-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz cool13 #141878 üzenetére
A környékünkön nagyon sokat eladnak a Mannol olajból, kettő nagy autósbolt is "tele" van vele.
Próbálgatjuk mi is, komolyabb, fiatalabb autóba nem tesszük, ugye a motorolaj bizalmi termék....(is).
Rosszat még nem tapasztaltam, hallottam róla, ami nem jelent azt, hogy Mobil1 kategória lenne a Mannol, de ezért nem is kell megijedni tőle.
Amennyire én tudom Litvániában, Klaipédiában Pemco néven olajat termelő és finomító céget vette meg a hamburgi SCT Germany, majd Mannol néven hozta forgalomba az ott gyártott olajat. Az adalékcsomagot hogy veszi-e, vagy fejleszt, azt nem tudom.
A később linkelt tesztben azért a Castrol jobb olaj. A hideg oldali viszkozitása közelít a 0W-s olajokhoz, a melegoldali picivel több, jobb motorvédelmet ad, valamint az adalékcsomag is jobb benne. A Mannol alatta teljesít, viszont jóval olcsóbb. Az árérzékeny vásárlóknak ( igen nagy tömeg) viszont ideális.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #142931 üzenetére
De nálad nem remeg, hanem csúszik, ergó nem a kettőstömegű a gond, hanem a kuplung. az a baj, hogy ez automata álltású kuplung, nem lehet rajta állítani, jó, vagy cserés. Ha az újat nem célszerszámmal rakják fel, nem biztos hogy az állító a megfelelő helyzetbe ugrik és csúszhat. [link] meg kell nyomni a kinyomótárcsát, hogy felfeküdjön a pereme a lendkerékre. A csavarok is lehúznák, de akkor lehet hogy elállítódik az automatika benne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
válasz cool13 #144067 üzenetére
Csak az való bele. Nincs a piacon másik, legalábbis nem volt amikor én cseréltettem. Ugyanakkor a műszercsoportban van az immo amit ha megszalad a hő forrasztás közben könnyen hazavághatsz.
Csere után 6 évvel még teljesen hibátlanul működött.
A véleményemet nem írom le más kapcsán.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #144853 üzenetére
A ledkerék csavarjai a főtengeybe 60Nm+90 fok. A kinyomótárcsa csavarjai ha M6 csavarok, akkor 13Nm, ha M7, akkor 20Nm. A kinyomótárcsa összenyomásához ha nincs célszerszám, akkor körbe körbe 1/4 fordulatonként kell lehúzni a csavarokat, utána nyomatékra meghúzni. Így nem romlik el az automata beállító a kinyomóban.
[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
válasz cool13 #145576 üzenetére
Én is pont a napokban néztem utastér légbeömlőket, amiknek világít a tekerője (valamiért ez nekem nagyon bejön) Ha gyárilag nem világít attól a vezetékelés benne lehet? Passat B6, 2010 (már a B7 óracsoport van benne)
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
morfondőr
őstag
-
havri1
félisten
-
zsolt19900
őstag
válasz cool13 #147006 üzenetére
akko megbeszéltük csak én lassú voltam
szoktak modellévenként új cikkszámot adni, ha megnézed az egyik cikkszámnál 3 modellév szerepel, a következőnél már több és gondolom vagy fel vagy lefelé kompatibilis, ezért ír két különböző cikkszámot, mivel amire te kerestél ez váltotta azt vagy az váltotta ezt
én amikor szoktam cikkszámot kérdezni -amikor megtaláltam vagy épp nem találtam etkában- akkor is mondják a citybe, hogy "ez már nem jó" "helyette van ez és ez"
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
grizlisandor
addikt
válasz cool13 #147120 üzenetére
Szimpatikusabb nekem is.
(#147121) focvis:
Nyugodtan, nekem már mind1.DE
Délelőtt felhívtam, a CRTDI tulajt, hogy a hirdetett áron nem érdekel az autó, kevesebbért lehet róla szó, rákérdezett, hogy miért, valószínűleg körbe volt törve és megköszöntem a lehetőséget.
Most jön a poén, hívott most az eladó.
Ha tényleg érdekel az autó, enged az árból.
Igazatok volt(köszi mindenkinek) telibe volt javítva az autó 3 éves korában, történt valami, egy kromofágos vödör volt az autó tetején valamilyen okból és a közelében dobálták a labdát a kutyának; a többit kitalálhatjátok.
Volt rá casco, a fényezés költségeinek felét fizette a is 500k-t és ezt a műveletet láttátok, ha hihetünk az eladónak.
EGR szelep cserélve + új aksi tavaly. 174K volt vezérlés csere vízpumpával. Idén kavicsfelverődések miatt lett cserélve a szélvédő. 1 családé volt az autó végig, eddig az apa nevén volt, jelenleg a lánya nevén.
Őszintén elmondta, hogy ezek lettek cserélve az autón, érzi rajtam, hogy komoly érdeklődő vagyok, és gondoljam át. Sürgős lenne neki az eladás, mert a héten jön az új autó, de a lánya még mindig nem érti, hogy miért kap új autót karácsonyra. Meg fogunk tudni egyezni, ha érdekel engem az autó.
Holnap megmutogatom valami mesternek, hogy miből kellene szépet csinálni, ha azt mondjátok érdemes foglalkozni az autóval. -
-
Morris
veterán
-
-
válasz cool13 #147362 üzenetére
Szerintem (demajmegmonGYák a zokosok) ez két külön hiba.
Az elsőnél meg kellene nézni h a klímádnál az f129 nyomásszelep mén-e röndösen.A második már érdekesebb. Ott egy vákuum hiba szok ilyentet csinálni az ECU-ben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
havri1
félisten
válasz cool13 #147942 üzenetére
Nekem pl nincs is eco. Van egy auto, egy ac, és egy dual, oszt kész.
AC-t néha magától visszakapcsolja, mármint úgy értem, hogyha kikapcsolom, akkor leállításig úgy marad, viszont ha újraindítom az autót, random ac is online.
Igazából arra lennék kíváncsi, hogyha teszem azt van 0 fok, beállítom auto módban 26 fokra a tekerőt, és ha az AC on, akkor valóban ráküldi a hideget esetleg a pára miatt?
Tehát később melegíti fel az autó utasterét, ha az AC on?
Ugye itt már írták, hogy direkt hajtásos a klíma 2006 után, tehát maga a kompresszor állandóan megy. Nekem ebből az jön le, hogy teljesítmény, fogyasztás UA, ha fúj, ha nem, mivel a kompresszor működik. Csak a rendszerben nem keringeti a gázt. Na innentől vesztettem el a fonalat.[ Szerkesztve ]
havri
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #148097 üzenetére
Azért az indítómotor, mert lassan forgat. Több másodperc, mire eléri a 200-as fordulatot, addig csak üresen forog, nem kap anyagot a motor, esélytelen, hogy beinduljon. Hidegen azonnal elkezdődik a befecskendezés, amint eltér a fordulat jel a 0 értéktől. Este töltök fel logot, abból megérted.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz cool13 #148162 üzenetére
Tudom, hogy így kellene szétjönnie viszont a drága Valeo nem hőre lágyuló ragasztóval van összerakva és a 400fok kevés neki hogy bármilyen módon is nyúlóssá váljon a ragasztó. (Ahogy eddig néztem amik videóban szerepelnek és szétszedik őket azokon a lámpákon van ilyen fém "pöcök" ami a műanyagot és a burát összetartja, nos amit vettem azon nincs ilyen kialakítás, se pöcök)
@bitprok Konkrétan ez Bi-Xenonnak írja, de H1-es a foglalatod tehát használhatod halogénnel. Van belőle D2s-es Xenon változat is, de az a H7-be nem plug&play. (meg drágább, meg ahhoz már kellene szintező meg egy új búra is)
/KneeBy/
-
-
Winchester95
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő