-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neoteric
addikt
válasz Doki16 #150648 üzenetére
Hasonlítod az extrázott Passatot a fapados A6-hoz, makes sense. Ha raksz motort is bele (3.0 TDI) már majdnem 16 milliónál vagy, ha urambocsá' quattro-t is ikszelsz már 17, és akkor még full fapad. Józanésszel felextrázva 20 alatt nehezen áll meg, de ha már 4 karika kell a kocsi elejére, akkor kelljen a f@sza ülés, a bose (neadjisten b&o), fingfújó, meg a többi szirszar is, aztán hiphopp 25 lesz. De ha elgurul a gyógyszer könnyen összerakhatsz egyet 30-ért is.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #150683 üzenetére
Hogy ne csak gonoszkodjak.
Haza fele logoltam értékeket a VAG DPF-el.Katt a nagyításhoz.
Az alsó zöld vonal lenne a "Low Press. EGR Closing (%)", jelentsen ez bármit IS.
Szóval ha jól értem ez (jól) működik.
Nyitogat menet közben.
Állóhelyzetben pedig szépen látszik, hogy 100% stagnál. Gondolom akkor zárva van.Novum Forum Siculorum
-
Killer01
őstag
válasz Doki16 #150683 üzenetére
Nyugtasson meg a tudat, mindig van aki rosszabbul jár... Karácsony előtt locsoltam a gépre közel fél millát (kettős-tömegű, kuplung, csapágyak), ma fizettem ki az EGR-t idén lesz 6 éves a gép, 187 k km. És láttam a szervizben sokkal fiatalabb autót aminek a motorja ládákban volt alkatrészekre szétszerelve...
-
Morris
veterán
válasz Doki16 #150726 üzenetére
Golf plusba gondoltam.
Mivel a navis, telefonos RNS510 300k körül van, így az kiesik.
Az érdekelne, hogy telefonnal össze lehet e kötni.
Amit árulnak most fb-on, azon a bal és jobb alsó gombokon csak egy egy nyíl van. Viszont a neten látni olyat ahol a bal oldali gombon a phone felirat van.
Film lejátszást és navit gondolom felejtsem is el.
Esetleg screeen mirror-ra képes?[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
válasz Doki16 #150728 üzenetére
Én is néztem ezeket a kínai fejegységeket, mert nekem az RCD310-ről nagyon hiányzik az USB. De nagyon tartok tőle, hogy kínai, valami galibát okoz, vagy felgyújtja az autót meg ilyenek A rádió az biztos, hogy sokkal gyengébb lesz rajta, mert nem fogja kezelni ezt a dupla antennás dolgot.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #150896 üzenetére
Az autó van értünk. Kinek akarod megőrizni? Úgy is széthullik, mert így lett tervezve, azzal, hogy fagyoskodsz benne, nem megy el sokkal többet. Nem éri meg. Lehet rá vigyázni, meg kell is, de azért nehogy már fűtés nélkül járjak, hogy a motornak 2km-vel hamarabb legyen meleg.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
i-sti
senior tag
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #151161 üzenetére
Doki, nézd már meg pls, hogyha manuálba fűtesz, és teszem azt a lábra állítod a levegőt, akkor a műszerfal szélén lévő 2 nyílásból (nem ami az ablakra megy az oszlopból), jön levegő?
Én akármit állítok, abból a 2-ből mindig áramlik levegő.Akartam küldeni képet, hogy nekem mennyire melegszik, de annyira poros a műszerfal, hanyagolom inkább
Amúgy amiért fotóztam, hogy igazából a start/stop nekem nem megy. Eddig azt hittem hideg motor/olaj miatt, aztán az akksi gyengesége miatt, de akksi feltöltve, olaj 92 fokos, víz 90, és semmi..Ikont kirakja, és nem állítja le. Most, hogy belegondolok, nekem egyszer volt csak, hogy leállította, valamikor december elején.Akksi AGM-es, még a gyári. Vettem lidl-s töltőt, akku checkert. Töltő akármikor rádugom, negyedről indít, és kb 1 óra alatt tölti fel. Full állapotban a checker is csak 50% töltöttséget mutat. De ami érdekes, hogy töltés közben sem megy feljebb a checkeren Nem értem én ezt..amúgy látszólag semmi hiba az akksival, indul meg minden.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #151170 üzenetére
Én is ki szoktam kapcsolni, mert kímélni szeretném. De néha elfelejtem, és látom, ikon kint, áthúzva. Na ma teszteltem. Mentem 2x 20km-t, és célhoz közeledve sem állította le, 92 fokos olajnál. Nem mintha baj lenne, csak fura.
szerk.: Én ha tudom (2 hetente kb), rárakom arra a lidls töltőre, mert nagyon keveset, rövideket megyek, tuti többet merül, mint tölt. De igazából nem vettem észre változást.
Ha beszarik az AGM, mehet bele sima akksi, vagy csak ilyet szabad?[ Szerkesztve ]
havri
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #151376 üzenetére
És nem eszik annyit mint egy benzines.
Nálunk fele a 8 liter az a maximális fogyasztás amit a társadalom elfogad mint maximális megengedett fogyasztás.
Nem számít, mekkora autó, milyen motor, semmi. 8 liternél többet fogyaszt az szar és készNem viccelek ez komoly
Novum Forum Siculorum
-
Kronk
őstag
válasz Doki16 #151454 üzenetére
Kolléga köszöni szépen!
Más, ha android autot használok, a fejegység leválasztja az A2DP-t remélem jól írom, és a wazeben bármit mond a hölgy, az a telefonon szólal meg, nem a kocsi hangszórón. De ha hívást indítok, az szépen megy bluetooth-on keresztül.[ Szerkesztve ]
http://totesz.myminicity.com/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #151555 üzenetére
Thx. Picit mondjuk "megzavart", hogy ha az ESP gombot nyomom meg miért azt írja ki, hogy a TCS off de ezen felülemelkedek akkor.
A képen nem látszik ugyan de sárgán villog utána az esp visszajelzője egészen addig amíg vissza nem kapcsolom. Tehát ha újra megnyomom az esp gobot akkor visszaáll minden gyárira (vagy ha újra indítom a kocsit akkor is).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #151557 üzenetére
A gavallér rajton kívül? Bohóckodni a hóban. Amúgy én sem kapcsolom ki soha most is csak kíváncsiságból, ha csúszkálni akarok arra ott az Imprezám. Abban minden elektromos segédlet kikapcsolható fixen gombbal (kivéve az abs-t ugye).
Amúgy bosszankodtam a szándékosan lustára programozott asr miatt. Aztán rájöttem most, hogy a kipörgő kerék a centrifugális erő hatására kiköpi magából a havat így az üressé vált lamellák ismét meg tudnak kapaszkodni a felületen. Szóval egy kis kipörgés hasznos ilyenkor és nem arról van szó, hogy nem tudnak szoftvert írni csak nem a nedves útra hanem havasra van optimalizálva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #151573 üzenetére
Cseréltesd ki, ne analizáld, dolgozik, de szorul, mert szárazon csúszik egy görgőn a szelep nyitó mechanika.
Jól működik, de amikor megszorul nem fogod tudni beindítani.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #151578 üzenetére
Ertem en, de egy autorol beszelunk, gondolhattad volna, hogy egyszer ugyis valami megkotlik rajta. Csak nem ertem, miben remenykedsz, megjavulni nem fog, es ha valahol megall, az sokba fog kerulni. Treler dragabb, mint az egr.
Nekem csak egyszer villant ki a check engine lampa, ami az egr abnormalis mukodeset jelezte. Nem pocsoltem vele ennyit, pedig a lampa kialudt, es nem is volt semmi abnormalitas az auto mukodeseben(3x irta be magat 800km alatt), azonnal csereltettem. 55k -rol beszelunk munka ktg-vel egyutt, ami egy autonal nevetseges osszeg. Ha defektet kapsz, es mondjuk nem javithato a gumi, akkor annak a potlasa tobbe kerul...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Elite: Dangerous
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nintendo Switch
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen