-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz 14adam #51477 üzenetére
fel kellett volna menni foto cuccért egész jó csendélet lett volna, van még ezen kívül 2 WTF-es cucc, amire a hozzá értőknek meredni szokott a szeme egy g2-be
amugy eddigi s golflabdám volt, gyári 16v, csak régóta akartam egy jubi-t és most találtam kevésbé fos áron, és azt hogy meg is vettem betudom annak hogy beteg is vagyok...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Piwi
addikt
válasz 14adam #53150 üzenetére
Nekem volt TA-m nem is egy. Az első az egy fix 60/40-es,ez még a régebbi piros-sárga színű. Pattogott mint a fene.. Aztán vettem egy állíthatósat ami már minőségibbnek nézett ki, igényes szürke és kék rugókkal. Nekem igazából nem tetszett az állíthatós verzió, az is tudott pattogós lenne, attól függ mennyire volt letekerve
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-
Dr.Zoo
senior tag
-
tomcsi23
veterán
válasz 14adam #53637 üzenetére
Nem tervezem.
Oda már az olaj is kevés lenne indulni, mert az is csak -60-ig folyós.
Amúgy lehet, hogy a motor csipázná. Mármint nem induláskor, hanem üzemmelegen, a jó kis hűs levegőt. Feltéve, ha egyáltalán képes lenne felmelegedni ilyen hidegben menet közben.
Na a dízelnek viszont tuti szopó....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz 14adam #53627 üzenetére
Szvsz ki kell hozzá venni a tankot, főleg ha ennyi dzsuva van benne.... Ha ez eccer eljut oda, ahová nem kéne, legózhatsz a karbival egy fél napot. Ha meg injektor van, az még jobb... ott még több kárt csinál.
Szerintem. De majd Mágus kolléga kijavít. (én anno egy samurai-al ordas nagyot szívtam, mert kaptam kölcsön havertól egy offroad túrán pár liter nyálat, hogy haza tudjak vele jönni. Hegyekben ugye nem nagyon van kút, így öntöttünk bele úgy 5 liter, mire hazaértem vele, már dadogott. Utánna szépen felültem a rollerre, aztán takarítottam ki mindent, amihez ez a "taknyos" benzin hozzáért.)"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Ace owner
addikt
válasz 14adam #53999 üzenetére
Jaj megkérdem itt is.
Nem ismer valakit aki vett tavaly-tavaly elött egy metálkék G1-et 5ajtós, erősen rohadt, valami patkány imitáció volt akkoriban. Patkány elötti tulaj rokon volt és szeretném látni milyen most. Kék beltér, rendszám: ACE ***
Azthiszem 1.6 dönci volt, D biztos. Volt ám hangja Utoljára mikor beszéltem az akkori tulajjal, valami nagy átalakításról beszélt, de az üzi már nincs meg és nem emlékszem a nevére. Valami katonai stílusról beszélt hogy az lesz a cél viszont képet nem sikerült kisajtolnom belőle :S Ti azért ismertek jópár embert, hátha valaki ismeri. Elég sokat jelent nekem az az autó, ha a jövőben úgy alakul nagyon szívesen megvásárolnám.Galaxy Fold 4
-
-
gabor85
őstag
válasz 14adam #55031 üzenetére
Úgyis állítani kell rajta mert a téli gumit amikor leszedtük idén, a belső felülete nagyon kopott volt, szóval csámpás...
A másik. Ha azt akarom hogy az autómba minőségibb alkatrész kerüljön akkor milyen gyártókat ajánlotok? Nincs vmi lista ami alapján lehet szűrni? Ez vonatkozik a kocsi szinte bármely alkatrészére. PL világítás; Hella, Osram, Tungsram. Ennyit tudok.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 14adam #55792 üzenetére
Mindenre, de főleg arra, hogy amikor az új szíjat feszíted, akkor ne mozduljon el a főtengely ezért kell a vezérműtengely kerekén meglazítani a 3 csavart. No meg a szokásos lépések. 1. henger felső holtponton, stb., stb...
Utána a szinkronizációt szépen 0,0-ra állítani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen