekkora a kapacitás. A Varta azért jó választás, mert gyárilag is szerelték vele és benne van alapból.
Ha biztosra akarsz menni akkor kódolás után pár héttel rámérsz, hogy mennyivel tölt a generátor. Ezeknél már nem fog 14,6-al tölteni, ha minden rendben mert tele az akku akkor 13V körül kell lennie fogyasztók nélkül.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz JHONNY 79 #191963 üzenetére
Ilyenre az a módszerem, hogy elviszem autóüveges műhelybe, és ott maradék szélvédőragasztóval pici pénzért megcsinálják - jellemzően annyit kérnek csak, amennyiből még a téli tubus sem jönne ki, plusz ott megvan minden eszköz és kiegészítő anyag (zsírtalanításra és tapadásfokozóra gondolok). Viszont ha valaha tervezed leszedni, akkor lehet más anyag után érdemes nézni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Attix82
őstag
válasz JHONNY 79 #194154 üzenetére
" Visszavigyem a szerelőhöz, aki vélhetően az alkatrész hibája miatt nem szereli gariba? Az alkatrészt még lehet ki tudom cseréltetni, de ilyenkor mi van a szerelési díjjal?"
Sajnos mivel Te magad vetted , így a szerelőt nem lehet garis szerelésre utasítani mivel nem szerelési hiba történt. Azt tudni kell, hogy az anyagminőség minden téren romlik. Amiket lehet rendelni gyári minőség címszóval az nagyon messze van tőle, főleg egy ideje.
-
Motion_Blur
félisten
válasz JHONNY 79 #197011 üzenetére
Csodás baszki... mehetek újra váltókódot nézni
Sajnos én nem láttam a teljes folyamatot, annyit láttam hogy a 2 litert amit vittem azt teljesen felszivattyúzták, de itt a kommentekben írják hogy ha gond van akkor csak 6 deci jön le (és megy bele vissza).
Ha ez igaz, akkor elmegy a VW a 'csába..
(#197012) BullKoxa: minden azon áll hogy milyen gazdája volt az autónak, és az még a szervízkönyvből se derül ki sajnos. én nem mernék ismeretlentől (ilyen) autót venni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doki16
addikt
válasz JHONNY 79 #197526 üzenetére
Természetesen elég nagy kárt tud csinálni, de ez a szíj nincs nagy igénybevételnek kitéve.
Lényegében megállna a vízszállítás és felforrna a motor. De mondjuk jelzi ez a kocsi ha gond lenne a vízhms-el. Annyit látnál, hogy gyorsan emelkedne a hms. és akkor azonnal félre kellene állni.
Hidd el előbb megy tönkre a pumpa minthogy a szíj elszakadjonA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz JHONNY 79 #201083 üzenetére
Litvánia okés, Anglia, Németország, Spanyolország is. Többször rendeltem ezekből az országokból gond nélkül ebay, aliexpress shopokból is.
Persze EU-n kívüli országból van egy külön adminisztráció, esetleg költség, de ez is tervezhető ma már.Értékeléseket megnézem, legyen sok és az 1-2 csillagosokat elolvasom. Nem kapta meg, van ilyen. De ha indoklás nélkül tolt 1 csillagot, akkor csak csak köcsög.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
ZolkoW
őstag
válasz JHONNY 79 #201086 üzenetére
nem feltétlenül otthoni meló, de ránézésre azért cserélhető a csatlakozó (ellenoldal is sanszos hogy érdemes), csak hát ahhoz is kell donor, külön nem hiszem hogy találni. bár néha megvehető (Tyco pl.)
Ha ki van öntve műgyantával, az mondjuk más, akkor valóban nem cserélető..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
imyourfriend
őstag
válasz JHONNY 79 #201086 üzenetére
Környéken valamerre egy darab, melyet beletudsz próbálni miután kiszáradt a rendszer?
Ezt követően [link] gondolom nem ilyen van, mindenképpen megpróbálnám szétszedni. Amennyiben másképp nem megy, roncsolással. Nem egyszerű döntés, de amennyiben nem lehet mit kezdeni vele pár helyen a kötést feloldva talán bontható és előrébb tudsz jutni.
Ebaynél a PayPal protecion egy jó dolog, jártam már úgy nem megfelelő alkatrészt küldött az eladó, jeleztem felé majd mondja küldjem tovább egy harmadik országba.. mondom szó se lehet róla, aztán elküldte a postaköltséget és visszakaptam minden forintot amit adtam, az alkatrészt visszaküldtem. ~50 vásárlásból egy volt ilyen, de mind korrektül zárult. Addig visszatudod tartani a pénzt tőle, míg meg nem kapod a rendelt alkatrészt és meg nem bizonyosodsz róla, hogy minden a rendelésnek megfelelő. Rendeltem már jópár országból, a fontos hogy biztosra menj: pontosan azt az alkatrészt rendeld meg ami kell.
Remélem mihamarabb megoldódik a probléma, beázás okáról mit tudni, sikerült megoldani hogy ne forduljon elő megint?
-
T-master
tag
válasz JHONNY 79 #201104 üzenetére
A motorvezérlő természetesen kuka sajnos. A motormosást ki lehet zárni, mivel a csatlakozók teljesen vízállóak, hacsak valaki szándékosan nem rongálta meg a tömítést. Ahogy fentebb írtam nézd meg azokat a jeladókat, amelyek kapcsolatban vannak a hűtővízzel pl: hőgomba. Biztos hogy az egyiknek vizes lesz a csatija. Többször is láttam már ilyet, pedig nem olyan régóta dolgozok VAG konszernnél.
-
TrollBalint
addikt
válasz JHONNY 79 #209860 üzenetére
Ha ebbe a topikba kerested, akkor azért nem találtad
A Milyen autót vegyek-be írtam az élményemet Skoda Superb
Igazából 3 autó jöhetett szóba nálunk, Octavia, Superb, meg Mazda 6. 4-5 éves korban gondolkodtunk, a Superb vs. Octavia meccsben egyértelműen a Superb jön ki nálam győztesen. Nekem jobban tetszik, hogy picit nyújtottabb, cserébe drágább is. Mazda 6 meg jóval drágább volt, 1-1,5M-vel, viszont nagyon tetszett a formája. Kivéve a kombinak, a sedannak meg nem annyira derékkímélő a csomagtartója ki-/bekapoláskor, ráadásul nagy dolgok nem is férnek be a nyílásán.
Esélyesebb volt egy Skoda, abból pedig az, ami először szembe jön és tetszik, plusz úgy érezzük megéri. Az már mindegy volt, hogy Octavia v. Superb. Így lett Octavia.Konkrétan azt a Superb hirdetést nem találom már, de egy kb. 4 éves autó 6,8M-ért volt fent egy szombathelyi kereskedésbe, az autó amúgy lizingelt volt előtte.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ArthurShelby
addikt
válasz JHONNY 79 #210600 üzenetére
Igaz másik márkánál (opel), de nekem akkor volt hasonló hiba, mikor akkumulátor gond volt, vagy nem volt jól meghúzva az akksisaru (én nálad is erre tippelek, és igen, mint kiderült izomból kell meghúzni, mert a nagyfeszültségű indítózásnál ez is számít).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
kazsolt
tag
válasz JHONNY 79 #213709 üzenetére
megnézem, köszi, bár ha jól ismerem a működést, akkor ha nincs kellő vákum akkor, sokkal nagyobb nyomásra fog a fék, nem pedig süllyed, de ofkorsz megnézem mert már csak arra tudok gondolni hogy az ABS pumpa átereszt, tehát alap állásban nincs zárva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs