-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz eddie17 #25570 üzenetére
Ha nem ragaszkodsz a márkához, vegyél egy skoda felicia GLXi-t. Árban belefér a keretbe, 5 ajtós, és van belőle 1.6 MPI, sőt 1.9D. Egyik motor elég jól megy a másik gyakorlatilag elpusztíthatatlan. A sima 1.3 is jó csak az skoda motor, nem húz olyan szépen mint az 1.6, viszont 7 litertől nem fogyaszt többet városban és időtálló darab. Fenntartási költségben mindet veri.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Oracle #25582 üzenetére
Konkrétan a két motor hasonló lalapokon nyugszik, de van egy-két nagyobb eltérés
1.4BBY 55kW -Műanyag szívótorok, vas olajkád, kissebb folytó szelep.
1.4BBZ 74Kw -Más szoft, alu szívótorok, nagyobb folytószelep, nagyobb kipufogó torok más katalizátor.
Nem olyan egyszerű ez.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez már nem is füstöl, egyenesen szenet termel, pótkocsit utána és összegyűjteni bányaákat bezárni. Mellesleg nem is megy jól. Szerintem ez a tipikus nem értek hozzá, de tuningolok kategória, minél több anyagot kap annál jobb. Szerintem ez nem így van, de lehet én sem értek hozzá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25822 üzenetére
Vettél volna cuprát, ilyen extra nélkül én el sem tudom képzelni az autót. Add el gyorsan és nem mondd el h mi a baja, mert ha rájönnek, a kutyának sem kell majd.
Remélem érzed az iróniát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25831 üzenetére
A kettes golfban még az első szériás haldex rendszer van(ez 4x4), az nagy terhelésen ilyen hangot ad.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25833 üzenetére
Az a kipufogóból jön, nem darálás, hanem durrogás, szerintem csak akkor adja amikor tiltásig forgatja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #25844 üzenetére
Ennyiért egyik sem kellene, főleg hogy 6-ot esznek városban egy olyan varrógéppel szerelve, amit a 20 éves Favoritom megesz reggelire. Kis városi autó? Aki nem tud parkolni, az a biciklit is a bejáratnál teszi le keresztben, ha meg autó, akkor legalább elférjek benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Babetta-X #25889 üzenetére
Elméletileg benyomod a km nullázót, ráadod a gyújtást, elengeded a km nullázót, és az óránál lévő gombbal oil service now állásba teszed, majd még egyszer elfordítva vagy megnyomva az óraállítót .--. jelet fog mutani. Azért csak elméletileg, mert a skodákon így van, szerintem a vw is hasonló. Utána gyújtás lekapcs, vársz 30 mp-t. Visszakapcsolva már nem lesz oil felirat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz airady #25992 üzenetére
Helló,
Egy kérdés: hogyan légteleníti? Remélem nem nyomás alatt azzal a cuccal amivel a féket szokták, az szétnyomja a kuplung munkahenger tömítését. Csak simán a pedált felpumpálva lenyomva, légtelenítő kienged, meghúz, pumpál ismét -módszerrel próbálja, időigényesebb, de lehet így ki fog bírni 8-10évet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26000 üzenetére
5,4 az átlag az utolsó 7000km-n. Nem ritkán mutat 4,8-at, de átlagban tankolás szerint 5 fölött van mindig, ez a releváns adat, a BC-csak informatív jellegű, nem kell komolyan venni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26005 üzenetére
Tankolással is számolva? Ismerem azt a motort és bátran állíthatom, 6 alatt nincs városban, de inkább 7. Vagy nem jó a légtömegmérője és nincs 150paci. Ha van rá mód, csinálj egy LOG-ot. VAG-COM. 3, 10, 11 csatorna 1500as fordulattól padlógázon 4000-ig, kiderül milyen a turbó, légtömegmérő. (ja emelkedőn lenne a legjobb)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26008 üzenetére
Ez nem bizinyít semmit az enyém is megy 210-et- 110 paci 225Nm. Milyen computer mondta ezt? Csak padon lehet megmondani, mit tud. Az enyém volt. 88kw(81 a gyári) 247Nm(235 a gyári) Azzal magyarázták, h jó anyagot tankolok, meg a gyári adat a minimum, mindegyik motor más. Két azonos motorkódú, évjáratú, futású motor között is lesz különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26012 üzenetére
Ott a pont. Elhiszem h ennyit megy, de a városi fogyasztás már kérdéses. Bár ha valaki 5.-ben gurul városban akkor reális adat. Én 3.-tól feljebb nem váltok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak informatíve említeném meg, hogy az alacsony fordulat -nagy terhelés a lehető legrosszabb amit egy főtengely kaphat. Egyszer, csak úgy viccből kössettek be egy olajnyomásmérőt és lessétek meg milyen olajnyomással közlekedtek spórolósan. A nagy terhelés nem ott kezdődik ahol már fulladozik a motor, a sofőr sokszor észre sem veszi mennyire koptatja a gépet. Rendes olajnyomás minden motornál 2000 fordulat felett van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #26069 üzenetére
Az sem tesz neki jót, mert 1. többet fogyaszt mint ha 3.ban tartanád állandó sebességen. 2. megint csak terheled a főtengelyt 5.-ben
Városban én 3.ig használom a váltót, ha reális esély van rá, hogy 60-al lehet menni kis lejtőn, akkor kapja a 4.-et
3.ban 50el 1900-as fordulaton ketyeg. 4.ben 1400. 5.ben nem próbáltam, de szerintem érthető.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Templomegere #26071 üzenetére
Ez teljesen rendben is lenne. Csak hogy hidegen minden motorban nagyobb az olajnyomás. Mea culpa -nem írtam, h üzemmeleg motorról beszélünk. 1 bar körül lesz az alapjáraton, és 4000-nél kapcsol a szelep 6baron, 2000 fordulaton 2bar.
Az enyémről lelazult az olajpumpa(nem részletezném az előző tulaj leleményességét) És olajnyomásmérővel szaladgáltam egy időben, csak hogy ki ne nyírjam ha gond lenne a javítás után.
U.I. 235NM neekem 1900-as fordulaton van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Templomegere #26078 üzenetére
Az automata váltóról nem tudok nyilatkozni a jó ízlés határain belül, vezettem ilyen autót(DSG) és 1100as fordulaton tartotta a motort városban ahol én 3.ban gurulok 1900as fordulaton. Lehet bennem van a hiba ..
Aladin piros lámpása csak díszítő elem a mai autókban. Algoritmus szerint működik, ahol több feltételnek lell egyszerre teljesülnie ahhoz, hogy egyáltalán jelezzen. Ezért is alszik el a kulcs elfordítása után, de még indítózás előtt. Ennek utána nézhetsz nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26152 üzenetére
Nekem csak a motor kell a vezérlővel, meg a váltóval, a babakocsit megtarthatod.
Most hivott az egyik ismerő, van egy eladó A3S motor nélkül. Kettészakadt a turbó tengelye és beállt a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26156 üzenetére
Csak viccnek szántam, nehogy komolyan vedd! A rendes sportautó kicsi, ügyes, meg eszméletlen gyors.
Az A S3 most nagyon izgat, kiváncsi leszek mi történt, hétvégén lehet szétkapjuk. Nem lenne szabad 20 másodperc alatt beállni a motornak, ha nincs olajnyomás, a tulaj elmondása szerint viszont meg sem moccan a főtengely. Ajjj...
Van egy tippem, lehet beigazolódik, addig még sokat kell aludni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nagyon off, de mire jó a törzskönyv? Azt tudom, h milyen adatokat tartalmaz, meg h mi maga a törzskönyv de mit tud amit a forgalmi nem?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26160 üzenetére
Banki hitel szlovákiában is létezik, mégsem kell hozzá törzskönyv. Nekem ez egy fölösleges papirfecninek tűnik amit 2 sorral ki lehetne váltani a forgalmiban. Úgy tűnik nekem magyarországon újraskálázták a szop@tásmérőt, csak hogy ne akadjon ki a mutató. Az üzemben tartó fogalma sem tiszta számomra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26163 üzenetére
Lassan kezdik nyomtatni az új pénzt. Egyik oldalán Csicsolina a másik oldalán Rózsa Sándor lesz, mert kurv@betyár világ jön.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26290 üzenetére
Erről a nem ferr dologról jut eszembe. A múltkor eldöntöttem, h minden szabályt betartva megyek haza Komáromból Kassára. Az út kb 2 órával lett hosszabb. És így is
megb@sztakmegbüntettek 30 euróra, mert a Soroska-ról lefelé(szerpentin, hatalmas hegy Kassától nem messze) kidobtam üresbe mert annyira szar volt az út, és nem akartam szétverni a sebváltómat. Így 47-el mentem a 40-es táblánál.Ekkor döntöttem úgy, h nem érdekelnek a sünök, ha megmérnek befizetem, de a saját rendszerem szerint fogok közlekedni: település:60, kivül 100, pálya 130-140.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #TOTTI #26328 üzenetére
Lekapod az akkusarukat 15 percre, attól kitörlődik. Előbb a negatívot majd a pozitívot. Visszakötésnél előbb a pozitívot, majd a negatívot. Miután visszakötötted, ráadod a gyujtást, és vársz 30 másodpercet, majd lekapcsolod és 60 másodperc múlva lehet ismét ráadni a gyujtást és indítani a motort. Ekkorra már betanulja az új értékeket a folytószelep.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #26338 üzenetére
A lambda szonda mindig 2 szenzornak számít diagnosztika szempontjából. Egyik a kipufogó gáz összetételét, másik a hőmérsékletét méri, ezért van a vw csoport lambdáin külön fűtőkör ami hideg motortnál fűti a szondát. Ez a fűtőkor kb 100-150 000 km alatt elég, ezért is illik cserélni legkésőbb 150 000km után. Aki sokat jár városban hideg motorral, annak hamarabb kidöglik a szonda.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26353 üzenetére
Ez a TDI nem az a TDI. Az RS-octiban CR TDI van.(common rail) Nem a rettegett 2.0PD Tdi.
u.i 4x TDI két mondatban, ma nagyon megy nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26355 üzenetére
Ritka a PD de úgy látom nálatok akad. Ezek már bosch PD elemmel vannak, szerelve, nem olyan vészes mint a siemens. Én a face fites RS-re gondoltam(az biztosan CR), el is felejtettem, h korábban is volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26675 üzenetére
60-as cső a turbótól az ütközőig. A dieselnek sosem lesz szép hangja, csak a lehetőségekhez képest szebb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vesztor87 #26692 üzenetére
A HTP jó motor de városba tervezték, ha vegyesen akarod használni, netán pályán, akkor a sima 1.4 MPI-t ajánlom, az tartós, fenntartási költsége minimális. Ha van egy kis zseton és nem sajnálod magadtól, akkor 1.4 16V 100 paci.-csak ezekkel vigyázni kell, mer általában nem kímélik őket.
A 68 és a 75 lovas között érzetre minimális a különbség, szerkezetileg a gyengébbik egyszerűbb és tartósabb, kevesebbet nem eszik, mivel rövidebb a váltója.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26700 üzenetére
Nem, ebben a felicia 1.3 felfúrt motorja van. Az a sima 1,4MPI. A polo féle 1,4 8V nem ment a fabiába, mert az nagy konkurencia lett volna a skoda motornak. Csak a 16 szelepest rakták, mert a skodának olyan nincs.
Ha hasonló motort szeretnél mint ami most van, akkor Seat vagy vw-t keress, kb 2002-ig tették a pólókba, ibizákba, cosdobákba párhuzamosan az újakkal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen videókártyát?
- NBA és kosárlabda topic
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest