-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #111502 üzenetére
Kartonlap. Bár az állítólag divatjamúlt...
Vmi olyan ami nem engedi át a levegőt. Műanyag zsák jó lehet de ne takard le az egész hűtőrácsot, max a felét és lehetőleg ne a klímahűtős oldalát. A rögzítésre meg nagyon figyelj, nehogy az induló venti beszippantsa a zsákot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #111518 üzenetére
A motor kopásának bő 50%-át hideg üzemben szenvedi el, mert nem optimális a kenés. Nő a fogyasztás, mert túldúsítja a keveréket. Nő a károsanyag kibocsátás, dpf se tud tisztulni... Tovább nem is sorolom inkább, mert magam is sírva fakadok.
Szóval a hidegüzem az autó egyik legnagyobb gyilkosa motorikusan.
Melegítés... Hát sok vélemény/irányzat van, itt egy egész korrekt cikk róla: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Ha az izzító ikonja nem alszik ki az milyen hibára utal?
B6 EA189
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #112314 üzenetére
OMG, ez tényleg nem egy pár órás művelet. Na ilyenkor örülök, hogy nem nekem kell kiköhögni az árát hanem lízingbeadónak.
mod:
bmwsan:
1: A zsanéron lehet/kell állítani.
2: Fújd be, kimossa a nem oda való dolgot és kenést is ad neki. WD40 98%-ban petróleum, tehát jól kioldja a szmötyit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Khaosz55 #112810 üzenetére
Mindegyik DSG-ben van kettős tömegű (ez ugyanis nem automata váltó hanem egy robotizált manuális).
Nem nehéz hanem kb lehetetlen (ha nem manuális módban használod). Városban csorogva nálam 60-nál berakja 5.-be és 1100-on forgatja a főtengelyt, azt meg a kettős tömegű gondolhatod menyire "éli"...
mod:
kk831228: Ha igazán jót akarsz bele akkor Motul, Eneos LM, Mobil1. Arra figyelj, hogy a gyári specifikációt hozza!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ha követ kap az egyik radarszem, az cserés, ugye?
mod:
Most folyamatosan sípol és úgy érzékeli, hogy van vmi előtte akkor is ha valójában nincs semmi.
mod2:
Balupapa: Gratula! Ebben hány nyúlmókus van?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #112888 üzenetére
Ennyire durva gépeket nem vezettem (sajnos), mint 911. E39 750i-t vezettem meg E46 330Ci-t, ABT chippes 2.0 CR TDI-t (fogalmam sincs hány lovas volt pontosan, érzésre olyan 180-200 környékére tippelnék), meg 3.0 TDI A6-ot, ja meg Bit Allroadját és Teddy-t is. Munezét nem mertem vezetni, pedig ő is felajánlotta.
Am becsapós, utasként sokkal másabb érzés egy ilyen. Múltkor a WRX-es haver ült át az enyémbe. A WRX sokkal keményebb autó mint az enyém de azért az M0 felhajtón a kunkorban odatettem a gépnek aztán mondta, hogy nono... Bár lehet csak azért mondta, mert tudta hogy 4 évszakos gumim van.
bitpork: Az a baj, hogy a kalapos Suzukis nem számít rá hogy 150-200-al érkezel és ugyanúgy kijön 92-vel előzni a 90-el haladó kamiont. Nekem vt, hogy alig tudtam lelassítani
I-sty: Tnap diagoltunk egy S60 D5-öt. 3 km alatt 45 fokra melegedett csak a hűtővíz.
Balupapa: Elég az, nyomatékból lenyomod úgyis a többséget.
deicide: Haha, mikor taliztunk akkor is kijöttek nézegetni a verdát az őrs elé, emlékszem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #112913 üzenetére
Jah pár hete mikor lekapcsoltak engem is kérdezgettek a gép felöl. De legalább a 30K-s büntit +3 pontot sikerült lehaverkodni 10K-ra és +0 pontra.
Munez: Akkor éppen volt vmi a fékkel. Tudom azt csak a gyengék használják de hát most nézz rám...
Kalandor: Ha van csaód bejelentheted de ha nem 0% önrészes vagy akkor buktad azt is. KGFB-re meg élből elhajtanak, mert nem sértet semmilyen KRESZ szabályt az útszórós.
Perelhetsz és akkor 5 év múlva talán kifizetik a küszöbfényezést (ha a bíróság bizonyítékként veszi figyelembe a felvételt).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #112922 üzenetére
Hát kb... A biztosító arra hivatkozik, hogy ez nem biztosítási esemény elküld a francba (amúgy bagatel kárnak hívják az ilyet a biztosítósok).
Marad a csao ott meg 99%, hogy önrész alatti lesz. A 0-ás önrészű csaó meg horror áron megy. Ugye a 10% vagy 100k az általánosan elterjedt módozata. Nálunk 80% olyat kötött anno, 15% 20-as önrészűt és a maradék cca 5% kötött csak 0-ásat. Volt a portfólióban 30% önrészes is de azt kb senki nem kötött, akkor inkább kötöttek csak lopásra vagy csak törésre.Jó de hogy bizonyítod be, hogy mennyivel ment? Mondjuk az elhaladás idejéből még úgy ahogy kiszámolható (elvégre ismert a te sebességed, és mind a két jármű hossza) de akkor is... A sebesség túllépése nem szép, de ha 30-al megy akkor is leveri a festéket. Nem a sebességével volt gond sztem elsősorban, hanem azzal hogy egy lusta **** és nem akart 2x fordulni ahogy írták előttem így maxra csavarta a szorófejet. Btw lehet vmi kevert cuccak szórt...
Munez:
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #113966 üzenetére
Nincs összehasonlítási alapom mert a 140-eset nem próbáltam, nekünk 170 lovas B6 van. Városban rövid utakkal dugóban tűzdelve simán feltornázom 18-20 literre is az átlagot de ez extrém példa. Pályán jól fogyaszt viszont, óra szerint fix 130-nál 6,5 150-nél fix 6,7 (ott 6.-ban 2900-et fororg pont a főtengely).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ImpersonatoR #113971 üzenetére
Régóta ilyet használok, nekem még nem tört egy lamella sem. Igaz nem is féltégla telefont tartok benne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vendingo #114004 üzenetére
Nekem elment a kedvem tőlük, mikor kilopták a jó alkatrészt a kocsimból és szart raktak be a helyére. Meg elkap az agyérgörcs, mikor egy sima olajcserére dupláját kérik el mint amennyibe egy típus specifikus szakszervizben kerül. Persze lehet máshol másként állnak az ügyfélhez akiből élnek.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az mk7 155 lovas a mk8 az 156 valóban.
1:1
mod:
Amúgy nem olyan rossz az a 155 lovas Accord. Jött mögöttem egy kollégám olyannal és nem tudtam lerázni az 1.8 TSI-vel (160 Le). El-el léptem tőle állórajtból de végig ott lihegett a nyomomban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen